Gescheurde teennagel en wat eczeem.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:26 schreef Redefine het volgende:
Een steentje in zijn schoen, vind ik ook wel een goede.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)s-al-een-overwinningquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
Is er eigenlijk een interview geweest met Susan die uitviel?
Het zal aan mij liggen maar ik vind dit enkel prachtig/erg grappigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Vanavond/morgenochtend dus de marathon. We juichen niet voor deze man, in elk geval.
[ afbeelding ]
Ivan Zarco Alvarez, een Spanjaard die niet goed genoeg was om namens Spanje naar de Spelen te mogen. Dan maar voor Honduras, maar daar was hij ook niet goed genoeg voor. Dan maar een andere oplossing: hij liet iemand die wél goed genoeg was een marathon lopen onder zijn naam, jawel! De Spanjaard Camilo Santiago liep een marathon binnen de benodigde tijd onder Alvarez' naam, een paar dagen later kwam dat uit omdat iemand op een finishfoto van 'Alvarez' herkende dat het eigenlijk Santiago was.
Santiago kreeg een schorsing van twee jaar voor de fraude, maar Alvarez mag alsnog vrolijk naar de Spelen. Overigens ten koste van een daadwerkelijke Hondurese atleet die anders als wildcard mee had mogen doen in Tokyo.
Lul eerste klas, we hopen op een gestootte teen!
Valsspelen is niet grappig. Zeker niet als er andere atleten de dupe van worden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar ik vind dit enkel prachtig/erg grappig
Totaal verloren seizoen zo dan, wel zonde op deze manierquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://nos.nl/tokyo2020/(...)s-al-een-overwinning
Ja zonde voor haar. Gelukkig zijn er volgend seizoen weer meerdere grote toernooien.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Totaal verloren seizoen zo dan, wel zonde op deze manier
Vindt alle Belgen "fantastisch"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Elodie bij de VRT is een uitstekende analiste.
Nee, dat was "Los".quote:
Brentjens?quote:
Nu scheelt het ook slechts een half jaarquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wauw, kom er net pas achter dat vroeger de zomer- en winterspelen in hetzelfde jaar waren
quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wauw, kom er net pas achter dat vroeger de zomer- en winterspelen in hetzelfde jaar waren
Onnatuurlijk. Wappert straks een straaltje stront uit zijn broek.quote:
1994 voor het eerst niet toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Analist in de studio ging er ook al vanuit dat Nageeye zo lang mogelijk voorin zou lopen en de andere 2 waarschijnlijk snel voor eigen tempo zouden gaan.quote:
Zat inderdaad slechts 2 jaar tussen Lillehammer en Albertville.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1994 voor het eerst niet toch?
Al is het sowieso in een ander deel van het jaar uiteraard
Yep.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1994 voor het eerst niet toch?
Al is het sowieso in een ander deel van het jaar uiteraard
Frank Godquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Analist in de studio ging er ook al vanuit dat Nageeye zo lang mogelijk voorin zou lopen en de andere 2 waarschijnlijk snel voor eigen tempo zouden gaan.
Is niet onverstandig als je weet dat je dat tempo toch nooit vol kan blijven houden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Analist in de studio ging er ook al vanuit dat Nageeye zo lang mogelijk voorin zou lopen en de andere 2 waarschijnlijk snel voor eigen tempo zouden gaan.
Ben ooit wel een keer langs het Vikingskipet gereden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zat inderdaad slechts 2 jaar tussen Lillehammer en Albertville.
Dan ik, meneer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Frank God![]()
Ik was samen met hem mentor van de nieuwe Pabo-studenten toen ik in het 2 jaar zat. Hij zat een half jaar hoger dan mij.
Slaaptekortquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Abdi gaat volgende verkoeling weer missen he als ie links blijft lopen
Terecht. Dit is geen onderdeel voor dagjesmensen.quote:
Ja, dat is veel zinvoller. Maar anders zit Rivkah daar voor niets de hele tijd.quote:
Het zou hier ook de hele avond regenen, gaat het op twee kleine buitjes precies om ons heen.quote:
Dan kan zij gewoon thuisblijven....makkelijke manier om te bezuinigen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is veel zinvoller. Maar anders zit Rivkah daar voor niets de hele tijd.
Dit ja. Zet een expert naast commentator dan hoef je ook minder te schakelen naar nutteloze studioquote:
Klopt; vind solo-commentaar sowieso wat saai bij een race van 2 uur.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja. Zet een expert naast commentator dan hoef je ook minder te schakelen naar nutteloze studio
Eurosport had 2 gisterenquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt; vind solo-commentaar sowieso wat saai bij een race van 2 uur.
Stuur maar een mailtje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:24 schreef heywoodu het volgende:
Neehee, Salpeter gaf niet op. Die finishte. NOS-knuppels (die ook duidelijk niet haar Facebookpost hebben gezien waarin ze het heeft over de specifieke (vrouwen)problemen waar ze mee te kampen had gisteren), terug naar het Gouden Duo, die hebben ook gewoon een uitstekende chemie samen.
Leon zit nu in Tokio op een scherm naar deze race te kijken. Dat kan ook anders zou je zeggen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet hij wel eerst het vliegtuig in
1.5 meter.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Tafeltje van NED gespot met vrijwel niets erop en niemand erachter. Lol.
Die loopt toch achteraan dus tijd zatquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Tafeltje van NED gespot met vrijwel niets erop en niemand erachter. Lol.
Hele podium in handen op de 10.000m dames.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ethiopiërs zijn echt niet op afspraak
En de reclame wil ik wel missen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:28 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik wil de JAAAAAAAAAAAAAA van Haan niet missen
Dan lees je hier teveel spoilers voor dit razendsnelle en spannende onderdeel.quote:
Dat is ook wel jammer.quote:
20 seconde valt goed mee...in de slotfase zap ik naar NOS of Eurosport TV.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan lees je hier teveel spoilers voor dit razendsnelle en spannende onderdeel.
Loopt gewoon wat achterin.quote:
Inderdaad ik loop het zo uit. Doe er wel een paar uur langer overquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:31 schreef 3rr0r het volgende:
Na half uurtje al uitvallen dan ben je wel een amateur hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
https://olympics.com/toky(...)06-nijhuis-thijs.htm
Al verhuist toen hij 2 maanden oud was, lees ik op de Deense wikipedia.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
Er doet ook nog een Nederlander voor Denemarken mee.
Drie; een Belg, een Nederlander en een dubbele Amerikaan: Abdi Abdirahman.quote:
Stukje poepenquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:33 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-over-basketbalsters
Lol
Naam van de boerderij staat er zelfs bij. Hoezo privacy. Kan wel even een Nederlandstalige pagina maken volgende week als ik zin heb.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Al verhuist toen hij 2 maanden oud was, lees ik op de Deense wikipedia.
@Orientequote:Op zondag 8 augustus 2021 00:36 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik neem zo ook ijs uit solidariteit met de atleten
Hahaha, de Belgian Cats zonder handschoenen aangepakt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:33 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-over-basketbalsters
Lol
50km slurfslingeren was wel weer goed raak jaquote:
Inb4 lossen in de volgende 3km.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:39 schreef skysherrif het volgende:
Nageeye loopt er nog wel prima bij zeg
quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:39 schreef skysherrif het volgende:
Nageeye loopt er nog wel prima bij zeg
Geweldig fragment ja.quote:
Karl ook over de schreef:p Rest ook alleen nog meligheid, na al die olympische diploma's voor de Belgen.quote:
Niet echt, meer iemand die daar naartoe ging voor een marathon, coach gevonden heeft en er uiteindelijk is blijven wonen. Woont en traint er blijkbaar ook normaal gesproken (afwisselend met Kenia, zoals gebruikelijk) en spreekt zelfs Koreaans, blijkbaarquote:
Standaard een gestekt been in het verlengde van je darmkanaal, dat heeft Darwin natuurlijk nooit zo bedoeld.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij marathon opmerkelijk weinig die moeten schijten
Elleboogje hier, beentje haken daarquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:50 schreef chufi het volgende:
Het kan zo maar eens zo'n dag zijn ... je weet het niet
Dit is dan ook veel minder een uitputtingsslag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij marathon opmerkelijk weinig die moeten schijten
Dat is een daadwerkelijk diploma voor iedereen die in de top-8 eindigt ja, alleen kennen veel atleten het nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:55 schreef TLC het volgende:
Is n Olympisch diploma ook echt zo'n papiertje wat je mee krijgt of zo ? ik weet niet hoe ik me dat moet voorstellen
Als een veter diploma of een fietsdiploma vroegerquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:55 schreef TLC het volgende:
Is n Olympisch diploma ook echt zo'n papiertje wat je mee krijgt of zo ? ik weet niet hoe ik me dat moet voorstellen
Ik heb mijn tafel diploma nog, die kreeg je als je goed was bij het maken van vermenigvuldigen, zoals 5x5 = 30quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als een veter diploma of een fietsdiploma vroeger
Hij loopt alsof hij tegen een fikse wind aan het rammen isquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:56 schreef Marcoss het volgende:
Die Arikan heeft niet echt een vloeiende stijl
Zat ook al te kijken, was dat in Beijing toen die koploopster? Werd tegen gehouden door een verwardieer?quote:
Athenequote:Op zondag 8 augustus 2021 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zat ook al te kijken, was dat in Beijing toen die koploopster? Werd tegen gehouden door een verwardieer?
Dat was Athene 2004quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zat ook al te kijken, was dat in Beijing toen die koploopster? Werd tegen gehouden door een verwardieer?
lelijke Prius wssquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:59 schreef tjoptjop het volgende:
Wat rijdt daar voor raar futuristisch auto'tje mee
Is meestal het geval bij marathons. Nieuwste elektronische modellen van fabrikanten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:59 schreef tjoptjop het volgende:
Wat rijdt daar voor raar futuristisch auto'tje mee
Misschien een prototype als promotie ofzoquote:
Wel beter dan tussen een meurende diesel lopenquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is meestal het geval bij marathons. Nieuwste elektronische modellen van fabrikanten.
Toyota LQ.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Misschien een prototype als promotie ofzo
[ afbeelding ]
[..]
Wel beter dan tussen een meurende diesel lopen![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:04 schreef Ericr het volgende:
Wat is dit voor duiding bij de NOS? Pride is al geweest toch?
?quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:04 schreef Ericr het volgende:
Verademing tov van de Ligtlee's en Sedoc's van deze wereld. Moet ik eerlijk zeggen...quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:04 schreef Ericr het volgende:
Ach, de enige waar je écht iets van zou verwachten zit er nog bij.quote:
Peppi en Kokkiquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:22 schreef Karina het volgende:
Wie zijn de verslaggevers op Eurosport? Vind ze wel leuk en gezellig zo met z'n tweetjes.
Ik zie Naert wel een medaille pakkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:23 schreef De_Verschoppeling het volgende:
België op koers voor twee diploma's met een platina randje.
Ivo van Haaren en Michel Boeting, die hebben altijd een erg goede chemie, al jarenquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:22 schreef Karina het volgende:
Wie zijn de verslaggevers op Eurosport? Vind ze wel leuk en gezellig zo met z'n tweetjes.
Zullen Ivo van Haaren en Michel Boeting wel zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:22 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:22 schreef Karina het volgende:
Een van hen heeft wel moeite om in de microfoon te praten somsquote:Op zondag 8 augustus 2021 01:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ivo van Haaren en Michel Boeting, die hebben altijd een erg goede chemie, al jaren
Boeting zit ook echt diep in de atletiekwereld (lange afstanden vooral dacht ik), dat is altijd erg nuttig en leuk om te horen.
Ach, sowieso leuker dan Leon Haan die in z'n eentje zit en alles veel te serieus neemt. Ivo en Michel zijn echt top op elkaar ingespeeld en dat maakt het leuk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:27 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Een van hen heeft wel moeite om in de microfoon te praten soms
Zonder pet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 01:29 schreef skysherrif het volgende:
Kenianen serieus de brommer aangezwengeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |