Wel een lekker assistje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zahavi deze wedstrijd ook niet.
Vertessen , schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.quote:
Niet liegen Evert.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Vertessen , schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
@GGMM ergert zich hier aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:08 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Vertessen , schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
bij sommige spelers hoef je alleen maar de naam te horen of te zien dan weet je al genoegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Niet gezien, maar het was Tagliafico dus reken maar uit.
@3rr0r ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie een gifje van rode kaart van Nico
Zie vorige topic.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Tjacka het volgende:
@3rr0rquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Tjacka het volgende:
En passie zat erinquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef Tjacka het volgende:
Van januari t/m maart ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dacht dat jij gestopt was met drinken, ouwe alcoholicus.
Ik heb die tweede zin hardop voorgelezen en snap er nog niks van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
bij sommige spelers hoef je alleen maar de naam te horen of te zien dan weet je al genoeg
als ik zeg happen daar de baas weet vele hier ook wel genoeg
erg mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef RAVW het volgende:
der gaat nog wel een kaartje vallen voor Ajax .. ze zijn echt geïrriteerd het veld op gekomen
daar moet naar wezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb die tweede zin hardop voorgelezen en snap er nog niks van.
Suarez, stop de tijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt dat uit een interview met Sifan Hassan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haller graag, iemand een rechtse geven en 20 wedstrijden op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef RAVW het volgende:
der gaat nog wel een kaartje vallen voor Ajax .. ze zijn echt geïrriteerd het veld op gekomen
Buurman van Messi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gif, passie, zweet en bloed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten wel in het stadion
#zostoer
Stop maar gewoon.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Schijnbaar werkt het wel, waarom zou je anders zo gaan rollen. Dat is toch geen natuurlijke reactie? Als ik mijn schenen stoot ga ik ook niet door de woonkamer rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |