Ze nam risico's voor goud. Tsja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het verlies van zilver
Dat is mijn irrelevante mening.
Dat is doorgaans lovenswaardig.quote:
Niet als je Nattekrant heetquote:
Net als tafeltennis en badminton.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:07 schreef dz5b604 het volgende:
Voor sommige mensen is bootje varen gewoon vakantie.
Bij mensen die wel gewoon de sport een beetje volgen wel ja.quote:
De leegte in de levens van deze mensen schokt mij.quote:
Toch staan we pas 7e op de lijst van 4e plaatsen op deze Spelenquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Heiner zal dus wel 4de worden, die plek hadden we er nog niet genoeg van.
Heb je daar statistisch bewijs van?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Heiner zal dus wel 4de worden, die plek hadden we er nog niet genoeg van.
Waar kunnen we die vinden?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch staan we pas 7e op de lijst van 4e plaatsen op deze Spelen
Zag er gisteren een tweet over. Staat in medaille topicquote:
Dat kan best, ben benieuwd wat het percentage vergeleken met het aantal medailles is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch staan we pas 7e op de lijst van 4e plaatsen op deze Spelen
Team Number of fourth placesquote:
Italië met al hun tweede en vierde plaatsen is wel een bijzondere rubriek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Team Number of fourth places
United States 16
Great Britain 12
Italy 9
Canada 8
France 7
Russian Olympic Committee 7
Netherlands 6
China 5
Per gisteren.
Moet je wel eens afzetten tegen het aantalquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Team Number of fourth places
United States 16
Great Britain 12
Italy 9
Canada 8
France 7
Russian Olympic Committee 7
Netherlands 6
China 5
Per gisteren.
Of het aantal medaillesquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je wel eens afzetten tegen het aantal
deelnemers wat ze per land sturen. Gewoon een lijstje posten met vierde plaatsen is natuurlijk appels vergelijken met bananen
ja is dat zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:54 schreef Arth_NL het volgende:
Dus San Marino is het meest succesvolle land deze spelen, met twee medailles op vijf deelnemers?
Relatief gezien wel ja dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:54 schreef Arth_NL het volgende:
Dus San Marino is het meest succesvolle land deze spelen, met twee medailles op vijf deelnemers?
Dat zei Marit zelfquote:
Volgens mij is er niks bezig vanwege het weer.quote:
Ach, is het weer zo'n dag? Hopelijk kan de 49er straks wel gewoon varen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks bezig vanwege het weer.
Perfect wel die luwte (hi ha ho) in de ochtend nu, ik heb echt een flinke achterstand nog van gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2021 06:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, is het weer zo'n dag? Hopelijk kan de 49er straks wel gewoon varen.
Dan maar gewoon badminton en beachvolleybal kijken. Wat een treurige ochtend zoEn vanmiddag weer 60 schermen nodig (lol)
Wat zei ie? Ik schakelde pas in toen ie naar het badmintonnen ging.quote:
"De wind is net als mijn kinderen, die trekken zich ook niks aan van schema's."quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zei ie? Ik schakelde pas in toen ie naar het badmintonnen ging.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"De wind is net als mijn kinderen, die trekken zich ook niks aan van schema's."
Start niet voor 7.40u staat er.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot hoe laat is bootje varen uitgesteld?
Weer een medalje door ONZE neus geboord.quote:
Is dat al bevestigd? Heeft al vaker postponed gestaan ipv delayed maar toen kwam het een uur later ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2021 07:42 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat nu ook van Delayed naar Postponed, dus ja. Op naar morgen!
Over half uurtje baanwielrennenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:00 schreef Redefine het volgende:
Wel zonde dat het is uitgesteld. Dit had juist de tijd nog wel een beetje kunnen opvullen.
De stream zegt 'Next transmission 3 aug 12.15u'quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd? Heeft al vaker postponed gestaan ipv delayed maar toen kwam het een uur later ofzo
Nog onbekendquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:05 schreef Salina het volgende:
Afgelast. Is dit nu morgen zelfde tijdstip?
Ach nu hebben we een leuke badmintonfinale gezien. Over een half uurtje snel rondrijden op de fiets.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:00 schreef Redefine het volgende:
Wel zonde dat het is uitgesteld. Dit had juist de tijd nog wel een beetje kunnen opvullen.
Klopt. Maar dit zou natuurlijk eerder dan nu nu beginnenquote:
Ik verwacht vroeger, want er staan al medal races om half acht gepland. Ik verwacht dat ze eerst de 49 gaan doen tussen 5 en 7 ergens. Dus ik denk dat ze deze al om 5.15 uur in de nacht gaan proberen, dan de mannenversie rond zessen, en de Finn en de Nacra op de gezette tijden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:05 schreef Salina het volgende:
Afgelast. Is dit nu morgen zelfde tijdstip?
Wel balen voor die dame in de studio. Gelukkig zien we Marcelien morgen dan nog een keer.![]()
![]()
Als je alles in eigen hand hebt, zonder enig nadeel ten opzichte van de concurrent, zou ik daar mee akkoord gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:04 schreef Redefine het volgende:
Volgens Gert staan ze op pole position voor goud. Sinds wanneer sta je dan op plek twee
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor bootje varen.
1 NL 70 + BRA 70
3 DUI 73
4 SPA 77
Rest van de stand niet bekeken
Geen idee, maar dat zag ik net.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?
Ja Spanjaarden hebben in die laatste race nog een plek verloren na afloopquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Huh, maar Bekkering/Duetz stond toch 2e? Is er nog iets veranderd aan een een raceuitslag?
Ahquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 05:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Spanjaarden hebben in die laatste race nog een plek verloren na afloop
De GPS lijkt wel die van de Vuelta anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |