Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
ach ja
moet toch wat staan heEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn plaatje staat nog steeds in de OP![]()
![]()
ow haal hem er wel uitquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn plaatje staat nog steeds in de OP
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
ff wissenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Mijn plaatje staat nog steeds in de OPWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik moest ff eentje de fles geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
huhAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
Ik moest ff eentje de fles geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
garpje
nu moet ik hem laten staan heEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jammer....op twee pc's tegelijk werkt ook niet
Niks moet.. maar wel grappig dat sommige plaatjes een paar topics in de OP blijven staanquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
garpje
nu moet ik hem laten staan heI have a therapist, her name is music. ♪![]()
uhu..voorlopigquote:
sommige zijn gewoon leukquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks moet.. maar wel grappig dat sommige plaatjes een paar topics in de OP blijven staan
en sommige users letten er niet op
(zoals ik)Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige zijn gewoon leuk
(zoals ik)![]()
Bekijk die hele OP niet eensquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommige zijn gewoon leuk
(zoals ik)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee. Heb er eerder nooit aan gewild.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel grappig trouwens...als je tegelijk post krijg je een database foutAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Sowieso ook als je te snel achter elkaar post.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Wel grappig trouwens...als je tegelijk post krijg je een database fout![]()
![]()
Ik heb wel eens twee posts één seconde na elkaar gehadquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso ook als je te snel achter elkaar post.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
is pittig hoorquote:
zorg ervoor dat je iemand hebt die je kan steunen na een sessieEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja ook dat...of als teveel mensen tegelijk postenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso ook als je te snel achter elkaar post.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
wat ben jij allemaal aan het uitvogelen????quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Wel grappig trouwens...als je tegelijk post krijg je een database foutEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Zomaar wat willekeurige ingredienten uit m'n koelkast en vriezer in de pan gepleurd. Het smaakt nog bijzonder lekker ook
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik wou twee keer per seconde posten maar dat weigert fok dusquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ben jij allemaal aan het uitvogelen????Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
waarom denk je dat die kusjes zo traag achter elkaar gingenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou twee keer per seconde posten maar dat weigert fok dus
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wou twee keer per seconde posten maar dat weigert fok dus![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Pasta, kaas, haring, vanillevla, augurk en het portie rode kool van buurvouw Jannie dat je vorig jaar november gekregen had?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:22 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Zomaar wat willekeurige ingredienten uit m'n koelkast en vriezer in de pan gepleurd. Het smaakt nog bijzonder lekker ook![]()
Ik dacht dat je gewoon romantisch wou doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
waarom denk je dat die kusjes zo traag achter elkaar gingenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon romantisch wou doen
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Komt wel goed.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
is pittig hoor
zorg ervoor dat je iemand hebt die je kan steunen na een sessieIk heb er één en ik ben er trots op
kaarsje erbijquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon romantisch wou doen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gehakt, ui, knoflook, champgignons, een pakje roomspinazie van iglo, een bouillonkuipje kip, een flinke hand spaghetti, wat peper en oude geraspte kaas er over heenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Pasta, kaas, haring, vanillevla, augurk en het portie rode kool van buurvouw Jannie dat je vorig jaar november gekregen had?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow dan zat ik er dus niet al te ver vanaf!quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gehakt, ui, knoflook, champgignons, een pakje roomspinazie van iglo, een bouillonkuipje kip, een flinke hand spaghetti, wat peper en oude geraspte kaas er over heen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: