Dan is er van die Duitse al na een halve ronde niets meer over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten we de afvalkoers ook eens invoeren bij het atletiek
Klosterhalfen wint diequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zojuist is mij dat inderdaad in vertrouwen verteld door het management van Hassan.quote:
Jaa, maar de incubatietijd is toch wel langer dan een kwartier?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heeft de rest corona, gunstig dus.
Nog 16 en een beetje.quote:
Ja waarom vertel je het hier dan als het vertrouwelijk was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zojuist is mij dat inderdaad in vertrouwen verteld door het management van Hassan.
Dan wint de Duitse.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
14 lapjes nog.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom laten ze niet zien hoeveel km ze nog moeten?
Nee, die kan juist niet zoveel meer afvallen.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:01 schreef TLC het volgende:
Waarom doen ze mee als ze er toch uit stappen ??
Wat nou als die speer totaal de verkeerde richting uitgaat en op de loopbaan bij de renners terecht komt?quote:
Hebben ze oortjes?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:03 schreef TLC het volgende:
Hassan moet dadelijk eerst gaan checken of er niet een Oostenrijkse aan kop ligt
quote:
Net zo sterk als de geur die daar hangt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:03 schreef monkyyy het volgende:
@:superniger heeft een sterke mening over India
Dat gebeurt wel eens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat nou als die speer totaal de verkeerde richting uitgaat en op de loopbaan bij de renners terecht komt?
T is Hein Otterspeer nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wat nou als die speer totaal de verkeerde richting uitgaat en op de loopbaan bij de renners terecht komt?
Dan is het ongeldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:
Ongeldige worp. Ga je geen medaille mee pakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:
Nooit opgeven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:04 schreef StephanL het volgende:
iedereen achter plaats 5 kan wel stoppen
Dan mogen ze kiezen voor een beslissende ronde of alledrie goud.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:04 schreef Redefine het volgende:
Straks lopen ze een paar ronden voor het eind alleen nog maar met drie.
Dat zagen we bij 1500m, dat Hassan altijd een sprint wint!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:05 schreef Fodio het volgende:
[..]
Moet ze eerst wel Hassan lossen .. bij een sprint wint Sifan!
Wanne gekquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Genoemd toen ze opgaf, afgehandeld.
Die Australiër bij het shorttracken heeft een andere mening.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:04 schreef StephanL het volgende:
Iedereen achter plaats 5 kan wel stoppen
Doet niet meer mee voor meest onopvallendste Olympiër.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zilveren Sharon snapt er niks van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik teken ervoor.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wel terechte klacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ze is voor de wedstrijd gewoon benoemd hoe het haar eerste wedstrijd van het seizoen is en meer?quote:
Krumins werd meerdere keren genoemd door Haan. Dus waar heeft Sharon het over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:05 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Vooraf mag het best even genoemd worden, maar als ze minder in beeld loopt is het niet vreendquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:06 schreef TLC het volgende:
Atletes op een ronde achterstandwat een luierikken
![]()
![]()
*trekt een zak chips open*
Als je gelapt bent moet je van de vaan afquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:06 schreef TLC het volgende:
Atletes op een ronde achterstandwat een luierikken
![]()
![]()
*trekt een zak chips open*
Dacht ik ook want anders had ik niet geweten dat ze meedeed als dagjesmens. Zal over de race zelf gaan misschien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Krumins werd meerdere keren genoemd door Haan. Dus waar heeft Sharon het over.
Wie gaat er nou op een vaan zitten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je gelapt bent moet je van de vaan af
Bedankt heer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze Hassan kapot wil lopen vanwege haar vermoeidheid
Sharon heeft nog water in d'r oren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Krumins werd meerdere keren genoemd door Haan. Dus waar heeft Sharon het over.
Vooraf amper gehoord ja. Misschien alleen even toen de startlijst in beeld kwam.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooraf mag het best even genoemd worden, maar als ze minder in beeld loopt is het niet vreend
Lekker met een pepertje erin, Obiri biriquote:
Levert al gauw zilver op op de streepquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
Gunstig die tweede plek lijkt me.
Niet jinxenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:08 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt een medaille in ieder geval
Dat wil ik niet zeggen, maar ze loopt een prima wedstrijd.quote:
Nah, parijs is nog verquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
Gunstig die tweede plek lijkt me.
De NOS heeft een nieuw iemand gevonden om te verafgoden, al het andere doet er dan niet meer toe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooraf amper gehoord ja. Misschien alleen even toen de startlijst in beeld kwam.
Mag nu wel hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk crasht Ocon niet weer de leider eruit
Die checkt nu in op haar vlucht.quote:
Ik zie geen Fransen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopelijk crasht Ocon niet weer de leider eruit
Ik pak de auto en lap ze allemaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:07 schreef alpeko het volgende:
Ik word op een 10 over 4 rondes van 2,5 ook meestal gelapt door de kop
(lol)quote:
En PIJN.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:10 schreef kilon het volgende:
En dat terwijl ze gestresst, geblesseerd en moe is.
Topatlete maar ook een eigenaardige vrouw. Geen peil op te trekken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:10 schreef kilon het volgende:
Geblesseerd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:10 schreef kilon het volgende:
Denk je dat ze dat schakelen zelf doen? Is gewoon internationale feed hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef RipCity het volgende:
Echt 0.0000001% mensen boeit dat hoogspringen NOS
Lijkt wel op Zjak Nieuwlaat over Barneyquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Die microanalyses van Haan zijn echt lachwekkend.
Dat hebben zij niet in de handquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef RipCity het volgende:
Gewoon vrouw dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Topatlete maar ook een eigenaardige vrouw. Geen peil op te trekken.
Bij de mannen was het in ieder geval best prima hoor. Allemaal mannetjes met maniertjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef RipCity het volgende:
Mijn record staat op 45 minuten en dat vond ik al vrij rap.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Als ik in vorm ben dan loop ik de 10 km in 47 minuten (met windje mee). Dan is Hassan al gedoucht en geschoren.
Ze kunnen ook de atletiekbaan-stream uitzenden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:12 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Nu nog niet doorhebben dat de NOS niet kiest wat de atletiek stream laat zien
Jij bent vrijgezel ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Topatlete maar ook een eigenaardige vrouw. Geen peil op te trekken.
Ja. Hoogspringen gewoon op de stream.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:12 schreef Max23 het volgende:
[..]![]()
Nu nog niet doorhebben dat de NOS niet kiest wat de atletiek stream laat zien
Je kunt het altijd proberenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Hahaha, de race zelf snel maken en dan ook nog willen dat Hassan over neemt
Erg raar dat ze nu geen Ver of Discus ofzo hebben geprogrammeerd ja, maar Hoog en Speerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:12 schreef Redefine het volgende:
Hoogspringen met zoveel lopers verspreid over de baan is ook verre van ideaal. Lijkt net op oversteken bij een drukke weg.
Als Hassan niet overneemt komt het peloton nog terug.quote:
Tip: doe het bergaf in Zwitserland.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Als ik in vorm ben dan loop ik de 10 km in 47 minuten (met windje mee). Dan is Hassan al gedoucht en geschoren.
Ik verbaas mij er eigenlijk over dat je zelden botsingen ziet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg raar dat ze nu geen Ver of Discus ofzo hebben geprogrammeerd ja, maar Hoog en Speer
Haha, ik zou ze nog geen veertig meter kunnen bijhouden.quote:
Die deed geen atletiek, dat was Theogod.quote:
Nou enquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die deed geen atletiek, dat was Theogod.
Ja zou fijn zijn als Hassan de moeheid niet had.quote:
Ik kan het in 2 uur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |