Joh!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Geen sneren posten en raak niet overal door beledigd.Denk na over je TT, we blijven niet elke TT aanpassen. Thx!
Wat ik tof vond is dat hij ongelijk kon spelen met woorden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou dan!Kroamschudd'n in de Mariaparochie!
Gewoon doenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef ToT het volgende:
Ik wilde al een admin mentionnen.Tagliano of zo.
Ja hij was mij er eentje!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat ik tof vond is dat hij ongelijk kon spelen met woorden.
Als je een admin wil hebben moet je @Danny, @iteejer, @Breuls, @yvonne of @knorretje hebben. De rest zijn Forum-Adminds, geen Admins.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef ToT het volgende:
Ik wilde al een admin mentionnen.Tagliano of zo.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, @:Tag....... oh, kut: FB / Neem hier afscheid van FA Tagliano
Koop toch een kussentje.quote:
Ja hallo, is dat nou nodig?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een admin wil hebben moet je @:Danny, @:iteejer, @:breuls, @:Yvonne of @:knorretje hebben. De rest zijn Forum-Adminds, geen Admins.
Jij, vraagt om een ADMIN, ik niet.quote:
Sst. Ik heb hem net in zijn bedje gelegd.quote:
Oh oepsiequote:Op zondag 8 augustus 2021 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst. Ik heb hem net in zijn bedje gelegd.
Nu pas?!?!? Dat is we onverantwoord laat op zijn geestelijke leeftijd!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst. Ik heb hem net in zijn bedje gelegd.
Je vergeet @Pharkusquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een admin wil hebben moet je @:Danny, @:iteejer, @:breuls, @:Yvonne of @:knorretje hebben. De rest zijn Forum-Adminds, geen Admins.
Nope. Dat is een FA. Geen Admin. Admins zijn rood, niet donkerblauw. #Kenjecrewquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |