Ik snap niet dat je hem zijn afscheid niet gunt. Het kan niet makkelijk zijn om dit account sinds 2008 te hebben moeten onderhouden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat net zolang door totdat er iemand om je lacht he
Speedy Volita.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:45 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
hij blaast als een renpaard op Duindigt!
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
dat zal niet vaak gebeuren als ze echt Pogba gaan halen daar
Ze moeten al voor 180 miljoen gaan verkopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zal die act nog wel een paar jaar duren.
Bent u daar nog??quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zal die act nog wel een paar jaar duren.
De 1 probeert steeds spelers te blesseren de andere gaat constant liggen met overactingquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt Carriein de rust nog??
Het is af en toe smullen hoor!quote:
Ik vond het geen strafschop hoor maar die verdediger van PSV deed alsnog dom.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De 1 probeert steeds spelers te blesseren de andere gaat constant liggen met overacting
Tadic wel goede voetballer hoor, maar wat een kwal.
Alsof Poch niet snapt dat je niet met 6 kapiteins op een schip kunt spelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Allebei heerlijke voetballers met gif in hun donder en een geweldige mentaliteitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De 1 probeert steeds spelers te blesseren de andere gaat constant liggen met overacting
Tadic wel goede voetballer hoor, maar wat een kwal.
Gewoon een ordinaire schopper.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allebei heerlijke voetballers met gif in hun donder en een geweldige mentaliteit
Hopelijk wordt die blauwe plek straks mooi paarsgeelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zit hier wel gezellig naast mijn vader de Ajaxfan.
Net zoiets als van Bommel en Toivonen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Allebei heerlijke voetballers met gif in hun donder en een geweldige mentaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |