Wat willekeurig weerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:53 schreef Redefine het volgende:
Ter info. Op de NOS gaan weer weinig zien. Want die gaat de hockey finale uitzenden.
Sporza ook zeker? Of hebben zij weer twee kanalen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:53 schreef Redefine het volgende:
Ter info. Op de NOS gaan weer weinig zien. Want die gaat de hockey finale uitzenden.
Hokkie op één en atletiek op Canvasquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sporza ook zeker? Of hebben zij weer twee kanalen?
Ik zie het wel in de digitale gids staan vanaf 12.15. Dus klinkt er op dat we het toch gewoon op tv kunnen zien.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sporza ook zeker? Of hebben zij weer twee kanalen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hokkie op één en atletiek op Canvas
Niet te doen inderdaad. En veel reclames.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik vertrouw ES niet meer met dat continue schakelen tussen sporten.
Ook niet mijn smaak neequote:
Ze hebben drie nettten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:53 schreef Redefine het volgende:
De NOS heeft helemaal geen drie netten.quote:
Gaat lekker inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:11 schreef Szura het volgende:
Lekker allemaal foutsprongen tot nu toe
Mrs. Johnson from Hull.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:12 schreef Yurithemaster het volgende:
BBC herhaalt nog maar weer even het atletiek voor de enige persoon ter wereld die geen van de voorige 30 herhalingen heeft gekeken
Ze beseffen zelf niet hoe belachelijk het allemaal klinkt.quote:
Geen brons danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:17 schreef Szura het volgende:
Als dit zo doorgaat hoeven ze niemand een medaille te geven
Weinig. Veel foutsprongen bij polsstok.quote:
Erg mooi. Ik zit intussen aan een pastaatje.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Allemaal over 4.50, echt fantastisch!
Toen waren al deze atleten nog niet eens geborenquote:
Ik denk dat jij dan weer niet beseft dat teamsporten in België een enorme hype zijn op het moment en dit daar zeker aan bijgedragen heeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze beseffen zelf niet hoe belachelijk het allemaal klinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |