ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaakquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij zijn jou hier ook liever kwijt dan rijk, maar jij blijft toch ook?
Uh, goeie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaak
Ik houd wel van je hoor, pedante lul of nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zit hier dan ook niet voor jouw vermaak
Misschien kan hij mee de boot op in Zwijndrecht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd wel van je hoor, pedante lul of niet
Volgens mij woont hij niet vlakbij meer maar ik haal hem moeiteloos op.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien kan hij mee de boot op in Zwijndrecht.
Ik sta graag mijn plaatsje af. Dan is dat NU geregeld.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En mee langs Papendrecht. Dan zie ik @aTypisch ook weer eens.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij niet vlakbij meer maar ik haal hem moeiteloos op.
Een Canal Parade langs al die grefo-dorpen daar!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En mee langs Papendrecht. Dan zie ik @:aTypisch ook weer eens.
Dat is lang geleden
@tong80 is ook altijd boosquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Helaas, het blijft een waardeloze comeback.
Zaak gesloten.
IKquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:tong80 is ook altijd boos
Laat dit op je inwerken.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:tong80 is ook altijd boos
Laat dit op je inwerken.
Dat je dat maar weetquote:
Da's best fris maat.quote:
Op festivals vond ik dit gewoon prima (op een afstandje voordat mensen mij beschuldigen van een Mosh pit) maar dit zal ik niet snel zelf opzetten.quote:
Is het verhaal van de vervelende tweede prik serieus te nemen?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Pfizerkatertje lijkt inderdaad wel redelijk voorbij @:lenny_leonard
Ga als een roos slapen straks denk ik
Ter info
Ik had hem gisterochtend, hele dag nergens last van maar toen de halve nacht wakker gelegen met koppijn en vandaag de hele dag het gevoel alsof ik gisteren op een festival heb rondgelopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het verhaal van de vervelende tweede prik serieus te nemen?
Ik heb die shit morgen om 19:05, wat een tijd...
Ah zin in. Heel mijn weekend weggooien genot.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem gisterochtend, hele dag nergens last van maar toen de halve nacht wakker gelegen met koppijn en vandaag de hele dag het gevoel alsof ik gisteren op een festival heb rondgelopen.
Had hem op dezelfde ochtend als een maat van me en die heeft nergens last van dus er is hoop!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah zin in. Heel mijn weekend weggooien genot.
Ik denk niet dat mijn weerstand heel goed is na een week mijn wekker om 4:30.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Had hem op dezelfde ochtend als een maat van me en die heeft nergens last van dus er is hoop!
24 uur na de prik begon hoofdpijn en warm lichaamquote:Op vrijdag 30 juli 2021 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het verhaal van de vervelende tweede prik serieus te nemen?
Ik heb die shit morgen om 19:05, wat een tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |