abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200818279

Wat is Netflix?
Netflix is een on-demand streamingdienst voor films en TV-series.

Hoeveel kost het?
• ¤ 7,99/mnd – op één apparaat tegelijk in SD-kwaliteit kijken
• ¤ 10,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
• ¤ 13,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD- en Ultra HD (4k)-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Overzicht en nieuwe films/series
Film Vandaag
Only on Netflix
Netflix Nederland

Bekeken films
In ‘Mijn activiteit’ kun je alle bekeken films/series zien en eventueel wissen.
Een gewiste film zal niet meer in het overzicht ‘Verder kijken‘ verschijnen.

Downloaden
Series en films op Netflix downloaden
Bij mijn gedownloade titel wordt het bericht 'Verlopen' (Expired) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Je hebt downloads op te veel apparaten' (You have downloads on too many devices) weergegeven
In Netflix wordt het bericht 'Deze video kan niet opnieuw worden gedownload' (This video cannot be downloaded again) weergegeven

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent.

Vragen over kijken naar de niet-Nederlandse Netflix graag in het aparte topic:
F&S / Netflix wereldwijd #2

Problemen
Is Netflix offline?
Kan geen verbinding maken met Netflix
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit
Hoe pas ik ondertiteling, bijschriften en alternatieve audio aan op mijn apparaat?

Overig
Titels aanvragen
Waarom verdwijnen series en films van Netflix?
pi_200823171
Nog 1 aflevering Homeland te gaan en dan ook maar weer eens wat nieuws zoeken *O*
Gone...
pi_200825558
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaman King - [Japan] S01 2021 6 - Netflix Original | Anime, Manga, Sci-Fi
Medium Yoh Asakura doet mee aan een toernooi dat elke 500 jaar wordt gehouden en waarin de andere sjamanen strijden om de supermachtige sjamaankoning te worden.

The Spy Who Dumped Me - [VS] 2018 16 1:57 uur | Comedy, Satire, Spionage
Audrey is bedrogen en verlaten en ontdekt bovendien dat haar ex een spion is. Gelukkig heeft ze haar beste vriendin Morgan wanneer ze besluiten de wereld te redden.
Be curious, not judgmental
pi_200826435
La Nuée met die sprinkhanen was niet echt best.
SOONY
pi_200827325
quote:
9s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:19 schreef DKUp het volgende:
La Nuée met die sprinkhanen was niet echt best.
Bedankt voor deze bevestiging. Ik wist van te voren al niet zo goed wat ik ervan moest denken :')
pi_200827983
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 12:13 schreef Benny het volgende:

[..]

Bedankt voor deze bevestiging. Ik wist van te voren al niet zo goed wat ik ervan moest denken :')
Ik werd er nog al ongemakkelijk van. Die moeder is echt zo raar :+
Nou ja de sprinkhanen zien er realistisch uit en er zijn een hoop echte sprinkhanen gebruikt.

Ik dacht dat het meer horror zal worden met wraak, maar dit was gewoon deprimerend.
SOONY
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:06:07 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200835823
The movies that made us is wel echt de perfecte nostalgie trip voor dertigers en veertigers hé?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200836027
quote:
17s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
The movies that made us is wel echt de perfecte nostalgie trip voor dertigers en veertigers hé?
Ik vind het wel mooi dat vrijwel al die films toevalstreffers zijn geweest.
Be curious, not judgmental
pi_200836050
Zijn hier anderen die Beaststars kijken?
  Redactie Frontpage dinsdag 10 augustus 2021 @ 00:11:39 #11
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_200838567
quote:
17s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
The movies that made us is wel echt de perfecte nostalgie trip voor dertigers en veertigers hé?
Bedankt voor de tip. Net de aflevering van Die Hard gekeken, wat een bazenfilm ^O^
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_200839401
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 00:11 schreef Djeez het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Net de aflevering van Die Hard gekeken, wat een bazenfilm ^O^
De Home Alone aflevering is ook wel _O_ alleen de buitenshots zijn van dat huis, in het huis zelf hebben ze nooit gefilmd want het was te klein dus daarom alles maar nagebouwd in een gymzaal van een school :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200839460
Vol enthousiasme aan het kijken naar The Kominsky Method, ben ik bij seizoen 3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Kominsky Method _O_ Mindy _O_ Bob Odenkirk met een gastrolletje _O_

Leuk weetje trouwens dat Newlander de achternaam is van de vrouw van Alan Arkin, die Norman speelt :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:21:36 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200839877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 06:58 schreef TLC het volgende:

[..]

De Home Alone aflevering is ook wel _O_ alleen de buitenshots zijn van dat huis, in het huis zelf hebben ze nooit gefilmd want het was te klein dus daarom alles maar nagebouwd in een gymzaal van een school :D
Spoiler
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 08:45:43 #15
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_200840130
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 07:11 schreef TLC het volgende:
Vol enthousiasme aan het kijken naar The Kominsky Method, ben ik bij seizoen 3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Kominsky Method _O_ Mindy _O_ Bob Odenkirk met een gastrolletje _O_

Leuk weetje trouwens dat Newlander de achternaam is van de vrouw van Alan Arkin, die Norman speelt :P
Ik had pas aan het eind van dat seizoen door dat Martin gespeeld werd door Paul Reiser. :')
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_200840298
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bumperkleef - [Nederland] 2019 16 1:25 uur | Horror, Thriller
Een agressieve automobilist maakt met zijn familie een angstaanjagende omweg na een conflict op de snelweg met een psychopaat, die niet stopt voordat hij wraak kan nemen.

Gabby's poppenhuis - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Schattige katjes, grappig geknutsel en kleurrijke magie. Beleef geanimeerde avonturen samen met kattenliefhebster Gabby en haar maatje Pandy Poek.

I Need Romance - [Thailand] S01 2021 6 | Comedy, Romantisch
Een workaholic heeft de romantiek opgegeven. Ze komt opnieuw in contact met een oude vlam, een getalenteerde producer. Hij wil haar weer in de liefde laten geloven.

Jurassic World: Fallen Kingdom - [VS] 2018 12 2:08 uur | Actie, Sci-Fi
Wetenschapper Owen Grady en zakenvrouw Claire Dearing moeten een eiland vol dinosaurussen zien te redden van een uitbarstende vulkaan.

Phil Wang: Philly Philly Wang Wang - [VK] 2021 AL 1:03 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze special, gefilmd in het London Palladium, praat Phil Wang over ras, romantiek, politiek en zijn gemengde Brits-Maleisische afkomst.

Queen & Slim - [VS] 2019 12 2:11 uur | Drama, Misdaad, Provocerend
Een verkeersaanhouding na een eerste date leidt tot de schokkende dood van een politieagent. Wat volgt is een levensveranderende reis voor het voortvluchtige stel.

Untold: Malice at the Palace - [VS] 2021 12 1:09 uur - Netflix Original | Documentaire
Een NBA-wedstrijd in Michigan in 2004 loopt uit op een gevecht tussen spelers en fans. Betrokkenen praten over het beruchte gevecht, de gevolgen en de blijvende invloed.
Be curious, not judgmental
  Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:16:04 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_200841295
Bumperkleef is wel een aanrader :Y
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_200841322
Bumperkleef is inderdaad wel geinig. Bijna cult
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 10:41:02 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200841656
Oh ja Bumperkleef vond ik ook echt lollig wel!

Ik ben gisteren maar eens aan Hit&Run begonnen, wel aardig ook.
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar Disney tegenwoordig.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200849135
Vind Queen & Slim wel een aanrader!
pi_200857031
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bake Squad - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Deskundige bakkers verrijken desserts met vernieuwende ideeën en een epische uitvoering. De strijd is begonnen! Wie kan klanten winnen die speciale zoetigheden willen?

La diosa del asfalto - [Mexico] 2020 16 2:07 uur | Drama, Duister, Musical
Een vrouw uit een achterbuurt buiten Mexico-Stad keert terug als een rockster. Ze lokt per ongeluk een confrontatie uit met de geesten uit haar verleden.

The Kissing Booth 3 - [VS] 2021 6 1:53 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch, Tienerfilm
Ellen wil graag een geweldige laatste zomer beleven voor ze naar de universiteit gaat. Ze plant de ultieme bucketlist en probeert te bepalen wat ze met Noah en Lee moet.
Be curious, not judgmental
pi_200865817
Wat een heerlijke film is Julie&Julia, je krijgt er zelfs trek van bij het zien van al dat lekkers :9 :Y)

Meryl Streep zet een fantastische Julia Child neer _O_
En Amy Adams... *; O+ :@

Vooral de scene met Julie en het bereiden van de kreeften in de pan was hilarisch _O- _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker woensdag 11 augustus 2021 @ 20:01:03 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200866055
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:42 schreef TLC het volgende:
Wat een heerlijke film is Julie&Julia, je krijgt er zelfs trek van bij het zien van al dat lekkers :9 :Y)

Meryl Streep zet een fantastische Julia Child neer _O_
En Amy Adams... *; O+ :@

Vooral de scene met Julie en het bereiden van de kreeften in de pan was hilarisch _O- _O-
O die is inderdaad geweldig ja. _O_
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:17:06 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200866343
Begonnen aan de Israëlische actieserie Hit and Run (TV Series 2021– ) - IMDb
Tot nu toe (2 afleveringen) wel spannend.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_200866366
Untold: Malice at the Palace net gekeken. Prima wegkijken voor iets wat me totaal niet interesseert :D

Nu Rocketman. Zit er al vanaf de allereerste seconde helemaal in.
Maar ben dan ook wel een groot Elton John-fan O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200866693
quote:
14s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:17 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan de Israëlische actieserie Hit and Run (TV Series 2021– ) - IMDb
Tot nu toe (2 afleveringen) wel spannend.
Ik heb het afgekeken, heb vakantie, het is leuk maar geen top top.. Ook bizar veel donkere scenes..
Toch wel wat te veel onrealistische situaties.. Jammer, hoofdrolspeler beloofde veel goeds.
pi_200866724
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Untold: Malice at the Palace net gekeken. Prima wegkijken voor iets wat me totaal niet interesseert :D

Nu Rocketman. Zit er al vanaf de allereerste seconde helemaal in.
Maar ben dan ook wel een groot Elton John-fan O+
Ik hoorde van Rocketman dat het een soort musicalachtig iets was en toen leek het me niets. Dus ik ging met lage verwachting kijken. Bleek super leuk :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200867157
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 08:54 schreef Aether het volgende:
Bake Squad - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
Deskundige bakkers verrijken desserts met vernieuwende ideeën en een epische uitvoering. De strijd is begonnen! Wie kan klanten winnen die speciale zoetigheden willen?
Ik heb niets met dit soort programma’s maar presentatie is door Christina Tosi. Misschien toch maar kijken.
Be curious, not judgmental
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:06:07 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200869615
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef Isabeau het volgende:

Ik hoorde van Rocketman dat het een soort musicalachtig iets was en toen leek het me niets. Dus ik ging met lage verwachting kijken. Bleek super leuk :+
Wij hebben Rocketman een paar jaar geleden in de bioscoop gezien, nadat we ook de film Bohemian Rhapsody over Freddie Mercuri hadden bekeken. Die laatste vonden we top en die over Elton vonden we toch echt iets teveel musical.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_200872083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:06 schreef golfer het volgende:

Wij hebben Rocketman een paar jaar geleden in de bioscoop gezien, nadat we ook de film Bohemian Rhapsody over Freddie Mercuri hadden bekeken. Die laatste vonden we top en die over Elton vonden we toch echt iets teveel musical.
Bohemian Rhapsody is dan ook een totaal andere film. Slechts 3x in de bioscooop gezien :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200872222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hebben Rocketman een paar jaar geleden in de bioscoop gezien, nadat we ook de film Bohemian Rhapsody over Freddie Mercuri hadden bekeken. Die laatste vonden we top en die over Elton vonden we toch echt iets teveel musical.
Die films zijn toch ook niet te vergelijken?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200872232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoorde van Rocketman dat het een soort musicalachtig iets was en toen leek het me niets. Dus ik ging met lage verwachting kijken. Bleek super leuk :+
Ik heb echt genoten. De acteur die Elton speelde was ook echt gewoon goed in zijn rol O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200872456
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AlRawabi School for Girls - [Jordanië] Miniserie 2021 12 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
De gepeste buitenbeentjes op een chique middelbare school voor meisjes plannen een reeks riskante wraakacties om hun pesters terug te pakken.

Lokillo: Nada es igual - [Colombia] 2021 12 1:03 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Lokillo Florez zingt en grapt op hilarische wijze over hoe Latijns-Amerikanen zich hebben aangepast aan een nieuwe wereld waarin niet geknuffeld mag worden.

Monster Hunter: Legends of the Guild - [Japan/VS] 2021 6 0:58 uur - Netflix Original | Actie, Fantasy, Game, Sci-Fi
In een wereld waar mensen en angstaanjagende monsters in een ongemakkelijk evenwicht samenleven, vecht de jonge jager Aiden tegen een draak die zijn dorp wil vernietigen.
Be curious, not judgmental
pi_200874131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:52 schreef mascara-klodder het volgende:

Die films zijn toch ook niet te vergelijken?
Allebei biografische films over een zanger.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_200876206
Die Fear Street afleveringen zijn best wel vermakelijk :Y
  Public Relations / Redactie Film donderdag 12 augustus 2021 @ 14:31:50 #37
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_200876923
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Die films zijn toch ook niet te vergelijken?
Grotendeels zelfde regisseur. Beide films zaten echt op eenzelfde manier in elkaar. Vind zelf Rocketman de betere. Meer plot. Bohemian Rhapsody was flinterdun, grotendeels verzonnen en, hoewel indrukwekkend, was het grootste deel het nadoen van een legendarisch concert. Beiden aanraders hoor!
pi_200878816
twitter
Be curious, not judgmental
pi_200879628
quote:
7s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:58 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Ik had toevallig paar dagen geleden gezocht omdat ik het opnieuw wil kijken maar vond het niet. En dacht nog: het stond toch op Netflix???? Vast in 1 van de aankondigingen hier gelezen :D
pi_200888088
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beckett - [VS] 2021 16 1:50 uur - Netflix Original | Actie
Een Amerikaanse toerist slaat op de vlucht na een tragisch ongeluk in Griekenland en raakt verzeild in een politieke samenzwering die hem tot doelwit van een moord maakt.

Brand New Cherry Flavor - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Horror, Offbeat
Een filmmaker gaat begin jaren 90 naar Hollywood om haar film op te nemen, maar valt door een gehallucineerd konijnenhol vol seks, magie, wraak − en katjes.

El Reino | The Kingdom - [Argentinië] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Politiek
Nadat zijn running mate is vermoord, wordt een controversiële televisie-evangelist presidentskandidaat in Argentinië. Hij is echter zeker niet zo heilig als hij lijkt.

Fast & Furious Spionnenracers - [VS] S05 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een overheidsinstantie zet tienerchauffeur Tony Toretto en zijn avontuurlijke vrienden in om in het criminele straatracecircuit te infiltreren als undercoverspionnen.

Grace and Frankie - [VS] S07 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
De deftige Grace en de excentrieke Frankie zijn verre van vrienden, maar als hun echtgenoten op elkaar verliefd worden, begint tussen hen ook een vriendschap.

Herrie in Huize Gerri - [Nederland] 2021 9 1:16 uur | Comedy
Gerri en Anneke maken een realityshow van hun leven om op die manier hun droomhuis te kunnen kopen, maar de quarantaine brengt hun plannen (en de kijkcijfers) in gevaar.

Spoorloos | Disparu à jamais | Gone for Good - [Frankrijk] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Boek, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een man verliest twee van zijn naasten. Tien jaar later stuit hij opnieuw op een duizelingwekkend mysterie als zijn vriendin verdwijnt. Naar een boek van Harlan Coben.

Valeria - [Spanje] S02 2020 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een schrijfster in creatieve en echtelijke crisis krijgt hulp van drie vriendinnen, die zichzelf ook aan het ontdekken zijn. Gebaseerd op de romans van Elísabet Benavent.
Be curious, not judgmental
pi_200888487
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hebben Rocketman een paar jaar geleden in de bioscoop gezien, nadat we ook de film Bohemian Rhapsody over Freddie Mercuri hadden bekeken. Die laatste vonden we top en die over Elton vonden we toch echt iets teveel musical.
Ook gisteravond rocketman zitten kijken en we zeiden precies hetzelfde: Bohemian Rhapsody steekt er mijlenver bovenuit. Evengoed een leuke film met geniale kostuums en lekker sfeertje van de met coke bestoven 70's :)

Ik heb pas een diepte investering gedaan in Netflix. We kochten een nieuwe 4K tv, want nieuw huis, grotere woonkamer, dus die ouwe postzegel kon echt niet meer. Netflix is er zodra je alles installeert en al je accounts koppelt als de kippen bij om te zeggen : "we zien dat je een 4K tv hebt, wil je voor de optimale kijkervaring upgraden naar het 14¤ abbo? "

Wat het natuurlijk ook dubbel en dwars waard is als je een our planet aflevering kijkt *)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_200888629
Grace and Frankie *O*

Laatste seizoen als het goed is. Het is ook wel mooi geweest zo.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:35:39 #43
335263 freaky40
pi_200891354
Grace & Frankie, de eerste 4 episodes online. Dat werd gebracht als verrassing van Netflix op de website netflix-nederland.nl maar stond gewoon al in de planning in het augustus overzicht op https://www.filmvandaag.nl/video-on-demand/netflix/08-2021
Allemaal cabaretteketet!
pi_200891389
Zin in Beckett :Y)
SOONY
pi_200891801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 17:54 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ik had toevallig paar dagen geleden gezocht omdat ik het opnieuw wil kijken maar vond het niet. En dacht nog: het stond toch op Netflix???? Vast in 1 van de aankondigingen hier gelezen :D
Haha, hier precies hetzelfde. Ik had het van de week ergens voorbij zien komen en wilde kijken of ik alle seizoenen wel gezien heb, maar vond het verder niet. Ik ga het denk ik nog eens helemaal vanaf het begin af aan kijken.
  Spellchecker vrijdag 13 augustus 2021 @ 23:34:22 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 00:12:25 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200902497
Halverwege een serie nu
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200903759
The Kominsky Method afgekeken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200905289
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dark Waters - [VS] 2019 9 2:07 uur | Drama, Thriller
Een advocaat van een kantoor dat chemiebedrijven vertegenwoordigt, zet zijn carrière op het spel als hij illegale afvallozingen aan het licht probeert te brengen.

Mees Kees in de Wolken - [Nederland] 2019 AL 1:12 uur | Avontuur, Boek
Het schoolgala nadert en de verlegen Tobias durft nauwelijks het meisje uit te nodigen op wie hij verliefd is. Intussen moet Mees Kees zijn hoogtevrees overwinnen.

Monster Hunter - [VS] 2020 16 1:43 uur | Actie
Kapitein Artemis en haar eenheid komen door een zandstorm terecht in een vijandige nieuwe wereld, waar ze enorme monsters ontdekken die immuun zijn voor hun vuurkracht.
Be curious, not judgmental
pi_200906500
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 09:57 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dark Waters - [VS] 2019 9 2:07 uur | Drama, Thriller
Een advocaat van een kantoor dat chemiebedrijven vertegenwoordigt, zet zijn carrière op het spel als hij illegale afvallozingen aan het licht probeert te brengen.

Mees Kees in de Wolken - [Nederland] 2019 AL 1:12 uur | Avontuur, Boek
Het schoolgala nadert en de verlegen Tobias durft nauwelijks het meisje uit te nodigen op wie hij verliefd is. Intussen moet Mees Kees zijn hoogtevrees overwinnen.

Monster Hunter - [VS] 2020 16 1:43 uur | Actie
Kapitein Artemis en haar eenheid komen door een zandstorm terecht in een vijandige nieuwe wereld, waar ze enorme monsters ontdekken die immuun zijn voor hun vuurkracht.
Mees Kees! O+
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 11:53:08 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200906945
Hit and Run (TV Series 2021– ) - IMDb uitgebinged. Over het algemeen positief.
Het einde doet mij verwachten dat er nog wel een tweede serie van gemaakt gaat worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_200916048
Beckett viel vies tegen -O-
pi_200921243
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begegnung im All - [Duitsland] 2014 AL 0:55 uur | Documentaire
In deze documentaire met 3D-beelden bespreekt astronaut André Kuipers zijn huidige missie aan boord van het Internationaal Ruimtestation.

Big Bang in Tunguska - [Duitsland] 2008 9 0:43 uur | Documentaire
Topwetenschappers bieden inzicht in de krachtigste explosie uit de geschiedenis, die in 1908 grote delen van de Siberische wildernis met de grond gelijkmaakte.

The Big Short - [VS] 2015 6 2:10 uur | Boek, Comedy, Drama, Intellectueel
Een paar sluwe opportunisten zien de Amerikaanse beurscrash aankomen, zetten in tegen de banken en worden multimiljonair.

Der große Kaukasus - [Duitsland] 2008 12 0:44 uur | Documentaire
Filmmakers leggen de wonderen der natuur van het Kaukasusgebergte vast, een woest gebied met saiga-antilopen, slangenarenden, egels en meer.

Die dunkle Seite des Lichts - [Duitsland] 2009 9 0:43 uur | Documentaire
Kunstlicht heeft het leven voor de mens een stuk gemakkelijker gemaakt. In deze documentaire wordt echter onderzocht welk effect het heeft op de orde in de natuur.

Die Silicon Valley-Revolution - Wie ein paar Freaks die Welt veränderten - [Duitsland] S01 2017 AL | Documentaire
Tegenwoordig is Silicon Valley de thuisbasis van technologiebedrijven die miljarden waard zijn. Maar hun start was ad hoc, chaotisch en revolutionair.

Dienstbereit: Nazis und Faschisten im Auftrag der CIA - [Duitsland] 2012 12 0:51 uur | Documentaire
Ontdek hoe de CIA tijdens de Koude Oorlog vele oud-nazi's en Italiaanse fascisten rekruteerde om te helpen in hun strijd tegen het communisme.

Downton Abbey - [VK] S01-S06 2015 12 | Historisch drama, Intellectueel
Deze serie volgt het wel en wee van de familie Crawley en hun bedienden, en legt het snobisme en de intriges van een verdwijnend klassensysteem bloot.

Dream Routes - [Duitsland ] S01 2017 9 | Documentaire
Deze documentaireserie verkent prachtige reisroutes door Zuid- en Centraal-Azië en staat stil bij diverse landschappen en culturen.

Duell ums Weiße Haus - Große Wahlkämpfe - [Duitsland] 2016 6 0:52 uur | Documentaire
Deze docu biedt een blik achter de schermen op de belangrijkste manoeuvres in 60 jaar Amerikaanse politiek om de presidentsverkiezingen te beïnvloeden.

Kobolde des Küstenwaldes - Die Rüsselhündchen von Arabuko - [Duitsland] 2008 6 0:43 uur | Documentaire
In deze documentaire probeert een gids de bedreigde slurfhondjes te beschermen die alleen nog leven in de kustwouden van een Keniaans nationaal park.

Kubas langer Schatten der Erinnerung - [Duitsland] 2018 16 0:51 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over de slachtoffers van de explosieve relatie tussen de VS en Cuba, van terroristische aanslagen tot Operatie Peter Pan.

Love (ft. Marriage and Divorce) - [Zuid-Korea] S02 2021 12 - Netflix Original | Drama
Drie succesvolle vrouwen die voor een radioprogramma werken, stuiten op problemen binnen hun schijnbaar gelukkige huwelijken waardoor hun wereld instort.

Patong Girl - [Duitsland] 2014 14 1:27 uur | Drama, Romantisch
Tiener Felix is met zijn gezin op vakantie in Thailand. Hij wordt verliefd op de mooie Fai en besluit tot ieders verbazing nog een week te blijven.

Stalins Tochter - [Duitsland] 2015 12 0:51 uur | Documentaire
Interviews en foto's laten de odyssee van Joseph Stalins dochter Svetlana zien, die op het hoogtepunt van de Koude Oorlog overliep naar het Westen.

Tief im Regenwald - [Duitsland] S01 2009 9 | Documentaire
Filmmakers Rainer Bergomaz en Yung Sandy reizen door afgelegen regenwouden om de enorme zwarte kaaiman en de zeldzame harpij-arend te kunnen observeren.

Wilder Iran - [Duitsland] S01 2012 12 | Documentaire
In deze documentaire gaat natuurfotograaf Benny Rebel op een expeditie van meerdere weken om wilde dieren in zijn geboorteland Iran vast te leggen.

Wildes Italien - [Duitsland] S01 2014 9 | Documentaire
In deze tweedelige documentaire wordt de wilde kant van Italië belicht: van de flamingo's en steenbokken in het noorden tot de wilde paarden en haaien in het zuiden.
Be curious, not judgmental
pi_200921259
De Duitsers komen….
SOONY
  zondag 15 augustus 2021 @ 13:26:37 #55
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_200921286
quote:
10s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:24 schreef DKUp het volgende:
De Duitsers komen….
Untenton Abtei

:T
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  roze zondag 15 augustus 2021 @ 13:41:39 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200921460
quote:
10s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:24 schreef DKUp het volgende:
De Duitsers komen….
_O-
Your beauty never ever scared me.
  zondag 15 augustus 2021 @ 13:55:57 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200921612
quote:
7s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:23 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begegnung im All - [Duitsland] 2014 AL 0:55 uur | Documentaire
In deze documentaire met 3D-beelden bespreekt astronaut André Kuipers zijn huidige missie aan boord van het Internationaal Ruimtestation.

Big Bang in Tunguska - [Duitsland] 2008 9 0:43 uur | Documentaire
Topwetenschappers bieden inzicht in de krachtigste explosie uit de geschiedenis, die in 1908 grote delen van de Siberische wildernis met de grond gelijkmaakte.

The Big Short - [VS] 2015 6 2:10 uur | Boek, Comedy, Drama, Intellectueel
Een paar sluwe opportunisten zien de Amerikaanse beurscrash aankomen, zetten in tegen de banken en worden multimiljonair.

Der große Kaukasus - [Duitsland] 2008 12 0:44 uur | Documentaire
Filmmakers leggen de wonderen der natuur van het Kaukasusgebergte vast, een woest gebied met saiga-antilopen, slangenarenden, egels en meer.

Die dunkle Seite des Lichts - [Duitsland] 2009 9 0:43 uur | Documentaire
Kunstlicht heeft het leven voor de mens een stuk gemakkelijker gemaakt. In deze documentaire wordt echter onderzocht welk effect het heeft op de orde in de natuur.

Die Silicon Valley-Revolution - Wie ein paar Freaks die Welt veränderten - [Duitsland] S01 2017 AL | Documentaire
Tegenwoordig is Silicon Valley de thuisbasis van technologiebedrijven die miljarden waard zijn. Maar hun start was ad hoc, chaotisch en revolutionair.

Dienstbereit: Nazis und Faschisten im Auftrag der CIA - [Duitsland] 2012 12 0:51 uur | Documentaire
Ontdek hoe de CIA tijdens de Koude Oorlog vele oud-nazi's en Italiaanse fascisten rekruteerde om te helpen in hun strijd tegen het communisme.

Downton Abbey - [VK] S01-S06 2015 12 | Historisch drama, Intellectueel
Deze serie volgt het wel en wee van de familie Crawley en hun bedienden, en legt het snobisme en de intriges van een verdwijnend klassensysteem bloot.

Dream Routes - [Duitsland ] S01 2017 9 | Documentaire
Deze documentaireserie verkent prachtige reisroutes door Zuid- en Centraal-Azië en staat stil bij diverse landschappen en culturen.

Duell ums Weiße Haus - Große Wahlkämpfe - [Duitsland] 2016 6 0:52 uur | Documentaire
Deze docu biedt een blik achter de schermen op de belangrijkste manoeuvres in 60 jaar Amerikaanse politiek om de presidentsverkiezingen te beïnvloeden.

Kobolde des Küstenwaldes - Die Rüsselhündchen von Arabuko - [Duitsland] 2008 6 0:43 uur | Documentaire
In deze documentaire probeert een gids de bedreigde slurfhondjes te beschermen die alleen nog leven in de kustwouden van een Keniaans nationaal park.

Kubas langer Schatten der Erinnerung - [Duitsland] 2018 16 0:51 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over de slachtoffers van de explosieve relatie tussen de VS en Cuba, van terroristische aanslagen tot Operatie Peter Pan.

Love (ft. Marriage and Divorce) - [Zuid-Korea] S02 2021 12 - Netflix Original | Drama
Drie succesvolle vrouwen die voor een radioprogramma werken, stuiten op problemen binnen hun schijnbaar gelukkige huwelijken waardoor hun wereld instort.

Patong Girl - [Duitsland] 2014 14 1:27 uur | Drama, Romantisch
Tiener Felix is met zijn gezin op vakantie in Thailand. Hij wordt verliefd op de mooie Fai en besluit tot ieders verbazing nog een week te blijven.

Stalins Tochter - [Duitsland] 2015 12 0:51 uur | Documentaire
Interviews en foto's laten de odyssee van Joseph Stalins dochter Svetlana zien, die op het hoogtepunt van de Koude Oorlog overliep naar het Westen.

Tief im Regenwald - [Duitsland] S01 2009 9 | Documentaire
Filmmakers Rainer Bergomaz en Yung Sandy reizen door afgelegen regenwouden om de enorme zwarte kaaiman en de zeldzame harpij-arend te kunnen observeren.

Wilder Iran - [Duitsland] S01 2012 12 | Documentaire
In deze documentaire gaat natuurfotograaf Benny Rebel op een expeditie van meerdere weken om wilde dieren in zijn geboorteland Iran vast te leggen.

Wildes Italien - [Duitsland] S01 2014 9 | Documentaire
In deze tweedelige documentaire wordt de wilde kant van Italië belicht: van de flamingo's en steenbokken in het noorden tot de wilde paarden en haaien in het zuiden.
Zitten we op fok.de?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200922696
Na zoveel dagen met elke dag een shitload van 1 land (Italië, Spanje, Zweden, Turkije en nu Duitsland en ik vergeet landen) hoop ik ook op alle landen dan haha. Ik kijk vast uit naar België. Tot nu toe zitten er qua vlaamse series echt pareltjes tussen. :@
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zondag 15 augustus 2021 @ 16:11:13 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200923215
Kominsky Method heeft een vrij rap einde maar het is in ieder geval wel klaar. Overall een aanrader maar S1 en 2 waren beter dan 3.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200923975
Heeft hier nog iemand een tip voor een goede film? Genre boeit me niet, alles kan me bevallen.

Laatste tijd amper Netflix gekeken, dus heb superveel niet gezien, maar zie nu alleen het zoekmenu :') vind er geen :')
pi_200926810
16-08
• Chesapeake Shores (S05E01)
• Racket Boys (S01)
• Ted 2

17-08
• Battlebots
• Keeping Up With the Kardashians (S05)
• The Real Housewives of Beverly Hills (S05)
• Toet Toet Cory Carson (S05)

18-08
• Diarios de Intercambio
• Memories of a Murderer: The Nilsen Tapes
• Nneka The Pretty Serpent
• Schwarze Insel

19-08
• A Faraway Land
• Bilet na Ksiezyc
• Gwiazdy
• Kamerdyner
• Stars

20-08
• Comedy Premium League
• Huize Herrie: De Film
• Man in Love
• Sweet Girl
• The Chair (S01)
• Todo va a estar bien (Everything Will Be Fine) (S01)

23-08
• The Witcher: Nightmare of the Wolf

24-08
• Oggy Oggy

25-08
• An Inspector Calls
• Animal
• Bob Ross: Happy Acidents, Betrayal & Greed
• Clickbait (S01)
• John of God: The Crimes of a Spiritual Healer
• Motel Makeover (S01)
• Open Your Eyes (S01)
• Post Mortem: No One Dies in Skarnes (S01)
• The Old Ways
• The River Runner

26-08
• Edens Zero
• Family Reunion (D04)

27-08
• <3 voor Arlo
• D.P. (seizoen 1)
• He's All That
• I Heart Arlo
• King of Boys: The Return of the King (s01)
• Ride on Time (S03)
• SAS: Rise of the Black Swan
• Titletown High (S01)

29-08
• Nevertheless (S01)
• The Ingenuity of the Househusband (S01)

31-08
• Good Girls (S04)
• Sparking Joy (S01)
• You Are My Spring (S01)
Be curious, not judgmental
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:10:44 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200930016
Happy Death Day is wel geinig. Groundhog Day maar dan met een leuke chick die elke dag vermoord wordt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator zondag 15 augustus 2021 @ 23:11:35 #63
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_200930033
quote:
19s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Happy Death Day is wel geinig. Groundhog Day maar dan met een leuke chick die elke dag vermoord wordt.
Ja maar halverwege weet je al wie het gedaan heeft. -O-
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_200930043
quote:
19s.gif Op zondag 15 augustus 2021 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kominsky Method heeft een vrij rap einde maar het is in ieder geval wel klaar. Overall een aanrader maar S1 en 2 waren beter dan 3.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 15 augustus 2021 @ 23:39:19 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200930301
quote:
17s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:11 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ja maar halverwege weet je al wie het gedaan heeft. -O-
Ik had geen idee :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200930362
quote:
19s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Happy Death Day is wel geinig. Groundhog Day maar dan met een leuke chick die elke dag vermoord wordt.
Ik vond die ook erg lekker wegkijken :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Public Relations / Redactie Film maandag 16 augustus 2021 @ 06:39:23 #67
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_200931556
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 23:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vond die ook erg lekker wegkijken :Y
Deel 2 gaat helemaal over de top. Heerlijk.
pi_200931775
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chesapeake Shores - [VS] S05E01 2021 9 | Boek, Drama, Feelgood, Romantisch
Een succesvolle carrièrevrouw en alleenstaande moeder keert terug naar het stadje in Maryland dat haar vader heeft gesticht en overweegt hier te gaan settelen.

Racket Boys - [Zuid-Korea] S01 2021 9 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood, Tienerserie
Een stadskind komt op het platteland wonen nadat zijn vader de opdracht heeft gekregen een uitgeblust schoolbadmintonteam opnieuw leven in te blazen.

Ted 2 - [VS] 2015 12 1:55 uur | Comedy
Om hun huwelijk te redden besluiten Ted en Tami-Lynn een baby te krijgen, maar moeten eerst in de rechtbank bewijzen dat Ted een persoon en een geschikte ouder is.
Be curious, not judgmental
  maandag 16 augustus 2021 @ 08:25:01 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200932006
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 06:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Deel 2 gaat helemaal over de top. Heerlijk.
Ik wist niet dat er een sequel was. Helaas momenteel alleen betaalde streaming.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200933303
quote:
19s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik wist niet dat er een sequel was. Helaas momenteel alleen betaalde streaming.
Die heeft op Prime gestaan maar zie dat die daar weg is, jammer.
Tap tap tap
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 augustus 2021 @ 10:18:55 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200933339
Lord of the Rings staan er ook weer op *O*

Helaas niet de extended versie kwam ik halverwege The Two Towers achter. Fellowship wel extended gekeken met m'n vriendin, maar Two Towers dus niet. Nou vindt ze de films een heel stuk leuker dan vooraf gedacht, maar ik vrees dat ik haar niet kan overhalen om Two Towers even opnieuw te gaan kijken, maar dan drie kwartier langer ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200935036
Happy Death Day 2 vond ik echt matig, maar ja beter dan die sprinkhanen-film.
SOONY
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:26:53 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200935052
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:18 schreef heywoodu het volgende:
Lord of the Rings staan er ook weer op *O*

Helaas niet de extended versie kwam ik halverwege The Two Towers achter. Fellowship wel extended gekeken met m'n vriendin, maar Two Towers dus niet. Nou vindt ze de films een heel stuk leuker dan vooraf gedacht, maar ik vrees dat ik haar niet kan overhalen om Two Towers even opnieuw te gaan kijken, maar dan drie kwartier langer ;(
Maak er een spelleke van. Zoek de verschillen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200952136
quote:
19s.gif Op maandag 16 augustus 2021 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik wist niet dat er een sequel was. Helaas momenteel alleen betaalde streaming.
Staat op Google Play
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 14:58:46 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_200952280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 14:47 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Staat op Google Play
Sure. Mijn statement klopt nog steeds.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_200954715
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Battlebots - [VS] S01-S02 2016 AL | Reality
Uitvinders van soms levensgrote robots nemen het tegen elkaar op in een gevaarlijke, kogelvrije arena met slechts één doel: de machine van hun tegenstander uitschakelen.

Huisdiergeheimen - [Frankrijk/Japan/VS] 2016 6 1:26 uur | Avontuur, Familiefilm
Nadat twee ruziënde honden op straat zijn beland, nemen ze het samen op tegen een bende boze dieren die een aanval op mensen voorbereidt.

Keeping Up with the Kardashians - [VS] S05 2010 9 | Reality
In deze realityserie proberen de Kardashians hun familie op de eerste plaats te zetten terwijl ze hun toenemende roem, groeiende imperiums, relaties en meer managen.

Mr. Peabody & Sherman - [VS] 2014 6 1:32 uur | Avontuur, Comedy, Familiefilm
Hondengenie Mr. Peabody en de jonge Sherman, die voortkomen uit de animatieserie 'Rocky and Bullwinkle' uit de jaren 60, maken een duizelingwekkende reis door de tijd.

The Real Housewives of Beverly Hills - [VS] S05 2014 6 | Reality
Deze populaire realityserie vindt plaats in Beverly Hills, waar vrouwen op hoge hakken vechten als vijanden, samen drinken als vrienden en flink wat drama veroorzaken.

Toet Toet Cory Carson - [VS] S05 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Toet toet, en gaan! Gordels om en ga mee op leuke avonturen met de schattige kinderauto Cory Carson over de kronkelweggetjes van Bumperdijk.

Untold: Deal With the Devil - [VS] 2021 16 1:17 uur - Netflix Original | Documentaire
Christy Martin brak door in de bokswereld en verlegde grenzen. Haar publieke imago verhult echter persoonlijke demonen, misbruik en een doodsbedreiging.
Be curious, not judgmental
  Spellchecker dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:39:04 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200957230
Gestopt met Spoorloos.

Geen makkelijk verhaal maar ook geen boeiende cast.
pi_200958106
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:39 schreef maily het volgende:
Gestopt met Spoorloos.

Geen makkelijk verhaal maar ook geen boeiende cast.
Ik heb het met moeite afgekeken in de hoop dat er nog kwartjes zouden vallen. Ligt vast aan mij maar de kwartjes zijn nog steeds kwijt :')

Ik snapte er echt geen hol van. Elke aflevering een andere naam dus over die persoon. Elke aflevering raakte ik meer verward over. Misschien dat het in het boek een stuk duidelijker is. Maar de serie was voor mij amper te volgen. En dat heb ik toch niet snel :{
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Spellchecker dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:31:13 #80
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200958234
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 21:23 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]
Ik heb het met moeite afgekeken in de hoop dat er nog kwartjes zouden vallen. Ligt vast aan mij maar de kwartjes zijn nog steeds kwijt :')

Ik snapte er echt geen hol van. Elke aflevering een andere naam dus over die persoon. Elke aflevering raakte ik meer verward over. Misschien dat het in het boek een stuk duidelijker is. Maar de serie was voor mij amper te volgen. En dat heb ik toch niet snel :{
Heb het echt een paar afleveringen een kans gegeven ..... maar er was geen klik .... helaas.

Gelukkig is er nog een heleboel wat ik nog wel leuk vind ;)
pi_200964388
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diários de Intercâmbio | The Secret Diary of an Exchange Student - [Brazilië] 2021 12 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Twee beste vriendinnen willen de boel opschudden. Ze gaan als uitwisselingsstudenten op een buitenlands avontuur dat hun leven verandert. Blijven ze uit de problemen?

Memories of a Murderer: The Nilsen Tapes - [VK] 2021 12 1:25 uur - Netflix Original | Documentaire
Seriemoordenaar Dennis Nilsen vertelt over zijn leven en gruwelijke misdaden op een reeks huiveringwekkende geluidsbanden die zijn opgenomen vanuit zijn gevangeniscel.

Nneka The Pretty Serpent - [Nigeria] 2020 12 2:20 uur | Drama, Mystery
Een getraumatiseerde vrouw krijgt jaren na de mysterieuze moord op haar ouders bovennatuurlijke krachten die haar helpen wraak te kunnen nemen op de moordenaars.

Schwarze Insel | Black Island - [Duitsland] 2021 16 1:44 uur - Netflix Original | Thriller, Tienerfilm
Een weesjongen dreigt verstrikt te raken in de duistere geheimen van een ogenschijnlijk vredig eiland als hij een band opbouwt met een mysterieuze nieuwe lerares.
Be curious, not judgmental
pi_200965726
quote:
Lulli
Nadat een ambitieuze geneeskundestudente is geëlektrocuteerd door een MRI-scanner, kan ze gedachtelezen. Met Larissa Manoela.
Staat op: Verwacht.

Ik schoot ervan in de lach.
Mss door mn medische achtergrond _O-
pi_200965777
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Staat op: Verwacht.

Ik schoot ervan in de lach.
Mss door mn medische achtergrond _O-
Nou ja na die bloeddorstige sprinkhanen kan dit ook nog wel :P
SOONY
pi_200966252
Bij Spoorloos denk ik altijd aan die verfilming van het boek van Tim Krabbe
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 augustus 2021 @ 15:17:13 #85
335263 freaky40
pi_200966999
Spoorloos ook afgekeken, was net lang genoeg. Lastig plot om te volgen met al die flashbacks e.d. Ik had dat ook met die andere serie van Harlan Coben, El Inocente ook. Die heb ik niet afgekeken, deze wel.

Begonnen met Hit & Run nu. Dat zit wel even wat beter in elkaar. Goede eerste episode.
Allemaal cabaretteketet!
pi_200977027
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Faraway Land - [Filipijnen] 2020 AL 1:41 uur | Drama, Romantisch
Een getrouwde vrouw ontmoet op de Faeröer een journalist die een documentaire filmt over Filipijnse arbeiders, wat al snel tot een ingewikkeld liefdesverhaal leidt.

Men in Black: International - [VS] 2019 12 1:54 uur | Comedy, Sci-Fi
Als van gedaante veranderende buitenaardse wezens de aarde bedreigen, gaan twee MIB-agenten op een missie om de wereld en hun eigen organisatie te redden.
Be curious, not judgmental
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 augustus 2021 @ 13:30:07 #87
335263 freaky40
pi_200981177
Is Hit & Run een echte Netflix Original of al ergens anders uitgezonden geweest aangezien je bij de start van elke episode even een overzicht krijgt wat er in de vorige aflevering is gebeurd? Of is dat iets nieuws van Netflix zelf?
Allemaal cabaretteketet!
pi_200982709
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Is Hit & Run een echte Netflix Original of al ergens anders uitgezonden geweest aangezien je bij de start van elke episode even een overzicht krijgt wat er in de vorige aflevering is gebeurd? Of is dat iets nieuws van Netflix zelf?
Netflix is het originele netwerk.
Be curious, not judgmental
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 augustus 2021 @ 16:05:01 #89
335263 freaky40
pi_200983448
quote:
7s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 15:15 schreef Aether het volgende:

[..]
Netflix is het originele netwerk.
Ok, dan zal het een nieuwe functie van Netflix betreffen blijkbaar.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 19 augustus 2021 @ 16:14:59 #90
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_200983571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:05 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ok, dan zal het een nieuwe functie van Netflix betreffen blijkbaar.
Volgens mij is dat niet nieuw. Ik krijg dat altijd aan het begin van een nieuwe aflevering, met de optie het over te slaan.
F.K.A. SuperwormJim
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 augustus 2021 @ 16:26:51 #91
335263 freaky40
pi_200983737
quote:
99s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 16:14 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]
Volgens mij is dat niet nieuw. Ik krijg dat altijd aan het begin van een nieuwe aflevering, met de optie het over te slaan.
Vreemd krijg het enkel maar bij series die al ergens anders te zien waren op een TV network, nog nooit op Netflix enkel maar bij eerste afleveringen van nieuwe seizoenen van series natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_200986300
quote:
Bob Ross God _O_ ik keek dat vroeger altijd, tegenwoordig ook nog via YT _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200994149
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Chair - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Het eerste vrouwelijke hoofd van kleur aan een vooraanstaande universiteit probeert te voldoen aan de torenhoge eisen en verwachtingen van de falende faculteit Engels.

Comedy Premium League - [India] S01 2021 6 - Netflix Original | Standup-comedy
Met satirische sketches, brutale discussies en keiharde roasts gaan 16 van India’s grappigste comedians in teams de strijd aan om de titel van ultieme comedykampioenen.

Gunshot - [Egypte] 2018 1:36 uur | Drama, Misdaad
Als een botsing tijdens een protest in bloedvergieten eindigt, gaan een forensisch arts en een journalist op zoek naar de ongrijpbare waarheid.

Huize Herrie: de film - [VS] 2021 6 1:27 uur - Netflix Original | Kindermuziek
In dit muzikale avontuur gaat Lincoln Herrie samen met zijn ouders en tien zussen op reis naar Schotland. Daar ontdekt hij dat zijn familie koninklijke voorouders heeft.

Man in Love - [Taiwan] 2021 12 1:55 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een schuldvorderaar met een hart van goud ontmoet een vrouw met schulden die voor haar zieke vader zorgt. Hij is vastberaden om haar hart te veroveren

Sweet Girl - [VS] 2021 16 1:50 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Hij verloor de liefde van zijn leven door de hebzucht van een farmaceutisch bedrijf. Nu zit zijn dochter zonder moeder en hij zonder gerechtigheid. Voor nu dan.

Todo va a estar bien | Everything Will Be Fine - [Mexico] S01 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama
Een gescheiden stel woont samen in het belang van hun kind in deze satirische dramedy over wat het betekent om een goede ouder en levenspartner te zijn in deze wereld.
Be curious, not judgmental
  vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:56:20 #95
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_200994462
Somos aan het kijken, is af en toe wel heftig zeg.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201002844
Net gekeken naar "The Woman in the Window!"

The Woman in the Window (2021) - IMDb



Goed! ^O^
pi_201004991
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 20:15 schreef Bocaj het volgende:
Net gekeken naar "The Woman in the Window!"

The Woman in the Window (2021) - IMDb

[ afbeelding ]

Goed! ^O^
Daar zag ik een voorstukje van en was heel benieuwd. Nu nog meer. Bedankt voor de tip.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201005378
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 09:33 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sweet Girl - [VS] 2021 16 1:50 uur - Netflix Original | Actie, Drama
Hij verloor de liefde van zijn leven door de hebzucht van een farmaceutisch bedrijf. Nu zit zijn dochter zonder moeder en hij zonder gerechtigheid. Voor nu dan.
Zojuist gekeken. Ik vond het een prima filmpje...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_201005977
Dat was best ongemakkelijk om te kijken, vooral de laatste aflevering was op momenten soms :{ , maar er was ook wat humor in verwerkt :)
Bovenal doet het je er aan denken wat voor een rot ziekte dat kanker is.

Gevoel voor tumor.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker vrijdag 20 augustus 2021 @ 23:30:53 #100
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201008310
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 23:11 schreef TLC het volgende:
Dat was best ongemakkelijk om te kijken, vooral de laatste aflevering was op momenten soms :{ , maar er was ook wat humor in verwerkt :)
Bovenal doet het je er aan denken wat voor een rot ziekte dat kanker is.

Gevoel voor tumor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Sunshine1982 op 21-08-2021 14:54:25 ]
pi_201010966
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daar zag ik een voorstukje van en was heel benieuwd. Nu nog meer. Bedankt voor de tip.
Er zitten (natuurlijk) wel (weer) van die Netflix woke acties in... had hem direct daarna af moeten zetten maar dat zou jammer zijn geweest, want goede film!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wel dat ze een zo breed mogelijk publiek willen bereiken... (Voor elk wat wils...)
Maar het leidt vreselijk af van het verhaal... (Onbewust denk je meteen: "Daar gáán we weer!")
Ach, vanaf Amerikaans oogpunt snap ik het allemaal wel... maar Internationaal is het toch anders lijkt mij...
BLM speelt minder buiten de VS...
pi_201011030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Daar zag ik een voorstukje van en was heel benieuwd. Nu nog meer. Bedankt voor de tip.
Als dit de film is van het boek dat ik las is het bloedjestollend :+
pi_201011922
Nog meer mensen waarbij de Netflix app op de Samsung TV ineens niet meer werkt?

Ik krijg alleen een zwart scherm.
٩๏̯͡๏)۶
pi_201012044
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:04 schreef Ronald het volgende:
Nog meer mensen waarbij de Netflix app op de Samsung TV ineens niet meer werkt?

Ik krijg alleen een zwart scherm.
https://help.netflix.com/nl/node/95
Be curious, not judgmental
pi_201012369
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 07:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat een serie hè... Bij het zien van de scéne waarin zijn vriendin zijn hoofd kaal schoor huilde ik tranen met tuiten. Normaal ben ik nooit zo emo, maar dat was zo intens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201016327
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 14:04 schreef Ronald het volgende:
Nog meer mensen waarbij de Netflix app op de Samsung TV ineens niet meer werkt?

Ik krijg alleen een zwart scherm.
Onze Sony smart-tv is sinds deze week ook helemaal van het padje
pi_201016546
M'n fire stick liep net ook te klooien toen ik Netflix keek.
Tap tap tap
pi_201018364
Net eerste aflevering gezien van de Noorse serie Hjem til Jul. Leuke eerste aflevering :)
  Spellchecker zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:51:02 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201019428
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net eerste aflevering gezien van de Noorse serie Hjem til Jul. Leuke eerste aflevering :)
Daar heb ik ooit een paar van gezien. Begon inderdaad leuk. Boeide uiteindelijk niet genoeg ...
pi_201025577
Beckett had ik veel meer van verwacht. Wat een saai en ongeloofwaardig dom verhaal ook ;(

Spoilers GENOT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
John David Washington acteert in deze film niet zo best, jammer….
Ik dacht misschien een spannende 90’s vluchtfilm, nou niet dus ^p^
Opgenomen in Brazilië en Italië, ik herkende inderdaad Griekenland niet :') -O-
SOONY
  Spellchecker zondag 22 augustus 2021 @ 22:50:58 #112
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201035546
Klaar met The Chair .... heerlijk humoristisch romantisch verhaal ... O+

Eens kijken of Dirty John iets is .....

Begint bij S2 .... weet iemand of S1 er nog opstaat? @Aether?

[ Bericht 27% gewijzigd door maily op 22-08-2021 22:59:50 ]
pi_201035759
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 22:50 schreef maily het volgende:
Klaar met The Chair .... heerlijk humoristisch romantisch verhaal ... O+

Eens kijken of Dirty John iets is .....

Begint bij S2 .... weet iemand of S1 er nog opstaat? @:Aether?
Als ik op de app kijk staan er twee seizoenen op.
Tap tap tap
  Spellchecker zondag 22 augustus 2021 @ 23:34:28 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201036060
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 23:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Als ik op de app kijk staan er twee seizoenen op.
Dank je wel. Ik ga het onthouden ^O^

Heb intussen S6 van Downton Abbey gevonden O+
pi_201038050
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Witcher: Nightmare of the Wolf - [VS/Zuid-Korea] 2021 12 1:23 uur - Netflix Original | Anime, Boek, Fantasy, Sci-Fi
Vesemir ontsnapt uit armoede om een hekser te worden. Hij doodt monsters voor geld en glorie, maar bij een nieuwe dreiging moet hij afrekenen met zijn eigen demonen.
Be curious, not judgmental
  maandag 23 augustus 2021 @ 08:49:11 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201038085
quote:
7s.gif Op maandag 23 augustus 2021 08:45 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Witcher: Nightmare of the Wolf - [VS] 2021 12 1:23 uur - Netflix Original | Anime, Boek, Fantasy, Sci-Fi
Vesemir ontsnapt uit armoede om een hekser te worden. Hij doodt monsters voor geld en glorie, maar bij een nieuwe dreiging moet hij afrekenen met zijn eigen demonen.
Zeer benieuwd of dit wat is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201038296
Ik zag de documentaire Struggle: the life and lost art of Szukalski uit 2018. Szukalski wordt wel de Michelangelo van de 20e eeuw genoemd en toch is hij grotendeels onbekend. Hoe kan dat? Aanrader!

De documentaire is trouwens gemaakt door Leonardo DiCaprio en zijn vader. Gek genoeg krijg je daar in de film zelf geen informatie over, behalve dan dat deze foto kort in beeld komt van Leonardo op schoot bij Szukalski:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201039313
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:51 schreef maily het volgende:

[..]
Daar heb ik ooit een paar van gezien. Begon inderdaad leuk. Boeide uiteindelijk niet genoeg ...
Gister aflevering 4 gezien en ik vind het eigenlijk wel een leuke serie :) Ik ben wel benieuwd waar het uiteindelijk op kerstavond op uitdraait.
pi_201049048
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oggy Oggy - [Frankrijk] S01 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Ga mee op pad met de schattige kitten Oggy en zijn kattenvriendjes in een kleurrijke kattenwereld. Samen hebben ze bakken plezier en beleven ze waanzinnige avonturen.

Untold: Caitlyn Jenner - [VS] 2021 AL 1:09 uur - Netflix Original | Documentaire
Caitlyn Jenners onwaarschijnlijke reis naar Olympische glorie was een inspiratie. Maar de moeizame uitdaging om haar ware zelf te accepteren, bleek nog waardevoller.
Be curious, not judgmental
pi_201049788
Staat het bij jullie ook ineens helemaal ramvol met DUITSE documentaires? En dan ook vrijwel allemaal met Duitse titel en audio, zonder optie om Engels in te stellen terwijl het duidelijk nagesynchroniseerd is. WTF? Waarom?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:33:34 #121
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201049869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:24 schreef illusions het volgende:
Staat het bij jullie ook ineens helemaal ramvol met DUITSE documentaires? En dan ook vrijwel allemaal met Duitse titel en audio, zonder optie om Engels in te stellen terwijl het duidelijk nagesynchroniseerd is. WTF? Waarom?
Nee.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201049876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:24 schreef illusions het volgende:
Staat het bij jullie ook ineens helemaal ramvol met DUITSE documentaires? En dan ook vrijwel allemaal met Duitse titel en audio, zonder optie om Engels in te stellen terwijl het duidelijk nagesynchroniseerd is. WTF? Waarom?
Zie post #53 ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201049886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee.
Hmm, raar. Ik heb een andere telefoon constant op een Duitse VPN staan, maar die heeft geen Netflxi erop en heeft er niets mee te maken, lijkt me stug dat dat uitmaakt.

Bijv.
"Trekking the Great Wall"
"Phaistos"

Nog een stuk of 10.
pi_201049906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zie post #53 ;)
Ah, thanks. Wel dus. Kut Netflix, die kennen het verschil tussen DE en NL niet ofzo? Vrijwel niemand heeft trek om Duitse nagesynchroniseerde Scheisse te gaan kijken denk ik.
pi_201050339
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 09:37 schreef illusions het volgende:

[..]
Ah, thanks. Wel dus. Kut Netflix, die kennen het verschil tussen DE en NL niet ofzo? Vrijwel niemand heeft trek om Duitse nagesynchroniseerde Scheisse te gaan kijken denk ik.
Raar idd. Niks mis met Duitse series/docu's maar dan moet je het idd niet nagesynchroniseerd hebben en gewoon op originele taal kunnen zetten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201050494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Raar idd. Niks mis met Duitse series/docu's maar dan moet je het idd niet nagesynchroniseerd hebben en gewoon op originele taal kunnen zetten.
Superfrustrerend om een documentaire over de Chinese muur te kijken in het Duits terwijl je p de achtergrond de documentairemaker gewoon Engels hoort praten. Neem dan ook de fucking Engelse licentie, snap het echt niet.
pi_201050567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 10:28 schreef illusions het volgende:

[..]
Superfrustrerend om een documentaire over de Chinese muur te kijken in het Duits terwijl je p de achtergrond de documentairemaker gewoon Engels hoort praten. Neem dan ook de fucking Engelse licentie, snap het echt niet.
Oh ik dacht juist dat het andersom was. In het Engels nagesynchroniseerd en dan Duits op de achtergrond horen :D

Ahwell, het is allebei ruk ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:32:28 #128
111260 Charmian
a little joy
pi_201051402
Vond je Bridgerton aardig dan vind je dit ook wel leuk. Niet te zoetsappig en genoeg spanning om het in één keer weg te bingen.
La cocinera de Castamar | The Cook of Castamar - [Spanje] S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Historisch drama, Politiek, Romantisch
In 1720 in Madrid heeft een hertog die weduwnaar is en net weer deel gaat nemen aan het adellijke leven, een oogje op een goede kok. Naar een roman van Fernando J. Múñez.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_201063640
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
An Inspector Calls - [VK] 1954 AL 1:20 uur | Historisch drama, Mystery
Een inspecteur onderbreekt het etentje van een rijke familie. Hij onderzoekt een tragische dood en iedereen kan worden gelinkt aan het overlijden van het slachtoffer.

Bob Ross: Happy Accidents, Betrayal & Greed - [VS] 2021 AL 1:33 uur - Netflix Original | Documentaire
Als 's werelds bekendste kunstdocent bracht Bob Ross miljoenen mensen vreugde. Een strijd om zijn imperium wierp echter een schaduw over zijn 'happy trees'.

Clickbait - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Er blijkt een dubieuze link met het internet te zijn wanneer brave huisvader Nick Brewer wordt ontvoerd. Zijn naasten doen alles om de dader en het motief te achterhalen.

João de Deus - Cura e Crime | John of God: The Crimes of a Spiritual Healer - [Brazilië] S01 2021 9 - Netflix Original | Documentaire
Medium João Teixeira de Faria wordt op handen gedragen en verwerft internationale faam voordat slachtoffers, aanklagers en de pers gruwelijk misbruik onthullen.

Motel Makeover - [Canada] S01 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
Tegen de achtergrond van projectvalkuilen en een pandemie besluiten twee vriendinnen als zakenpartners vervallen motels op te knappen om reizigers aan te trekken.

The Old Ways - [VS] 2020 16 1:30 uur | Horror
Een verslaggever bezoekt haar geboorteplaats Veracruz voor een verhaal over stamcultuur en wordt ontvoerd door lokale inwoners die denken dat ze bezeten is door demonen.

Open Your Eyes - [Polen] S01 2021 16 - Netflix Original | Boek, Mystery, Thriller, Tienerserie
Na een ongeluk wil een tiener met geheugenverlies haar leven weer opbouwen in een geheugencentrum, maar ze wordt argwanend door de onconventionele behandeling.

Post Mortem: Ingen dør på Skarnes | Post Mortem: No One Dies in Skarnes - [Noorwegen] S01 2021 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat, Thriller
Ze is uit de dood herrezen en snakt naar bloed. En dat terwijl de begrafenisonderneming van haar familie wanhopig op zoek is naar meer klanten. Hmm, wat als ...

Really Love - [VS] 2020 12 1:35 uur | Drama, Romantisch
Een opkomende zwarte schilder probeert door te breken in de competitieve kunstwereld en om te gaan met een onverwachte romance met een ambitieuze rechtenstudente.

The River Runner - [VS] 2021 9 1:25 uur | Documentaire
In deze documentaire wil een kajakker de eerste man ter wereld worden die met zijn kajak de vier grote rivieren bedwingt die vanaf de berg Kailash in Tibet stromen.
Be curious, not judgmental
pi_201070768
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A. K. : Akira Kurosawa - [Frankrijk] 1985 12 1:14 uur | Biografische documentaire
In deze documentaire wordt de regiestijl van Akira Kurosawa onderzocht en leren we meer over de productie van zijn actiedramafilm 'Ran'.

Aram - [Frankrijk] 2002 6 1:31 uur | Drama
Jaren nadat hij als lid van een militante cel aan een mislukte operatie heeft deelgenomen, keert een Armeen terug naar Frankrijk voor een wapendeal en wraak.
Be curious, not judgmental
pi_201076320
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDENS ZERO - [Japan] S01 2021 12 - Netflix Original | Anime, Fantasy, Sci-Fi
Op de Edens Zero begint een eenzame jongen, die de zwaartekracht naar zijn hand kan zetten, aan een avontuur om de legendarische ruimtegodin Moeder te ontmoeten.

Family Reunion - [VS] S04 2021 9 - Netflix Original | Comedy, Feelgood
Als de McKellans van Seattle naar het platteland van Georgia verhuizen, botsen hun stadse gewoonten met het zuidelijke leven en traditionele grootouders.

Red Riding Trilogy: Part 1: 1974 - [VK] 2009 16 1:45 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
Deze thriller is losjes gebaseerd op de beruchte Britse zaak van de Yorkshire Ripper, en brengt ongebreidelde corruptie aan het licht in Noord-Engeland midden jaren 1970.

Red Riding Trilogy: Part 2: 1980 - [VK] 2009 16 1:37 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
Na jaren van onopgeloste moorden arriveert agent Peter Hunter om het onderzoek te leiden naar de Yorkshire Ripper in het tweede deel van de Red Riding-trilogie.

Red Riding Trilogy: Part 3: 1983 - [VK] 2009 16 1:44 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad
Wanneer de zaak van een verdwenen kind wordt gelinkt aan een moord uit 1974, martelen onderzoekers de man die jaren geleden het lichaam vond om meer te weten te komen.
Be curious, not judgmental
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 augustus 2021 @ 12:46:34 #132
335263 freaky40
pi_201079077
Begonnen met The Chair. Lekker absurdistisch, onverwachts leuk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201083866
Clickbait (mini-serie)

Eerste aflevering afgekeken. Ben wel enthousiast
pi_201098243
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D.P. - [Zuid-Korea] S01 2021 16 - Netflix Original | Drama, Duister, Webtoon
Een jonge soldaat moet deserteurs gevangennemen. De schrijnende werkelijkheid van al die rekruten tijdens hun militaire dienstplicht wordt hierdoor blootgelegd.

He's All That - [VS] 2021 12 1:31 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Romantisch, Tienerfilm
In deze remake van de klassieker 'She's All That' wedt een influencer die goed is in make-overs, dat ze een impopulaire klasgenoot kan omtoveren in de koning van het bal.

I ❤ Arlo - [VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Arlo en zijn buitengewone vriendjes maken kennis met een hele nieuwe wereld. Samen proberen ze een vervallen buurt in New York nieuw leven in te blazen.

RIDE ON TIME - [Japan] S03 2021 12 | Documentaire
Deze onthullende docuserie van producent Johnny's duikt diep in de prachtige wereld van de beste Japanse boybands.

SAS: Rise of the Black Swan - [VK] 2021 16 2:05 uur - Netflix Original | Actie, Boek
Een commando die met zijn vriendin van Londen naar Parijs reist, komt in actie wanneer gewapende, meedogenloze huurlingen de trein kapen.

Titletown High - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
In dit stadje in Georgia draait alles om football en winnen. Het team van de middelbare school strijdt om een titel en stuit op romantiek, rivaliteit en het echte leven.
Be curious, not judgmental
pi_201099353
Be curious, not judgmental
  Moderator vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:09:36 #137
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_201099374
Sex education S3 *O*
Final space S3 *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 22:29:15 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201102682
The Witcher: Nightmare of the Wolf is tof! Aanrader voor Witcher fans.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201103758
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Clickbait (mini-serie)

Eerste aflevering afgekeken. Ben wel enthousiast
Op laatste aflevering na gekeken. Ben ook enthousiast. Maar nog geen tijd voor de laatste gehad.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Spellchecker vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:36:11 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201103817
Begonnen aan Det som göms i snö.

Scandinavische krimi O+
pi_201104060
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 19:08 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend slechte maand buiten lucifer.

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 29-08-2021 11:35:33 ]
SOONY
pi_201107117
Eerste seizoen van de twee van Hjem til Jul zit er op. Is ook niet zo moeilijk, 6 afleveringen van een half uur :+ Maar ik hou daar wel van. Series hoeven van mij niet uitgesmeerd te worden over tig seizoenen met afleveringen van een uur lang.

Serie zelf vind ik leuk. Er gebeurt niet zo heel veel, maar de (kerst) sfeer erom heen is gezellig en de personages zijn fijn om naar te kijken.
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:15:24 #143
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201107129
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Eerste seizoen van de twee van Hjem til Jul zit er op. Is ook niet zo moeilijk, 6 afleveringen van een half uur :+ Maar ik hou daar wel van. Series hoeven van mij niet uitgesmeerd te worden over tig seizoenen met afleveringen van een uur lang.

Serie zelf vind ik leuk. Er gebeurt niet zo heel veel, maar de (kerst) sfeer erom heen is gezellig en de personages zijn fijn om naar te kijken.
Heb jij Bonusfamiljen gezien?
pi_201107142
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:15 schreef maily het volgende:

[..]
Heb jij Bonusfamiljen gezien?
Nee! Wel vaak voorbij zien komen op Netflix maar nog niet aangezet. Is dat ook zoiets?
  Spellchecker zaterdag 28 augustus 2021 @ 11:19:29 #145
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201107174
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee! Wel vaak voor bij zien komen op Netflix maar nog niet aangezet. Is dat ook zoiets?
Ik vond het geweldig. Samengesteld gezin met drama en humor. Paar seizoenen.
Probeer gewoon een aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201107204
Eerste aflevering post mortem gekeken, vond het erg mager :@ Weet niet of ik verder ga kijken :@
pi_201107208
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 11:19 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vond het geweldig. Samengesteld gezin met drama en humor. Paar seizoenen.
Probeer gewoon een aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik hiermee klaar ben, slinger ik dat aan :Y
pi_201112442
An inspector calls, wat een goede film _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201112819
quote:
Ik ben fan van hem en vooral zijn vader :D
En die klote-pop _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201112847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:54 schreef DKUp het volgende:

[..]
Wat een ontzettend slechte maand buiten Luther.
Luther??? Waar???
Of bedoelde je Lucifer? -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201113611
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 18:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Luther??? Waar???
Of bedoelde je Lucifer? -O-
pi_201118378
Bob Ross, Happy Accidents, Betrayal & Greed

oftewel hoe gierig de Kowalski's zijn om het 'merk' Bob Ross aan zich te binden, zelfs op zijn sterfbed was hij niet veilig voor hun gierigheid, en het is hun nog gelukt ook.... van alle produkten van Bob Ross Inc. krijgt zijn zoon Steve welgeteld 0,000 niks. En dat was iets wat Bob Ross zelf nooit wilde.

Veel mensen wilden ook niet meewerken aan deze docu omdat de Kowalski's niet moeilijk doen om naar de rechter te stappen.

Bizarre documentaire over hoe Bob Ross verstrikt raakte in de hebzucht van andere mensen.

Bob Ross _O_ _O_ _O_
Steve Ross _O_
Kowalski's :r :r :r

.. it's all wet and slick
.. just beat the devil out of it
.. you'd be in agony city right now
.. everybody needs a friend
.. happy little trees
.. it's your world, you can do anything you want

Bob Ross liefhebber 4ever ^O^ _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201119189
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Ingenuity of the Househusband - [Japan] S01 2021 AL - Netflix Original | Comedy
Een stoere vent met een talent voor huishoudelijk werk pakt huishoudelijke taken met uiterste zorg aan in deze komische liveactionverhalen.

Nevertheless, - [Zuid-Korea] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch, Webtoon
Met zijn onweerstaanbare charme weet een flirterige kunststudent een cynische klasgenote te verleiden tot een 'friends-with-benefits'-relatie.
Be curious, not judgmental
pi_201120598
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 18:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Luther??? Waar???
Of bedoelde je Lucifer? -O-
Sorry
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 19:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Komt waarschijnlijk een film :+
SOONY
pi_201121429
Sweet Girl gisteravond opgezet, na 30 min weer afgezet :') Die vecht scènes :') Hou op zeg
pi_201121437
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:44 schreef Sfancta het volgende:
Sweet Girl gisteravond opgezet, na 30 min weer afgezet :') Die vecht scènes :') Hou op zeg
Dat wordt uitgelegd in de plottwist
pi_201121450
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:44 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Dat wordt uitgelegd in de plottwist
Spoiler het maar voor me, kijk deze toch niet meer.
pi_201121718
quote:
0s.gif Op zondag 29 augustus 2021 12:46 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Spoiler het maar voor me, kijk deze toch niet meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201121875
Ik wil die film dus gaan kijken, maar dit is echt heel erg wat ik in de spoiler lees :D
Netflix-film troep GENOT
SOONY
pi_201121876
quote:
1s.gif Op zondag 29 augustus 2021 13:09 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Heel erg dank, bespaart me 1.5 uur :D
pi_201143832
Hello You!
You Seizoen 3
10 afleveringen
15-10-2021
SOONY
  maandag 30 augustus 2021 @ 20:57:07 #163
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_201145157
Ik had na lange tijd Netflix weer eens aangeslingerd want ik vond het de laatste tijd niet interessant en heb dit weekend Bo Burnham Inside gekeken en een dag later nog een keer en misschien deze week nog wel een keer, ik vond de muziek tof, maakt niet uit waar hij over zingt maar het klinkt altijd mooi (vind ik)
pi_201145200
Heb de Bob Ross docu gekeken

Mehh
pi_201145269
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Sfancta het volgende:
Heb de Bob Ross docu gekeken

Mehh
Lijkt me net zo saai als die gast zelf. :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201146287
quote:
17s.gif Op maandag 30 augustus 2021 19:40 schreef DKUp het volgende:
Hello You!
You Seizoen 3
10 afleveringen
15-10-2021
Zin in. Laatste seizoen toch?
pi_201148818
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good Girls - [VS] S04 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad
Drie voorstedelijke moeders orkestreren een overval op een plaatselijke supermarkt om financieel uit het slop te komen en onafhankelijk te worden. En dat doen ze samen.

Sparking Joy - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie presenteert Marie Kondo haar vrolijke opruimmethodes aan mensen die moeite hebben om werk en privéleven te combineren en deelt ze haar eigen wereld.

Untold: Crime & Penalties - [VS] 2021 12 1:26 uur - Netflix Original | Documentaire
Een team werd gekocht door een man met foute connecties, geleid door zijn 17-jarige zoon en had een gewelddadige reputatie. Ze waren de foute jongens uit de hockeywereld.

You Are My Spring - [Zuid-Korea] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een hotelconciërge en een psychiater hebben een traumatische jeugd beleefd en vormen een hechte band wanneer ze verstrikt raken in een verbijsterende lokale moordzaak.
Be curious, not judgmental
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 09:11:04 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201149022
Good Girls *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201155976
quote:
14s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:00 schreef Benny het volgende:

[..]
Zin in. Laatste seizoen toch?
Nog niet officieel gemaakt, ze gaan nu al in ieder geval verder dan de boeken.
SOONY
pi_201156348
ik kijk nu een serie over dieren in de nacht, best leuk om te zien allemaal.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201156498
quote:
16s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
ik kijk nu een serie over dieren in de nacht, best leuk om te zien allemaal.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:40:04 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_201158475
Ik ben met Katla (IJslandse serie) bezig. Het is wel goed, maar ook een beetje raar, in de zin van dat de personages een beetje apart reageren op wat er gebeurt en geen vragen stellen.

Maar wel aan te raden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Spellchecker dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:51:34 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201158644
quote:
99s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:40 schreef Karina het volgende:
Ik ben met Katla (IJslandse serie) bezig. Het is wel goed, maar ook een beetje raar, in de zin van dat de personages een beetje apart reageren op wat er gebeurt en geen vragen stellen.

Maar wel aan te raden.
Heb 'm ook gezien ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:52:08 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_201158654
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:51 schreef maily het volgende:

[..]
Heb 'm ook gezien ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:12:13 #175
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201159071
Eindelijk good girls kijken :9~

Heb vorige week queen of the south afgerond, heb 1 tm 4 op netflix gekeken maar las dat volgend jaar pas 5 komt.
Na èèn keertje googlen kan je m al simpel online kijken, dus tip voor wie wil.
  Spellchecker dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:43:39 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201159565
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 23:36 schreef maily het volgende:
Begonnen aan Det som göms i snö.

Scandinavische krimi O+
Precies wat ik ervan verwachtte O+

Nu beginnen aan Post Mortem ......

Onbegrijpelijk .... 8)7

[ Bericht 9% gewijzigd door maily op 31-08-2021 22:22:28 ]
  roze dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:48:19 #177
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_201159653
Below Deck is leuk. 👌🏻
Your beauty never ever scared me.
pi_201159867
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 21:48 schreef Ama het volgende:
Below Deck is leuk. 👌🏻
In TV hebben we een centraal topic. Of poste je daar al?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  roze dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:02:06 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_201159886
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
In TV hebben we een centraal topic. Of poste je daar al?
Nee haha
Your beauty never ever scared me.
pi_201160100
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 22:02 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee haha
TV / Below Deck #1 ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201160759
Fargo O+
Tap tap tap
pi_201162563
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Awakening - [VK] 1980 16 1:45 uur | Boek, Horror
Het is al twee decennia geleden dat hij het graf van een Egyptische koningin opgroef, maar de befaamde archeoloog Matthew Corbeck wordt nog steeds geplaagd door ongeluk.

Chicago Fire - [VS] S01-S04 2015 12 | Actie, Drama
Deze spannende dramaserie gaat over de professionele en persoonlijke levens van brandweerlieden en paramedici die onder lastige omstandigheden werken in Chicago.

Chicago Med - [VS] S01-04 2018 12 | Drama
In deze spin-off van 'Chicago Fire' en 'Chicago P.D.' worstelen artsen en verplegers van het Gaffney Chicago Medical Center met drama en onheil op de spoedeisende hulp.

The Farmer's Wife - [VS] 1928 9 1:51 uur | Comedy, Romantisch
Na het huwelijk van zijn dochter probeert een rijke, maar eenzame weduwnaar met de hulp van zijn hopeloos verliefde huishoudster de perfecte vrouw te vinden.

Gervaise - [Frankrijk] 1956 12 1:57 uur | Boek, Drama, Duister, Romantisch
Een Parijse wasvrouw en moeder van twee kinderen wil koste wat het kost haar werk blijven doen, terwijl ze te kampen heeft met haar alcoholistische echtgenoot.

Grease - [VS] 1978 6 1:51 uur | Comedy, Musical, Romantisch
Tienertortelduifjes en klasgenoten Sandy en Danny zoeken balans tussen aanhoudende gevoelens, nieuwe vriendschappen en meer in deze iconische ensemble-filmmusical.

He's Just Not That Into You - [VS] 2009 12 2:09 uur | Boek, Comedy, Romantisch
De naar liefde hunkerende Baltimoreans krijgen te maken met de valkuilen van menselijke interactie in deze verfilming van Greg Behrendts bestseller.

How to Be a Cowboy - [VS] S01 2021 9 - Netflix Original | Reality
Dale Brisby gebruikt sociale media en rodeovaardigheden om cowboytradities levend te houden. En nu laat hij de wereld zien hoe je een echte cowboy moet zijn, ouwe vrind.

I Do... Until I Don't - [VS] 2017 12 1:47 uur | Comedy, Offbeat
In een wanhopige poging te bewijzen dat het huwelijk dood is, laat een gedesillusioneerde filmmaker drie erg verschillende stellen hun relaties voor de camera bespreken.

Kuroko's Basketball - [Japan] S03 2015 6 | Drama, Manga, Tienerserie
Vijf jonge basketbalsterren gaan naar verschillende middelbare scholen, en nu zoekt Tetsuya Kuroko met Seirin High de weg naar de roem.

Les bonnes femmes - [Frankrijk] 1960 12 1:41 uur | Drama, Duister
Vier Parijse winkelmeisjes willen ontsnappen aan hun eentonige bestaan en ontdekken dat ze leven in een wrede wereld waarin ze worden bespot en uitgebuit.

Panzer. Macht. Geschichte. - Auf den Schlachtfeldern der Weltkriege - [Duitsland] S01 2019 9 | Documentaire
Deze documentaireserie is iets meer dan een eeuw na de eerste tankslag in 1918 opgenomen en gaat over hoe die voertuigen oorlogvoering voorgoed hebben veranderd.

Passport to Pimlico - [VK] 1949 9 1:24 uur | Comedy, Drama
In het naoorlogse Londen splitst een hechte buurt zich af van Engeland als er een document wordt ontdekt dat stelt dat de parochie eigenlijk deel uitmaakt van Frankrijk.

Turning Point: 9/11 and the War on Terror - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Documentaire
Deze serie brengt de terreuraanslagen van 9/11 onverbloemd in beeld, van Al Qaeda's opkomst in de jaren 80 tot de felle reactie van Amerika in binnen- en buitenland.
Be curious, not judgmental
pi_201163121
Wonderlijk bij Chicago Fire dat ze net als Amazon er alleen maar seizoen 1-4 opzetten. Inmiddels loopt seizoen 9 namelijk al.
pi_201163179
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wonderlijk bij Chicago Fire dat ze net als Amazon er alleen maar seizoen 1-4 opzetten. Inmiddels loopt seizoen 9 namelijk al.
de rest staat op peacock

zal daar wel iets mee te maken hebben
pi_201163291
Ah ja zou kunnen. Maar dat is dan weer niet in Nederland te krijgen.

Ook onhandig dat je met al die cross overs tussen Med, Fire, PD Justice je van alles mist. Die kreeg je er vroeger op DVD dan als extra bij.
pi_201163301
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:59 schreef mschol het volgende:

[..]
de rest staat op peacock

zal daar wel iets mee te maken hebben
Hopelijk komt Peacock ook naar Europa. Brooklyn Nine-Nine verdwijnt binnenkort ook van Netflix.
Be curious, not judgmental
pi_201163328
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Sfancta het volgende:
Heb de Bob Ross docu gekeken

Mehh
Had wel iets korter gekund.

Die Cocaine Cowboys en John Delorean documentaires ook trouwens.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 september 2021 @ 09:13:54 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201163334
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:10 schreef Aether het volgende:

[..]
Hopelijk komt Peacock ook naar Europa. Brooklyn Nine-Nine verdwijnt binnenkort ook van Netflix.
Staat het laatste seizoen daarvan er überhaupt al op? :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201163357
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ah ja zou kunnen. Maar dat is dan weer niet in Nederland te krijgen.

Ook onhandig dat je met al die cross overs tussen Med, Fire, PD Justice je van alles mist. Die kreeg je er vroeger op DVD dan als extra bij.
Ik kijk Peacock via VPN. Maar de laatste moet je dan wel net hebben natuurlijk :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201163409
quote:
1s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Staat het laatste seizoen daarvan er überhaupt al op? :o
Nee, er missen twee à drie seizoenen. Sinds NBC het heeft overgenomen zijn internationale rechten een stuk lastiger.
Be curious, not judgmental
pi_201164629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 09:15 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik kijk Peacock via VPN. Maar de laatste moet je dan wel net hebben natuurlijk :+
Wel overwogen voor één à twee maanden.
Heb je de gratis of betaalde versie?
Be curious, not judgmental
pi_201168754
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 Seconds - [VS] 2005 16 1:35 uur | Actie, Misdaad
De ex-dief John Tuliver komt ongewild in het bezit van een kostbare Van Gogh, waardoor zijn partner te maken krijgt met de gangsters die het schilderij terug willen.

A Cure for Wellness - [VS] 2016 16 2:26 uur | Thriller
Een naïeve werknemer moet zijn baas ophalen bij een afgelegen wellnesscentrum in Europa en ontdekt de angstaanjagende geheimen van het resort in de bergen.

Blended - [VS] 2014 6 1:57 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wat is erger dan een vreselijke blind date van twee alleenstaande ouders? Elkaar nog eens tegenkomen, maar dan in een resort en met hun kinderen op sleeptouw.

The Boy in the Striped Pyjamas - [VK] 2008 12 1:34 uur | Boek, Drama, Duister
Als z'n familie van Berlijn naar Polen verhuist, sluit een jongen vriendschap met een jongen aan de andere kant van het hek, niet wetende dat hij een Joodse gevangene is.

Cemetery Junction - [VK] 2010 12 1:34 uur | Comedy, Drama
Nadat de jonge Engelsman Freddie Taylor aan een nieuwe baan is begonnen, komt hij zijn vroegere vlam tegen, wat leidt tot de nodige perikelen.

Cold Mountain - [VS] 2003 16 2:34 uur | Drama, Duister, Romantisch
Dit drama volgt een gewonde Burgeroorlog-soldaat bij zijn terugkeer naar huis, terwijl zijn verre liefde op haar vaders boerderij vecht om te overleven.

Earwig and the Witch - [Japan] 2020 6 1:23 uur | Boek, Familiefilm
Een koppig, jong meisje dat is opgegroeid in een weeshuis ontdekt dat ze magische krachten heeft nadat ze is geadopteerd door een egoïstische heks.

Executive Decision - [VS] 1996 16 2:12 uur | Actie
Terroristen dreigen een 747 op weg naar Washington D.C. in een zenuwgasbom te veranderen. Een groep commando's probeert ze te stoppen met een experimenteel vliegtuig.

Girl in Progress - [VS] 2012 AL 1:32 uur | Comedy, Drama, Feelgood
Terwijl alleenstaande moeder Grace wordt afgeleid door haar werk, het leven en de romantiek, vat haar dochter Ansiedad een plan op om op haar manier volwassen te worden.

Gone Girl - [VS] 2014 16 2:28 uur | Boek, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Het huwelijk van Nick is al niet zo best meer, maar op een dag komt hij thuis en is zijn vrouw verdwenen. Het politieonderzoek brengt schokkende feiten aan het licht.

GoodFellas - [VS] 1990 16 2:25 uur | Boek, Drama
Oud-gangster Henry Hill vertelt over zijn kleurrijke, gewelddadige opkomst en ondergang binnen een New Yorkse misdaadfamilie, de droom die een paranoïde nachtmerrie werd.

The Guns of Navarone - [VS] 1961 12 2:36 uur | Actie, Boek
Tijdens de Tweede Wereldoorlog lanceren de Britse strijdkrachten een aanval om de enorme kanonnen uit te schakelen waarmee de nazi's een belangrijk zeekanaal bewaken.

The Hangover - [VS] 2009 12 1:39 uur | Comedy
Als drie vrienden eindelijk wakker worden na een wild vrijgezellenfeest, is hun beste vriend spoorloos verdwenen en hij is degene die in het huwelijksbootje stapt.

The Hangover: Part II - [VS] 2011 12 1:41 uur | Comedy
Als de oproerkraaiers voor Stu's bruiloft in Thailand weer bijeenkomen, worden ze op een ochtend wakker in een sjofel hotel zonder te weten hoe ze daar kwamen.

The Hangover: Part III - [VS] 2013 12 1:40 uur | Comedy
De oproerkraaiers keren terug naar Las Vegas. Ze proberen Alan weer aan zijn medicijnen te krijgen en beleven wilde avonturen met Mr Chow en de boze maffiabaas Marshall.

How to Lose a Guy in 10 Days - [VS] 2003 6 1:56 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Een speler wedt met zijn collega's dat hij een vrouw in tien dagen verliefd op hem kan laten worden. Maar hij wedt op de verkeerde: een schrijfster met een eigen agenda.

Men in Black 3 - [VS] 2012 9 1:45 uur | Comedy, Sci-Fi
Als de aarde bedreigd wordt door aliens reist Agent J terug in de tijd om met de veel jongere Agent K de geschiedenis te herschrijven.

Poltergeist - [VS] 2015 16 1:33 uur | Horror
In deze horror-remake ontdekt een familie in een buitenwijk dat hun nieuwe huis bezet is door kwade geesten die hun jongste dochter ontvoeren.

Seven Days to Noon - [VK] 1950 6 1:36 uur | Boek, Drama
Ontzet door zijn vernietigende kracht, dreigt een wetenschapper een gestolen atoombom tot ontploffing te brengen, tenzij de regering haar kernwapenprogramma stopzet.

Storks - [VS] 2016 6 1:26 uur | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Junior en zijn mede-ooievaars leveren normaal gezien alleen pakketten af. Ze moeten een uitzondering maken wanneer er een heel speciale babybestelling tussendoor komt.

Sully - [VS] 2016 12 1:35 uur | Boek, Drama
Kort nadat een Airbus 320 is opgestegen, stort deze neer in de Hudson. Er zijn geen doden. De piloot ondergaat een kritisch onderzoek en wordt een held.

The Sum of All Fears - [VS] 2002 12 2:04 uur | Actie, Boek, Spionage
CIA-agent Jack Ryan wil achterhalen waarom drie vermiste Russische kerngeleerden zich in de Oekraïne verschansen en met neonazi's communiceren.

That'll Be the Day - [VK] 1973 12 1:31 uur | Drama, Duister, Musical
Een ontevreden Engelse jongen uit de arbeidersklasse wil meer in het leven en wordt meegesleurd in de destijds opkomende wereld van de rock-'n-roll.

The Truman Show - [VS] 1998 6 1:43 uur | Comedy, Drama
Truman Burbank is de ster van "The Truman Show". Zonder dat hij het weet, wordt elk aspect van zijn leven 24 uur per dag uitgezonden.

Zodiac - [VS] 2007 16 2:37 uur | Boek, Drama, Duister, Misdaad, Mystery
Een cartoonist, een misdaadverslaggever en agenten jagen op de beruchte Zodiac Killer in San Francisco in deze thriller die is gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Be curious, not judgmental
  woensdag 1 september 2021 @ 17:32:29 #193
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201169060
Clickbait; is dat wat?
  woensdag 1 september 2021 @ 17:35:11 #194
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_201169087
Toch wel vaak films op die "nieuw"-lijst die er een aantal maanden terug nog opstonden. Maandje ertussenuit zijn geweest etc.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_201170097
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Clickbait; is dat wat?
:Y
...
pi_201170565
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Clickbait; is dat wat?
Mwah. Matig.
  Moderator woensdag 1 september 2021 @ 19:44:48 #197
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_201170830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Clickbait; is dat wat?
Zeker. De ontknoping in de laatste aflevering is een mooie plottwist.
F.K.A. SuperwormJim
pi_201171860
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Clickbait; is dat wat?
Jammer van de laatste aflevering.
anonieme razernist
pi_201173250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Clickbait; is dat wat?
Wilde ik ook gaan kijken.
Kijk nu hit and run
Vrijdag la casa de papel :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 01-09-2021 21:54:04 ]
  Spellchecker woensdag 1 september 2021 @ 21:58:25 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201174020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Clickbait; is dat wat?
Ga eraan beginnen; laat het nog weten :+

Krijg eerst de trailer van Chicago Med :o ..... twijfel twijfel ....
pi_201178041
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Ghost Story - [VS] 2017 12 1:32 uur | Drama, Intellectueel
Na een dodelijk auto-ongeluk blijft de geest van een man achter in het huis dat hij deelde met zijn vrouw, terwijl deuren naar het verleden en de toekomst opengaan.

Afterlife of the Party - [VS] 2021 12 1:49 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Cassie leeft om te feesten. Maar dan sterft ze door een bizar ongeluk. Nu moet ze hemel en aarde bewegen om de fouten uit haar leven recht te zetten.

Double Jeopardy - [VS] 1999 12 1:45 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Nadat ze erin is geluisd en heeft gezeten voor de vermeende moord op haar man, besluit Libby haar 'overleden' echtgenoot voorgoed te vermoorden.

Last Action Hero - [VS] 1993 12 2:11 uur | Comedy, Sci-Fi
Een magisch bioscoopkaartje geeft een jonge fan ongeëvenaarde toegang tot zijn favoriete actieheld als hij vanuit zijn stoel de film wordt ingezogen.

Maid in Manhattan - [VS] 2002 AL 1:45 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een alleenstaande moeder en kamermeisje legt het aan met een senatorkandidaat die denkt dat ze een jetsetter is. Liefde volgt en zij moet haar ware identiteit onthullen.

Once Upon a Time in America - [VS] 1984 16 3:49 uur | Boek, Drama, Misdaad
Deze grootse misdaadfilm van regisseur Sergio Leone volgt een groep joodse gangsters die opklimt binnen de georganiseerde misdaad in het New York van de jaren 20.

Pitch Perfect 3 - [VS] 2017 12 1:33 uur | Boek, Comedy, Feelgood, Musical
De Bella's, een groep a-capellasterren, komen lang na hun studietijd terug samen voor een buitenlandse wedstrijd. Hun bereik en vriendschap wordt er op de proef gesteld.

PJ Masks - [VS] S01 2019 6 | Boek, Kinderserie
Drie kinderen van zes die overdag een normaal leven leiden, worden 's nachts superhelden. Samen vechten ze tegen de misdaad als een team dat PJ Masks heet.

Q-Force - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Een gay superspion en zijn strijdlustige LGBTQ-team willen laten zien dat de geheime dienst hen ten onrechte onderschatte. Vandaag West-Hollywood, morgen de hele wereld!
Be curious, not judgmental
pi_201178262
Gister de docu over Bob Ross gekeken, vrij sneu verhaal hoe er achter zijn rug lijk om miljoenen worden verdiend.
pi_201179968
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:25 schreef 111210 het volgende:
Gister de docu over Bob Ross gekeken, vrij sneu verhaal hoe er achter zijn rug lijk om miljoenen worden verdiend.
Ik ook gisteravond BRI gekeken.
De vertrouwensband tussen zoon en oom zal ook wel een flinke deuk hebben opgelopen.
Kreeg wel zin om een setje schilderspullen te kopen :B
pi_201180017
Op vrijdag 3 september verschijnt La Casa de Papel Deel 5 op Netflix. Om dit te vieren openen we El Hotel de Papel op een geheime locatie in Den Haag.

Stap in de wereld van de Netflix-serie La Casa de Papel in deze spannende immersive experience. Steel het goud uit de zwaarbewaakte kluis en sluit je aan bij La Resistencia!

https://elhoteldepapel.nl/
Be curious, not judgmental
pi_201180428
quote:
7s.gif Op woensdag 1 september 2021 11:10 schreef Aether het volgende:

[..]
Wel overwogen voor één à twee maanden.
Heb je de gratis of betaalde versie?
Kijk gewoon de gratisch series. Of liever gezegd keek. Ze hadden daar Southern Charm en alle Below Deck opstaan en daar ben ik al een tijdje doorheen ;)

VPN staat nu dagelijks aan voor BBC iPlayer daar staan echt zoveel goede series op O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201180508
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:06 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Ghost Story - [VS] 2017 12 1:32 uur | Drama, Intellectueel
Na een dodelijk auto-ongeluk blijft de geest van een man achter in het huis dat hij deelde met zijn vrouw, terwijl deuren naar het verleden en de toekomst opengaan.

Afterlife of the Party - [VS] 2021 12 1:49 uur - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Cassie leeft om te feesten. Maar dan sterft ze door een bizar ongeluk. Nu moet ze hemel en aarde bewegen om de fouten uit haar leven recht te zetten.

Double Jeopardy - [VS] 1999 12 1:45 uur | Misdaad, Mystery, Thriller
Nadat ze erin is geluisd en heeft gezeten voor de vermeende moord op haar man, besluit Libby haar 'overleden' echtgenoot voorgoed te vermoorden.

Last Action Hero - [VS] 1993 12 2:11 uur | Comedy, Sci-Fi
Een magisch bioscoopkaartje geeft een jonge fan ongeëvenaarde toegang tot zijn favoriete actieheld als hij vanuit zijn stoel de film wordt ingezogen.

Maid in Manhattan - [VS] 2002 AL 1:45 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Een alleenstaande moeder en kamermeisje legt het aan met een senatorkandidaat die denkt dat ze een jetsetter is. Liefde volgt en zij moet haar ware identiteit onthullen.

Once Upon a Time in America - [VS] 1984 16 3:49 uur | Boek, Drama, Misdaad
Deze grootse misdaadfilm van regisseur Sergio Leone volgt een groep joodse gangsters die opklimt binnen de georganiseerde misdaad in het New York van de jaren 20.

Pitch Perfect 3 - [VS] 2017 12 1:33 uur | Boek, Comedy, Feelgood, Musical
De Bella's, een groep a-capellasterren, komen lang na hun studietijd terug samen voor een buitenlandse wedstrijd. Hun bereik en vriendschap wordt er op de proef gesteld.

PJ Masks - [VS] S01 2019 6 | Boek, Kinderserie
Drie kinderen van zes die overdag een normaal leven leiden, worden 's nachts superhelden. Samen vechten ze tegen de misdaad als een team dat PJ Masks heet.

Q-Force - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Een gay superspion en zijn strijdlustige LGBTQ-team willen laten zien dat de geheime dienst hen ten onrechte onderschatte. Vandaag West-Hollywood, morgen de hele wereld!
Once Upon a Time in America O+ O+
Met een prachtige score van opperbaas Ennio Morricone. _O_ _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Bronson op 02-09-2021 14:36:10 ]
pi_201182152
quote:
2s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:46 schreef Aether het volgende:
Op vrijdag 3 september verschijnt La Casa de Papel Deel 5 op Netflix. Om dit te vieren openen we El Hotel de Papel op een geheime locatie in Den Haag.

Stap in de wereld van de Netflix-serie La Casa de Papel in deze spannende immersive experience. Steel het goud uit de zwaarbewaakte kluis en sluit je aan bij La Resistencia!

https://elhoteldepapel.nl/
Ben zelf in het begin van 3 afgehaakt, zonde want 1 en 2 waren best goed.
pi_201182166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 09:25 schreef 111210 het volgende:
Gister de docu over Bob Ross gekeken, vrij sneu verhaal hoe er achter zijn rug lijk om miljoenen worden verdiend.
Bob Ross _O_ de enige man op tv die wist hoe je fatsoenlijk en netjes je tv publiek moest begroeten _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201182175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:32 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ben zelf in het begin van 3 afgehaakt, zonde want 1 en 2 waren best goed.
Ik ook, ik had het wel n beetje gehad toen er eentje met de motor de bank kwam binnenrijden :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201183116
quote:
2s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:46 schreef Aether het volgende:
Op vrijdag 3 september verschijnt La Casa de Papel Deel 5 op Netflix. Om dit te vieren openen we El Hotel de Papel op een geheime locatie in Den Haag.

Stap in de wereld van de Netflix-serie La Casa de Papel in deze spannende immersive experience. Steel het goud uit de zwaarbewaakte kluis en sluit je aan bij La Resistencia!

https://elhoteldepapel.nl/
Meest overgewaardeerde serie ooit. Geen reet aan.
pi_201183420
quote:
Alle negen seizoenen van de sitcom Seinfeld zijn vanaf 1 oktober beschikbaar op Netflix in Nederland.
https://www.nu.nl/film/61(...)rlandse-netflix.html

*O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_201183534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Meest overgewaardeerde serie ooit. Geen reet aan.
Na een paar afleveringen was het eigenlijk gewoon wel klaar en geen reet meer aan.
SOONY
  donderdag 2 september 2021 @ 16:43:08 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201183560
quote:
Die show is veel te wit. Kan echt niet meer anno 2021
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201183603
Ik heb Bob Ross gekeken. Ik vond het altijd een saaie lul. Nu weet ik waarom :D Ik heb dat ook wel eens als kind gezien. Maar ach wat een trieste zooi eigenlijk. Ik hou wel van dit soort docu's
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201183676
quote:
19s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Die show is veel te wit. Kan echt niet meer anno 2021
Cancellen maar ;(

Be curious, not judgmental
  donderdag 2 september 2021 @ 18:28:20 #216
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_201185060
quote:
Geweldig _O_ On-Amerikaans goed.

quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:55 schreef Aether het volgende:

[..]
Cancellen maar ;(

[ afbeelding ]

Moest aan deze scene denken _O-
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_201185236
quote:
7s.gif Op donderdag 2 september 2021 18:28 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]
Geweldig _O_ On-Amerikaans goed.
[..]

Moest aan deze scene denken _O-
No soup for you!
In de VS zijn al soms afleveringen geschrapt.
Be curious, not judgmental
  Moderator donderdag 2 september 2021 @ 19:11:21 #218
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_201185638
F.K.A. SuperwormJim
pi_201185692
Dexter, Narcos, Breaking Bad, Better Call Saul, Spaanse bank overval waarvan ik de naam ben vergeten. Dit heb ik allemaal al gekeken. Wat heb ik gemist? Wat is een must see?
  Redactie Frontpage donderdag 2 september 2021 @ 19:17:28 #220
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_201185711
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:16 schreef xaban06 het volgende:
Dexter, Narcos, Breaking Bad, Better Call Saul, Spaanse bank overval waarvan ik de naam ben vergeten. Dit heb ik allemaal al gekeken. Wat heb ik gemist? Wat is een must see?
Cobra Kai _O_
O, en Peaky Blinders. En die 80'sserie
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 2 september 2021 @ 20:03:52 #221
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_201186248
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:16 schreef xaban06 het volgende:
Dexter, Narcos, Breaking Bad, Better Call Saul, Spaanse bank overval waarvan ik de naam ben vergeten. Dit heb ik allemaal al gekeken. Wat heb ik gemist? Wat is een must see?
Veel. Alles.

:T

Zou gewoon wat door Netflix bladeren en een paar series die je leuk lijkt opzoeken op rottentomatoes of ze een beetje een goede score hebben. Of gewoon deze lijst gaan kijken: https://www.filmvandaag.nl/video-on-demand/netflix/beste-series
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_201186507
Ik had een luie dag. Dus heb wat dingen gebinged.

Ik keek die Poolse serie 'open your eyes' interessante serie. 6 afleveringen, open einde. Komt vast meer aan.


En 2 toevoegingen van vandaag. Double jeopardy and afterlife of the party. Totaal verschillende genres alle 3 maar heb wel vermaakt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_201188497
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 08:50 schreef Aether het volgende:

Untold: Crime & Penalties - [VS] 2021 12 1:26 uur - Netflix Original | Documentaire
Een team werd gekocht door een man met foute connecties, geleid door zijn 17-jarige zoon en had een gewelddadige reputatie. Ze waren de foute jongens uit de hockeywereld.

Deze net gekeken. Mooi kijkje in het trailer trash afvoerputje. :') Kolere, die fans... Had trouwens geen idee dat het in die league normaal is om je tegenstanders tot bloedens toe, zonder reden, in elkaar te meppen. :')
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_201190543
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bundy and the Green River Killer - [VK] 2019 16 1:24 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een rechercheur bezoekt Ted Bundy in de gevangenis om zo de denkwijze van een andere gezochte seriemoordenaar te kunnen begrijpen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

Containment - [VK] 2015 16 1:16 uur | Thriller
Een volledig appartementencomplex wordt door onbekenden in beschermende pakken in quarantaine geplaatst. De bewoners raken in conflict over wie er ziek is en wie niet.

The Craft: Legacy - [VS] 2020 12 1:34 uur | Horror, Thriller, Tienerfilm
In deze sequel van de cultklassieker vormen scholieren met bovennatuurlijke gaven een coven. De heksen worstelen om hun duistere krachten onder controle te krijgen.

Dive Club - [Australië] S01 2021 6 - Netflix Original | Drama, Tienerserie
Langs de kust van Cape Mercy onderzoeken ervaren, jonge duiksters een reeks geheimen en tekenen nadat een van hen op mysterieuze wijze is verdwenen.

La casa de papel - [Spanje] D05 2020 16 - Netflix Original | Misdaad, Thriller
Acht dieven sluiten zichzelf en hun gijzelaars op in de Koninklijke Munt van Spanje terwijl een crimineel meesterbrein de politie manipuleert om zijn plan uit te voeren.

Pentagram - [VK] 2019 16 1:20 uur | Horror
Als vier dieven schuilen in een verlaten huis, worden ze gevangen in een pentagram. Als ze eruit stappen, riskeren ze de toorn van een gruwelijk demonisch wezen.

Sharkdog - [Singapore/VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Half haai, half hond met een groot hart en een buikje vol vissticks! Sharkdog kan samen met zijn mensenvriend Max elk maf en chaotisch avontuur aan.
Be curious, not judgmental
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:09:27 #225
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201194496
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 21:58 schreef maily het volgende:

[..]
Ga eraan beginnen; laat het nog weten :+

Krijg eerst de trailer van Chicago Med :o ..... twijfel twijfel ....
Chicago Med en Fire zijn aanraders! Beetje zonde alleen dat er maar vier seizoenen op staan en dat Chicago PD mist..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Spellchecker vrijdag 3 september 2021 @ 13:19:19 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201194586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Chicago Med en Fire zijn aanraders! Beetje zonde alleen dat er maar vier seizoenen op staan en dat Chicago PD mist..
Heerlijk! O+
Fire ga ik onthouden. ^O^
pi_201196296
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind Revenge - [VK] 2009 9 1:28 uur | Boek, Drama, Thriller
Vijf jaar nadat hij blind is geworden, huurt een beroemde schrijver een assistente in om zijn autobiografie te schrijven, maar hij ontdekt al snel haar duistere motieven.

Hard Times - [Ierland] 2009 12 1:33 uur | Comedy, Feelgood
Dorpelingen stelen voor 63 miljoen dollar aan Viagra om hun dorp nieuw leven in te blazen, maar dumpen het in de heilige put voor ze het in Amsterdam kunnen verkopen.

La casa de papel: de Tokio a Berlín - [Spanje] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
De filmmakers en acteurs achter personages als Tokio en de Professor uit 'La casa de papel' bespreken het emotionele artistieke filmproces voor de serie.

Pietje Bell - [Nederland] 2002 AL 1:46 uur | Boek, Familiefilm
Een ondeugende 10-jarige jongen veroorzaakt veel commotie in de stad. Als hij in een krant onjuist wordt afgeschilderd, wil hij dit rechtzetten.

The Quiet Hour - [VK] 2014 16 1:25 uur | Drama, Sci-Fi
Een dappere tiener moet na een buitenaardse inval haar broer en hun huis verdedigen tegen zowel meedogenloze indringers als bloeddorstige overlevenden.

Soul Reaper - [VK] 2019 16 1:24 uur | Horror
Een aanstaande bruidegom viert zijn vrijgezellenweekend met vrienden in een afgelegen hut, maar al snel wordt het eng in het bos als de gasten stuk voor stuk verdwijnen.

Vegas - [Duitsland] 2011 AL 0:47 uur | Documentaire
In deze 3D-documentaire zie je de beroemdste bezienswaardigheden van Las Vegas: de casino's aan de Strip, de Bellagio-fontein en de legendarische optredens.
Be curious, not judgmental
pi_201201274
Turning Point: 9/11 and the War on Terror gekeken. Ik dacht eerst: oh nee weer 'n 9/11 documentaire... maar ik moet zeggen dat het prima in elkaar steekt en dat alle kanten belicht worden en er mensen van beide zijden aan het woord komen. Alles komt aan bod: opkomst van Taliban en Al Qaida, 9/11 zelf natuurlijk, de situatie van Guantanamo Bay, die hele toestand met wel of geen massavernietigingswapens in Irak, etc. En zeer actueel, laatste informatie dateert van 15 augustus jl. Absoluut de moeite waard.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_201201625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:53 schreef Felixa het volgende:
Turning Point: 9/11 and the War on Terror gekeken. Ik dacht eerst: oh nee weer 'n 9/11 documentaire... ...en er mensen van beide zijden aan het woord komen.
Dus iemand van Al-Quida komt ook aan het woord hoe ze op het idee van de vliegtuigen zijn gekomen en zo ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 3 september 2021 @ 23:11:49 #230
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201203027
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:34 schreef TLC het volgende:

[..]
Ik ook, ik had het wel n beetje gehad toen er eentje met de motor de bank kwam binnenrijden :')
Ik vond seizoen 1 en 2 van La Casa de Papel ook goed. Daarna werd het minder. Zit nu in de 4e aflevering van het nieuwste seizoen, en het valt me niet mee. Vreselijk. Hebben meer mensen dat?
pi_201204960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:16 schreef xaban06 het volgende:
Dexter, Narcos, Breaking Bad, Better Call Saul, Spaanse bank overval waarvan ik de naam ben vergeten. Dit heb ik allemaal al gekeken. Wat heb ik gemist? Wat is een must see?
Je mist natuurlijk nog genoeg, maar gezien je lijstje, denk ik dat je Ozark ook wel kan waarderen.
  zondag 5 september 2021 @ 10:55:52 #232
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_201222893
Turning Point: 9/11 and the war on terror gaat de komende tijd veel prijzen winnen, gok ik. Boh boh wat een kwaliteitsdocu is me dat.
Dit, dus.
  zondag 5 september 2021 @ 11:43:03 #233
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201223480
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:16 schreef TLC het volgende:

[..]
Dus iemand van Al-Quida komt ook aan het woord hoe ze op het idee van de vliegtuigen zijn gekomen en zo ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_201236230
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Night Wolf - [VK] 2012 16 1:24 uur | Duister, Horror
Wanneer een wreed wolfachtig wezen met een moordzuchtige missie een landhuis binnendringt, moeten Sarah en haar vrienden de handen ineenslaan om te overleven.

Countdown: Inspiration4 Mission to Space - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Documentaire
Training, lancering en landing. In deze onthullende docuserie reis je mee met de crew van Inspiration4 op hun eerste civiele ruimtemissie.
Be curious, not judgmental
  maandag 6 september 2021 @ 08:18:18 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201236244
Eerste aflevering Good Girls begint weer heerlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201236325
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste aflevering Good Girls begint weer heerlijk.
Is die serie in het algemeen wat? Geen vrouwen show?

Vond Sky Rojo trouwens ook leuk, nog 1 seizoen volgend jaar.
  maandag 6 september 2021 @ 08:31:08 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201236334
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 08:29 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Is die serie in het algemeen wat? Geen vrouwen show?


Beetje een vrouwenshow, maar gewoon wel leuk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201236488
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Beetje een vrouwenshow, maar gewoon wel leuk.
Thanks. Je bent de enige die ik geloof op dit forum Roy.
  maandag 6 september 2021 @ 08:54:46 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201236498
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 08:53 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Thanks. Je bent de enige die ik geloof op dit forum Roy.
Haha thnx mate.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 08:56:26 #240
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_201236514
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Beetje een vrouwenshow, maar gewoon wel leuk.
daarom vind jij het dus zo leuk :T
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_201236840
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:40 schreef DKUp het volgende:

[..]
Na een paar afleveringen was het eigenlijk gewoon wel klaar en geen reet meer aan.
Eens!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201236881
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:16 schreef xaban06 het volgende:
Dexter, Narcos, Breaking Bad, Better Call Saul, Spaanse bank overval waarvan ik de naam ben vergeten. Dit heb ik allemaal al gekeken. Wat heb ik gemist? Wat is een must see?
Fargo eenzaam op nummer één. Mindhunter en The end of the f***ing world zijn ook de moeite waard.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201236937
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:40 schreef DKUp het volgende:

[..]
Na een paar afleveringen was het eigenlijk gewoon wel klaar en geen reet meer aan.
Ik vond het verhaal wel oke, ik moet me alleen teveel concentreren op de ondertiteling om het te kunnen volgen. Dus een avondje lam op de bank hangen en er een een aflevering of 4 doorheen jagen zit er dan niet in. Daarom ben ik na 3 afleveringen afgehaakt.

Nu al een tijdje bezig met The Blacklist :)
A mind with a heart of it's own
  maandag 6 september 2021 @ 10:31:05 #244
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201237516
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Beetje een vrouwenshow, maar gewoon wel leuk.
Niet omdat ik het leuk vind om iemand teleur te stellen, maar de serie is in de VS geannuleerd met een open einde. Wij keken het via de VS, maar de drang om verder te kijken verdween meteen. Slechte kijkcijfers op NBC, terwijl de serie het juist heel goed deed op Netflix, maar dat vonden ze bij NBC niet zo leuk, gezien die alle kosten moesten maken en er geen hoge kijkcijfers voor terug kregen. Oh, en blijkbaar was er wat drama tussen de acteurs die Beth en Rio spelen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 6 september 2021 @ 10:32:39 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201237533
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Niet omdat ik het leuk vind om iemand teleur te stellen, maar de serie is in de VS geannuleerd met een open einde. Wij keken het via de VS, maar de drang om verder te kijken verdween meteen. Slechte kijkcijfers op NBC, terwijl de serie het juist heel goed deed op Netflix, maar dat vonden ze bij NBC niet zo leuk, gezien die alle kosten moesten maken en er geen hoge kijkcijfers voor terug kregen. Oh, en blijkbaar was er wat drama tussen de acteurs die Beth en Rio spelen.
Ik las het ja, maar ik blijf wel kijken. Er zijn genoeg series die wel een einde krijgen en alsnog kut zijn :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201247955
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Exorcism Of Karen Walker | Aura - [VK] 2018 16 1:22 uur | Horror
Een man ontdekt Kirlian-fotoapparatuur in het huis dat hij heeft geërfd en raakt ervan overtuigd dat zijn zus bezeten is.

Kid Cosmic - [VS] S02 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Als een jongen vijf krachtige kosmische stenen vindt, komen zijn superheldendromen uit. De boel redden is echter moeilijker dan hij dacht – en hij kan het niet alleen.

De Octonauten gaan aan wal - [VK] S01 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De Octonauten breiden hun verkenningstocht uit: ze verlaten de zee en gaan aan wal! Met nieuwe voertuigen en vrienden beschermen ze bedreigde leefomgevingen en dieren.

On the Verge - [VS] S01 2021 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Offbeat
Vier vrouwen - een chef, een alleenstaande moeder, een erfgename en een werkzoekende - worstelen met liefde, werk en een midlifecrisis in het L.A. van voor de pandemie.

The School Of The Damned - [VK] 2019 16 1:21 uur | Horror
Een leraar begint aan zijn nieuwe functie op een privékostschool en weet niet dat de discipline bij de leerlingen te wijten is aan dodelijke, bovennatuurlijke middelen.

Untold: Breaking Point - [VS] 2021 12 1:19 uur - Netflix Original | Documentaire
De druk om het Amerikaanse tennissucces voort te zetten, eiste zijn tol voor Mardy Fish. Door psychische problemen veranderde zijn leven zowel op als naast de baan.
Be curious, not judgmental
pi_201261111
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:53 schreef Felixa het volgende:
Turning Point: 9/11 and the War on Terror gekeken. Ik dacht eerst: oh nee weer 'n 9/11 documentaire... maar ik moet zeggen dat het prima in elkaar steekt en dat alle kanten belicht worden en er mensen van beide zijden aan het woord komen. Alles komt aan bod: opkomst van Taliban en Al Qaida, 9/11 zelf natuurlijk, de situatie van Guantanamo Bay, die hele toestand met wel of geen massavernietigingswapens in Irak, etc. En zeer actueel, laatste informatie dateert van 15 augustus jl. Absoluut de moeite waard.
Kan hier niets aan toevoegen behalve dat ik graag nog 10 afleveringen had gezien.

Zijn hier nog alternatieven voor cq de herbouw van het wtc etc.?
pi_201262255
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Against the Wind - [VK] 1948 12 1:35 uur | Boek, Drama, Spionage, Thriller
Een groep getrainde saboteurs werkt tijdens de Tweede Wereldoorlog achter vijandelijke linies in bezet België. Ze weten niet dat er een verrader onder hen schuilt.

La battaglia d'Inghilterra | Eagles Over London - [Italië] 1969 12 1:52 uur | Actie, Spionage
Een groep Duitse saboteurs infiltreert in de Britse gelederen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Een kapitein en een luchtmaarschalk moeten het slinkse plan zien te stoppen.

Black mic mac 2 - [Frankrijk] 1988 12 1:20 uur | Comedy
Een man met pech heeft ineens geluk als hij de loterij wint, maar raakt vervolgens betrokken bij een verkeersongeluk waarin hij het lot kwijtraakt.

The Circle - USA - [VS] S03 2021 AL - Netflix Original | Competitieve reality
Status en strategie botsen in deze combinatie van sociaal experiment en competitieserie waarin onlinedeelnemers zich een weg flirten, bonden en faken naar 100.000 dollar.

Into the Night - [België] S02 2020 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Sci-Fi, Thriller
Als een mysterieuze kosmische gebeurtenis chaos veroorzaakt op aarde, proberen de passagiers en bemanning aan boord van een gekaapte nachtvlucht de zon voor te blijven.

Les Roseaux Sauvages | Wild Reeds - [Frankrijk] 1994 12 1:54 uur | Drama, Romantisch
Middelbare scholieren in het Frankrijk van de jaren 60 verkennen de gevolgen van hun seksuele ontwaking tegen de subtiele achtergrond van de Franse oorlog in Algerije.

Vinterviken | JJ+E - [Zweden] 2021 12 1:31 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch, Tienerfilm
Elisabeth en John-John wonen in dezelfde stad, maar in totaal verschillende werelden. Kan deze hartstochtelijke kalverliefde klasse en culturele barrières doorbreken?
Be curious, not judgmental
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 8 september 2021 @ 11:54:21 #249
335263 freaky40
pi_201264433
La Casa de Papel weer erg goed. Moest erg in komen in aflevering 1 van deel 5 maar dat is aardig gelukt. Laatste aflevering even kijken vandaag en dan 'into the night'.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 8 september 2021 @ 16:25:16 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201267533
quote:
The Exorcism Of Karen Walker | Aura - [VK] 2018 16 1:22 uur | Horror
Een man ontdekt Kirlian-fotoapparatuur in het huis dat hij heeft geërfd en raakt ervan overtuigd dat zijn zus bezeten is.

Ik dacht ff dat zij van Will & Grace bezeten was :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201269390
Net een stuk van Bright met Will Smith gekeken. Zelden zoiets slechts gezien :')
A mind with a heart of it's own
  woensdag 8 september 2021 @ 22:16:29 #252
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201272119
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:54 schreef freaky40 het volgende:
La Casa de Papel weer erg goed. Moest erg in komen in aflevering 1 van deel 5 maar dat is aardig gelukt. Laatste aflevering even kijken vandaag en dan 'into the night'.
La Casa is best goed inderdaad, maar toch konden deze delen mij niet zo heel erg bekoren. Continu oorlog en schieten *)
pi_201274120
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali - [VS] 2021 12 1:36 uur - Netflix Original | Documentaire
Een toevallige ontmoeting leidt uiteindelijk tot een tragische ruzie. De speciale band tussen Malcolm X en Muhammad Ali breekt door wantrouwen en veranderende idealen.

Les femmes et l'assassin | The Women and the Murderer - [Frankrijk] 2021 9 1:32 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze docu wordt beschreven hoe seriemoordenaar Guy Georges kon worden gearresteerd dankzij het werk van twee vrouwen: een politiechef en de moeder van een slachtoffer.
Be curious, not judgmental
pi_201274380
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 08:09 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood Brothers: Malcolm X & Muhammad Ali - [VS] 2021 12 1:36 uur - Netflix Original | Documentaire
Een toevallige ontmoeting leidt uiteindelijk tot een tragische ruzie. De speciale band tussen Malcolm X en Muhammad Ali breekt door wantrouwen en veranderende idealen.

Les femmes et l'assassin | The Women and the Murderer - [Frankrijk] 2021 9 1:32 uur - Netflix Original | Documentaire
In deze docu wordt beschreven hoe seriemoordenaar Guy Georges kon worden gearresteerd dankzij het werk van twee vrouwen: een politiechef en de moeder van een slachtoffer.
Die laatste lijkt me wel interessant :Y
pi_201287824
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bananas!* - [Zweden] 2009 AL 1:27 uur | Documentaire
Nicaraguaanse arbeiders betalen een hoge prijs voor de goedkope bananen die wereldwijd worden gegeten, en advocaat Juan Dominguez wil er iets aan doen.

Big Boys Gone Bananas!* - [Zweden] 2011 AL 1:26 uur | Documentaire
In deze documentaire krijg je een beeld van de strijd tussen de Dole Food Company en een stel documentairemakers die de rechtszaak tegen het bedrijf hadden vastgelegd.

Vuurdraak de zilverdraak | Dragon Rider - [Duitsland] 2021 6 1:33 uur - Netflix Original | Avontuur, Boek, Familiefilm
Een jonge draak verzamelt al zijn moed en zoekt een droomparadijs waar draken in alle rust kunnen rondvliegen zonder te worden bedreigd door de mensen.

Kate - [VS] S01 2021 16 1:46 uur - Netflix Original | Actie
Een meedogenloze moordenaar wordt vergiftigd in Tokyo en heeft nog 24 uur te leven. Ze zint op wraak en gaat op zoek naar de dader voordat het te laat is.

Prey - [Duitsland] 2021 16 1:27 uur - Netflix Original | Thriller
Een wandeltocht in de wildernis verandert in een wanhopige overlevingsstrijd voor vijf vrienden als ze achterna worden gezeten door een mysterieuze schutter.

Lucifer - [VS] S06 2020 16 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Misdaad, Stripboek
De duivel is het zat om heer van de hel te zijn en verhuist naar Los Angeles. Hij opent er een nachtclub en raakt bevriend met een rechercheur.

Metal Shop Masters - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Competitieve reality
Zeven metaalkunstenaars strijden in deze wedstrijd om 50.000 dollar. Ze branden, snijden en lassen om zo de meest bizarre creaties te maken van gehard staal.

Obarnata elha - [Bulgarije] 2006 12 2:04 uur | Drama
Zes verhalen over een spar die op weg is naar Sofia geven een inkijkje in de existentiële dilemma's van een individu en het sociale klimaat waarin hij of zij leeft.

T R Y - [Spanje] 2018 16 1:30 uur | Drama
Twee beste vrienden zijn na jaren weer samen in New York en moeten accepteren wat er in Spanje is achtergebleven en hoe de tijd hun vriendschap heeft veranderd.
Be curious, not judgmental
pi_201287879
Gisteravond begonnen met Good Girls :@ Weet niet of ik het ga afkijken, maar valt niet heel erg tegen :@ 1.5 afl gezien.
pi_201297500
Ik ben aan Norsemen begonnen, een Noorse serie (maar Engelsgesproken) over de Vikingen. Heel populair geweest in Noorwegen, naar de Noorse versie keken blijkbaar 1 op de 5 Noren. In recensies wordt het vergeleken met the Office, ik snap het sarcasme wel:



En hoewel er her en der echt wel een grap in zit, is het het toch nét niet. Het is wel grappig dat er af en toe een feministische Viking enzo tussen zit, maar er zitten ook poep- en piesgarpen in, daar moet je tegen kunnen.
pi_201302957
Dierenverzorger uit Netflix-serie 'Tiger King' dood gevonden in zijn appartement
https://www.filmvandaag.n(...)-in-zijn-appartement
Be curious, not judgmental
pi_201319387
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crawl - [VS] 2019 16 1:28 uur | Horror
Een vrouw die probeert haar vader te redden tijdens een orkaan, komt vast te zitten in de ondergelopen kruipruimte van hun huis, waar een dodelijk gevaar op de loer ligt.

Look Beyond - [Italië] 2019 9 1:07 uur | Documentaire
Deze documentaire gaat over inspirerende atleten met een handicap en beschrijft het leven van rugbyspeler Ian McKinley, die slechts één oog heeft, en zijn broer Phil.

Maria och skuggan - [Zweden] 2013 9 0:59 uur | Documentaire
Een bokser loopt tijdens een wedstrijd een hersenbloeding op en strijdt ondanks alle tegenslagen voor haar terugkeer naar de ring.

Monkey - [Bulgarije] 2016 12 1:33 uur | Drama
Als de vader van halfzussen Iva en Maya in coma raakt, staat hun wereld op zijn kop en moeten ze snel volwassen worden.

Tughlaq Durbar - [India] 2020 12 2:25 uur | Drama, Feelgood
Een aanstormend politicus heeft sluwe plannen om hogerop te komen. Totdat een onverwachte nieuwe aanwezigheid zich begint te bemoeien met elke corrupte zet van hem.
Be curious, not judgmental
pi_201335891
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Club van Lelijke Kinderen - [Nederland] 2019 9 1:35 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Een jongen is vanwege zijn grote oren door de president opgesloten. Hij ontsnapt en plant een revolutie met alle kinderen die om hun uiterlijk worden bespot.
Be curious, not judgmental
  maandag 13 september 2021 @ 09:55:01 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201335973
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 09:47 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Club van Lelijke Kinderen - [Nederland] 2019 9 1:35 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm
Een jongen is vanwege zijn grote oren door de president opgesloten. Hij ontsnapt en plant een revolutie met alle kinderen die om hun uiterlijk worden bespot.
Een film over FOK!kers _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201336018
quote:
10s.gif Op maandag 13 september 2021 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Een film over FOK!kers _O_
Die zouden op hun zolderkamertje huilen in plaats van ontsnappen en een revolutie plannen. :{w
pi_201336482
quote:
10s.gif Op maandag 13 september 2021 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Een film over FOK!kers _O_
Valt me mee dat er geen sneeuwvlokwaarschuwing aan het begin wordt getoond.
Be curious, not judgmental
pi_201338398
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]
15 oktober checken. @:Wereldgozer
Al gezien hier. Einde bericht.
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 17:05:56 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_201341005
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]
15 oktober checken. @:Wereldgozer
Ah nice! Ik had een beetje in mijn achterhoofd hem in de bioscoop te gaan kijken, maar ik denk dat ik dan toch gewoon op Netflix kijk :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 17:08:22 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_201341020
Vorige week Brand New Cherry Flavor (TV Mini Series 2021) - IMDb gekeken. Aanrader voor de horrorliefhebbers, prima serie PLUS het is een miniserie, dus lekker voor even tussendoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_201341295
quote:
99s.gif Op maandag 13 september 2021 17:08 schreef Karina het volgende:
Vorige week Brand New Cherry Flavor (TV Mini Series 2021) - IMDb gekeken. Aanrader voor de horrorliefhebbers, prima serie PLUS het is een miniserie, dus lekker voor even tussendoor.
Ik vond het begin maar moeilijk door te komen, maar moet dus door kijken?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 18:13:23 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_201341804
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:36 schreef Omega het volgende:

[..]
Ik vond het begin maar moeilijk door te komen, maar moet dus door kijken?
zou ik wel doen ja. Het wordt heel vreemd en de horror komt inderdaad niet meteen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_201348316
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack Whitehall: Travels with My Father - [VK] S05 2020 16 - Netflix Original | Documentaire
De joviale comedian Jack Whitehall en zijn stijve vader Michael maken bijzondere, grappige reizen naar vreemde landen om hun band te versterken.

The World's Most Amazing Vacation Rentals - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
In deze realityserie bezoeken drie reizigers vakantiehuizen over de hele wereld. Ze delen deskundige tips en trucs en houden rekening met ieder budget.

You vs. Wild: Out Cold - [VS] 2021 9 1:46 uur - Netflix Original | Avontuur, Familiefilm, Interactief, Reality
Bear is neergestort en kampt met geheugenverlies. In dit interactieve avontuur moet hij keuzes maken om de vermiste piloot te redden en proberen zelf te overleven.
Be curious, not judgmental
pi_201348539
Heb vandaag vrij iemand een goede horror tip? Zin om 1 of 2 horrors te kijken.
pi_201349405
quote:
Ah, sneller als verwacht! Leuk! :)
pi_201356486
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Call to Spy - [Hongarije/VS] 2019 16 2:04 uur | Drama, Spionage
Nadat Frankrijk in handen van de nazi's is gevallen, gaan twee vrouwen aan de slag als spionnen voor een geheime dienst van Churchill. Gebaseerd op een waar verhaal.

Dead Donkeys Fear No Hyenas - [Zweden] 2017 AL 1:20 uur | Documentaire
In deze documentaire worden buitenlandse investeringen in Ethiopische commerciële landbouwgrond onderzocht, waarbij de economische ontwikkeling een menselijke tol eist.

Should be Kalin i otbora na zatvora - [Bulgarije] 2018 6 1:05 uur | Documentaire
Een gevangenispsycholoog in Kazichene, Bulgarije, gebruikt onconventionele methoden om het beste naar boven te halen in de gedetineerden die hij onder zijn hoede heeft.

Skyscraper - [VS] 2018 12 1:42 uur | Actie
Wanneer het hoogste gebouw ter wereld doelwit wordt van een terroristische aanval, doet een beveiligingsadviseur alles om zijn gezin te redden uit de chaos.
Be curious, not judgmental
pi_201363739
quote:
Nederlandse films zijn of romcom's of films die gaan over de Tweede Wereldoorlog, een tussenweg is er niet.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201364049
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeken van de nacht | Nightbooks - [VS] 2021 12 1:43 uur - Netflix Original | Boek, Familiefilm, Mystery
Alex houdt van enge verhalen. Samen met Yasmin zit hij gevangen in de magische flat van een boze heks en moet elke avond een griezelig verhaal vertellen om vrij te komen.

Brothers in Law - [VK] 1957 AL 1:34 uur | Boek, Comedy, Satire
Een gretige jonge advocaat die vastbesloten is zijn stempel te drukken op de wereld, wordt geconfronteerd met de absurde realiteit van het Britse rechtssysteem.

Cage of Gold - [VK] 1950 12 1:19 uur | Drama, Misdaad
Een vrouw verlaat haar huidige vriend om te trouwen met een oude vlam. Enkele uren na de bruiloft verdwijnt hij met haar juwelen en blijft ze zwanger en alleen achter.

Coach Carter - [VS] 2005 12 2:16 uur | Drama, Feelgood
De controversiële basketbalcoach Ken Carter vindt school belangrijker dan sport en zet zijn ongeslagen team op de bank als er slecht gepresteerd wordt op school.

Dead Donkeys Fear No Hyenas - [Zweden] 2017 AL 1:20 uur | Documentaire
In deze documentaire worden buitenlandse investeringen in Ethiopische commerciële landbouwgrond onderzocht, waarbij de economische ontwikkeling een menselijke tol eist.

Jugando con fuego: Latino - [Mexico] S01 2021 12 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie worden singles uit Latijns-Amerika en Spanje uitgedaagd om seks op te geven. Maar hier wordt onthouding beloond met $ 100.000.

Mamma Mia! Here We Go Again - [VS] 2018 1:53 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Terwijl ze terugblikt op het leven van haar vrijgevochten moeder, opent Sophie de deuren van het nieuwe Hotel Bella Donna en begint ze al dansend aan een nieuw hoofdstuk.

Man Between - [VK] 1953 6 1:42 uur | Boek, Drama, Spionage, Thriller
Tijdens haar bezoek aan Berlijn ontwikkelt Susanne gevoelens voor de vriend van haar schoonzus. Hierdoor wordt ze een web van gevaar en bedrog ingetrokken.

Nailed It! - [VS] S06 2021 AL - Netflix Original | Reality
In deze realityserie gaan de slechtste thuisbakkers met elkaar de strijd aan om 10.000 dollar te winnen. Hiervoor moeten ze eetbare meesterwerken namaken.

Schumacher - [Duitsland] 2021 9 1:52 uur - Netflix Original | Documentaire
Aan de hand van exclusieve interviews en archiefbeelden schetst deze documentaire een intiem portret van zevenvoudig Formule 1-kampioen Michael Schumacher.
Be curious, not judgmental
pi_201379543
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Final Space - [VS] S03 2019 12 - Netflix Original | Actie, Comedy, Sci-Fi
Nadat een menselijke gevangene een schattige, planeten verwoestende alien ontmoet, gaat hij op een interstellair avontuur om het heelal te redden.

He-Man and the Masters of the Universe - [VS] S01 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
De machtige tiener Adam en zijn dappere team buitenbeentjes ontdekken de kracht van Grayskull en blijken voorbestemd om Eternia te beschermen tegen de kwade Skeletor.

My Heroes Were Cowboys - [VS] 2021 AL 0:23 uur - Netflix Original | Documentaire
Robin Wiltshire had een moeilijke jeugd, die dragelijk werd door westerns. Nu leeft hij praktisch een droomleven en traint hij zijn geliefde paarden voor films.
Be curious, not judgmental
  Moderator donderdag 16 september 2021 @ 08:23:46 #279
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_201379621
Nieuwe Final space *O* *O* *O* _O_ _O_
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 16 september 2021 @ 09:04:59 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201380023
Weer een he-man :?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 16 september 2021 @ 09:06:31 #281
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_201380045
quote:
5s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een he-man :?
is weer eens wat anders die die she-males waar je steeds naar kijkt
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 16 september 2021 @ 09:16:51 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201380148
quote:
17s.gif Op donderdag 16 september 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:

[..]
is weer eens wat anders die die she-males waar je steeds naar kijkt
:') 14.gif
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201381758
Docu gezien over Bob Ross. Treurig :{


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 september 2021 @ 18:02:21 #284
335263 freaky40
pi_201387050
Clickbait gezien.Komt denk ik geen vervolg meer van of...? Zou met een ander verhaal onder de noemer Clickbait altijd gemaakt kunnen worden misschien. Vond het erg goed en van episode 1 tot 8 boeiend en meeslepend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201392528
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:02 schreef freaky40 het volgende:
Clickbait gezien.Komt denk ik geen vervolg meer van of...? Zou met een ander verhaal onder de noemer Clickbait altijd gemaakt kunnen worden misschien. Vond het erg goed en van episode 1 tot 8 boeiend en meeslepend.
Ook net begonnen!!
Nadat we 10 min van Casa de papel keken en we die onzin nu echt zat zijn }:| :D
  vrijdag 17 september 2021 @ 04:32:14 #286
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_201393540
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Bumperkleef vond ik ook echt lollig wel!

Ik ben gisteren maar eens aan Hit&Run begonnen, wel aardig ook.
Ik kijk eigenlijk alleen nog maar Disney tegenwoordig.
Ik heb juist dat ik Disney wel heb, maar eens in de zoveel tijd wat aanklik en eigenlijk geen idee heb wat leuk is..
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 17 september 2021 @ 05:36:52 #287
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_201393679
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 10:18 schreef Benny het volgende:
Bumperkleef is inderdaad wel geinig. Bijna cult
Die man doet me denken aan Peter R....
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  vrijdag 17 september 2021 @ 05:39:29 #288
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_201393692
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:02 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beckett - [VS] 2021 16 1:50 uur - Netflix Original | Actie
Een Amerikaanse toerist slaat op de vlucht na een tragisch ongeluk in Griekenland en raakt verzeild in een politieke samenzwering die hem tot doelwit van een moord maakt.

Brand New Cherry Flavor - [VS] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Duister, Horror, Offbeat
Een filmmaker gaat begin jaren 90 naar Hollywood om haar film op te nemen, maar valt door een gehallucineerd konijnenhol vol seks, magie, wraak − en katjes.

El Reino | The Kingdom - [Argentinië] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad, Politiek
Nadat zijn running mate is vermoord, wordt een controversiële televisie-evangelist presidentskandidaat in Argentinië. Hij is echter zeker niet zo heilig als hij lijkt.

Fast & Furious Spionnenracers - [VS] S05 2021 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een overheidsinstantie zet tienerchauffeur Tony Toretto en zijn avontuurlijke vrienden in om in het criminele straatracecircuit te infiltreren als undercoverspionnen.

Grace and Frankie - [VS] S07 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Drama, Feelgood
De deftige Grace en de excentrieke Frankie zijn verre van vrienden, maar als hun echtgenoten op elkaar verliefd worden, begint tussen hen ook een vriendschap.

Herrie in Huize Gerri - [Nederland] 2021 9 1:16 uur | Comedy
Gerri en Anneke maken een realityshow van hun leven om op die manier hun droomhuis te kunnen kopen, maar de quarantaine brengt hun plannen (en de kijkcijfers) in gevaar.

Spoorloos | Disparu à jamais | Gone for Good - [Frankrijk] Miniserie 2021 16 - Netflix Original | Boek, Duister, Misdaad, Mystery, Thriller
Een man verliest twee van zijn naasten. Tien jaar later stuit hij opnieuw op een duizelingwekkend mysterie als zijn vriendin verdwijnt. Naar een boek van Harlan Coben.

Valeria - [Spanje] S02 2020 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een schrijfster in creatieve en echtelijke crisis krijgt hulp van drie vriendinnen, die zichzelf ook aan het ontdekken zijn. Gebaseerd op de romans van Elísabet Benavent.
Die 2 Gerri's films volgensmij extreem snel gemaakt gezien de actualiteit en de muziek...
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_201394511
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ankahi Kahaniya - [India] 2021 12 1:50 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Het stadsleven zoemt rondom eenzame zielen die verrassende bronnen van verbinding en kameraadschap vinden in drie verhalen over liefde, verlies en verlangen.

Bac Nord | The Stronghold - [Frankrijk] 2021 16 1:45 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad
Drie politieagenten uit Marseille krijgen de kans om een groot drugsnetwerk op te rollen, maar de grenzen vervagen als een belangrijke informant een lastige eis stelt.

Bezness as Usual - [Nederland] 2016 AL 1:32 uur | Documentaire
In deze documentaire gaat filmmaker Alex Pitstra op zoek naar zijn roots. Hij ontmoet zijn jarenlang afwezige vader en verkent zijn multiculturele identiteit.

Chicago Party Aunt - [VS] S01 2021 16 - Netflix Original | Comedy
Chicago Party Aunt Diane is een relschopper die liever nooit volwassen wordt. Ze heeft een zwak voor haar neef, die zichzelf aan het ontdekken is.

Keeping Up with the Kardashians - [VS] S06 2011 9 | Reality
In deze realityserie proberen de Kardashians hun familie op de eerste plaats te zetten terwijl ze hun toenemende roem, groeiende imperiums, relaties en meer managen.

Sex Education - [VK] S01 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Tienerserie
Zijn moeder is therapeute, dus de onzekere Otis heeft alle antwoorden als het om seks gaat. De rebelse Maeve stelt voor een sekstherapiepraktijk op school te openen.

Squid Game - [Zuid-Korea] S01 2021 12 - Netflix Original | Drama, Thriller
Honderden berooide mensen accepteren een vreemde uitnodiging om deel te nemen aan een reeks kinderspellen. De prijs is verleidelijk hoog, maar op gevaar van eigen leven.

Tată mută munții - [Roemenië] 2021 12 1:49 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Wanneer zijn zoon vermist raakt tijdens een wandeling in de besneeuwde bergen, deinst een gepensioneerde inlichtingenofficier nergens voor terug om hem weer te vinden.
Be curious, not judgmental
  Moderator vrijdag 17 september 2021 @ 08:29:04 #290
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_201394612
Nieuwe sex education *O*
Maeve O+

Teveel om te kijken -O-
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 17 september 2021 @ 08:41:30 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201394766
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 september 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:

Teveel om te kijken -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 17 september 2021 @ 08:42:00 #292
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_201394778
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 september 2021 08:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
daarom houd ik het niet bij :T
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_201395327
quote:
Gewoon even een paar weekjes voor gaan zitten hoor :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 17 september 2021 @ 09:17:55 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201395440
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 september 2021 09:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gewoon even een paar weekjes voor gaan zitten hoor :7
Maar er is ook elke dag weer nieuwe sport. En nieuwe afleveringen. En werk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201396869
Ik ga es beginnen aan die Squid Game. Zag die trailer al een paar weken terug en leek me wel wat.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  vrijdag 17 september 2021 @ 12:02:09 #296
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_201397591
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 september 2021 08:29 schreef dud0r het volgende:
Nieuwe sex education *O*
Maeve O+

Teveel om te kijken -O-
Mooi, dit weekend even bingen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_201403463
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Along Came a Spider - [VS] 2001 16 1:43 uur | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
Rechercheur en psycholoog Alex Cross zoekt samen met een in ongenade gevallen geheim agent naar de dochter van een senator die uit haar chique school werd ontvoerd.

Blitz on Britain - [VK] 1960 9 1:11 uur | Documentaire
Met zowel Duitse als Britse archiefbeelden wordt in deze documentaire de verdediging van Groot-Brittannië tijdens de eerste jaren van de Tweede Wereldoorlog onderzocht.

Brothers in Law - [VK] 1957 AL 1:34 uur | Boek, Comedy, Satire
Een gretige jonge advocaat die vastbesloten is zijn stempel te drukken op de wereld, wordt geconfronteerd met de absurde realiteit van het Britse rechtssysteem.

Castle and Castle - [Nigeria] S02 2021 12 | Drama, Rechtbank
Een stel invloedrijke en succesvolle advocaten verdedigt verschillende belangen van het rechtssysteem. Hun gelukkige huwelijk komt zo onder druk te staan.

Crank - [VS] 2006 16 1:27 uur | Actie, Misdaad
Een huurmoordenaar die vergiftigd is, kan alleen in leven blijven als hij zijn adrenaline het werk laat doen terwijl hij de straten van LA onveilig maakt.

Coach Carter - [VS] 2005 12 2:16 uur | Drama, Feelgood
De controversiële basketbalcoach Ken Carter vindt school belangrijker dan sport en zet zijn ongeslagen team op de bank als er slecht gepresteerd wordt op school.

Lemony Snicket: Ellendige avonturen - [VS] 2004 6 1:48 uur | Avontuur, Boek, Comedy, Duister, Familiefilm
Na de tragische dood van hun ouders worden drie weeskinderen opgevangen door de lafhartige graaf Olaf die op hun erfenis uit is.

Man Between - [VK] 1953 6 1:42 uur | Boek, Drama, Spionage, Thriller
Tijdens haar bezoek aan Berlijn ontwikkelt Susanne gevoelens voor de vriend van haar schoonzus. Hierdoor wordt ze een web van gevaar en bedrog ingetrokken.

Man on Fire - [VS] 2004 16 2:26 uur | Actie, Boek, Misdaad
Een afgematte ex-CIA-agent accepteert met tegenzin een baan als bodyguard voor een 10-jarig meisje in Mexico-Stad, en deinst nergens voor terug als ze wordt ontvoerd.

Men in Black - [VS] 1997 12 1:37 uur | Comedy, Sci-Fi
Een ervaren overheidsagent rekruteert een straatagent om in een team te werken dat aliens op aarde in de gaten houdt, zonder dat het publiek iets doorheeft.

Midshipman Easy - [VK] 1935 12 1:16 uur | Boek, Comedy
Eind 18e eeuw belandt een jonge marineofficier in meer avontuur dan hij had verwacht als hij een vrouw uit de klauwen van Spaanse piraten redt.

The Perfect Match - [VS] 2016 14 1:35 uur | Comedy, Romantisch
Een playboy sluit met zijn vrienden een weddenschap af dat hij gemakkelijk een maand lang dezelfde vrouw kan daten zonder aan haar gehecht te raken.

The Revenant - [VS] 2015 16 2:36 uur | Actie, Drama
Rond 1820 probeert een pelsjager te overleven om wraak te kunnen nemen op een gewetenloze huursoldaat die hem voor dood achterliet langs de Missouri.

Sharks - [Duitsland] 2013 6 0:51 uur | Documentaire
In deze documentaire worden deze roofdieren niet afgeschilderd als monsters die voor de lol doden, maar als intelligente en behoedzame wezens met een slechte reputatie.

Stardust - [VK] 2007 12 2:08 uur | Boek, Feelgood, Romantisch
Om zijn grote liefde te winnen moet Tristan Thorn naar een verboden gebied om een gevallen ster (in menselijke vorm) terug te halen.
Be curious, not judgmental
  zaterdag 18 september 2021 @ 16:02:02 #298
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_201414553
Gisteren de eerste 5 afleveringen van Sex ed gekeken, vanavond de rest *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_201423742
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Santa in Training - [VS] 2019 12 1:35 uur | Comedy, Familiefilm
Twee eigenzinnige elfjes worden vanaf de Noordpool gestuurd om de nieuwe Kerstman te trainen, maar de uitverkorene is een humeurige man die Kerstmis haat.

Western Stars - [VS] 2019 AL 1:23 uur | Documentaire
Muzikale optredens worden afgewisseld met archiefmateriaal en persoonlijke verhalen in een visuele aanvulling op het gelijknamige geprezen album van Bruce Springsteen.
Be curious, not judgmental
pi_201423958
quote:
7s.gif Op zondag 19 september 2021 09:41 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Santa in Training - [VS] 2019 12 1:35 uur | Comedy, Familiefilm
Twee eigenzinnige elfjes worden vanaf de Noordpool gestuurd om de nieuwe Kerstman te trainen, maar de uitverkorene is een humeurige man die Kerstmis haat.

Western Stars - [VS] 2019 AL 1:23 uur | Documentaire
Muzikale optredens worden afgewisseld met archiefmateriaal en persoonlijke verhalen in een visuele aanvulling op het gelijknamige geprezen album van Bruce Springsteen.
jouw updates incl linkjes zijn top trouwens!
pi_201424184
quote:
0s.gif Op zondag 19 september 2021 09:58 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
jouw updates incl linkjes zijn top trouwens!
Ik kijk altijd hier voor updates etc ipv elders op het www :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')