Ja maar zwemmenquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:41 schreef PippenScottie het volgende:
Genant dat dit nergens wordt uitgezonden trouwens.
Zwemfinales zijn belangrijker natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:41 schreef PippenScottie het volgende:
Genant dat dit nergens wordt uitgezonden trouwens.
Net zoals anderen met kleding etc. zich anders uitdossen, doet zij dat met haar mondkapje. Vind het wel leuk bedacht.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk het idee van dat mondmasker bij die Amerikaanse kogelstootster? Ik neem aan puur voor de aandacht, of heeft ze rotte tanden?
Ja, laten we nog een keer naar.. tuurt naar scherm Chalmers en Dressel kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwemfinales zijn belangrijker natuurlijk
Het kan ook zijn dat ze het uit gezondheidsoverwegingen doet natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net zoals anderen met kleding etc. zich anders uitdossen, doet zij dat met haar mondkapje. Vind het wel leuk bedacht.
Nee de zekere overwinning van een smerig dikke Chinese is spannendquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, laten we nog een keer naar.. tuurt naar scherm Chalmers en Dressel kijken
Mwah, als je 'm wel opdoet bij het gooien terwijl je alleen in de ring staat en vervolgens zonder mondkapje in de oksel van je concurrentes duikt om te knuffelen gaat die vlieger niet opquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze het uit gezondheidsoverwegingen doet natuurlijk
Oh ik dacht dat je het over design had. Ja geen idee dan. Maar er is ook een hordenloopster die haar mondkapje ophoudt tijdens de race zelf. Lijkt mij mij niet echt prettig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze het uit gezondheidsoverwegingen doet natuurlijk
Bal is rond.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:56 schreef Redefine het volgende:
Nou. We kunnen nu zeker wel zeggen dat er niks gedaan is met het aangetekende protest.
Wel iets...onder tapijt geveegdquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:56 schreef Redefine het volgende:
Nou. We kunnen nu zeker wel zeggen dat er niks gedaan is met het aangetekende protest.
Gong schreeuwt.quote:
Het kan nog. De medailles hangen nog niet omquote:Op zondag 1 augustus 2021 04:56 schreef Redefine het volgende:
Ik vraag mij vooral af waar de Dominicaanse Republiek het terugtrekken van de DSQ op heeft gebaseerd. De VS had dan nog een juridisch punt.quote:
Het zou wel wat zijn dat je nu iemand voorbij ziet komen. Ho, stop, ze zijn toch gediskwalificeerd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan nog. De medailles hangen nog niet om
Ik verwacht vier keer goud op drie afstanden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:58 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik verwacht niets minder dan drie keer goud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |