Minder vinales natuurlijkquote:
Maar wij zijn geen dagjesmensen. Nachtploegquote:Op zondag 1 augustus 2021 02:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder vinales natuurlijk
Dagjesmensen haken dus af na vannacht
Dacht het wel, gewoon atteletiek toch.quote:Op zondag 1 augustus 2021 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogge
Blijven jullie komende week ook in de nacht kijken?
Op naar New Yorkquote:Op zondag 1 augustus 2021 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
Er vliegt hier een Boeing 787-10 Dreamliner over op 10+ km hoogte. Ben alsnog doof van het lawaai.
Ter info.
Die renovatie is wel nodig ja, godsammequote:Op zondag 1 augustus 2021 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zei ik al dat de atletiekbaan in Den Helder voor 1,3 miljoen wordt gerenoveerd en er straks weer KNAU-wedstrijden gehouden kunnen worden?![]()
[ afbeelding ]
Er was wel een steeple-bak trouwens, aan de buitenkant van de bocht, maar die vind ik op de foto niet zo gauw terug.
Dit is tijdens de renovatie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die renovatie is wel nodig ja, godsamme
Erg jammer. Zal wel service zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg irritant dat de NOS bij het eventing blijft, nu moet ik het fietsstunten op de stream bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |