Italiė met al hun tweede en vierde plaatsen is wel een bijzondere rubriek.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Team Number of fourth places
United States 16
Great Britain 12
Italy 9
Canada 8
France 7
Russian Olympic Committee 7
Netherlands 6
China 5
Per gisteren.
Moet je wel eens afzetten tegen het aantalquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Team Number of fourth places
United States 16
Great Britain 12
Italy 9
Canada 8
France 7
Russian Olympic Committee 7
Netherlands 6
China 5
Per gisteren.
Of het aantal medaillesquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je wel eens afzetten tegen het aantal
deelnemers wat ze per land sturen. Gewoon een lijstje posten met vierde plaatsen is natuurlijk appels vergelijken met bananen
ja is dat zoquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:54 schreef Arth_NL het volgende:
Dus San Marino is het meest succesvolle land deze spelen, met twee medailles op vijf deelnemers?
Relatief gezien wel ja dus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:54 schreef Arth_NL het volgende:
Dus San Marino is het meest succesvolle land deze spelen, met twee medailles op vijf deelnemers?
Dat zei Marit zelfquote:
Volgens mij is er niks bezig vanwege het weer.quote:
Ach, is het weer zo'n dag? Hopelijk kan de 49er straks wel gewoon varen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks bezig vanwege het weer.
Perfect wel die luwte (hi ha ho) in de ochtend nu, ik heb echt een flinke achterstand nog van gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2021 06:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, is het weer zo'n dag? Hopelijk kan de 49er straks wel gewoon varen.
Dan maar gewoon badminton en beachvolleybal kijken. Wat een treurige ochtend zoEn vanmiddag weer 60 schermen nodig (lol)
Wat zei ie? Ik schakelde pas in toen ie naar het badmintonnen ging.quote:
"De wind is net als mijn kinderen, die trekken zich ook niks aan van schema's."quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zei ie? Ik schakelde pas in toen ie naar het badmintonnen ging.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"De wind is net als mijn kinderen, die trekken zich ook niks aan van schema's."
Start niet voor 7.40u staat er.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot hoe laat is bootje varen uitgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |