Weer een medalje door ONZE neus geboord.quote:
Is dat al bevestigd? Heeft al vaker postponed gestaan ipv delayed maar toen kwam het een uur later ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2021 07:42 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat nu ook van Delayed naar Postponed, dus ja. Op naar morgen!
Over half uurtje baanwielrennenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:00 schreef Redefine het volgende:
Wel zonde dat het is uitgesteld. Dit had juist de tijd nog wel een beetje kunnen opvullen.
De stream zegt 'Next transmission 3 aug 12.15u'quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd? Heeft al vaker postponed gestaan ipv delayed maar toen kwam het een uur later ofzo
Nog onbekendquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:05 schreef Salina het volgende:
Afgelast. Is dit nu morgen zelfde tijdstip?
Ach nu hebben we een leuke badmintonfinale gezien. Over een half uurtje snel rondrijden op de fiets.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:00 schreef Redefine het volgende:
Wel zonde dat het is uitgesteld. Dit had juist de tijd nog wel een beetje kunnen opvullen.
Klopt. Maar dit zou natuurlijk eerder dan nu nu beginnenquote:
Ik verwacht vroeger, want er staan al medal races om half acht gepland. Ik verwacht dat ze eerst de 49 gaan doen tussen 5 en 7 ergens. Dus ik denk dat ze deze al om 5.15 uur in de nacht gaan proberen, dan de mannenversie rond zessen, en de Finn en de Nacra op de gezette tijden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:05 schreef Salina het volgende:
Afgelast. Is dit nu morgen zelfde tijdstip?
Wel balen voor die dame in de studio. Gelukkig zien we Marcelien morgen dan nog een keer.![]()
![]()
Als je alles in eigen hand hebt, zonder enig nadeel ten opzichte van de concurrent, zou ik daar mee akkoord gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:04 schreef Redefine het volgende:
Volgens Gert staan ze op pole position voor goud. Sinds wanneer sta je dan op plek twee
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor bootje varen.
1 NL 70 + BRA 70
3 DUI 73
4 SPA 77
Rest van de stand niet bekeken
Geen idee, maar dat zag ik net.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?
Ja Spanjaarden hebben in die laatste race nog een plek verloren na afloopquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |