quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Respect voor een vriend van me!
Hij heeft ook tinnitus maar dan nog weer een stuk erger dan ik.
Zijn collega's vinden het grappig om plotseling harde geluiden achter zijn hoofd te maken, wat een sterke, fysieke pijn in zijn oren oplevert.Hij heeft er nu eentje ZO hard in z'n gezicht gestompt dat het bloed bij die vent uit de neus spoot!
Die doet dat vast niet nog een keer!
Wauw. Heftigquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Zijn collega's vinden het grappig om plotseling harde geluiden achter zijn hoofd te maken, wat een sterke, fysieke pijn in zijn oren oplevert.Hij heeft er nu eentje ZO hard in z'n gezicht gestompt dat het bloed bij die vent uit de neus spoot!
Ik heb hier voor enkele honderden euro's aan oordopjes liggen, maar moet soms alsnog met mijn vingers in de oren zitten als ik plotselinge harde geluiden hoor. (Mini-ToT die vrolijk gilt / hard krijst / met een speelgoedpannetje op de tafel slaat enz enz enz.)quote:
Ja gezellig van zondag tot Dinsdagquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
samen met je vriendin lekker weekendje weg?
lekker manquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gezellig van zondag tot Dinsdag
Wilde vanmiddag nog naar Deventer. Is 20 min hier vandaan. Leuke stad hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gezellig van zondag tot Dinsdag
Die kerel is een echte bikkel. Altijd van: "Niet zeiken, doorwerken!"quote:
de brink in deventer is mooiquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde vanmiddag nog naar Deventer. Is 20 min hier vandaan. Leuke stad hoor.
De teringquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
Jip. Vind het helemaal wel een leuke stad.quote:
quote:
Ga jij slapen?quote:
Is het bedje toch goed terecht gekomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |