Ja, misschien wel, al had ze pech met de wind.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
De estafette was imo onverwacht goed, maar het discuswerpen viel me wel echt vies tegen. Had meer verwacht van Van Klinken.
Even rustig beginnen.quote:
Maar kan nu weer terug naar bedquote:
Eerst nog even lading voer naar binnen werken vanwege deze inspanning vermoed ik.quote:Op zondag 1 augustus 2021 02:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar kan nu weer terug naar bed
Amandaquote:
Vandaag was wel ideaal om een uurtje extra slaap te pakken eigenlijk.quote:
Heeft ze dat zelf gezegd eigenlijk? Ik zie niet echt een reactie van haarquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, al had ze pech met de wind.
Maar wel jammer als je pas om een uur of acht ging slapen (en de wekker weer om één uur, want er moet echt nog wat ingehaald worden van gisteren).quote:Op zondag 1 augustus 2021 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag was wel ideaal om een uurtje extra slaap te pakken eigenlijk.
Maar wel met jonge namen alweer in aantocht, vooral gouden kansen bij het kogelslingeren en hoogspringen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja Oekraine is wel behoorlijk afgezakt, jeetje.
Ik bedoel niet alleen qua atletiek maar in het algemeen. Slechts 5 bronzen medailles is voorlopig wel heel mager, al komt daar ongetwijfeld wat bijquote:Op zondag 1 augustus 2021 02:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel met jonge namen alweer in aantocht, vooral gouden kansen bij het kogelslingeren en hoogspringen.
quote:
Moggequote:
Waarom zou je dat niet doenquote:Op zondag 1 augustus 2021 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogge
Blijven jullie komende week ook in de nacht kijken?
Minder vinales natuurlijkquote:
Maar wij zijn geen dagjesmensen. Nachtploegquote:Op zondag 1 augustus 2021 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder vinales natuurlijk
Dagjesmensen haken dus af na vannacht
Dacht het wel, gewoon atteletiek toch.quote:Op zondag 1 augustus 2021 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogge
Blijven jullie komende week ook in de nacht kijken?
Op naar New Yorkquote:Op zondag 1 augustus 2021 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
Er vliegt hier een Boeing 787-10 Dreamliner over op 10+ km hoogte. Ben alsnog doof van het lawaai.
Ter info.
Die renovatie is wel nodig ja, godsammequote:Op zondag 1 augustus 2021 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zei ik al dat de atletiekbaan in Den Helder voor 1,3 miljoen wordt gerenoveerd en er straks weer KNAU-wedstrijden gehouden kunnen worden?![]()
[ afbeelding ]
Er was wel een steeple-bak trouwens, aan de buitenkant van de bocht, maar die vind ik op de foto niet zo gauw terug.
Dit is tijdens de renovatie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die renovatie is wel nodig ja, godsamme
Erg jammer. Zal wel service zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg irritant dat de NOS bij het eventing blijft, nu moet ik het fietsstunten op de stream bekijken.
Neejoh, die komt uit de toekomst.quote:
Gelukkig zit de luchtvochtigheid maar op een procent of 65quote:
Blijkbaar ligt Tokio op dezelfde breedtegraad als bijvoorbeeld Cyprus.quote:
Vind ik leuk.quote:
Dit impliceert al dat er iets aan de hand is...quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:24 schreef Pino112 het volgende:
'Liever m'n hart volgen dan Olympische medailles'
Uh oké
Meedoen is belangrijker dan winnen. Of zoietsquote:Op zondag 1 augustus 2021 03:24 schreef Pino112 het volgende:
Uh oké
Kan niet tegen de hitte. Ironisch.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:24 schreef Pino112 het volgende:
Uh oké
Dat worden weer tenenkrommende interviews na afloop: "Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet"quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet tegen de hitte. Ironisch.
Die ga ik overslaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat worden weer tenenkrommende interviews na afloop: "Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet"
Atletiek altijd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:32 schreef PippenScottie het volgende:
Moet ik dit nog streamen op een tweede scherm, of kan ik op de bank hangen en zwemmen kijken
Einde tijdperk.quote:
Volkomen logisch om dan juist drie afstanden te lopen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:24 schreef Pino112 het volgende:
Uh oké
Als je zelf weet dat het toch niks wordt bedoel je?quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volkomen logisch om dan juist drie afstanden te lopen.
Van alle gemiste gouden plakken zou ik die van Hassan eigenlijk het minst erg vinden, ik heb niet zoveel met haar. Zeker niet sinds ze zich in dat twijfelachtige milieu heeft begeven...quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volkomen logisch om dan juist drie afstanden te lopen.
Ja. Je geeft aan dat je jezelf niet goed voelt. Hebt veel last van de omstandigheden. Dan vooral naar beeld veel gaan rennen...quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je zelf weet dat het toch niks wordt bedoel je?
Ja Salazarquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van alle gemiste gouden plakken zou ik die van Hassan eigenlijk het minst erg vinden, ik heb niet zoveel met haar. Zeker niet sinds ze zich in dat twijfelachtige milieu heeft begeven...
Was dat gisteren maar gebeurd, of liep hij niet meequote:
Maar zal er wel een zware Dobber aan hebben om de finale te halen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dobber hengelt hier een mooie plek in de volgende ronde binnen
Kun je er langer van genieten!quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:22 schreef Pino112 het volgende:
M'n stream liep vast 100m voor de finish
Lekker blijven kleppen.quote:
Sssssst.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ie niet ge DQ'd wordt, zat kort op het lijntje bij die laatste 100m
Spanje is echt slecht.quote:
Ja maar zwemmenquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:41 schreef PippenScottie het volgende:
Genant dat dit nergens wordt uitgezonden trouwens.
Zwemfinales zijn belangrijker natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:41 schreef PippenScottie het volgende:
Genant dat dit nergens wordt uitgezonden trouwens.
Net zoals anderen met kleding etc. zich anders uitdossen, doet zij dat met haar mondkapje. Vind het wel leuk bedacht.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk het idee van dat mondmasker bij die Amerikaanse kogelstootster? Ik neem aan puur voor de aandacht, of heeft ze rotte tanden?
Ja, laten we nog een keer naar.. tuurt naar scherm Chalmers en Dressel kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemfinales zijn belangrijker natuurlijk
Het kan ook zijn dat ze het uit gezondheidsoverwegingen doet natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zoals anderen met kleding etc. zich anders uitdossen, doet zij dat met haar mondkapje. Vind het wel leuk bedacht.
Nee de zekere overwinning van een smerig dikke Chinese is spannendquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, laten we nog een keer naar.. tuurt naar scherm Chalmers en Dressel kijken
Mwah, als je 'm wel opdoet bij het gooien terwijl je alleen in de ring staat en vervolgens zonder mondkapje in de oksel van je concurrentes duikt om te knuffelen gaat die vlieger niet opquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze het uit gezondheidsoverwegingen doet natuurlijk
Oh ik dacht dat je het over design had. Ja geen idee dan. Maar er is ook een hordenloopster die haar mondkapje ophoudt tijdens de race zelf. Lijkt mij mij niet echt prettig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze het uit gezondheidsoverwegingen doet natuurlijk
Bal is rond.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:56 schreef Redefine het volgende:
Nou. We kunnen nu zeker wel zeggen dat er niks gedaan is met het aangetekende protest.
Wel iets...onder tapijt geveegdquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:56 schreef Redefine het volgende:
Nou. We kunnen nu zeker wel zeggen dat er niks gedaan is met het aangetekende protest.
Gong schreeuwt.quote:
Het kan nog. De medailles hangen nog niet omquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:56 schreef Redefine het volgende:
Ik vraag mij vooral af waar de Dominicaanse Republiek het terugtrekken van de DSQ op heeft gebaseerd. De VS had dan nog een juridisch punt.quote:
Het zou wel wat zijn dat je nu iemand voorbij ziet komen. Ho, stop, ze zijn toch gediskwalificeerd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan nog. De medailles hangen nog niet om
Ik verwacht vier keer goud op drie afstanden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik verwacht niets minder dan drie keer goud.
Die was helemaal opvallend ja, want die hebben zich aantoonbaar niet aan de regels gehouden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waar de Dominicaanse Republiek het terugtrekken van de DSQ op heeft gebaseerd. De VS had dan nog een juridisch punt.
Echt zo'n gevalletje, laten we die ook maar opvissen met de VS dan zijn we van het gezeur af.quote:Op zondag 1 augustus 2021 05:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was helemaal opvallend ja, want die hebben zich aantoonbaar niet aan de regels gehouden.
Oh die ligt er uit ja?quote:Op zondag 1 augustus 2021 06:03 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat, maar jezus wat een bizarre flop van Ross![]()
Dan zeuren mensen over het individuele toernooi van een niet nader te noemen judoka in Nederland, maar dat is echt helemaal niks vergeleken met dit![]()
Een van de favorieten, had een wat moeizame start, maar aan het eind liep hij toch nog naar plek drie met wat aanzetten. Maar toen vertraagde hij bij de laatste drie passen ofzo en werd hij alsnog weer gepasseerd: vierde en niet door als tijdsnelstequote:
Gaat vooral tussen je oren zittenquote:
Gert niet blijkbaar, ligt er nog steeds.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:53 schreef franklop het volgende:
Ik heb inmiddels zin in een krentenbol
Heb het idee dat er jaarlijks geld vanuit de knollenbond naar de NPO gaat om het uit te zendenquote:
Is ook geen sportquote:Op zondag 1 augustus 2021 07:57 schreef Pino112 het volgende:
Op naar het schoonspringen voor het vlaggetje.
Nee joh, gaan voorbeschouwen voor het zeilen. Anders wordt Ayolt MADquote:Op zondag 1 augustus 2021 07:57 schreef Pino112 het volgende:
Op naar het schoonspringen voor het vlaggetje.
Bedoel meer dat we dat zelf gaan kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee joh, gaan voorbeschouwen voor het zeilen. Anders wordt Ayolt MAD
Ik zou ook gewoon een finale van gewichtheffen willen zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS erkent kleine sporten niet. Vrij treurig
Na het zien van de werken van Saunders had ik even helemaal geen eetlust meer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:53 schreef franklop het volgende:
Ik heb inmiddels zin in een krentenbol
Dat is wel het grootste nadeel, dat een van de weinige prettige Nederlandstalige commentatoren niet op die losse streams zitten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:47 schreef heywoodu het volgende:
Verdorie, ik had ES1 op de PLAYER op pauze gezet omdat het gouden duo daar zat, maar die zijn dus zwemmen uit gaan zenden vanaf een dik uur geleden en nu is het alleen terug te kijken met de generieke PLAYER-commentator en zijn generieke opleesfeitjes
Olympische programmeringquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste nadeel, dat een van de weinige prettige Nederlandstalige commentatoren niet op die losse streams zitten.
Het commentaar is er wel, maar alleen als ze ook live op tv gaan. En dan becommentariėren ze ook wat er dan in beeld komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Olympische programmering
Om 1:00 ’s nachts vangt de live uitzending vanuit Tokio aan. Met tot 7:00 volop live sport, waarbij 8 populaire sporten (atletiek, gymnastiek, zwemmen, tennis, alle wielersport, basketbal, voetbal, volleybal en alle nieuwe sporten) voorzien worden van Nederlands commentaar op discovery+ en op Eurosport 1 is alles voorzien van Nederlands commentaar. Daarna gaat de dag van van start met de studioprogramma’s Medal Zone en Tokyo Today.
Hadden ze wel beloofd anders.
Weer wat geld van het terreurregime aan het scheppen ja?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:22 schreef DeeBee het volgende:
Wij vlaggen vanavond voor Barshim.
Overigens zit ik alweer op werk, R.I.P. avondsessie. Dat wordt terugkijken op de altijd mooie PLAYER.
Heb jij niet ook een beetje een dompergevoel bij het hoogspringen tegenwoordig? Alsof het sinds dat megajaar tussen Barshim en Bondarenko in 2014 (met ook nog hier en daar een ander) allemaal stil is gevallenquote:
Lijkt mij een vrij effectieve manier om ervoor te zorgen dat ze failliet gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Weer wat geld van het terreurregime aan het scheppen ja?
Als de golf onzin klaar is zal de beeb toch wel atletiek uit gaan zenden?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:42 schreef wimderon het volgende:
Verder erg vervelend dat hockey gaat overlappen met de avondsessie, wat het kijken op DE BELG betreft.
Mensen 2.30m zien springen gaat het broekje niet voor uit nee.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb jij niet ook een beetje een dompergevoel bij het hoogspringen tegenwoordig? Alsof het sinds dat megajaar tussen Barshim en Bondarenko in 2014 (met ook nog hier en daar een ander) allemaal stil is gevallen
Ochtendfinales is wel gewoon bewust natuurlijk (en ook wel te begrijpen)quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij effectieve manier om ervoor te zorgen dat ze failliet gaan.
Dat atletiekschema is overigens echt door een deb in elkaar gedraaid.Allerlei onderdelen niet te combineren, finales in de ochtendsessies en een paar onwijze flopsessies en dan morgenavond een onwijze TOPSHOW met teveel moois.
En dan hebben we dat met speerwerpen ook even gehad met allemaal dikke 90's en nu met de 400m horden waar achterlijk hard gelopen wordt. Wat is atletiek toch een merkwaardige sport.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mensen 2.30m zien springen gaat het broekje niet voor uit nee.
Dat WR leek er écht te komen in dat jaar, met ook al een legendarische battle tijdens Moskou 2013. Het kan verkeren... Barshim doet wat hij kan, maar ri. die hoogtes met dat gemakt zit er niet meer in voor hem lijkt het.
Er is dan paardvoltige waar ze een medaillekandidaat hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als de golf onzin klaar is zal de beeb toch wel atletiek uit gaan zenden?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
Iemand een lijst van de langst staande wereldrecords? Sotomayor zal aardig hoog staan inmiddels.
Buiten de altijd lachweppende werprecords staat alleen het verspring record langer, dat stamt uit 1991.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
Iemand een lijst van de langst staande wereldrecords? Sotomayor zal aardig hoog staan inmiddels.
Zal nog wel even geratificeerd moeten worden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kogelstoten is toch recent verbeterd
3460 meter, welke logische afstand is dat? Niet land- of zeemijl, omrekenen naar voet levert ook geen mooi getal. Iemand een idee?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:31 schreef heywoodu het volgende:
Of nou ja, het kan ouder.
[ afbeelding ]
"One of the most famous mishaps in the history of the Olympics happened in the 1932 Los Angeles Olympics’ steeplechase event. The officials lost count of the number of laps and the athletes actually kept running for 3460m."quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
3460 meter, welke logische afstand is dat? Niet land- of zeemijl, omrekenen naar voet levert ook geen mooi getal. Iemand een idee?
De vooroorlogse Spelen zitten vol met heerlijk knullige verhalenquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
3460 meter, welke logische afstand is dat? Niet land- of zeemijl, omrekenen naar voet levert ook geen mooi getal. Iemand een idee?
Edit nagezocht: official vergat de bel dus rondje te veel gelopen
Wel grappig dat men toen zo dramatisch deed over hoe lang dat record al stond, terwijl het na 23 jaar verbeterd is en het nieuwe nu inmiddels 30 jaar staat en je er niemand op die manier over hoort.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jammer dat dat record van Beamon ooit verbroken is.
Wel een goede manier om de geschiedenisboeken te halen want niemand die het wr 3460 meter steeple aan gaat vallenquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De vooroorlogse Spelen zitten vol met heerlijk knullige verhalen
Die 200 m kan nog wel een keertje ergens georganiseerd worden. Even wat hordelopers contacteren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:31 schreef heywoodu het volgende:
Of nou ja, het kan ouder.
[ afbeelding ]
True.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel grappig dat men toen zo dramatisch deed over hoe lang dat record al stond, terwijl het na 23 jaar verbeterd is en het nieuwe nu inmiddels 30 jaar staat en je er niemand op die manier over hoort.
Op de openbare weg, want moet wel straight zijn voor een WR pogingquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 200 m kan nog wel een keertje ergens georganiseerd worden. Even wat hordelopers contacteren.
Terwijl ze er sindsdien alleen met Pedroso in buurt zijn gekomen. En nog een paar goede anderen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel grappig dat men toen zo dramatisch deed over hoe lang dat record al stond, terwijl het na 23 jaar verbeterd is en het nieuwe nu inmiddels 30 jaar staat en je er niemand op die manier over hoort.
Er is vast wel ergens een rechte atletiekbaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op de openbare weg, want moet wel straight zijn voor een WR poging
Paardenrenbaan kan ookquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een rechte atletiekbaan.
Als dit al bestaat:
[ afbeelding ]
Dit doet pijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een rechte atletiekbaan.
Als dit al bestaat:
[ afbeelding ]
Dat noem jij een stukje? Pfffff ik word al moe als ik er alleen aan denk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik loop ‘s ochtends vaak een stukje. Net 15 km gelopen, lekker, maar het laatste stuk kwam ik in een hoosbui. Helemaal doorweekt.
Dat boeit verder niemand, maar ik wou het toch even delen
Ik heb vorige week 3km gezwommen, laatste stuk in een hoosbui. Ook helemaal doorweektquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik loop ‘s ochtends vaak een stukje. Net 15 km gelopen, lekker, maar het laatste stuk kwam ik in een hoosbui. Helemaal doorweekt.
Dat boeit verder niemand, maar ik wou het toch even delen
Doorweekt bij het zwemmen? Je verwacht het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb vorige week 3km gezwommen, laatste stuk in een hoosbui. Ook helemaal doorweekt
Een doorweekte handdoek dan weer niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Doorweekt bij het zwemmen? Je verwacht het niet.
Ja, da's wel vervelend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een doorweekte handdoek dan weer niet.
Nog niet gezien deze Spelen.quote:
Discovery+quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:12 schreef PippenScottie het volgende:
Waar o waar kunnen we gewoon live atletiek kijken, met normaal commentaar, zonder interviews, cut aways en studio analyses?
Eurosport Playerquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:12 schreef PippenScottie het volgende:
Waar o waar kunnen we gewoon live atletiek kijken, met normaal commentaar, zonder interviews, cut aways en studio analyses?
Dit gaat helemaal misquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:13 schreef franklop het volgende:
https://twitter.com/Atletieknieuws/status/1421771339430510592[ twitter ]
Arme Belgjes
Met name Bolingo zelfquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:13 schreef franklop het volgende:
Arme Belgjes
Nu even werkend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:13 schreef franklop het volgende:
Arme Belgjes
Einde tijdperk Belgian Cheetahsquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:13 schreef franklop het volgende:
Arme Belgjes
Hebben ze nou al een naam voor hun 4x400m mixed team?quote:
Maar even feedback bij hun ingevuld trouwens.quote:
Zal net als gisteren wel mogen blijven staanquote:
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef kilon het volgende:
We zullen waarschijnlijk geen snelle tijden zien zoals bij de vrouwen, maar het kan wel gruwelijk spannend worden.
Belgian Kings and Queensquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Hebben ze nou al een naam voor hun 4x400m mixed team?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |