Rode kaart was terecht, penalty zou niet terecht zijn. Sowieso is het niet gepast om te klagen over de arbitrage als je zo makkelijk de goals weggeeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen penal, wel rood. Het had allebei anders kunnen vallen. Maar goed, PSV staat wel net steeds beter en efficiënt in de afwerking. Bijna klassiek PSV.
Wel mooi om de intensiteit van de wedstrijd te zien. Beloofd wat voor het seizoen.
Ik hoop het, weg met die gozerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:55 schreef Isane het volgende:
Krijgt Kuipers straks een publiekswissel?
Schakel naar Ziggo Sport voor Ligue 1quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Ja ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in de 2e helft.
Beat me of zo verziekt alles op SBSquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Ja ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer in de 2e helft.
Hmnee, bah.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schakel naar Ziggo Sport voor Ligue 1
Huiselijk geweld programma?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beat me of zo verziekt alles op SBS
Tja, Ajax vind zichzelf altijd favoriet wanneer ze tegen een ploeg uit een Nederlandse competitie spelen. Maar PSV heeft toch echt een betere selectie.quote:
Ziggo is voor kansarmen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Schakel naar Ziggo Sport voor Ligue 1
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef Naesala_1981 het volgende:
Denk wel dat de andere 16 clubs zich kunnen neerleggen bij het feit dat ze voor plek 3 spelen.
Zijn er überhaupt normale Serviërs?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef Buitendam het volgende:
Die Tadic hèis die wel helemaal 100%?
Wat een rare gast joh.
Ik heb het een paar keer gezegd het Nederlands Elftal speelt mooi, maar het vergeet te scorenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan mij ook nog een wedstrijd herinneren van Spanje.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beat me of zo verziekt alles op SBS
Beter elftal misschien. Betere selectie zeker niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, Ajax vind zichzelf altijd favoriet wanneer ze tegen een ploeg uit een Nederlandse competitie spelen. Maar PSV heeft toch echt een betere selectie.
Door dat programma begint Oranjezomer later.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet naar iets kijken wat jij kijkt.
Dat is ook dom van ze.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:57 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezegd het Nederlands Elftal speelt mooi, maar het vergeet te scoren
Oh dat is wel kut. Maar dat geeft mij aan de andere kant ook ruim voldoende de tijd voor een aflevering For All Mankind.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dat programma begint Oranjezomer later.
Jouw probleemquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, fruitvliegen in mijn bier.
Dacht dat jij gestopt was met drinken, ouwe alcoholicus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
Zou het ook zo zeker rood zijn als die niet 50 keer over het gras had gerold?
Dan nog voor de kopstoot daarnaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
Nee dan niet natuurlijk. Dan is het ineens héél anders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
We gaan weer genietenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie dat heel wat users zomerstop goed hebben gebruikt om zich op te laden voor een nieuw seizoen trollen
die kopstoot er na zal ook wel gezien zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dat vond ik niet echt een kopstoot. Ik kan me best voorstellen dat hij rood gaf ook voor de intentie bij die sliding, maar dat die pipo ging rollen alsof hij een dubbele beenbreuk had was ook wat overdreven.quote:
Een schaakspel.. met allemaal grootmeesters!quote:
quote:Systeemnotificatie
07-08-2021 @ 21:04:01
@Lenny_Leonard heeft een van jouw posts geliked in "Voetbal / Ajax is een parodie op een voetbalclub #2 Topshow"
Ok. Ik wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt een kopstoot.
ja maar dat is toneel dat weet jequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt een kopstoot. Ik kan me best voorstellen dat hij rood gaf ook voor de intentie bij die sliding, maar dat die pipo ging rollen alsof hij een dubbele beenbreuk had was ook wat overdreven.
Schijnbaar werkt het wel, waarom zou je anders zo gaan rollen. Dat is toch geen natuurlijke reactie? Als ik mijn schenen stoot ga ik ook niet door de woonkamer rollen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee dan niet natuurlijk. Dan is het ineens héél anders.
Nee had paars moeten zijn :-)quote:
Wel een lekker assistje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zahavi deze wedstrijd ook niet.
Vertessen , schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.quote:
Niet liegen Evert.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Vertessen , schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
@GGMM ergert zich hier aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Vertessen , schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
bij sommige spelers hoef je alleen maar de naam te horen of te zien dan weet je al genoegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het was Tagliafico dus reken maar uit.
@3rr0r ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie een gifje van rode kaart van Nico
Zie vorige topic.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Tjacka het volgende:
@3rr0rquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Tjacka het volgende:
En passie zat erinquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Tjacka het volgende:
Van januari t/m maart ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dacht dat jij gestopt was met drinken, ouwe alcoholicus.
Ik heb die tweede zin hardop voorgelezen en snap er nog niks van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
bij sommige spelers hoef je alleen maar de naam te horen of te zien dan weet je al genoeg
als ik zeg happen daar de baas weet vele hier ook wel genoeg
erg mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef RAVW het volgende:
der gaat nog wel een kaartje vallen voor Ajax .. ze zijn echt geïrriteerd het veld op gekomen
daar moet naar wezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb die tweede zin hardop voorgelezen en snap er nog niks van.
Suarez, stop de tijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt dat uit een interview met Sifan Hassan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haller graag, iemand een rechtse geven en 20 wedstrijden op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef RAVW het volgende:
der gaat nog wel een kaartje vallen voor Ajax .. ze zijn echt geïrriteerd het veld op gekomen
Buurman van Messi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gif, passie, zweet en bloed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten wel in het stadion
#zostoer
Stop maar gewoon.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt het wel, waarom zou je anders zo gaan rollen. Dat is toch geen natuurlijke reactie? Als ik mijn schenen stoot ga ik ook niet door de woonkamer rollen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten wel in het stadion
#zostoer
Weg met die bal joh, dribbelen en leuk doen kan je beter bewaren voor een ander moment!quote:
Kimpembe is geen Sergio Ramos.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:15 schreef D_A het volgende:
PSG is ondertussen lekker aan 't ballen bij Troyes.
Met Wijnaldum koop je twintig tegengoals.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:15 schreef D_A het volgende:
Nou enquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:15 schreef D_A het volgende:
Dat is toch wel een half punt bij judo hoorquote:
En dan dat staartjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat ziet die Pasveer eruit, gele schoentjes, gele handschoentjes.
Wat dan?quote:
Dat is helemaal achterlijk ja.quote:
Nee dan moet ie iemand raken. Dat lukt hem nooit.quote:
Hey Steven Berghuis vieze vuile kankerjoodquote:
Til > Messi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:15 schreef Zipportal het volgende:
Messi volgt Ajax nu op Instagram.
JAJALAJALA. @:De_kraam
Valt smerig tegen als het tempo ineens wat hoger ligtquote:
Dat is leuk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Steven Berghuis vieze vuile kankerjood
Hey Steven Berghuis ga maar lekker dood
Op het melodietje van pipi langkous
Ludiek en creatief allen
Goed bezig geweest dit weekend.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ludiek en creatief allen
In het land der blinden....quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat hadden we bij Feyenoord toch al wel gezien zeker?
Ik kan me nog een periode in Zuid Afrika herinneren:quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ludiek en creatief allen
Echt leuk wordt het bij die Feyenoorders nooit hè?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ludiek en creatief allen
Dit werd gezongen door het uitvak Hansquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Echt leuk wordt het bij die Feyenoorders nooit hè?
Dat meisje mag haar oksels wel eens scherenquote:
Ben nu weer helemaal bij!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
Moderator @:Drizzt_DoUrden zit nog in het vorige topic
Geluid uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit werd gezongen door het uitvak Hans
Terecht, dat was niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gejuich bij de wissel van Haller
Ajaxpubliekquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gejuich bij de wissel van Haller
(H)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geluid uit. [ afbeelding ]
Wat mij betreft mag je stoppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:24 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Van Ginkel, die dekselse duivelskunstenaar
Die kreeg hem op een presenteerblaadjequote:
Davy heeft helemaal geen haar meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:25 schreef -XOR- het volgende:
Davy heeft tegenwoordig zijn haar in een pröp?
MSNgod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geluid uit. [ afbeelding ]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je stoppen.
Daar valt niets op af te dingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:27 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?
Het is nog niet gedaan, hoor!quote:
Bij Neres heb ik altijd de indruk dat het wel iets meer dan een vredespijp is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:27 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?
Mwah.quote:
Mwa, toch een prijs hequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mwah.
Winnen van ajax is leuk. De fruitschaal blijft ruk.
Nu dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef Zorro het volgende:
Ik zie ajax alleen nog kans maken door een stommiteit van PSV. Strafschop weggeven en daarbij rood krijgen of zoiets.
0-2quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Lol PSV kan niet eens scoren tegen 10 man van Ajax. Laf kutclubje.
madquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Ajaxpubliekquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
De eerste "mensen" verlaten het stadion al.
JAAAAAAAAAA.
Gelukkig lukt het wel tegen 11 man, 2x zelfsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Madquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Tegen elf scoren was leuker. Nu is het zielig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Een nieuwe jankbalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
De eerste "mensen" verlaten het stadion al.
JAAAAAAAAAA.
PSV had gewoon al een tijd geen schalen meer gewonnen. Je moet een ander ook wat kunnen gunnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Leuk oefenpotje voor PSV, je ziet dat ze Ajax gewoon niet als serieuze tegenstander zien anders hadden ze wel hun best gedaan..
Komende week weer echte tegenstander.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Hebben ze mijnen in Londen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:34 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Chukwunonso 'Noni' Madueke moet eraf, de mijnwerkerszoon uit Londen, spijker en spijkerhard.
Geef Ekkelenkamp maar de bal, dan heb je hem tenminste evenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ekkelenaids
Waarom zet Ten Hag die gast erin als ie weg moet
Heeft een gave.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ekkelenaids
Waarom zet Ten Hag die gast erin als ie weg moet
Die hoeven niet weg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ekkelenkamp? Fitz-Jim en Taylor zijn 100x beter
Die mogen van mij stiekem ergens anders de boel verklotenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef T3hTommay het volgende:
Pittige mening over mensen die Ekkelenkamp en Danilo brengen.
Ja dat is echt jouw probleem.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef AjaxArchief het volgende:
[..]
Met het schuim op mijn bek typte ik dat inderdaad!!!
Jij ziet Ten Hag als iemand die de boel verkloot bij Ajax?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mogen van mij stiekem ergens anders de boel verkloten
Kan er veel meer uithalen met zijn transferbudgetquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet Ten Hag als iemand die de boel verkloot bij Ajax?
Ten Hag is niet verantwoordelijk voor het transferbeleid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan er veel meer uithalen met zijn transferbudget
De meesten moeten nog een teringeind rijden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Zo, de mensen in het stadion kunnen naar huis, naar moeder de vrouw.
Ja, zo'n 150 km momenteel.quote:
Haller , Labyad, Klaiber en Promes komen toevallig van zijn ex-clubsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag is niet verantwoordelijk voor het transferbeleid.
Een van de gevaarlijke outsiders volgens de insidersquote:
Puur toevalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haller , Labyad, Klaiber en Promes komen toevallig van zijn ex-clubs
Ja en een groot deel van de aankopen komen niet uit zijn netwerk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haller , Labyad, Klaiber en Promes komen toevallig van zijn ex-clubs
Stimuleer die kut act nou niet voor je het weet doet hij weer alsof hij actieve herinneringen heeft aan de 95 cl-finale.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet Ten Hag als iemand die de boel verkloot bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |