Nee dan niet natuurlijk. Dan is het ineens héél anders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
Zou het ook zo zeker rood zijn als die niet 50 keer over het gras had gerold?
We gaan weer genietenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie dat heel wat users zomerstop goed hebben gebruikt om zich op te laden voor een nieuw seizoen trollen
die kopstoot er na zal ook wel gezien zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef Naesala_1981 het volgende:
Zou het ook zo zeker rood zijn als die niet 50 keer over het gras had gerold?
Dat vond ik niet echt een kopstoot. Ik kan me best voorstellen dat hij rood gaf ook voor de intentie bij die sliding, maar dat die pipo ging rollen alsof hij een dubbele beenbreuk had was ook wat overdreven.quote:
Een schaakspel.. met allemaal grootmeesters!quote:
quote:Systeemnotificatie
07-08-2021 @ 21:04:01
@Lenny_Leonard heeft een van jouw posts geliked in "Voetbal / Ajax is een parodie op een voetbalclub #2 Topshow"
Ok. Ik wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt een kopstoot.
ja maar dat is toneel dat weet jequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:05 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt een kopstoot. Ik kan me best voorstellen dat hij rood gaf ook voor de intentie bij die sliding, maar dat die pipo ging rollen alsof hij een dubbele beenbreuk had was ook wat overdreven.
Schijnbaar werkt het wel, waarom zou je anders zo gaan rollen. Dat is toch geen natuurlijke reactie? Als ik mijn schenen stoot ga ik ook niet door de woonkamer rollen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee dan niet natuurlijk. Dan is het ineens héél anders.
Nee had paars moeten zijn :-)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |