Nee joh, gaan voorbeschouwen voor het zeilen. Anders wordt Ayolt MADquote:Op zondag 1 augustus 2021 07:57 schreef Pino112 het volgende:
Op naar het schoonspringen voor het vlaggetje.
Bedoel meer dat we dat zelf gaan kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee joh, gaan voorbeschouwen voor het zeilen. Anders wordt Ayolt MAD
Ik zou ook gewoon een finale van gewichtheffen willen zien.quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS erkent kleine sporten niet. Vrij treurig
Na het zien van de werken van Saunders had ik even helemaal geen eetlust meer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:53 schreef franklop het volgende:
Ik heb inmiddels zin in een krentenbol
Dat is wel het grootste nadeel, dat een van de weinige prettige Nederlandstalige commentatoren niet op die losse streams zitten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:47 schreef heywoodu het volgende:
Verdorie, ik had ES1 op de PLAYER op pauze gezet omdat het gouden duo daar zat, maar die zijn dus zwemmen uit gaan zenden vanaf een dik uur geleden en nu is het alleen terug te kijken met de generieke PLAYER-commentator en zijn generieke opleesfeitjes
Olympische programmeringquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is wel het grootste nadeel, dat een van de weinige prettige Nederlandstalige commentatoren niet op die losse streams zitten.
Het commentaar is er wel, maar alleen als ze ook live op tv gaan. En dan becommentariėren ze ook wat er dan in beeld komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Olympische programmering
Om 1:00 ’s nachts vangt de live uitzending vanuit Tokio aan. Met tot 7:00 volop live sport, waarbij 8 populaire sporten (atletiek, gymnastiek, zwemmen, tennis, alle wielersport, basketbal, voetbal, volleybal en alle nieuwe sporten) voorzien worden van Nederlands commentaar op discovery+ en op Eurosport 1 is alles voorzien van Nederlands commentaar. Daarna gaat de dag van van start met de studioprogramma’s Medal Zone en Tokyo Today.
Hadden ze wel beloofd anders.
Weer wat geld van het terreurregime aan het scheppen ja?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:22 schreef DeeBee het volgende:
Wij vlaggen vanavond voor Barshim.
Overigens zit ik alweer op werk, R.I.P. avondsessie. Dat wordt terugkijken op de altijd mooie PLAYER.
Heb jij niet ook een beetje een dompergevoel bij het hoogspringen tegenwoordig? Alsof het sinds dat megajaar tussen Barshim en Bondarenko in 2014 (met ook nog hier en daar een ander) allemaal stil is gevallenquote:
Lijkt mij een vrij effectieve manier om ervoor te zorgen dat ze failliet gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Weer wat geld van het terreurregime aan het scheppen ja?
Als de golf onzin klaar is zal de beeb toch wel atletiek uit gaan zenden?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:42 schreef wimderon het volgende:
Verder erg vervelend dat hockey gaat overlappen met de avondsessie, wat het kijken op DE BELG betreft.
Mensen 2.30m zien springen gaat het broekje niet voor uit nee.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb jij niet ook een beetje een dompergevoel bij het hoogspringen tegenwoordig? Alsof het sinds dat megajaar tussen Barshim en Bondarenko in 2014 (met ook nog hier en daar een ander) allemaal stil is gevallen
Ochtendfinales is wel gewoon bewust natuurlijk (en ook wel te begrijpen)quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lijkt mij een vrij effectieve manier om ervoor te zorgen dat ze failliet gaan.
Dat atletiekschema is overigens echt door een deb in elkaar gedraaid.Allerlei onderdelen niet te combineren, finales in de ochtendsessies en een paar onwijze flopsessies en dan morgenavond een onwijze TOPSHOW met teveel moois.
En dan hebben we dat met speerwerpen ook even gehad met allemaal dikke 90's en nu met de 400m horden waar achterlijk hard gelopen wordt. Wat is atletiek toch een merkwaardige sport.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mensen 2.30m zien springen gaat het broekje niet voor uit nee.
Dat WR leek er écht te komen in dat jaar, met ook al een legendarische battle tijdens Moskou 2013. Het kan verkeren... Barshim doet wat hij kan, maar ri. die hoogtes met dat gemakt zit er niet meer in voor hem lijkt het.
Er is dan paardvoltige waar ze een medaillekandidaat hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als de golf onzin klaar is zal de beeb toch wel atletiek uit gaan zenden?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
Iemand een lijst van de langst staande wereldrecords? Sotomayor zal aardig hoog staan inmiddels.
Buiten de altijd lachweppende werprecords staat alleen het verspring record langer, dat stamt uit 1991.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:28 schreef Faraday01 het volgende:
Iemand een lijst van de langst staande wereldrecords? Sotomayor zal aardig hoog staan inmiddels.
Zal nog wel even geratificeerd moeten worden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kogelstoten is toch recent verbeterd
3460 meter, welke logische afstand is dat? Niet land- of zeemijl, omrekenen naar voet levert ook geen mooi getal. Iemand een idee?quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:31 schreef heywoodu het volgende:
Of nou ja, het kan ouder.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |