Ik word helemaal lyrisch wanneer ik een speler met beide benen zie goochelen, Geweldig!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zijn spijkerharde verdedigers
~Evert
Met Haller er cadeau bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:33 schreef -XOR- het volgende:
Kunnen we Berghuis niet alsnog ruilen voor Madueke?
@GGMMquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
PSV heeft geluk dat Madueke Brits is. Een Engelse club betaald altijd meer voor een Engelsman.
Onze kale coach ermee tevreden houdenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wat gaan we daarmee doen dan
Vroeger, toen ik scheidsrechter was (niet onverdienstelijk, al zeg ik het zelf) wisten we wel raad met dat soort akkefietjes!quote:
Ajax gaat keihard floppen dit seizoenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:34 schreef Ramboetan het volgende:
Eerste en enige prijs voor psv dit jaar is binnen. Gefeliciteerd ermee.
Chevy, stop met deze waardeloze actquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:34 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik scheidsrechter was (niet onverdienstelijk, al zeg ik het zelf) wisten we wel raad met dat soort akkefietjes!
Ik vind het wel een vermakelijke act eigenlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Chevy, stop met deze waardeloze act
Schijnt dat er nog een Argentijntje van Barca op de markt komt.quote:
Was die ooit een speler van de Eagles ? want dat werkt wel meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schijnt dat er nog een Argentijntje van Barca op de markt komt.
De vredespijp schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die? (Na een opstootje)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Chevy, stop met deze waardeloze act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |