#viesdikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik nog een bakje chocolademousse in de koelkast heb staan
In de eerste OS-week een kleine kilo afgevallen.quote:
Smerig dikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik nog een bakje chocolademousse in de koelkast heb staan
Vergeten te eten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de eerste OS-week een kleine kilo afgevallen.
1 kilo op 150 kilo is niet veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen ideequote:
In het gewichtheffen zijn de drie zwaarste klasses allemaal te zwaar voor mij.quote:
En ook 5 kilo aangekomen zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet hij winnen, de man uit Nieuw - Zeeland niet in de top 3 eindigen enquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:08 schreef Aguero het volgende:
Gaat Heiner met een fenomenale medal race straks ook nog brons pakken?![]()
Of iedereen moet een DSQ krijgen zoals bij het surfenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet hij winnen, de man uit Nieuw - Zeeland niet in de top 3 eindigen en
Of de Spanjaard niet hoger eindigen dan 8
Of de Hongaar niet hoger eindigen dan 9
Van die onderste 2 hoeft er maar 1 te gebeuren, anders zelfs zilver.
Wordt Heiner 2e in de medal race, dan schuiven die posities hierboven uiteraard 1 plaats op.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet hij winnen, de man uit Nieuw - Zeeland niet in de top 3 eindigen en
Of de Spanjaard niet hoger eindigen dan 8
Of de Hongaar niet hoger eindigen dan 9
Van die onderste 2 hoeft er maar 1 te gebeuren, anders zelfs zilver.
Wordt Heiner 2e in de medal race, dan schuiven die posities hierboven uiteraard 1 plaats op.
Ik heb nog geen race alert gezien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stand:
NZL 52
GB/ESP 56
DUI/DEN 66
POR 72
NED 75
Ben bang dat het een streampje zoeken wordt voor alweer een choke van het vlaggetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 06:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen race alert gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |