In het land der blinden....quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat hadden we bij Feyenoord toch al wel gezien zeker?
Ik kan me nog een periode in Zuid Afrika herinneren:quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Steven Berghuis vieze vuile kankerjood
Hey Steven Berghuis ga maar lekker dood
Op het melodietje van pipi langkous
Ludiek en creatief allen
Echt leuk wordt het bij die Feyenoorders nooit hè?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Steven Berghuis vieze vuile kankerjood
Hey Steven Berghuis ga maar lekker dood
Op het melodietje van pipi langkous
Ludiek en creatief allen
Dit werd gezongen door het uitvak Hansquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Echt leuk wordt het bij die Feyenoorders nooit hè?
Dat meisje mag haar oksels wel eens scherenquote:
Ben nu weer helemaal bij!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
Moderator @:Drizzt_DoUrden zit nog in het vorige topic
Geluid uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit werd gezongen door het uitvak Hans
Terecht, dat was niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gejuich bij de wissel van Haller
Ajaxpubliekquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gejuich bij de wissel van Haller
(H)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geluid uit. [ afbeelding ]
Wat mij betreft mag je stoppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:24 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Van Ginkel, die dekselse duivelskunstenaar
Die kreeg hem op een presenteerblaadjequote:
Davy heeft helemaal geen haar meer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:25 schreef -XOR- het volgende:
Davy heeft tegenwoordig zijn haar in een pröp?
MSNgod.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geluid uit. [ afbeelding ]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je stoppen.
Daar valt niets op af te dingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:27 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?
Het is nog niet gedaan, hoor!quote:
Bij Neres heb ik altijd de indruk dat het wel iets meer dan een vredespijp is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:27 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die?
Mwah.quote:
Mwa, toch een prijs hequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mwah.
Winnen van ajax is leuk. De fruitschaal blijft ruk.
Nu dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:29 schreef Zorro het volgende:
Ik zie ajax alleen nog kans maken door een stommiteit van PSV. Strafschop weggeven en daarbij rood krijgen of zoiets.
0-2quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Lol PSV kan niet eens scoren tegen 10 man van Ajax. Laf kutclubje.
madquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Ajaxpubliekquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
De eerste "mensen" verlaten het stadion al.
JAAAAAAAAAA.
Gelukkig lukt het wel tegen 11 man, 2x zelfsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Madquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Tegen elf scoren was leuker. Nu is het zielig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Een nieuwe jankbalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef Zipportal het volgende:
De eerste "mensen" verlaten het stadion al.
JAAAAAAAAAA.
PSV had gewoon al een tijd geen schalen meer gewonnen. Je moet een ander ook wat kunnen gunnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Leuk oefenpotje voor PSV, je ziet dat ze Ajax gewoon niet als serieuze tegenstander zien anders hadden ze wel hun best gedaan..
Komende week weer echte tegenstander.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef AjaxArchief het volgende:
Hebben ze mijnen in Londen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:34 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Chukwunonso 'Noni' Madueke moet eraf, de mijnwerkerszoon uit Londen, spijker en spijkerhard.
Geef Ekkelenkamp maar de bal, dan heb je hem tenminste evenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ekkelenaids
Waarom zet Ten Hag die gast erin als ie weg moet
Heeft een gave.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ekkelenaids
Waarom zet Ten Hag die gast erin als ie weg moet
Die hoeven niet weg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ekkelenkamp? Fitz-Jim en Taylor zijn 100x beter
Die mogen van mij stiekem ergens anders de boel verklotenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef T3hTommay het volgende:
Pittige mening over mensen die Ekkelenkamp en Danilo brengen.
Ja dat is echt jouw probleem.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:35 schreef AjaxArchief het volgende:
[..]
Met het schuim op mijn bek typte ik dat inderdaad!!!
Jij ziet Ten Hag als iemand die de boel verkloot bij Ajax?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mogen van mij stiekem ergens anders de boel verkloten
Kan er veel meer uithalen met zijn transferbudgetquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet Ten Hag als iemand die de boel verkloot bij Ajax?
Ten Hag is niet verantwoordelijk voor het transferbeleid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan er veel meer uithalen met zijn transferbudget
De meesten moeten nog een teringeind rijden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Zo, de mensen in het stadion kunnen naar huis, naar moeder de vrouw.
Ja, zo'n 150 km momenteel.quote:
Haller , Labyad, Klaiber en Promes komen toevallig van zijn ex-clubsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag is niet verantwoordelijk voor het transferbeleid.
Een van de gevaarlijke outsiders volgens de insidersquote:
Puur toevalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haller , Labyad, Klaiber en Promes komen toevallig van zijn ex-clubs
Ja en een groot deel van de aankopen komen niet uit zijn netwerk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haller , Labyad, Klaiber en Promes komen toevallig van zijn ex-clubs
Stimuleer die kut act nou niet voor je het weet doet hij weer alsof hij actieve herinneringen heeft aan de 95 cl-finale.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet Ten Hag als iemand die de boel verkloot bij Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |