Daar werd ik ook van beschuldigd. Al had ik dit nou ook weer niet verwacht.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, 0-4. Ik mag nooit meer indekken. @:maxi-mus
Op zich is de wedstrijd wel voorbij na die rode kaart van Tagliafico natuurlijk, dat vertekent ook wel weer iets.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar werd ik ook van beschuldigd. Al had ik dit nou ook weer niet verwacht.
Toen was het wel klaar ja, ik vond Ajax tot de 0-2 niet eens onaardig.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich is de wedstrijd wel voorbij na die rode kaart van Tagliafico natuurlijk, dat vertekent ook wel weer iets.
Wel een klassieke meltdown van Nico hoor, jeetje.
Op basis van de (ontbijt)bord-op-schoot beelden die ik net zag was het allemaal wel redelijk gelijkwaardig ja. Maar goed, geeft wel hoop voor tegen Benfica ofzo. Dan moet je daar toch ook van kunnen winnen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 03:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen was het wel klaar ja, ik vond Ajax tot de 0-2 niet eens onaardig.
Dat verwacht je ook niet zeg. Voor mijn gevoel is hij in het begin van het seizoen altijd nog meer gefrustreerd dan anders sinds hij al een aantal seizoenen op een transfer zit te azen. Volledig terechte rode kaart ook natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |