Shaman King - [Japan] S01 2021 6 - Netflix Original | Anime, Manga, Sci-FiSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze bevestiging. Ik wist van te voren al niet zo goed wat ik ervan moest denkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 11:19 schreef DKUp het volgende:
La Nuée met die sprinkhanen was niet echt best.
Ik werd er nog al ongemakkelijk van. Die moeder is echt zo raarquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bevestiging. Ik wist van te voren al niet zo goed wat ik ervan moest denken
Ik vind het wel mooi dat vrijwel al die films toevalstreffers zijn geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
The movies that made us is wel echt de perfecte nostalgie trip voor dertigers en veertigers hé?
Bedankt voor de tip. Net de aflevering van Die Hard gekeken, wat een bazenfilmquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
The movies that made us is wel echt de perfecte nostalgie trip voor dertigers en veertigers hé?
De Home Alone aflevering is ook welquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 00:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Net de aflevering van Die Hard gekeken, wat een bazenfilm![]()
The Kominsky MethodSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 06:58 schreef TLC het volgende:
[..]
De Home Alone aflevering is ook welalleen de buitenshots zijn van dat huis, in het huis zelf hebben ze nooit gefilmd want het was te klein dus daarom alles maar nagebouwd in een gymzaal van een school
Ik had pas aan het eind van dat seizoen door dat Martin gespeeld werd door Paul Reiser.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:11 schreef TLC het volgende:
Vol enthousiasme aan het kijken naar The Kominsky Method, ben ik bij seizoen 3The Kominsky MethodSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mindy
Bob Odenkirk met een gastrolletje
![]()
Leuk weetje trouwens dat Newlander de achternaam is van de vrouw van Alan Arkin, die Norman speelt
Bumperkleef - [Nederland] 2019 16 1:25 uur | Horror, ThrillerSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bake Squad - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | RealitySPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O die is inderdaad geweldig ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 19:42 schreef TLC het volgende:
Wat een heerlijke film is Julie&Julia, je krijgt er zelfs trek van bij het zien van al dat lekkers![]()
![]()
Meryl Streep zet een fantastische Julia Child neer![]()
En Amy Adams...![]()
![]()
![]()
Vooral de scene met Julie en het bereiden van de kreeften in de pan was hilarisch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop