quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en koffie neerzet, met versgebakken koekjes
Het is tenslotte feest vandaag.![]()
Ik was die reclame helemaal vergeten.quote:
Toch dat stomme interview gelezen. Die quote was een van de weinige stukjes die direct over zijn werk gingen. Het grootste deel ging toch meer over hemzelf. Zijn jeugd, zijn leven, zijn gezin, zijn geloof etc... Met een wagonlading foto's van hem uiteraard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
echt alleen die quote maakt me al viesmad.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:10 schreef Em31 het volgende:
En waarom zijn er nog steeds zo ranzig veel naaktslakken buiten![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:11 schreef Arizona het volgende:
Dat zijn echt van die beesten uit een horrorfilm
Ik ben altijd bang dat ik er perongeluk op eentje stap
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:51 schreef Prisha het volgende:
Klote naaktslakken. Vieze gore vreetzakken. Ik haat ze
quote:
Daarbij @iedereen die een probleem met die beesten heeft.quote:Op woensdag 5 december 2018 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Weet je wat voor klereleijers dat zijn, die naaktslakken, addergebroed is het.
SPOILER: :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk van ijs_beer wel een recentere antinaaktslakpost verwacht, maar misschien is hij al van het probleem af.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Er zijn alternatieven, zoals de bierval. Graaf een jampotje met bier in en de slakken kukelen erin en verdrinken. Dat werkt prima, als je niet te veel naaktslakken hebt. Anders kruipen ze over de slakkenlijken de pot gewoon weer uit.
‘s Morgens kun je de slakken die zich daar hebben verzameld, met meloenschil en al, oprapen en bijvoorbeeld in de kliko gooien. Ze met een snoeischaar doorknippen is ook effectief.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:15 schreef Em31 het volgende:
Ze met een snoeischaar doorknippen is ook effectief.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daarbij @:iedereen die een probleem met die beesten heeft.![]()
Misschien allemaal al bekend, maar toch even.
https://www.volkskrant.nl(...)slakken-af~b3cdd33e/Kloothufterhommels, dat zijn het!SPOILER: :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk van ijs_beer wel een recentere antinaaktslakpost verwacht, maar misschien is hij al van het probleem af.![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Eigenlijk had ik de post over HdJ moeten quoten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kloothufterhommels, dat zijn het!
Zonder ze te noemen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Tevens heb ik recentelijk mijn ergernis over naaktslakken nog in het moestuintopic doorgegeven.
Denken we die er toch gewoon bij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik de post over HdJ moeten quoten.
Is toch lekker voor ze? Lekker potje bier met meloen.quote:
Ja, ze lopen ook zo dicht bij elkaarquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, ze lopen ook zo dicht bij elkaar
En blijkbaar allemaal met een blessure.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:29 schreef GeorgeM het volgende:
Absurd![]()
2x 5.000, 3x(?) 1.500 en 10.000
Tja, als ze gaat trainen, zal ze ook wel meters maken. Nu iets minder trainen en iets meer wedstrijden. Ook helpt het als je in een goede flow zit. Ik denk dat ze de marathon er ook nog wel bij had kunnen doen, als die een dag later gehouden werdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:29 schreef GeorgeM het volgende:
Absurd![]()
2x 5.000, 3x(?) 1.500 en 10.000
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, als ze gaat trainen, zal ze ook wel meters maken. Nu iets minder trainen en iets meer wedstrijden. Ook helpt het als je in een goede flow zit. Ik denk dat ze de marathon er ook nog wel bij had kunnen doen, als die een dag later gehouden werd
Volgende Spelen stel ik voor dat we haar ook inzetten op de 4x400 estafette, en dan gewoon de beurten van de zusjes De Witte allebei lopen. Klaver - Hassan - Hassan - Bol. Superploeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, als ze gaat trainen, zal ze ook wel meters maken. Nu iets minder trainen en iets meer wedstrijden. Ook helpt het als je in een goede flow zit. Ik denk dat ze de marathon er ook nog wel bij had kunnen doen, als die een dag later gehouden werd
Italië heeft helemaal een annus mirabilis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:41 schreef Em31 het volgende:
Wat een OS dit voor NederlandEcht bijzondere medailles
Zo jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Italië heeft helemaal een annus mirabilis.
Hier ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:06 schreef ijs_beer het volgende:
Holly shit die estafette medaille. Ik heb staan schreeuwen.![]()
Dat was ook wel een apart toernooi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:17 schreef blackswangreen het volgende:
Het is niet helemaal een onverwachte medaille, ze zijn immers de regerend wereldkampioen. Daar was de VS niet, maar de meeste andere ploegen die hier vooraan meededen wel. Ook een hele slimme opstelling zo, alle lopers kwamen in hun kracht.
Laatste dag wordt nog spannend tussen die vier landen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:02 schreef Yesse het volgende:
Door de zilveren medaille weer een plekje opgeschoven in het klassement. We doen het gewoon net zo goed als Duitsland, Italië en Frankrijk.
Sowieso een mooi resultaat. Hopen op de Harrie Hattrick morgen dat zou helemaal mooi zijn
Dat is allemaal snachts volgens mij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:02 schreef Yesse het volgende:
Door de zilveren medaille weer een plekje opgeschoven in het klassement. We doen het gewoon net zo goed als Duitsland, Italië en Frankrijk.
Sowieso een mooi resultaat. Hopen op de Harrie Hattrick morgen dat zou helemaal mooi zijn
Vanaf 3 uur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is allemaal snachts volgens mij?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh we hebben weer zilver.
Met wat?
Ze trainen natuurlijk ook dagelijks samen op Papendal, dus ze kennen elkaar door en door.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind de reactie van de estafettedames prachtigZe leven helemaal mee met de mannen!
Kan je hem niet gewoon verslaan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben met een potje Magic the Gathering Arena bezig. Ik sta intussen op minus 1533 levens, maar ik kan niet verliezen, maar de tegenstander weigert maar om op te geven.
Nee, want hij sloop steeds al mijn beestjes die ik speel. Hij heeft Inferno of the Star Mounts. En een shitload aan teasures.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan je hem niet gewoon verslaan?
Harries Hattrickquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:29 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop morgen nog meer op een medaille (liefst goud) voor Kirsten Wild bij het omnium dan het derde goud voor Lavreysen. Maar het liefste natuurlijk allebei.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:52 schreef sportfreak het volgende:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)estafetterace-mannen
Beelden van Sifan en de estafettedames die naar de mannen kijken
Ok, dit zegt me verder weinig, maar als hij steeds alles wat jij speelt weet te verslaan geef ik hem gelijk dat hij niet opgeeft.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want hij sloop steeds al mijn beestjes die ik speel. Hij heeft Inferno of the Star Mounts. En een shitload aan teasures.
Ik kan niet verliezen en hij kon niet winnen door een combo die ik had gespeeld. Eindelijk had het spel bepaald dat het een draw was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dit zegt me verder weinig, maar als hij steeds alles wat jij speelt weet te verslaan geef ik hem gelijk dat hij niet opgeeft.
Pff, wat een stom spel dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan niet verliezen en hij kon niet winnen door een combo die ik had gespeeld. Eindelijk had het spel bepaald dat het een draw was.
Wel leuke hoofdrolspeler ookquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, blijkbaar zit er een limiet van 1,5 uur op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, wat een stom spel dan.
Was je liever nog steeds bezig geweest dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zit er een limiet van 1,5 uur op.
wat stomquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zit er een limiet van 1,5 uur op.
Hij had nog 3 kaarten in z'n deck en dan had ie sowieso verloren omdat ie geen kaart meer kon pakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Was je liever nog steeds bezig geweest dan?
Dit is ook wel een prachtige zilveren medaille hoor. Dat ruil ik met liefde in voor een plekje hoger op de medaillespiegel als we toevallig wat beter zouden boogschieten of met paarden zouden scoren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:52 schreef sportfreak het volgende:
Dit zijn echt de mooiste medailles ja, vind het zelfs moeilijk te bevatten hoe Nederland ineens meedoet bij atletiek. Dat voelde altijd heel ver wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is ook wel een prachtige zilveren medaille hoor. Dat ruil ik met liefde in voor een plekje hoger op de medaillespiegel als we toevallig wat beter zouden boogschieten of met paarden zouden scoren.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:52 schreef sportfreak het volgende:
Het is dan ook een traject van 10-15 jaar. Basis is 15 jaar geleden gelegd van uit de bond zelf, en zo'n 10 jaar geleden kwam er ook meer geld van NOC*NSF. Betere traningscentra, kundigere coaches, en geluk met een groot talent als Schippers als boegbeeld. Begonnen met bouwen van uit de meerkamp en daarna de onderdelen waar Nederlanders van uit hun bouw eigenlijk goed in zouden moeten zijn. (middenafstanden-polsstokhoog-speerwerpen) (alleen speerwerpen blijft nog echt achter)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zijn echt de mooiste medailles ja, vind het zelfs moeilijk te bevatten hoe Nederland ineens meedoet bij atletiek. Dat voelde altijd heel ver weg
We kunnen eigenlijk stellen dat jij aan de basis van het succes hebt gestaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
12-jarige ijs_beer las dat namelijk 15 jaar geleden in het bonds-magazine van de Atletiekunie. Dat plan. Is vrij aardig gelukt.
Hahaha.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We kunnen eigenlijk stellen dat jij aan de basis van het succes hebt gestaan.
Echt topquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is dan ook een traject van 10-15 jaar. Basis is 15 jaar geleden gelegd van uit de bond zelf, en zo'n 10 jaar geleden kwam er ook meer geld van NOC*NSF. Betere traningscentra, kundigere coaches, en geluk met een groot talent als Schippers als boegbeeld. Begonnen met bouwen van uit de meerkamp en daarna de onderdelen waar Nederlanders van uit hun bouw eigenlijk goed in zouden moeten zijn. (middenafstanden-polsstokhoog-speerwerpen) (alleen speerwerpen blijft nog echt achter)
Ik zat toevallig afgelopen week wat nabeschouwingen terug te lezen over Sydney 2000. De meest succesvolle Spelen ooit voor Nederland, maar in de atletiek was er welgeteld één top 10 klassering.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hahaha.
Toevalligerwijs is dat gewoon bijgebleven.
Maar nee, meer dat een plan dat toen bedacht is zo goed is uitgevoerd en is gelukt.
Rens Blom was ook wel een gelukstreffer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik zat toevallig afgelopen week wat nabeschouwingen terug te lezen over Sydney 2000. De meest succesvolle Spelen ooit voor Nederland, maar in de atletiek was er welgeteld één top 10 klassering.
De eerste succesjes kwamen wel vrij snel daarna al. In 2003 werden de Nederlandse sprinters op de 4x100 meter, met Troy Douglas als boegbeeld, vierde op het WK. Later door doping bij de Britten werd het zelfs brons.
In 2005 werd Rens Blom verrassend de eerste Nederlandse wereldkampioen, bij het polsstokhoogspringen. Voor olympisch eremetaal moesten we wel lang wachten, tot Dafne Schippers in 2016.
Dat was inderdaad een enorme fluke. De enige die met de extreme omstandigheden kon omgaan. En dan ook nog die stuiterende latquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rens Blom was ook wel een gelukstreffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |