Wat willekeurig weerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:53 schreef Redefine het volgende:
Ter info. Op de NOS gaan weer weinig zien. Want die gaat de hockey finale uitzenden.
Sporza ook zeker? Of hebben zij weer twee kanalen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:53 schreef Redefine het volgende:
Ter info. Op de NOS gaan weer weinig zien. Want die gaat de hockey finale uitzenden.
Hokkie op één en atletiek op Canvasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sporza ook zeker? Of hebben zij weer twee kanalen?
Ik zie het wel in de digitale gids staan vanaf 12.15. Dus klinkt er op dat we het toch gewoon op tv kunnen zien.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sporza ook zeker? Of hebben zij weer twee kanalen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hokkie op één en atletiek op Canvas
Niet te doen inderdaad. En veel reclames.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik vertrouw ES niet meer met dat continue schakelen tussen sporten.
Ook niet mijn smaak neequote:
Ze hebben drie nettten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:53 schreef Redefine het volgende:
De NOS heeft helemaal geen drie netten.quote:
Gaat lekker inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:11 schreef Szura het volgende:
Lekker allemaal foutsprongen tot nu toe
Mrs. Johnson from Hull.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:12 schreef Yurithemaster het volgende:
BBC herhaalt nog maar weer even het atletiek voor de enige persoon ter wereld die geen van de voorige 30 herhalingen heeft gekeken
Ze beseffen zelf niet hoe belachelijk het allemaal klinkt.quote:
Geen brons danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:17 schreef Szura het volgende:
Als dit zo doorgaat hoeven ze niemand een medaille te geven
Weinig. Veel foutsprongen bij polsstok.quote:
Erg mooi. Ik zit intussen aan een pastaatje.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allemaal over 4.50, echt fantastisch!
Toen waren al deze atleten nog niet eens geborenquote:
Ik denk dat jij dan weer niet beseft dat teamsporten in België een enorme hype zijn op het moment en dit daar zeker aan bijgedragen heeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze beseffen zelf niet hoe belachelijk het allemaal klinkt.
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan weer niet beseft dat teamsporten in België een enorme hype zijn op het moment en dit daar zeker aan bijgedragen heeft.
Ja maar in België zorgt dat voor enorme populariteit he. Maar dat snappen wij niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de altijd vervelende bijnamen hebbende Belgische teams allemaal hun benen breken!
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar in België zorgt dat voor enorme populariteit he. Maar dat snappen wij niet.
Churandy heeft hier een andere kijk op.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef kilon het volgende:
De wissels op de 4x400 zien er altijd zo triest uit in vergelijking met de 4x100.
Als dat in Nederland was. Zou het net zo belachelijk zijn. Sinds wanneer is dat soort marketing onzin iets positiefs?quote:
De eerste keer in twee weken denkquote:
Ze hebben bijna alle lopers gespaard voor deze race. Amerika heb je verder dan nog.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:28 schreef PippenScottie het volgende:
Is Polen niet een soort van titelfavoriet ook?
Stukje Varkensbaai.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:29 schreef PippenScottie het volgende:
Cuba kwam nog even als een raket aanzetten
Zijn wel iets zekerderquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef kilon het volgende:
De wissels op de 4x400 zien er altijd zo triest uit in vergelijking met de 4x100.
De vrouwen waren daar ook de beterequote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:29 schreef kilon het volgende:
Polen is er niet slechter op geworden sinds de 4x400 mixed.
En ze hebben ook nauwelijks reclame. Publiek medialandschap is daar gewoon wat anders.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
De Belg heeft gewoon op twee zenders sport. Welke Einstein heeft dat bedacht?
Lekker joh, veel te warm om te lopen ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:31 schreef Szura het volgende:
Bahamas zijn maar gewoon naar het strand gelopen?
Als dit bijdraagt aan een enorme groei in populariteit in zowel actieve als passieve beleving van de sport, waarom zou het dan belachelijk zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat in Nederland was. Zou het net zo belachelijk zijn. Sinds wanneer is dat soort marketing onzin iets positiefs?
Sporzagodenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ze hebben ook nauwelijks reclame. Publiek medialandschap is daar gewoon wat anders.
Dat je namen verzint snap ik wel. Maar dit is allemaal zo gezocht.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als dit bijdraagt aan een enorme groei in populariteit in zowel actieve als passieve beleving van de sport, waarom zou het dan belachelijk zijn?
Niemand, ooit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel, de finales van Kata beginnen.
Op naar de Karatestream!
Mag hopen dat jij niks met marketing van doen hebt dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als dat in Nederland was. Zou het net zo belachelijk zijn. Sinds wanneer is dat soort marketing onzin iets positiefs?
Ik zie ze liever tegen elkaar vechtenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar de Karatestream!
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar de Karatestream!
Moet in het Engels?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze beseffen zelf niet hoe belachelijk het allemaal klinkt.
Blij dat het gekickt is in parijs.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar de Karatestream!
misschien nog zilver voor Vidts er bijquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:22 schreef Fodio het volgende:
Het kan een topdag voor België worden met 2 gouden plakken voor de hockey heren en ThiamIn de medaillespiegel zouden ze dan met stip stijgen van plek 46 naar plek 22
Dan is het al niet meer Olympischquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn jongste dochtertje gaat op karate. Olympisch goud in 2036 gegarandeerd
Ik heb wel vernomen dat Spanje goud gaat pakken, dus als goedkope juichlaaf kijk ik toch maar evenquote:
Had dat voor de gein eens aangeklikt eerder, wat een debiel iets. Maar voor hen is het zoiets als een turnoefening op de vloer denk ik dan maar. De vrouw keek alleen ook erg lachwekkend.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar de Karatestream!
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mag hopen dat jij niks met marketing van doen hebt dan?
Ik heb slecht nieuws voor je, ze stoppen ermee na deze spelen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn jongste dochtertje gaat op karate. Olympisch goud in 2036 gegarandeerd
Red devils.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Moet in het Engels?
En de Rode Duivels dan?
Overigens wel heel vaag, sporten voor één Olympische cyclus toevoegenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:36 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je, ze stoppen ermee na deze spelen.
Dat is het in sommige gevallen ook. Andere bijnamen zijn dan weer afgeleid van het kleur tenue dat ze dragen of gewoon door de ploegen zelf bedacht. Maar je kunt dan moeilijk een paar teams geen bijnaam geven als daar hele campagnes rond lopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat je namen verzint snap ik wel. Maar dit is allemaal zo gezocht.
Ja. Maar dan hoef je ons er niet naar te laten kijken hèquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel vernomen dat Spanje goud gaat pakken, dus als goedkope juichlaaf kijk ik toch maar even
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Klaver is de beste 250 meter renster in de geschiedenis.
Les Diables Rouges.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:34 schreef riazop het volgende:
[..]
Moet in het Engels?
En de Rode Duivels dan?
Dan mogen ze alsnog door want VSquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:39 schreef Szura het volgende:
Doe maar wat foute wissels bij de VS en Jamaica
Bol kan een seconde harder als ze niet wordt opgehouden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Knap gedaan van Bol. Maar dit team heeft in een finale niets te zoeken helaas
De derde ook. En de eerste.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef trein2000 het volgende:
Die tweede loper is gewoon te traag.
Oke hansquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ze er zelfs uitvliegen...
Liep bijna achteruitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:41 schreef trein2000 het volgende:
Die tweede loper is gewoon te traag.
Maar hebben die niet gewoon goed gelopen? Eerst even de splits zien lijkt me.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef Redefine het volgende:
Wel weer heel sterk gelopen door Bol en Klaver. Maar de beide De Witte's tja.
Zusje van Oosterwegel dacht ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we nog vervangers voor De Wittes?
De Witte's zijn niet in vormquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef Redefine het volgende:
1600 meter zelf gelopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef Nattekat het volgende:
2 hondersten
Femke Bol heeft gewoon helemaal alleen dit resultaat mogelijk gemaakt
Ik kijk op de stream van ES, dus ik loop achterquote:
Jaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
Semi-serieuze vraag, ligt het tempo van Hassan heel erg te laag voor zo'n estafetteteam?
Die moet eerst een kilometer warmlopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
Semi-serieuze vraag, ligt het tempo van Hassan heel erg te laag voor zo'n estafetteteam?
Nou ja meer de eerste De Witte die goed terugkomt op het laatste stuk, vrij gelijk ligt met de rest en dan heel meters verliest zo rond de wissel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hebben die niet gewoon goed gelopen? Eerst even de splits zien lijkt me.
Lol Sifan dat kan toch helemaal niet .. is 3 afstanden niet genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
Maar is dat slecht gelopen, of gewoon een simpel kwaliteitsverschil?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja meer de eerste De Witte die goed terugkomt op het laatste stuk, vrij gelijk ligt met de rest en dan heel meters verliest zo rond de wissel.
BOLLED.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Max23 het volgende:
Sporza: "Dit NL zal toch iets anders moeten doen in de finale"
Ik kijk naar de tijden. Ze waren sneller dan België
Ja, werd nog door iedereen weggezet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef TheArt het volgende:
Lisanne de Witte naar binnen laten komen, is echt het meest dramatische wat ze hadden kunnen doen. Die start zo traag, terwijl juist dan de posities worden bepaald.
Niet goed genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar is dat slecht gelopen, of gewoon een simpel kwaliteitsverschil?
Met Klaver wel hoor. Maar vooral de vierde loopster is te langzaam in serieus mee te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:43 schreef DeeBee het volgende:
BolGodin
Maar met die andere 3 gaat een PLAK niet lukken
Kwaliteitsverschil. Maar als bondscoach is het misschien wel slim om Bol eerder te laten lopen. Nu maak je wel onnodige meters.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sporza heeft gewoon een minderwaardigheidscomplex jegens Nederland.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Max23 het volgende:
Op naar het Groene Zoodje.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:42 schreef Redefine het volgende:
En dat kan. Geldt in de finale ook voor het gros van het deelnemersveld.quote:
Naief om te denken dat er een thuiskomst gaat komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:45 schreef Pino112 het volgende:
BLR laatste in de heat, die hebben alle vier een enorm probleem bij thuiskomst.
Uiteraard geldt voor beide De Witte's nu het kwaliteitsverschil. Maar die wissel was toch vooral niet goed uitkomen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens de BBC kan Nederland niet beter. Canada wel, want die hebben het nu door.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Max23 het volgende:
Polen heeft blijkbaar nog een team achter de hand las ik netquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef Max23 het volgende:
Zouden de andere landen nog veel wisselen?
Ze zaten nu maar 0,90 achter Polen die de 3e tijd hadden. Valt me nog mee.
Zeker, iets betere wissels kan maar dat is het ook wel. En slecht is het niet dat je al klein landje een paar estafette finales haalt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat kan. Geldt in de finale ook voor het gros van het deelnemersveld.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Polen heeft blijkbaar nog een team achter de hand las ik net
Dat bedoel ik. Met Klaver starten, vond ik nog slim, maar Lisanne de Witte als 2e, wtf! Als Lisanne de Witte de ruimte heeft, kan ze een prima tempo lopen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, werd nog door iedereen weggezet.
Laat dan zelfs nog Laura starten met haar 200m snelheid, dan moeten die andere teams buitenom ja...
Mag toch hopen dat Mu gaat starten in de finale en wellicht ook McLaughlin?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef Max23 het volgende:
Duurde vorige keer ook langquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:47 schreef Pino112 het volgende:
Nergens tussentijden nog? Liveresults doen er ook niet aan
Maarja, dan Laura als 2e? Want Bol als slot vind ik wel handigquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Met Klaver starten, vond ik nog slim, maar Lisanne de Witte als 2e, wtf! Als Lisanne de Witte de ruimte heeft, kan ze een prima tempo lopen.
Ben wel benieuwd naar de splits.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:43 schreef PippenScottie het volgende:
Hahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Max23 het volgende:
Polen lag heel ver voor he. Die hoefden niet vol gas te geven.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:46 schreef Max23 het volgende:
Mannen en vrouwen gooien met andere sperenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef Beregd het volgende:
Thiam kon nog meedoen voor een diploma bij het speerwerpen bij de mannen.
De Belgen zonder Bolingo zijn sowieso kansloos. Van Nederland werd iets verwacht.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Max23 het volgende:
Maar die krijgen daar geen diploma voor, aangezien het de meerkamp isquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:48 schreef Beregd het volgende:
Thiam kon nog meedoen voor een diploma bij het speerwerpen bij de mannen.
Lisanne de Witte is wel écht rotslecht.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Met Klaver starten, vond ik nog slim, maar Lisanne de Witte als 2e, wtf! Als Lisanne de Witte de ruimte heeft, kan ze een prima tempo lopen.
Ben wel benieuwd naar de splits.
Het is alleen toegestaan om een mening te hebben als je als commentator uit een land komt dat het beter heeft gedaan?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:44 schreef Max23 het volgende:
Ze moesten wel toen Zelezny de speer bijna het stadion uit wierpquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen gooien met andere speren
Die moet dan eerst even vier km opwarmen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef DeeBee het volgende:
Sifan start natuurlijk veel te traag hiervoor, maar kan wel de laatste 300m in 39s knallen.
Zou het regeltechnisch en schematechnisch kunnen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef DeeBee het volgende:
Sifan start natuurlijk veel te traag hiervoor, maar kan wel de laatste 300m in 39s knallen.
Die laat je dan al gewoon op het binnenterrein meelopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die moet dan eerst even vier km opwarmen.
Ja en nee (of nou ja, nu niet meer denk ik). Het lijkt me heel sterk dat Elvira Herman hier oorspronkelijk zou lopen bijvoorbeeld, dat zal wel een noodgreep zijn vanwege het Timanovskaya-gebeuren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou het regeltechnisch en schematechnisch kunnen?
Zou niet weten waarom je haar niet op zou mogen stellen. Niet dat het gaat gebeuren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je kan toch niet maken om Sifan van stal te halen .. die heeft het al zwaar genoeg met 3 afstanden .. zou wel wat zijn haha ..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef DeeBee het volgende:
Hoe dat zo? Ik volg het wat minder goed ivm sportklimmen en hokkiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef Szura het volgende:
Dat polsstokspringen is echt de slechtste finale die ik ooit heb gezien
schematechnisch .. absoluut niet!!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Omdat ruim driekwart van de sprongen fout isquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik volg het wat minder goed ivm sportklimmen en hokkie
Nope, baan 2.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:51 schreef Redefine het volgende:
Met die vijfde tijd i.i.g. een fatsoenlijke baan in de finale.
Ik verheug me al op de totale verwarring als ze ineens met een stok in d'r handen moet lopenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je haar niet op zou mogen stellen. Niet dat het gaat gebeuren.
Oh pas 1 iemand over 4.70 zie ik? Nee dit kan nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat ruim driekwart van de sprongen fout is
wat werd er verwacht dan met 1 aardige en 1 toploper en 2 die minder zijn dan Polen en GBR?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:50 schreef Beregd het volgende:
[..]
De Belgen zonder Bolingo zijn sowieso kansloos. Van Nederland werd iets verwacht.
Oh ja natuurlijk doordat het als tijdssnelste is.quote:
En dan Bol als derde opstellen en Sifan als slotloopster en dan 4 gouden plakken halen en eeuwige roem.. je mag dromenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verheug me al op de totale verwarring als ze ineens met een stok in d'r handen moet lopen
Omdat je ook alweer genaaid bent door die lotingquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk doordat het als tijdssnelste is.
Lisanne had toch het NR tot een maandje geleden?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
wat werd er verwacht dan met 1 aardige en 1 toploper en 2 die minder zijn dan Polen en GBR?
Vooral bizar hoe het verschil was tussen beide halve finales. En dat bedoel ik dan puur o.b.v. de kwaliteit vooraf.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je ook alweer genaaid bent door die lotingNiet dat het uitmaakt tenzij er wat ontzettend falen
Ik weet nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verheug me al op de totale verwarring als ze ineens met een stok in d'r handen moet lopen
Lisanne viel me bij de 4x400 mixed juist mee, dacht een split van 50.39. Maar daar leek het vandaag niet echt op.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lisanne had toch het NR tot een maandje geleden?
Als Lisanne hier gewoon op niveau loopt, en dat deed ze bijv in de series van de 4x400 mixed en de series van de 400 vlak wel gewoon, dan heb je een prima 3e loopster.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja, maar in de finale mixed relay en haar 400m halve finale van gisteren (waar ze zelfs trager was dan de 400m horden finale) liet al zien dat ze in prutvorm isquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inmiddels kan Engels wel trouwensquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat we op de ES stream kunnen kiezen uit Deens, Pools en Spaans commentaar, maar niet Engels.
Dan maar Spaans.
Nou ja het OR van 5.05m staat ook al weer 13 jaar maar het is geen topwedstrijd nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh pas 1 iemand over 4.70 zie ik? Nee dit kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |