50 kilometer zelfs. Is verplaatst naar buiten Tokio. Laat daar nou net nu een hittegolf zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 11:42 schreef Caland het volgende:
Is snelwandelen eigenlijk nog een onderdeel? Dat was altijd wel mooi, van die anorexiapatienten die hun hele lichaam naar de tering helpen
Ik heb hier NIKS gehoordquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Oh dat alarm gaat weer af
Dan krijgen we die vermoeiende topics weer!
Twee muesli bollen rosbief-kaas.quote:
Ik ook niet.quote:
GC / Wegens een alarmerende situatie is het maandelijkse alarm verplaatst.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:00 schreef GGMM het volgende:
Oh dat alarm gaat weer af
Dan krijgen we die vermoeiende topics weer!
Cruijffquote:
Zo gemakkelijk komt hij er niet vanaf.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
De FB in OS is weer ingetrokken. @:zipportal
OS is een parodie op een subforum.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
De FB in OS is weer ingetrokken. @:zipportal
Ik vind het wel een warm bad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OS is een parodie op een subforum.
Het helpt niet als je enkel langskomt om te stellen dat niks een sport is en weer vertrekt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Dan zal ik het wel mis hebben.
Het zijn de Olympische Spelen. Niet de Olympische Sporten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het helpt niet als je enkel langskomt om te stellen dat niks een sport is en weer vertrekt.
Verder is in bad gaan verschrikkelijk.
Hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengen en daar baal ik van...quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het zijn de Olympische Spelen. Niet de Olympische Sporten.
Logisch dat ze daar dus wat spelletjes doen. Als mensen die spelletjes een sport noemen dan mogen ze daar best op worden aangepakt.
"Als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer" blijft altijd wel een goeie als je het niet meer weet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik eigenlijk niks tegenin brengen en daar baal ik van...
Like gegeven dan maar.
Helaas vaak erg onbegrepen gezien de muzikale wansmaak in Nederland.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
"Als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer" blijft altijd wel een goeie als je het niet meer weet.
Nieuwe OS note is uit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
OS is een parodie op een subforum.
Zeg niets of zeg wie het is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Net een vrij bekende voetballer aan de lijn en ik kwam er eigenlijk pas achter toen hij er zelf over begon en het gesprek was afgerond.
Dramaandag.
Doe niet zo interessant.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
Net een vrij bekende voetballer aan de lijn en ik kwam er eigenlijk pas achter toen hij er zelf over begon en het gesprek was afgerond.
Dramaandag.
Kon hem niet eens uitschelden voor judas enzo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Of ligt de teleurstelling in het feit dat je hem nu niet richting Feyenoord hebt kunnen verleiden?
Dat is wel echt klote zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon hem niet eens uitschelden voor judas enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |