In het land der blinden....quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat hadden we bij Feyenoord toch al wel gezien zeker?
Ik kan me nog een periode in Zuid Afrika herinneren:quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Steven Berghuis vieze vuile kankerjood
Hey Steven Berghuis ga maar lekker dood
Op het melodietje van pipi langkous
Ludiek en creatief allen
Echt leuk wordt het bij die Feyenoorders nooit hè?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Steven Berghuis vieze vuile kankerjood
Hey Steven Berghuis ga maar lekker dood
Op het melodietje van pipi langkous
Ludiek en creatief allen
Dit werd gezongen door het uitvak Hansquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Echt leuk wordt het bij die Feyenoorders nooit hè?
Dat meisje mag haar oksels wel eens scherenquote:
Ben nu weer helemaal bij!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
Moderator @:Drizzt_DoUrden zit nog in het vorige topic
Geluid uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit werd gezongen door het uitvak Hans
Terecht, dat was niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gejuich bij de wissel van Haller
Ajaxpubliekquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gejuich bij de wissel van Haller
(H)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geluid uit. [ afbeelding ]
Wat mij betreft mag je stoppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:24 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Van Ginkel, die dekselse duivelskunstenaar
Die kreeg hem op een presenteerblaadjequote:
Davy heeft helemaal geen haar meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:25 schreef -XOR- het volgende:
Davy heeft tegenwoordig zijn haar in een pröp?
MSNgod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geluid uit. [ afbeelding ]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je stoppen.
Daar valt niets op af te dingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:27 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?
Het is nog niet gedaan, hoor!quote:
Bij Neres heb ik altijd de indruk dat het wel iets meer dan een vredespijp is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:27 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |