Die was helemaal opvallend ja, want die hebben zich aantoonbaar niet aan de regels gehouden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vraag mij vooral af waar de Dominicaanse Republiek het terugtrekken van de DSQ op heeft gebaseerd. De VS had dan nog een juridisch punt.
Echt zo'n gevalletje, laten we die ook maar opvissen met de VS dan zijn we van het gezeur af.quote:Op zondag 1 augustus 2021 05:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was helemaal opvallend ja, want die hebben zich aantoonbaar niet aan de regels gehouden.
Oh die ligt er uit ja?quote:Op zondag 1 augustus 2021 06:03 schreef heywoodu het volgende:
Beetje laat, maar jezus wat een bizarre flop van Ross![]()
Dan zeuren mensen over het individuele toernooi van een niet nader te noemen judoka in Nederland, maar dat is echt helemaal niks vergeleken met dit![]()
Een van de favorieten, had een wat moeizame start, maar aan het eind liep hij toch nog naar plek drie met wat aanzetten. Maar toen vertraagde hij bij de laatste drie passen ofzo en werd hij alsnog weer gepasseerd: vierde en niet door als tijdsnelstequote:
Gaat vooral tussen je oren zittenquote:
Gert niet blijkbaar, ligt er nog steeds.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:53 schreef franklop het volgende:
Ik heb inmiddels zin in een krentenbol
Heb het idee dat er jaarlijks geld vanuit de knollenbond naar de NPO gaat om het uit te zendenquote:
Is ook geen sportquote:Op zondag 1 augustus 2021 07:57 schreef Pino112 het volgende:
Op naar het schoonspringen voor het vlaggetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |