Die renovatie is wel nodig ja, godsammequote:Op zondag 1 augustus 2021 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zei ik al dat de atletiekbaan in Den Helder voor 1,3 miljoen wordt gerenoveerd en er straks weer KNAU-wedstrijden gehouden kunnen worden?![]()
[ afbeelding ]
Er was wel een steeple-bak trouwens, aan de buitenkant van de bocht, maar die vind ik op de foto niet zo gauw terug.
Dit is tijdens de renovatie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die renovatie is wel nodig ja, godsamme
Erg jammer. Zal wel service zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg irritant dat de NOS bij het eventing blijft, nu moet ik het fietsstunten op de stream bekijken.
Neejoh, die komt uit de toekomst.quote:
Gelukkig zit de luchtvochtigheid maar op een procent of 65quote:
Blijkbaar ligt Tokio op dezelfde breedtegraad als bijvoorbeeld Cyprus.quote:
Vind ik leuk.quote:
Dit impliceert al dat er iets aan de hand is...quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:24 schreef Pino112 het volgende:
'Liever m'n hart volgen dan Olympische medailles'
Uh oké
Meedoen is belangrijker dan winnen. Of zoietsquote:Op zondag 1 augustus 2021 03:24 schreef Pino112 het volgende:
Uh oké
Kan niet tegen de hitte. Ironisch.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:24 schreef Pino112 het volgende:
Uh oké
Dat worden weer tenenkrommende interviews na afloop: "Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet"quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan niet tegen de hitte. Ironisch.
Die ga ik overslaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat worden weer tenenkrommende interviews na afloop: "Ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet, ik weet het niet"
Atletiek altijd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 03:32 schreef PippenScottie het volgende:
Moet ik dit nog streamen op een tweede scherm, of kan ik op de bank hangen en zwemmen kijken
Einde tijdperk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |