ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaakquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij zijn jou hier ook liever kwijt dan rijk, maar jij blijft toch ook?
Uh, goeie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaak
Ik houd wel van je hoor, pedante lul of nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaak
Misschien kan hij mee de boot op in Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd wel van je hoor, pedante lul of niet
Volgens mij woont hij niet vlakbij meer maar ik haal hem moeiteloos op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kan hij mee de boot op in Zwijndrecht.
Ik sta graag mijn plaatsje af. Dan is dat NU geregeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En mee langs Papendrecht. Dan zie ik @aTypisch ook weer eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij niet vlakbij meer maar ik haal hem moeiteloos op.
Een Canal Parade langs al die grefo-dorpen daar!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En mee langs Papendrecht. Dan zie ik @:aTypisch ook weer eens.
Dat is lang geleden
@tong80 is ook altijd boosquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Helaas, het blijft een waardeloze comeback.
Zaak gesloten.
IKquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:tong80 is ook altijd boos
Laat dit op je inwerken.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:tong80 is ook altijd boos
Laat dit op je inwerken.
Dat je dat maar weetquote:
Da's best fris maat.quote:
Op festivals vond ik dit gewoon prima (op een afstandje voordat mensen mij beschuldigen van een Mosh pit) maar dit zal ik niet snel zelf opzetten.quote:
Is het verhaal van de vervelende tweede prik serieus te nemen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Pfizerkatertje lijkt inderdaad wel redelijk voorbij @:lenny_leonard
Ga als een roos slapen straks denk ik
Ter info
Ik had hem gisterochtend, hele dag nergens last van maar toen de halve nacht wakker gelegen met koppijn en vandaag de hele dag het gevoel alsof ik gisteren op een festival heb rondgelopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het verhaal van de vervelende tweede prik serieus te nemen?
Ik heb die shit morgen om 19:05, wat een tijd...
Ah zin in. Heel mijn weekend weggooien genot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem gisterochtend, hele dag nergens last van maar toen de halve nacht wakker gelegen met koppijn en vandaag de hele dag het gevoel alsof ik gisteren op een festival heb rondgelopen.
Had hem op dezelfde ochtend als een maat van me en die heeft nergens last van dus er is hoop!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah zin in. Heel mijn weekend weggooien genot.
Ik denk niet dat mijn weerstand heel goed is na een week mijn wekker om 4:30.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Had hem op dezelfde ochtend als een maat van me en die heeft nergens last van dus er is hoop!
24 uur na de prik begon hoofdpijn en warm lichaamquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het verhaal van de vervelende tweede prik serieus te nemen?
Ik heb die shit morgen om 19:05, wat een tijd...
Neem een paar paracetamolletjes voorafquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn weerstand heel goed is na een week mijn wekker om 4:30.
Gewoon voor de prik afdoende alcohol inslaan en het leed accepteren.
Doe ik niet aan. Gif in mijn lichaam spuiten is 1 ding maar medicijnen weiger ikquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Neem een paar paracetamolletjes vooraf
Niet doen al die bijwerkingen en je weet niet wat er in zit!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Neem een paar paracetamolletjes vooraf
Gewoon rechts vooraan gaan staan. Nooit klachten gehad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op festivals vond ik dit gewoon prima (op een afstandje voordat mensen mij beschuldigen van een Mosh pit) maar dit zal ik niet snel zelf opzetten.
Eigenlijk is enkel de grindcore parade leukquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik krijg pas over twee weken mijn tweede Moderna.
Restricties of niet, ik ga in september wel gewoon mijn ouders bezoeken. In drie jaar tijd drie keer gezien.
Napalm Death?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk is enkel de grindcore parade leuk
Een Rompeprop uit Eindhoven staat ook gewoon wereldwijd op de grootste festivals. Beetje strandballen het publiek ingooien en gaan.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een Rompeprop uit Eindhoven staat ook gewoon wereldwijd op de grootste festivals. Beetje strandballen het publiek ingooien en gaan.
Bah, nu heb ik ineens een hekel aan corona.
Kwam je niet opdagen op jullie paydate?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:24 schreef GGMM het volgende:
Woeste privéberichten van Mike Verweij ontvangen
Wat een topavond
@:maxi-mus
Wat moest ie?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:24 schreef GGMM het volgende:
Wat een topavond
Lekker maat. Graag picsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Zo goud opvissen en visje halen op de markt.
Vergeet de pakken wijn niet bij de supermarkt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Zo goud opvissen en visje halen op de markt.
Zaterdag marktdag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeet de pakken wijn niet bij de supermarkt.
Kibbeling en makreel.......quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Wat voor vissie is het geworden?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Plaats dan op zijn minst nog één post.
Doe dat voor mij en @:Muskusboktor57
Normaal doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel opvallend dat alleen anti-vaxxers zijn verbannen. Ik vrees voor user @:scrummie .
Als @Scrummie een anti-vaxxer is dan moet 'ie een dusdanige kopstoot krijgen dat 'ie al zijn tanden breekt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel opvallend dat alleen anti-vaxxers zijn verbannen. Ik vrees voor user @:scrummie .
Geldt dat specifiek voor @Scrummie ? Of ook voor zijn vrienden @PSVCL en @KingRoland ?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als @:Scrummie een anti-vaxxer is dan moet 'ie een dusdanige kopstoot krijgen dat 'ie al zijn tanden breekt.
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geldt dat specifiek voor @:scrummie ? Of ook voor zijn vrienden @:psvcl en @:kingroland ?
Nee hij is verstandig gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee wie die tweede user is maar Flopland en PSVCL worden niet echt gemist nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het niveau is aanzienlijk hoger zonder @:kingroland @:scrupuleus en @:psvcl
@scrupuleus stel je eens voorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee wie die tweede user is maar Flopland en PSVCL worden niet echt gemist nee.
Warm bad?
Was ook wel erg ongepast.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:24 schreef GGMM het volgende:
Wat een topavond
Wat, mijn opmerking?quote:
Ik was niet serieus. En eens uiteraard. T met hun sensatiezucht is walgelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, mijn opmerking?
Ik wist toen toch niet wat er gebeurd was. Hij had gewoon moeten wachten tot het officieel naar buiten gebracht kon worden.
Ezelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, mijn opmerking?
Ik wist toen toch niet wat er gebeurd was. Hij had gewoon moeten wachten tot het officieel naar buiten gebracht kon worden.
Aangepakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
@:de_kraam maakt de grap in de Ajaxreeks die niemand durfde te maken maar wel dacht. Wat een strijder.
Die jongen wordt soft met zijn vaccinatie, carriere en alles. Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Overigens had ik deze van @:Caland verwacht
Met een ban tot gevolg mag ik hopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangepakt.
Godver, wat voelt dit apart zeg.
@:AFCNiels
gore bigquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Ik heb 600 gram kippenvleugels in de oven liggen.
Bans worden niet besprokenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een ban tot gevolg mag ik hopen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een ban tot gevolg mag ik hopen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:16 schreef Mortaxx het volgende:
Grap niet kunnen lezen. Wat is @:onlogisch snel
Hij staat op m'n shortlist voor moderator van het jaar 2021!
Niemand trapt hierin.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
Grap nog kunnen lezen dankzij @:lenny_leonard
Matige grap, ingrijpen van de zeer gewaardeerde moderator is terecht
@skysherrif kijk deze mallootquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand trapt hierin.
Onlogisch een zeer gewaardeerde morderator noemen
@:skysheriff check dit
Je post hier immers dagelijks!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lenny zou toch onderhand mijn tag wel moeten weten
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:41 schreef Oriente het volgende:
Uurtje gesport
@:GGMM @:onlogisch @:coco @:fetx @:scrummie
Hax met Polen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:41 schreef Oriente het volgende:
Uurtje gesport
@:GGMM @:onlogisch @:coco @:fetx @:scrummie
@kapiteintjequote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The Simpsons is ook helemaal niet leuk.
Je moet reserveren zodat er maar een maximaal aantal mensen tegelijk aanwezig kan zijn, dus nee viel echt best wel meequote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Superspreading event of valt het mee met de types daar?
Ja, dat reserveren weet ik. Ging me meer om de types die daar over het algemeen komen, maar dat kan per stad verschillenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je moet reserveren zodat er maar een maximaal aantal mensen tegelijk aanwezig kan zijn, dus nee viel echt best wel mee
Ah zo. Ja vrij divers. Wat 'ouderen' (40+), jochies in een Willem II shirt, en een paar van die mega opgepompte typesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, dat reserveren weet ik. Ging me meer om de types die daar over het algemeen komen, maar dat kan per stad verschillen
Meer over of het aso's zijn of niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah zo. Ja vrij divers. Wat 'ouderen' (40+), jochies in een Willem II shirt, en een paar van die mega opgepompte types
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Vind je dat ook zo geilquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
en een paar van die mega opgepompte types
Z'n UI was de kapitein uit The Simpsonsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was / is hij groot Simpsonsfan ja? Verrast mij niks.
Ik kijk toch geen Simpsons dus hoe moest ik dat weten. Tevens zie je mobiel geen UIenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n UI was de kapitein uit The Simpsons
Is er al die tijd niet een kwartje gevallen?
Prik zit er nu net in toch? Sterkte.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk toch geen Simpsons dus hoe moest ik dat weten. Tevens zie je mobiel geen UIen
En nu ga ik overmatig drinken en hopen dat @:caland zijn tweede vaccinatieverhaal klopt
Mobiel zie je dat ook. Als je settings normaal staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk toch geen Simpsons dus hoe moest ik dat weten. Tevens zie je mobiel geen UIen
En nu ga ik overmatig drinken en hopen dat @:caland zijn tweede vaccinatieverhaal klopt
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:53 schreef Zipportal het volgende:
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!?
[ afbeelding ]
@:Scrummie
quote:Ik zou willen dat de rechter alt en de S de ß zouden opleveren, ipv dat hij de code om tekst door te strepen neerplempt
Goed leesvoer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo beginnen aan Joe Speedboot van Tommy Wieringa.
Ik ben benieuwd.
ook gelezen maar kan me er weinig van herinnerenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben benieuwd.
Denk dat je beter Oeroeg van Hella Haasse kunt lezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben benieuwd.
Knalfuif !!!!!!!!!quote:
@GGMM is 12 uurtjes aan het sporten, @Scrummie is depressief van Feyenoord, @Coco is de hei op en waar @Muskusboktor57 uithangt wil ik niet eens wetenquote:
Oriente pakt elke user hard aan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM is 12 uurtjes aan het sporten, @:Scrummie is depressief van Feyenoord, @:Coco is de hei op en waar @:muskusboktor57 uithangt wil ik niet eens weten
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM is 12 uurtjes aan het sporten, @:Scrummie is depressief van Feyenoord, @:Coco is de hei op en waar @:muskusboktor57 uithangt wil ik niet eens weten
Scrummie is tenminste wél volhardend in zijn idee dat voetbal pas weer luek wordt als de stadions vol en met name De Kuip.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie is bijna de enige die niet depressief wordt van Feyenoord.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie is bijna de enige die niet depressief wordt van Feyenoord.
Erg mooi.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen wordt moderator @:onlogisch stevig aangepakt in het Feyenoord topic.
Genoten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen wordt moderator @:onlogisch stevig aangepakt in het Feyenoord topic.
Fantastischquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Bolletjes knakworst @GGMMquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:15 schreef tong80 het volgende:
Gebakken, gekruide kipschnitzel, champignons, rode paprika, courgette.
Om 6:00 uur 's ochtends. Dat zijn nog eens tijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
ERG ERG MOOI. @:Caland
Altijd ready.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om 6:00 uur 's ochtends. Dat zijn nog eens tijden.
Kan ook lekker zijn.quote:
Allang gegetenquote:
Meestal curry, maar ik laat in het midden wat ik vandaag heb gedaan. Dat vind ik namelijk discutabel.quote:
Wat is hier zo mooi aan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
ERG ERG MOOI. @:Caland
Wanneer komt de sportschoolvermelding?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:31 schreef onlogisch het volgende:
250 gram groente
200 gram gebakken aardappeltjes
280 gram biefstuk
@:AFCNiels ,
Sorry makker.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:31 schreef onlogisch het volgende:
250 gram groente
200 gram gebakken aardappeltjes
280 gram biefstuk
@:AFCNiels ,
Sorry makker.
Hee je leeft nog!quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet @:zipportal niet proberen te doorgronden en gewoon maar accepteren dat hij hier post.
Vandaag rustdag maat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer komt de sportschoolvermelding?
VERTEL ONS ALLESquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging niet goed kan ik je zeggen. Bohhh
Waar had je allemaal last van? Griepklachten of zo?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging niet goed kan ik je zeggen. Bohhh
Oh, is het er zo een.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet @:zipportal niet proberen te doorgronden en gewoon maar accepteren dat hij hier post.
Van futloos tot koppijn tot niet meer naar een scherm kunnen kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar had je allemaal last van? Griepklachten of zo?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag rustdag maat.
Morgen klappen we de gym. In de ochtend. 's Middags naar Varkenoord. Onlo Jr. doet mee aan de Feyenoord Soccer School. Altijd mooi
Dat is wel erg leuk. Als hij een man weet te passeren en dan ook nog scoort, dan zit hij zo bij de selectie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Onlo Jr. doet mee aan de Feyenoord Soccer School.
Deze post krijgt een like. (Ondanks dat het quoten je niet erg goed afgaat)quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel erg leuk. Als hij een man weet te passeren en dan ook nog scoort, dan zit hij zo bij de selectie.
2e pfizer?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van futloos tot koppijn tot niet meer naar een scherm kunnen kijken.
En toen was het ineens weer beter. Wellicht had ik gisteren niet meer moeten drinken dan perse nodig.
Dit laatste komt door fok.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post krijgt een like. (Ondanks dat het quoten je niet erg goed afgaat)
Erg jammer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef onlogisch het volgende:
Net nog even gekeken. User @:atypisch helaas nog niet op #ANONIEM
Erg jammer. Net twee kantjes aan motivatie getikt voor Niels.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel veel, ik ben 11 augustus aan de beurt. Misschien kan ik me eindelijk ook een keer ziek melden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Mijn lichaam heeft mij teleurgesteld
Is ie er weer afgedonderd?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef onlogisch het volgende:
Net nog even gekeken. User @:atypisch helaas nog niet op #ANONIEM
Mensen die dit soort shirts dragen neem ik niet serieus.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:55 schreef onlogisch het volgende:
Zit even te kijken op zalando voor wat shirtjes.
zou ie rukken met rechts?
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit mode in Papendrecht?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
In je moeders kutje, jwtquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk shirt, user @onlogisch .quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een walgelijk lelijk shirtquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sport.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:31 schreef tong80 het volgende:
Nu Nederland - Nieuw Zeeland. Halve finale hockey.......
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef tong80 het volgende:
Iemand de vallende en toch winnende Hassan nog gezien?
Ook geen sport als je blijkbaar kan vallen, een beetje aanzet en dan nog eerste wordtquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef tong80 het volgende:
Iemand de vallende en toch winnende Hassan nog gezien?
Badminton dubbelfinale. Indonesische wisselde tijdens een ralley van racket en won het punt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook geen sport als je blijkbaar kan vallen, een beetje aanzet en dan nog eerste wordt
Raar op de 1500 meter als je één van de besten bent inderdaad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook geen sport als je blijkbaar kan vallen, een beetje aanzet en dan nog eerste wordt
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
Is snelwandelen eigenlijk nog een onderdeel? Dat was altijd wel mooi, van die anorexiapatienten die hun hele lichaam naar de tering helpen
50 kilometer zelfs. Is verplaatst naar buiten Tokio. Laat daar nou net nu een hittegolf zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
Is snelwandelen eigenlijk nog een onderdeel? Dat was altijd wel mooi, van die anorexiapatienten die hun hele lichaam naar de tering helpen
Ik heb hier NIKS gehoordquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Oh dat alarm gaat weer af
Dan krijgen we die vermoeiende topics weer!
Twee muesli bollen rosbief-kaas.quote:
Ik ook niet.quote:
GC / Wegens een alarmerende situatie is het maandelijkse alarm verplaatst.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Oh dat alarm gaat weer af
Dan krijgen we die vermoeiende topics weer!
Cruijffquote:
Zo gemakkelijk komt hij er niet vanaf.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
De FB in OS is weer ingetrokken. @:zipportal
OS is een parodie op een subforum.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
De FB in OS is weer ingetrokken. @:zipportal
Ik vind het wel een warm bad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OS is een parodie op een subforum.
Het helpt niet als je enkel langskomt om te stellen dat niks een sport is en weer vertrekt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Dan zal ik het wel mis hebben.
Het zijn de Olympische Spelen. Niet de Olympische Sporten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het helpt niet als je enkel langskomt om te stellen dat niks een sport is en weer vertrekt.
Verder is in bad gaan verschrikkelijk.
Hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengen en daar baal ik van...quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zijn de Olympische Spelen. Niet de Olympische Sporten.
Logisch dat ze daar dus wat spelletjes doen. Als mensen die spelletjes een sport noemen dan mogen ze daar best op worden aangepakt.
"Als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer" blijft altijd wel een goeie als je het niet meer weet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengen en daar baal ik van...
Like gegeven dan maar.
Helaas vaak erg onbegrepen gezien de muzikale wansmaak in Nederland.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer" blijft altijd wel een goeie als je het niet meer weet.
Nieuwe OS note is uit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OS is een parodie op een subforum.
Zeg niets of zeg wie het is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Net een vrij bekende voetballer aan de lijn en ik kwam er eigenlijk pas achter toen hij er zelf over begon en het gesprek was afgerond.
Dramaandag.
Doe niet zo interessant.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Net een vrij bekende voetballer aan de lijn en ik kwam er eigenlijk pas achter toen hij er zelf over begon en het gesprek was afgerond.
Dramaandag.
Kon hem niet eens uitschelden voor judas enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Of ligt de teleurstelling in het feit dat je hem nu niet richting Feyenoord hebt kunnen verleiden?
Dat is wel echt klote zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon hem niet eens uitschelden voor judas enzo.
Neem een pilsje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel echt klote zeg.
Gvd wat vermaak ik mij met vakantie.
Ben je nog ziek?quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel echt klote zeg.
Gvd wat vermaak ik mij met vakantie.
Nee dat was echt 5 uur en toen klaar al moet ik wel zeggen dat mijn lichaam zich nog steeds wel ietwat oud en stram voelt.quote:
Ik probeer mij juist in te houdenquote:
Dan raad ik je aan om video's te gaan bekijken van Russen die achterlijk hoge gebouwen en hijskranen beklimmen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer mij juist in te houden
Biertje is opengetrokken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om video's te gaan bekijken van Russen die achterlijk hoge gebouwen en hijskranen beklimmen.
Is lastig. Dronken richting de supermarkt voor meer doe ik hooguit in mijn werkbus maar dat ziet de track & tracequote:
Dronken in de werkbus, yeah !!!quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is lastig. Dronken richting de supermarkt voor meer doe ik hooguit in mijn werkbus maar dat ziet de track & trace
Goden uitvinding die dingen hoor. Er zit zoveel bier in de mat dat als er water in de cabine komt je over je nek gaatquote:Op maandag 2 augustus 2021 16:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dronken in de werkbus, yeah !!!
Zeer schattigquote:Op maandag 2 augustus 2021 18:11 schreef Caland het volgende:
https://www.politie.nl/ge(...)enoord-training.html
[ afbeelding ]
ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS
Die heeft veel op d'r knietjes gezeten booohh.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS
Is toch heerlijk man, zo'n kakkerlak aan je staaf.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:36 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die heeft veel op d'r knietjes gezeten booohh.
Zou raken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS
Of wanneer jij je eerste like op een post scoort.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tijd voor een polletje wanneer hij komt te overlijden aan een hartinfarct.
Mensen die zich druk maken om likes hebben een kleine piemel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of wanneer jij je eerste like op een post scoort.
Piemel voor je. Gehrman krijgt een like.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of wanneer jij je eerste like op een post scoort.
En toch heb je je like te pakken. Wat een gigantische pjenis moet jij tussen de benen hebben hangen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om likes hebben een kleine piemel.
Zie ik daar nou een toet op tafel liggenquote:
Wiet, bier, sterke drank, een pakje coke, een lepel voor de heroïne.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie ik daar nou een toet op tafel liggen
Dan zou hij misschien ook eens wat minder gaan eten
De helft van die groep bestaat gewoon uit vrouwen, het moet toch niet gekker worden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ROT-TER-DAM HOO-LI-GANS
Space pack is kennelijk mdma als toetje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wiet, bier, sterke drank, een pakje coke, een lepel voor de heroïne.
Braddie gaat los.
Ik wil mij verontschuldigen voor mijn aanval aan jouw adres. Braddie is hier het tragische aandachtshoertje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 18:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om likes hebben een kleine piemel.
Een call centre medewerker had ooit mij aan de lijn en vond het leuk om met de grote tong80 te spreken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Dramaandag.
Ik wilde het net typen. En k wilde net gaan eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |