Onnatuurlijk. Wappert straks een straaltje stront uit zijn broek.quote:
1994 voor het eerst niet toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wauw, kom er net pas achter dat vroeger de zomer- en winterspelen in hetzelfde jaar waren
Analist in de studio ging er ook al vanuit dat Nageeye zo lang mogelijk voorin zou lopen en de andere 2 waarschijnlijk snel voor eigen tempo zouden gaan.quote:
Zat inderdaad slechts 2 jaar tussen Lillehammer en Albertville.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1994 voor het eerst niet toch?
Al is het sowieso in een ander deel van het jaar uiteraard
Yep.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
1994 voor het eerst niet toch?
Al is het sowieso in een ander deel van het jaar uiteraard
Frank Godquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Analist in de studio ging er ook al vanuit dat Nageeye zo lang mogelijk voorin zou lopen en de andere 2 waarschijnlijk snel voor eigen tempo zouden gaan.
Is niet onverstandig als je weet dat je dat tempo toch nooit vol kan blijven houden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Analist in de studio ging er ook al vanuit dat Nageeye zo lang mogelijk voorin zou lopen en de andere 2 waarschijnlijk snel voor eigen tempo zouden gaan.
Ben ooit wel een keer langs het Vikingskipet gereden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zat inderdaad slechts 2 jaar tussen Lillehammer en Albertville.
Dan ik, meneer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Frank God![]()
Ik was samen met hem mentor van de nieuwe Pabo-studenten toen ik in het 2 jaar zat. Hij zat een half jaar hoger dan mij.
Slaaptekortquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Abdi gaat volgende verkoeling weer missen he als ie links blijft lopen
Terecht. Dit is geen onderdeel voor dagjesmensen.quote:
Ja, dat is veel zinvoller. Maar anders zit Rivkah daar voor niets de hele tijd.quote:
Het zou hier ook de hele avond regenen, gaat het op twee kleine buitjes precies om ons heen.quote:
Dan kan zij gewoon thuisblijven....makkelijke manier om te bezuinigen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat is veel zinvoller. Maar anders zit Rivkah daar voor niets de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |