Met name fijn dat iedereen in dezelfde volgorde loopt qua man/vrouwquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Geslaagd debuut van dit onderdeel, hele toffe finale.
Jammer van dat gezeik in de halve finale.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Dit is gewoon een prima toevoeging.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar Amerika gaat nooit gediskwalificeerd worden
quote:
Goud met ook een DSQ voor Polen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zilver met ook een DSQ voor de Domenicaanse Republiek.
Absoluut. Veel beter dan bij zo'n estafette in het zwemmen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik kijk al.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal stukje duiding van prof dr mr ir
Bij mij kwam er wel een godver uit die laatste vijftig meter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:43 schreef ijs_beer het volgende:
So close. (Ik zat misschien te schreeuwen tegen de TV dat ze ene medaille gingen pakken)
Als DOM maar niet DSQ krijgt zonder dat USA DSQ krijgtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zilver met ook een DSQ voor de Domenicaanse Republiek.
Is geen sport.quote:
Valt wel mee, bij alle onderdelen worden atleten vierdequote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het verhaal van deze OS voor Nederland.
Wanneer maken ze die beslissing bekend?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja hehe
Maar USA en Dom. rep waren eigen gediskwalificeerd in de series
Veel meer ploegen die serieus meedoen i.p.v. Amerikaanse dominantie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Absoluut. Veel beter dan bij zo'n estafette in het zwemmen.
Herstelbetalingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Wat hield het protest van Duitsland eigenlijk precies in?
Behalve dat de VS en de DR ook daadwerkelijk DSQ waren...quote:
Kan ze in de buurt van het WR komen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:44 schreef Aguero het volgende:
Nu klaar zitten voor een nieuw OR.
Hup SAFP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |