Ze nam risico's voor goud. Tsja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verlies van zilver
Dat is mijn irrelevante mening.
Dat is doorgaans lovenswaardig.quote:
Niet als je Nattekrant heetquote:
Net als tafeltennis en badminton.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:07 schreef dz5b604 het volgende:
Voor sommige mensen is bootje varen gewoon vakantie.
Bij mensen die wel gewoon de sport een beetje volgen wel ja.quote:
De leegte in de levens van deze mensen schokt mij.quote:
Toch staan we pas 7e op de lijst van 4e plaatsen op deze Spelenquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Heiner zal dus wel 4de worden, die plek hadden we er nog niet genoeg van.
Heb je daar statistisch bewijs van?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Heiner zal dus wel 4de worden, die plek hadden we er nog niet genoeg van.
Waar kunnen we die vinden?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch staan we pas 7e op de lijst van 4e plaatsen op deze Spelen
Zag er gisteren een tweet over. Staat in medaille topicquote:
Dat kan best, ben benieuwd wat het percentage vergeleken met het aantal medailles is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch staan we pas 7e op de lijst van 4e plaatsen op deze Spelen
Team Number of fourth placesquote:
Italië met al hun tweede en vierde plaatsen is wel een bijzondere rubriek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Team Number of fourth places
United States 16
Great Britain 12
Italy 9
Canada 8
France 7
Russian Olympic Committee 7
Netherlands 6
China 5
Per gisteren.
Moet je wel eens afzetten tegen het aantalquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Team Number of fourth places
United States 16
Great Britain 12
Italy 9
Canada 8
France 7
Russian Olympic Committee 7
Netherlands 6
China 5
Per gisteren.
Of het aantal medaillesquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je wel eens afzetten tegen het aantal
deelnemers wat ze per land sturen. Gewoon een lijstje posten met vierde plaatsen is natuurlijk appels vergelijken met bananen
ja is dat zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:54 schreef Arth_NL het volgende:
Dus San Marino is het meest succesvolle land deze spelen, met twee medailles op vijf deelnemers?
Relatief gezien wel ja dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:54 schreef Arth_NL het volgende:
Dus San Marino is het meest succesvolle land deze spelen, met twee medailles op vijf deelnemers?
Dat zei Marit zelfquote:
Volgens mij is er niks bezig vanwege het weer.quote:
Ach, is het weer zo'n dag? Hopelijk kan de 49er straks wel gewoon varen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks bezig vanwege het weer.
Perfect wel die luwte (hi ha ho) in de ochtend nu, ik heb echt een flinke achterstand nog van gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2021 06:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, is het weer zo'n dag? Hopelijk kan de 49er straks wel gewoon varen.
Dan maar gewoon badminton en beachvolleybal kijken. Wat een treurige ochtend zoEn vanmiddag weer 60 schermen nodig (lol)
Wat zei ie? Ik schakelde pas in toen ie naar het badmintonnen ging.quote:
"De wind is net als mijn kinderen, die trekken zich ook niks aan van schema's."quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zei ie? Ik schakelde pas in toen ie naar het badmintonnen ging.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"De wind is net als mijn kinderen, die trekken zich ook niks aan van schema's."
Start niet voor 7.40u staat er.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot hoe laat is bootje varen uitgesteld?
Weer een medalje door ONZE neus geboord.quote:
Is dat al bevestigd? Heeft al vaker postponed gestaan ipv delayed maar toen kwam het een uur later ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2021 07:42 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat nu ook van Delayed naar Postponed, dus ja. Op naar morgen!
Over half uurtje baanwielrennenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:00 schreef Redefine het volgende:
Wel zonde dat het is uitgesteld. Dit had juist de tijd nog wel een beetje kunnen opvullen.
De stream zegt 'Next transmission 3 aug 12.15u'quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd? Heeft al vaker postponed gestaan ipv delayed maar toen kwam het een uur later ofzo
Nog onbekendquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:05 schreef Salina het volgende:
Afgelast. Is dit nu morgen zelfde tijdstip?
Ach nu hebben we een leuke badmintonfinale gezien. Over een half uurtje snel rondrijden op de fiets.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:00 schreef Redefine het volgende:
Wel zonde dat het is uitgesteld. Dit had juist de tijd nog wel een beetje kunnen opvullen.
Klopt. Maar dit zou natuurlijk eerder dan nu nu beginnenquote:
Ik verwacht vroeger, want er staan al medal races om half acht gepland. Ik verwacht dat ze eerst de 49 gaan doen tussen 5 en 7 ergens. Dus ik denk dat ze deze al om 5.15 uur in de nacht gaan proberen, dan de mannenversie rond zessen, en de Finn en de Nacra op de gezette tijden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:05 schreef Salina het volgende:
Afgelast. Is dit nu morgen zelfde tijdstip?
Wel balen voor die dame in de studio. Gelukkig zien we Marcelien morgen dan nog een keer.![]()
![]()
Als je alles in eigen hand hebt, zonder enig nadeel ten opzichte van de concurrent, zou ik daar mee akkoord gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:04 schreef Redefine het volgende:
Volgens Gert staan ze op pole position voor goud. Sinds wanneer sta je dan op plek twee
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor bootje varen.
1 NL 70 + BRA 70
3 DUI 73
4 SPA 77
Rest van de stand niet bekeken
Geen idee, maar dat zag ik net.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?
Ja Spanjaarden hebben in die laatste race nog een plek verloren na afloopquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?
Ahquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Spanjaarden hebben in die laatste race nog een plek verloren na afloop
De GPS lijkt wel die van de Vuelta anders.quote:
Wel apartquote:
Goed op tijd.quote:
Ze gaan geen goud pakken.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Deze commentator is ietwat irritant.
Ja die gingen net al rondquote:
Níet laatste eindigen en Argentinië is geen probleem, maar ja..quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:47 schreef Szura het volgende:
Ayolt houdt helemaal geen rekening met Argentinië, die schele
Brazilië heeft slim gekozenquote:
Nou ja, van 1 naar 4 zou wel zuur zijn, ze hadden voor een medaille echt de medal race niet hoeven winnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:50 schreef Dagoduck het volgende:
Al 6 races niet in de top 4 gefinisht, dus had geen verwachtingen.
Dan moet je de medal race gaan reduceren tot de top-5 ofzo maar dat is ook zo watquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:50 schreef TheVulture het volgende:
Wel irritant dat die boten die niets kunnen winnen je dan in de weg gaan zitten
Beetje zoals Bottas bedoel je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:50 schreef TheVulture het volgende:
Wel irritant dat die boten die niets kunnen winnen je dan in de weg gaan zitten
Mensen die dat zeggen zijn primitievelingen.quote:
Eén achter je houden gewoon toch? Dan moet het een medaille zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:52 schreef Szura het volgende:
Wel achtste nu, dat kan genoeg zijn maar ja
Extra hard trappen nu! Alles eruit, rood voor de ogen! Hol open!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:53 schreef Arth_NL het volgende:
Eindsprintje inzetten!Denk aan Hassan.
Ligt eraan wat die "Spanjolen" doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eén achter je houden gewoon toch? Dan moet het een medaille zijn.
Ja virtueel nu brons, maar er kan veel veranderen want het staat dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Varen WE echt op brons?
Ayolt is niet te vertrouwen.
quote:
Tijd voor boze appjes.quote:
Spanjolen*quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:56 schreef Szura het volgende:
Pas nou maar op Ayolt voor die Spanjaarden
Medailleceremonies kijken we niet, want er is live sport.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Braziliaanse volkslied
Genieten
Neeheequote:
Sorry chef 😔quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Medailleceremonies kijken we niet, want er is live sport.
Spanje deed dat al voor we het op TV hoorden, was in de achtergrond te zien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:58 schreef Starflyer het volgende:
Hebben de Spanjaarden en Fransen hun straf al genomen?
Ik verloor mezelf in de paniek van Ayolt "Spanjolen" Kloosterboerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neehee
Singapore maakte het nog even spannend, maar die stopten.
Vergelijkbaar met het ongelukkig roeiduoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:59 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval brons, dan mag je echt van geluk spreken zelfs
Tja Ayolt hèquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:00 schreef heywoodu het volgende:
"Het was alles of niks. En het werd er precies tussenin."
Ja dan was het dus niet alles of niks he![]()
De Nederlanders toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:00 schreef Arth_NL het volgende:
Hebben de Fransen nog protest aangetekend of zo? Dat dit zo lang duurt?
Met handbal KAPOT maken die teringlijersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die botsing met Frankrijk heeft het wel helemaal verpest.
Al lagen ze daarvoor al niet echt goed.
Ayolt zit in een depressie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Marcelien zit in een dipje.
Marcelienquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Marcelien zit in een dipje.
We gaan bijna naar de volgende. Maar daar worden we ook niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rivkah.
Hou nu gewoon eens je mond
Gert 'krentenbol' van t Hofquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan bijna naar de volgende. Maar daar worden we ook niet vrolijk van.
Het is allemaal redelijk kut ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan bijna naar de volgende. Maar daar worden we ook niet vrolijk van.
Ja nee ik wil sport kijken ipv de hele shift in m'n oortje te horen krijgen dat we het nu wéér over dit of dat gaan hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is allemaal redelijk kut ja.
Als jij daar nu eens solliciteert.
#viesdikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik nog een bakje chocolademousse in de koelkast heb staan
In de eerste OS-week een kleine kilo afgevallen.quote:
Smerig dikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik nog een bakje chocolademousse in de koelkast heb staan
Vergeten te eten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de eerste OS-week een kleine kilo afgevallen.
1 kilo op 150 kilo is niet veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen ideequote:
In het gewichtheffen zijn de drie zwaarste klasses allemaal te zwaar voor mij.quote:
En ook 5 kilo aangekomen zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet hij winnen, de man uit Nieuw - Zeeland niet in de top 3 eindigen enquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:08 schreef Aguero het volgende:
Gaat Heiner met een fenomenale medal race straks ook nog brons pakken?![]()
Of iedereen moet een DSQ krijgen zoals bij het surfenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet hij winnen, de man uit Nieuw - Zeeland niet in de top 3 eindigen en
Of de Spanjaard niet hoger eindigen dan 8
Of de Hongaar niet hoger eindigen dan 9
Van die onderste 2 hoeft er maar 1 te gebeuren, anders zelfs zilver.
Wordt Heiner 2e in de medal race, dan schuiven die posities hierboven uiteraard 1 plaats op.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet hij winnen, de man uit Nieuw - Zeeland niet in de top 3 eindigen en
Of de Spanjaard niet hoger eindigen dan 8
Of de Hongaar niet hoger eindigen dan 9
Van die onderste 2 hoeft er maar 1 te gebeuren, anders zelfs zilver.
Wordt Heiner 2e in de medal race, dan schuiven die posities hierboven uiteraard 1 plaats op.
Ik heb nog geen race alert gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stand:
NZL 52
GB/ESP 56
DUI/DEN 66
POR 72
NED 75
Ben bang dat het een streampje zoeken wordt voor alweer een choke van het vlaggetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen race alert gezien.
Zijn dit de slechtste Spelen ooit voor Spanje?!???!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben bang dat het een streampje zoeken wordt voor alweer een choke van het vlaggetje.
Weet het tehuis dat ze een verwarde man missen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:16 schreef Szura het volgende:
Tom is nou al helemaal in de war van alle zeilklassen
Straks een RACE ALERT en de NOS jinx is weer compleet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom Egbers, ach.
Zouden ze zo de 49er uitzenden omdat er Nederlanders meedoen? Of niet omdat een PLAK onmogelijk is?
(Tenzij er 2 DQs vallen en de medal race wordt gewonnen)
Dramatisch inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Ocean Race, America's Cup, Tom snapt er geen ene kut van.
Tom kan echt niet. Tijd voor pensioenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Wat was er? Ik ben ook geen kenner van bootje varen, even voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:29 schreef heywoodu het volgende:
Hij zat naar Marcelien's vrij duidelijke verhaaltje te luisteren en zat te kijken als een aap naar een roestig horloge.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was er? Ik ben ook geen kenner van bootje varen, even voor de duidelijkheid
Portugalquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |