quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Thee en koffie neerzet, met versgebakken koekjes
Het is tenslotte feest vandaag.![]()
Ik was die reclame helemaal vergeten.quote:
Toch dat stomme interview gelezen. Die quote was een van de weinige stukjes die direct over zijn werk gingen. Het grootste deel ging toch meer over hemzelf. Zijn jeugd, zijn leven, zijn gezin, zijn geloof etc... Met een wagonlading foto's van hem uiteraard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
echt alleen die quote maakt me al viesmad.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:10 schreef Em31 het volgende:
En waarom zijn er nog steeds zo ranzig veel naaktslakken buiten![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:11 schreef Arizona het volgende:
Dat zijn echt van die beesten uit een horrorfilm
Ik ben altijd bang dat ik er perongeluk op eentje stap
quote:Op zondag 27 juni 2021 09:51 schreef Prisha het volgende:
Klote naaktslakken. Vieze gore vreetzakken. Ik haat ze
quote:
Daarbij @iedereen die een probleem met die beesten heeft.quote:Op woensdag 5 december 2018 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Weet je wat voor klereleijers dat zijn, die naaktslakken, addergebroed is het.
SPOILER: :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk van ijs_beer wel een recentere antinaaktslakpost verwacht, maar misschien is hij al van het probleem af.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Er zijn alternatieven, zoals de bierval. Graaf een jampotje met bier in en de slakken kukelen erin en verdrinken. Dat werkt prima, als je niet te veel naaktslakken hebt. Anders kruipen ze over de slakkenlijken de pot gewoon weer uit.
‘s Morgens kun je de slakken die zich daar hebben verzameld, met meloenschil en al, oprapen en bijvoorbeeld in de kliko gooien. Ze met een snoeischaar doorknippen is ook effectief.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:15 schreef Em31 het volgende:
Ze met een snoeischaar doorknippen is ook effectief.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daarbij @:iedereen die een probleem met die beesten heeft.![]()
Misschien allemaal al bekend, maar toch even.
https://www.volkskrant.nl(...)slakken-af~b3cdd33e/Kloothufterhommels, dat zijn het!SPOILER: :+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eigenlijk van ijs_beer wel een recentere antinaaktslakpost verwacht, maar misschien is hij al van het probleem af.![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Eigenlijk had ik de post over HdJ moeten quoten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Kloothufterhommels, dat zijn het!
Zonder ze te noemen dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:21 schreef ijs_beer het volgende:
Tevens heb ik recentelijk mijn ergernis over naaktslakken nog in het moestuintopic doorgegeven.
Denken we die er toch gewoon bij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik de post over HdJ moeten quoten.
Is toch lekker voor ze? Lekker potje bier met meloen.quote:
Ja, ze lopen ook zo dicht bij elkaarquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, ze lopen ook zo dicht bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |