Hij speelt best aardigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:30 schreef T3hTommay het volgende:
Wat een geweldenaar, de dekselse Madueke
Dit zijn spijkerharde verdedigersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef Zorro het volgende:
Nu mogen die poppen wel weg, zet er nu de echte verdedigers maar in.
Nee dat niet. Maar hij heeft wel gewoon talent hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het werd hem ook niet bepaald moeilijk gemaakt.
Ik word helemaal lyrisch wanneer ik een speler met beide benen zie goochelen, Geweldig!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zijn spijkerharde verdedigers
~Evert
Met Haller er cadeau bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:33 schreef -XOR- het volgende:
Kunnen we Berghuis niet alsnog ruilen voor Madueke?
@GGMMquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PSV heeft geluk dat Madueke Brits is. Een Engelse club betaald altijd meer voor een Engelsman.
Onze kale coach ermee tevreden houdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wat gaan we daarmee doen dan
Vroeger, toen ik scheidsrechter was (niet onverdienstelijk, al zeg ik het zelf) wisten we wel raad met dat soort akkefietjes!quote:
Ajax gaat keihard floppen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:34 schreef Ramboetan het volgende:
Eerste en enige prijs voor psv dit jaar is binnen. Gefeliciteerd ermee.
Chevy, stop met deze waardeloze actquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:34 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik scheidsrechter was (niet onverdienstelijk, al zeg ik het zelf) wisten we wel raad met dat soort akkefietjes!
Ik vind het wel een vermakelijke act eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Chevy, stop met deze waardeloze act
Schijnt dat er nog een Argentijntje van Barca op de markt komt.quote:
Was die ooit een speler van de Eagles ? want dat werkt wel meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnt dat er nog een Argentijntje van Barca op de markt komt.
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die? (Na een opstootje)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Chevy, stop met deze waardeloze act
Dit mag dan wel een klassieker zijn maar god wat is het slechtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die? (Na een opstootje)
Het kraakt en het piept achterin bij Ajaxquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit mag dan wel een klassieker zijn maar god wat is het slecht
Zonder fouten, je kan het wel!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:37 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Vooral met jouw interpretatievermogen
"Maar hij is zo'n goed aanspeelpunt"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef Luckyseven het volgende:
Haller heeft de draaicirkel van een Leopard Tank. Wat een aanfluiting voor dat geld.
Deed het goed bij Frankfurt , een counterploegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:37 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
"Maar hij is zo'n goed aanspeelpunt"
Neem aan dat je toch wel van Lodeiro hebt geleerd dat Ajax niet meer aan Zuid-Amerikaanse dwergjes moet beginnen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnt dat er nog een Argentijntje van Barca op de markt komt.
Die gaan tongen zo, let op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik voel wat spanning tussen user @:SpaceOdyssey en user @:caland
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:37 schreef onlogisch het volgende:
Ajax wordt bij vlagen compleet zoek getikt.
niemand haptquote:
Het is dan ook zaterdagavond, het kan niet gek genoeg!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die gaan tongen zo, let op.
Spanning is essentieel voor een goede relatie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik voel wat spanning tussen user @:SpaceOdyssey en user @:caland
Het stadion ontploft!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
@:Evert_ten_Napel in het topic hohohoo wat een klasbak. Die kun je om een boodschap sturen.
jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:40 schreef Naesala_1981 het volgende:
Werd die PSVer getackled of neergeschoten?
Je gaat hem nog missen hé, team Kuipers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:41 schreef Caland het volgende:
Eindelijk, een scheids die dat smerige schoppertje eens rood durft te geven
Hij is de regisseur van deze operette. De operette van Amsterdam.quote:
Jammer dat het in een wedstrijd om de fruitschaal is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:41 schreef Caland het volgende:
Eindelijk, een scheids die dat smerige schoppertje eens rood durft te geven
Trolololololquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kan je trots zijn op spelers zoals Tagliafico en Tadic?
Komt Carriequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:43 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Hij is de regisseur van deze operette. De operette van Amsterdam.
Bijnaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Berghuis gaat weer iemand doormidden schoppen vandaag
Madquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe kan je trots zijn op spelers zoals Tagliafico en Tadic?
quote:
NEDERLANDERS!1quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:44 schreef Bolasie het volgende:
Dit is gespeeld.
Gelukkig kunnen we schakelen naar de Ligue 1.
hij blaast als een renpaard op Duindigt!quote:
Jij gaat net zolang door totdat er iemand om je lacht hequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:45 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hij blaast als een renpaard op Duindigt!
Dan zal die act nog wel een paar jaar duren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat net zolang door totdat er iemand om je lacht he
Ik snap niet dat je hem zijn afscheid niet gunt. Het kan niet makkelijk zijn om dit account sinds 2008 te hebben moeten onderhouden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat net zolang door totdat er iemand om je lacht he
Speedy Volita.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:45 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hij blaast als een renpaard op Duindigt!
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
dat zal niet vaak gebeuren als ze echt Pogba gaan halen daar
Ze moeten al voor 180 miljoen gaan verkopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zal die act nog wel een paar jaar duren.
Bent u daar nog??quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zal die act nog wel een paar jaar duren.
De 1 probeert steeds spelers te blesseren de andere gaat constant liggen met overactingquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt Carriein de rust nog??
Het is af en toe smullen hoor!quote:
Ik vond het geen strafschop hoor maar die verdediger van PSV deed alsnog dom.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De 1 probeert steeds spelers te blesseren de andere gaat constant liggen met overacting
Tadic wel goede voetballer hoor, maar wat een kwal.
Alsof Poch niet snapt dat je niet met 6 kapiteins op een schip kunt spelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Allebei heerlijke voetballers met gif in hun donder en een geweldige mentaliteitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De 1 probeert steeds spelers te blesseren de andere gaat constant liggen met overacting
Tadic wel goede voetballer hoor, maar wat een kwal.
Gewoon een ordinaire schopper.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allebei heerlijke voetballers met gif in hun donder en een geweldige mentaliteit
Hopelijk wordt die blauwe plek straks mooi paarsgeelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit hier wel gezellig naast mijn vader de Ajaxfan.
Net zoiets als van Bommel en Toivonen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allebei heerlijke voetballers met gif in hun donder en een geweldige mentaliteit
Verkeerde account, Evert.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
Die bal slaat in als een raket, als een tomahawk, een kruisraket.
GIFquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op zich kan hij dat best aan, hij moet alleen nog een beetje wennen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Berghuis kan het niveau niet aan.
Erg leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Berghuis kan het niveau niet aan.
Die gaat de boel naaienquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:51 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Taylor, komt er straks in. Ajax dus met al zijn raspaardjes.
Het is van hetzelfde laken een pak; zitten ze in je team waardeer je die klootzakkenmentaliteit, voetbal je tegen ze zijn het klootzakken en haat je ze tot op het bot.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoiets als van Bommel en Toivonen?
Krijgt onze jankuser misschien toch nog gelijkquote:Op vrijdag 30 juli 2021 08:09 schreef Gutanoth het volgende:
Vervelend van Ajax, maar had het ook wel verwacht. Stel je een B elftal op, dan wint ajax en krijgen ze weer een millimeter groter piemeltje, stuur je je normale 11 er heen dan win je de JC schaal met groot gemak, maar heb je het risico dat je uit de CL geschopt wordt door vermoeidheid en ajax de volle mep uitgekeerd krijgt.
Eigenlijk grappig hoe een "grote" club als Ajax zo klein kan zijn.
Mazzelaar. Ik hoop dat @GGMM je te pakken heeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Krijgt onze jankuser misschien toch nog gelijk
Ja super. Echt top dit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ Bericht 60% gewijzigd door Oriente op 07-08-2021 20:53 ]quote:
Erg mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Met spelers als Mazraoui, Martinez en een relatief onervaren Timber (die overigens wel talent heeft) red je het gewoon niet in dit soort wedstrijden, PSV oogt een stuk effectiever dan Ajax, maar we verdedigen ook een stuk slechter dan PSV.
Maar het was te verwachten, PSV had vorig seizoen al een betere selectie dan Ajax, als het nu ook als team begint te lopen en spelers als Götze (in potentie de beste speler van de eredivisie) en Madueke (die zich sneller ontwikkelt dan alle talenten van Ajax bij elkaar) in vorm raken, zijn zij gewoon weer favoriet voor de landstitel.
Hopelijk zien Ten Hag en Overmars dat ook in na deze wedstrijd en komen er nog wat versterkingen bij. In ieder geval nog een verdediger en aanvaller.
Malen ontregelde dus allesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:53 schreef Naesala_1981 het volgende:
Je vraagt je nu wel af wat PSV vorig jaar in hemelsnaam aan het doen was. Er zijn wat spelers bij, maar toch.
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren van Spanje: Villa moest eraf, de mijnwerkerszoon uit Asturie, spijker en spijkerhard.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Achterlijke overtreding trouwens van Nico.
Penalty voor watquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen penal, wel rood. Het had allebei anders kunnen vallen. Maar goed, PSV staat wel net steeds beter en efficiënt in de afwerking. Bijna klassiek PSV.
Wel mooi om de intensiteit van de wedstrijd te zien. Beloofd wat voor het seizoen.
van Ginkel voor Rosario scheelt toch wel een beetje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:53 schreef Naesala_1981 het volgende:
Je vraagt je nu wel af wat PSV vorig jaar in hemelsnaam aan het doen was. Er zijn wat spelers bij, maar toch.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 21:40 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ga niet kijken maar ik gun de dekselse bakkerszoon uit Klazienaveen een vermakelijke pot.
quote:
Malen eist de ballen niet meer op om ze vervolgens egocentrisch op de keeper te schieten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:53 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik kan mij ook nog een wedstrijd herinneren van Spanje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Ik kan me nog een wedstrijd herinneren van Spanje: Villa moest eraf, de mijnwerkerszoon uit Asturie, spijker en spijkerhard.
Een beetje zoals Suarez jaren terug bij Ajax deed. Maar dan wel wat effectiever.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Malen ontregelde dus alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |