En blijkbaar allemaal met een blessure.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:29 schreef GeorgeM het volgende:
Absurd![]()
2x 5.000, 3x(?) 1.500 en 10.000
Tja, als ze gaat trainen, zal ze ook wel meters maken. Nu iets minder trainen en iets meer wedstrijden. Ook helpt het als je in een goede flow zit. Ik denk dat ze de marathon er ook nog wel bij had kunnen doen, als die een dag later gehouden werdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:29 schreef GeorgeM het volgende:
Absurd![]()
2x 5.000, 3x(?) 1.500 en 10.000
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, als ze gaat trainen, zal ze ook wel meters maken. Nu iets minder trainen en iets meer wedstrijden. Ook helpt het als je in een goede flow zit. Ik denk dat ze de marathon er ook nog wel bij had kunnen doen, als die een dag later gehouden werd
Volgende Spelen stel ik voor dat we haar ook inzetten op de 4x400 estafette, en dan gewoon de beurten van de zusjes De Witte allebei lopen. Klaver - Hassan - Hassan - Bol. Superploeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, als ze gaat trainen, zal ze ook wel meters maken. Nu iets minder trainen en iets meer wedstrijden. Ook helpt het als je in een goede flow zit. Ik denk dat ze de marathon er ook nog wel bij had kunnen doen, als die een dag later gehouden werd
Italië heeft helemaal een annus mirabilis.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:41 schreef Em31 het volgende:
Wat een OS dit voor NederlandEcht bijzondere medailles
Zo jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Italië heeft helemaal een annus mirabilis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |