Sabotage, ik zeg het je.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:58 schreef TLC het volgende:
Oh Nijboer, volledig gemist maar toen was ik nog maar 2 jaar![]()
Wiki :
Zijn grootste succes was het winnen van een zilveren medaille op de Olympische Spelen van 1980 in Moskou. Hij liet alleen de regerend kampioen Waldemar Cierpinski (DDR) voor zich, ondanks het feit dat hij tot twee keer toe zijn water miste. Op het 30 kilometerpunt veegde Cierpinski alle bekers water van tafel, en op het 35 kilometerpunt stonden de verzorgers niet achter de tafel, maar ervoor.
![]()
![]()
Niet veel te kiezen ook lolquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:05 schreef Pino112 het volgende:
Sifan Hassan de vlaggendraagster, jeetje.
En dan met 10 atleten naar de ceremonie omdat de rest al naar huis is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:05 schreef Pino112 het volgende:
Sifan Hassan de vlaggendraagster, jeetje.
Dat wordt een trieste bedoening...hopelijk handelen ze het in een uur af.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dan met 10 atleten naar de ceremonie omdat de rest al naar huis is?
Zolang Bach maar niet weer een uur gaat preken over solidariteitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt een trieste bedoening...hopelijk handelen ze het in een uur af.
Visionairquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Salpeter zal de lont aan moeten steken
Die gaan voor de eerste 1-2 ooit op de vrouwenmarathon inderdaad. Nadat ze in Rio al voor het eerst goud hadden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:15 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Toch weer de Kenianen, geheel onverwacht.
Wat?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/1906_Intercalated_Games
Nooit van gehoord.quote:
In de boeken als iemand die een Olympische marathon heeft uitgelopen? Lijkt me prima hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou zo niet in de boeken willen komen ...
Maar wel met je juiste achternaam lijkt mequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de boeken als iemand die een Olympische marathon heeft uitgelopen? Lijkt me prima hoor.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel met je juiste achternaam lijkt me
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel met je juiste achternaam lijkt me
Toch knap gedaan, kut dat je vanaf die positie zo ontploft, maar uiteindelijk zou ik liever een finish dan een DNF achter de naam hebben, ook als het op 21 minuten is. Sowieso is het goed voor je toekomstige carrière als je races als dit toch uit weet te lopen. Hoe vaker je uitstapt, hoe lager de grens wordt om het nog eens te doen.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:08 schreef franklop het volgende:
NOS heeft nog steeds 2.20.27 als winnende tijd
Die is overigens wel gefinisht.quote:Jepchirchir en Kosgei zetten nogmaals aan, waarop Salpeter en Seidel moesten passen. Salpeter stapte direct ontgoocheld uit.
Ze werken gewoon samen, zodat er minder mensen richting Japan hoefde.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:22 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)nt-slopende-marathon
Interview door Sporza?
NOS had geen zin om naar Sapporo te gaan?
Maar in België kan ik het interview niet bekijken, O ironie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze werken gewoon samen, zodat er minder mensen richting Japan hoefde.
Bij het wielrennen werden alle interviews door de NOS gedaan, ook voor Sporza.
Gorissen, 38 jaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:14 schreef franklop het volgende:
Belgische op 28e plek, helemaal kapot en kan het niet geloven dat ze 28e wasWant te snel gestart en helemaal stuk
Hoorde het ook pas van de interviewer waar ze was gefinisht
Mooi interview net bij Sporza
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:14 schreef franklop het volgende:
Belgische op 28e plek, helemaal kapot en kan het niet geloven dat ze 28e wasWant te snel gestart en helemaal stuk
Hoorde het ook pas van de interviewer waar ze was gefinisht
Mooi interview net bij Sporza
Mooi man, sportquote:
Prachtigquote:
quote:Bommetje in atletiekwereld? Verrassende Lamont Jacobs gelinkt aan dopingonderzoek
Lamont Marcell Jacobs was één van de sprintsensaties in het atletiektornooi van de Olympische Spelen. Maar nu komt de Italiaan in opspraak omdat hij gelinkt wordt aan een grootschalig onderzoek. De spilfiguur is een bevriende bodybuilder en sportdiëtist. Dat pluisde The Times uit.
Het Italiaans strafonderzoek, genaamd Operation Muscle Bound’, draait om Giacomo Spazzini. De eigenaar van een fitnesszaak werkte als sportdiëtist samen met Jacobs, maar wordt nu genoemd in het onderzoek naar fraude, gebruik en het dealen van drugs en handel in gestolen goederen. Spazzini zou dealen in anabole steroïden aan de hand van gestolen voorschriftenbriefjes.
Hij brengt door het onderzoek ook Jacobs in een lastig parket, want Spazzini was er als de kippen bij om zijn aandeel in de Jacobs’s overwinningen op te eisen.
Samenwerking stopgezet
De entourage van Jacobs moest meteen ingrijpen en gaf aan dat de samenwerking met de sportdiëtist werd stopgezet van zodra het strafonderzoek geopend werd. “Het onderzoek heeft dan ook geen betrekking tot Marcell, waardoor we er geen informatie over hebben”, verklaarde manager Marcello Magnani in The Times. Op de vraag of Jacobs ooit doping gebruikt heeft, antwoordde hij ook erg duidelijk: “Het antwoord is een categorieke ‘nee’.”
Niet opgevallen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze werken gewoon samen, zodat er minder mensen richting Japan hoefde.
Bij het wielrennen werden alle interviews door de NOS gedaan, ook voor Sporza.
Wel mooie medailleverdeling. 20 landen, 19 hebben een medaille. Alleen Egypte niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
Moet je eens voorstellen dat een Pogacar mee zou doen aan het worstelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:13 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Wel mooie medailleverdeling. 20 landen, 19 hebben een medaille. Alleen Egypte niet.
Griekenland met net zoveel deelnemers als de rest samen ongeveer en pas derde op de spiegel.
Een Egyptische deelnemer die meedoet aan het wielrennen en het worstelen.![]()
Twee Nederlanders verliezen de halve finale in de tennis maar brons gaat naar Bohemië, dat in de tweede ronde uitgeschakeld was.Ene Nederlander haalde wel de halve finale doordat al zijn tegenstanders zich terugtrokken maar toch.
Tja, logischquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Hassan is bij de bookmakers behoorlijk gedaald van 1.40 naar 2.45.
Gidey is nu de grote favoriet met 1.55
Mooi in de slipstream dus, komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Er waren rond die tijd ook een hoop andere pogingen om (een soort) Olympische Spelen te reïncarneren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
Zilver zou haar collectie wel volmaken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
Lasitskene er nu wel bij. Dus hopelijk wat beter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is hoogspringen voor de dames nog steeds zo'n leuke rubriek?
Ja, die kende ik wel. Maar deze 'tussen'spelen nog niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Er waren rond die tijd ook een hoop andere pogingen om (een soort) Olympische Spelen te reïncarneren.
De bedoeling was dat ze elke vier jaar Spelen in Griekenland zouden houden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, die kende ik wel. Maar deze 'tussen'spelen nog niet.
Dat las ik op die pagina ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bedoeling was dat ze elke vier jaar Spelen in Griekenland zouden houden.
Colombia doet ook mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit wordt alweer een glorieuze gouden plak voor ons, dat kan niet meer fout.
Doet Colombia mee ja?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit wordt alweer een glorieuze gouden plak voor ons, dat kan niet meer fout.
Susan goud?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij feliciteren onszelf met een gouden en bronzen plak
Ja te laat.quote:
Zin inquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:43 schreef kilon het volgende:
Nou, een klein half uur "ze loopt achteraan, ze kan niks meer!" incoming
Dit is overquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:43 schreef kilon het volgende:
Nou, een klein half uur "ze loopt achteraan, ze kan niks meer!" incoming
Keniuit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:44 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Wordt het een Keniaan of een Keniaan
Ethiopier of Ethiopier nederlandsequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:44 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:44 schreef 1superbeschuitje het volgende:
T is geen dartsen hè.quote:
Die heeft handen vol aan de tweede kamer.quote:
De helft van de deelnemers krijgt dan een hartaanval.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn om darters 10 kilometer te zien lopen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met toestemming om het te melden na de start.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
In vertrouwen verteld, dus we gooien het de staatsomroep op.
Misschien was het met toestemming om te melden na de start.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef Arth_NL het volgende:
Vertrouwelijk te horen gekregen.Meldt het dan niet op televisie.
Zou wel eens goed voor ze zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat snappen ze hier niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met toestemming om het te melden na de start.
Ja, kansloos.quote:
Och, toch niemand die Nederlands verstaat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:
Beetje zoals dit.quote:Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 3 dagen.
Het is niet toegestaan deze notes te openbaren.
Kruminsquote:
Ethopië is echt ontzettend slecht deze Spelen.quote:
Zo te zien dagelijks leesvoer.quote:
Jaa, klopt.quote:
Iets aan een journalist in vertrouwen vertellen is niet heel handig als het niet naar buiten mag komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Zag er wel naar uit toen ik haar naar haar been zag grijpen na de 1e 500M race en ze keek ook niet blij!quote:
Heeft ze de 500m ook al gedaan? Die kan ook alles he!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Fodio het volgende:
[..]
Zag er wel naar uit toen ik haar naar haar been zag grijpen na de 1e 500M race en ze keek ook niet blij!
Ga zelf heen.quote:
Excuus 5000Mquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ze de 500m ook al gedaan? Die kan ook alles he!
Ze moest starten om mee te kunnen doen aan de Madison.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef alpeko het volgende:
Opgeven na 2 rondjes. Parcours bevalt haar niet?
Daar was hier ook al meteen speculatie over. Maar toen was ze zo goed tot aan de 1500 m finale dat het allemaal wel niet erg zou zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Fodio het volgende:
[..]
Zag er wel naar uit toen ik haar naar haar been zag grijpen na de 1e 500M race en ze keek ook niet blij!
Morgen nog de marathon en dan is ze klaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Viesdunquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Klosterhalfen eng dun is?
Waarom niet?quote:
Voor het allround klassementquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt schandalig.quote:
10.000 mquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Welke hoogte gaat de winnares springen jongens?
Pijntjes, weinig rust, veel wedstrijden in de benen. Ik zie het ook niet al te zonnig in.quote:
Zeg jij nu dat ze de 4x400 straks laat schieten?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Morgen nog de marathon en dan is ze klaar.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld met toestemming om het te melden na de start.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien was het met toestemming om te melden na de start.
Dan hoor je dat ERBIJ te zeggen.quote:
WTF.quote:
Doe je goed.quote:
Die verdient geen aandacht.quote:
Dafne heeft haar plekje ingepakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat ze de 4x400 straks laat schieten?
Hij heeft nog een paar minutenquote:
Ik zag heel veel blije vrouwen toen Hellebaut Vlasic versloeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:51 schreef Redefine het volgende:
Ik zie lachende vrouwen bij het hoogspringen. Dat is nieuw.
Gauw een paar honderd meter.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:52 schreef alpeko het volgende:
Hassan moet ook de vlag nog dragen. Welke afstand is dat?
Ik zou een misdaad tegen de mensheid doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klosterhalfen is een misdaad tegen mensheid
9.179 km.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:52 schreef alpeko het volgende:
Over het algemeen is de tendens hier juist des te smaller des te geiler dus het mag wel een keer.quote:
Ik zou Klosterhalfen niet doen hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou een misdaad tegen de mensheid doen.
Bij het baanwielrennen was dat zo klaar.quote:
Viesdun is niet gezond Bob. Wellicht de staat waarin je in verkeert ook niet maar er zit nog wat meer tussenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou een misdaad tegen de mensheid doen.
Maar daar krijg je toch geen medaille voor, of ook?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:52 schreef alpeko het volgende:
Dat is negen jaar geleden. Vier jaar geleden was het een depressieve boel. Zelfs bij zilver en brons.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zag heel veel blije vrouwen toen Hellebaut Vlasic versloeg.
Die laat de vlag vallenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom Dafne niet? Loopt die ook nog wat meters in de finale
Dit is wel veel sneller voorbij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is nog saaier dan 10 km schaatsen.
Hier nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij het baanwielrennen was dat zo klaar.
Die is dan te vroeg voor de overdracht van de vlag.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Dweilen ze hier ook?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel veel sneller voorbij.
Kijk uit, je past zo tussen de loopsters. Uitgemergeldquote:
Hier starten ze tenminste wel allemaal tegelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Nee, dat is iemand anders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die vertrekt al voordat de vlag er is, da's niet handig
Die zou vertrekken zonder vlagquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jawel, de hype loopt.quote:
Voor jou wel ja. Voor de sport niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was wel ideaal dat Lasitskene niet mee mocht doen in 2016.
Jorien Voorhuis nog niet gezienquote:
Moet dit nou weer zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viesdun is niet gezond Bob. Wellicht de staat waarin je in verkeert ook niet maar er zit nog wat meer tussen
Achillespeesblessures blijken maar weer eens pittig te zijn.quote:
Wie dan?quote:
Ik heb alleen 3 likkoekjes gegeten vandaag.quote:
Ik neem hier een (ontzettend scheef hangend) loopje met jullie allenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Voor de sport niet.
Plus dat die sowieso anders loopt. Eigen tempo en dan veel inhalen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Achillespeesblessures blijken maar weer eens pittig te zijn.
Denk het niet, beter een trage wedstrijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:56 schreef Federer-fan het volgende:
Is wel gunstig voor Hassan dat Gidey voorop loopt toch?
Je wil Klosterhalfen achterna?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb alleen 3 likkoekjes gegeten vandaag.
Da's -20 puntenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:57 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Zal Krumins gelapt gaan worden?
Echt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan het! We geloven in je
Nouja, lig al praktisch twee weken in bed dus het niet alsof ik veel calorieën verbrand ofzo.quote:
Misschien moeten we de afvalkoers ook eens invoeren bij het atletiekquote:
Heeft ze een loopneus dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Hassan zat net aan haar neus, dit komt niet meer goed.
Zou kijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten we de afvalkoers ook eens invoeren bij het atletiek
Ze heeft wel een neusje voor lopen.quote:
Nu heeft de rest corona, gunstig dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Hassan zat net aan haar neus, dit komt niet meer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |