Wat is er gebeurd dan? Ik ben dagjesmensquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:31 schreef Szura het volgende:
Belgje vindt het ook BEFLIKKERING dat de VS nog mee mag doen
Ze wilden tussen de Olympische en Paralympische Spelen een presentatietoernooitje organiseren. Maar geen idee of dat nog doorgaat met die coronamaatregelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Flauw. Gewoon meedoen. Deelnemen belangrijker dan winnen en zulks.
DQ, en toen geen DQ.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Ik ben dagjesmens
Goede grap.quote:
VS was DSQ wegens verkeerd positioneren in de wisselzone. Na protest toch toegelaten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Ik ben dagjesmens
@ijs_beerquote:
Alsof jij de helft daarvan meemaakt.quote:
Of we laten het stokje vallen of wisselen verkeerdquote:
Heel knap vierde worden past wel bij deze Spelen.quote:
Het dagprogramma en nachtprogramma zijn even lang toch? Dan klopt dat welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alsof jij de helft daarvan meemaakt.
En daar weer protest tegen.quote:
jupquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
Weet de Belg ook van de wijziging in TeamNL?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
Weet de Belg ook van de wijziging in TeamNL?
Circusnummer.quote:
*hèquote:
Nee hoor, ze worden 9equote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Op naar een prachtig olumpisch diploma!
Ben in Doel geweest. Komt dichtbij.quote:
Ik vind haar wel leuk eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik gok op vierde met een brons randje.
Voor Belgische begrippenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar België is hier dus heel goed in?
Voor Belgische begrippenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar België is hier dus heel goed in?
dom rep was in eerste instantie ook DSQquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:40 schreef Zorro het volgende:
Nederland heeft gewoon brons als de USA gewoon DSQ was gebleven
Het verhaal van deze OS voor Nederland.quote:
Dominicaans Republiek toch ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef Arth_NL het volgende:
USA kan toch nog met terugwerkende kracht alsnog gediskwalificeerd worden, las ik ergens?
Zilver met ook een DSQ voor de Domenicaanse Republiek.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:40 schreef Zorro het volgende:
Nederland heeft gewoon brons als de USA gewoon DSQ was gebleven
4e met een zilver randje.quote:
Oh jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
dom rep was in eerste instantie ook DSQ
Maar Amerika gaat nooit gediskwalificeerd wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zilver met ook een DSQ voor de Domenicaanse Republiek.
Het was toch een nationaal record? Terwijl Klaver dacht dat het snelwandelen was volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef kilon het volgende:
Tegenvallende tijd voor een sterkere opstelling
Sjuutquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:40 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Duitser heeft extra rondje gelopen?
Met name fijn dat iedereen in dezelfde volgorde loopt qua man/vrouwquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Geslaagd debuut van dit onderdeel, hele toffe finale.
Jammer van dat gezeik in de halve finale.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Dit is gewoon een prima toevoeging.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Amerika gaat nooit gediskwalificeerd worden
quote:
Goud met ook een DSQ voor Polen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Absoluut. Veel beter dan bij zo'n estafette in het zwemmen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik kijk al.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal stukje duiding van prof dr mr ir
Bij mij kwam er wel een godver uit die laatste vijftig meter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef ijs_beer het volgende:
So close. (Ik zat misschien te schreeuwen tegen de TV dat ze ene medaille gingen pakken)
Als DOM maar niet DSQ krijgt zonder dat USA DSQ krijgtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is geen sport.quote:
Valt wel mee, bij alle onderdelen worden atleten vierdequote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het verhaal van deze OS voor Nederland.
Wanneer maken ze die beslissing bekend?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja hehe
Maar USA en Dom. rep waren eigen gediskwalificeerd in de series
Veel meer ploegen die serieus meedoen i.p.v. Amerikaanse dominantie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Absoluut. Veel beter dan bij zo'n estafette in het zwemmen.
Herstelbetalingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat hield het protest van Duitsland eigenlijk precies in?
Behalve dat de VS en de DR ook daadwerkelijk DSQ waren...quote:
Kan ze in de buurt van het WR komen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef Aguero het volgende:
Nu klaar zitten voor een nieuw OR.
Hup SAFP.
Zodra USA geld heeft overgemaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer maken ze die beslissing bekend?
Komt omdat ze hier allemaal m-v-v-m doen. Mag ook anders, dan kijk je er al totaal anders naar. Net als met dat zwemmen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Absoluut. Veel beter dan bij zo'n estafette in het zwemmen.
Ja, vanaf nu weten we dat je diskwalificaties kan afkopen. Zeer geslaagd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
10.70quote:
Geen idee, maar kan het me niet voorstellen dat ze het nog terug draaien na het lopenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer maken ze die beslissing bekend?
10.64quote:
Alleen waren die niet al gediskwalificeerd.quote:
Deelnemers laten deelnemen aan een finale terwijl ze gediskwalificeerd zijn, dat moet je niet willen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:45 schreef Piles het volgende:
Maar je kan na de medal-race toch niet alsnog deelnemers diskwalificeren voor de series. Dat moet je niet willen joh.
Hoeveel ik NL ook een medaille gun.
Nee precies. Neem een tijdige beslissing en hou je daar aanquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deelnemers laten deelnemen aan een finale terwijl ze gediskwalificeerd zijn, dat moet je niet willen.
Datquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deelnemers laten deelnemen aan een finale terwijl ze gediskwalificeerd zijn, dat moet je niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |