Zaterdag marktdag.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeet de pakken wijn niet bij de supermarkt.
Kibbeling en makreel.......quote:Op zaterdag 31 juli 2021 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Wat voor vissie is het geworden?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Plaats dan op zijn minst nog één post.
Doe dat voor mij en @:Muskusboktor57
Normaal doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel opvallend dat alleen anti-vaxxers zijn verbannen. Ik vrees voor user @:scrummie .
Als @Scrummie een anti-vaxxer is dan moet 'ie een dusdanige kopstoot krijgen dat 'ie al zijn tanden breekt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel opvallend dat alleen anti-vaxxers zijn verbannen. Ik vrees voor user @:scrummie .
Geldt dat specifiek voor @Scrummie ? Of ook voor zijn vrienden @PSVCL en @KingRoland ?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als @:Scrummie een anti-vaxxer is dan moet 'ie een dusdanige kopstoot krijgen dat 'ie al zijn tanden breekt.
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geldt dat specifiek voor @:scrummie ? Of ook voor zijn vrienden @:psvcl en @:kingroland ?
Nee hij is verstandig gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen idee wie die tweede user is maar Flopland en PSVCL worden niet echt gemist nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het niveau is aanzienlijk hoger zonder @:kingroland @:scrupuleus en @:psvcl
@scrupuleus stel je eens voorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee wie die tweede user is maar Flopland en PSVCL worden niet echt gemist nee.
Warm bad?
Was ook wel erg ongepast.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:24 schreef GGMM het volgende:
Woeste privéberichten van Mike Verweij ontvangen
Wat een topavond
@:maxi-mus
Wat, mijn opmerking?quote:
Ik was niet serieus. En eens uiteraard. T met hun sensatiezucht is walgelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, mijn opmerking?
Ik wist toen toch niet wat er gebeurd was. Hij had gewoon moeten wachten tot het officieel naar buiten gebracht kon worden.
Ezelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, mijn opmerking?
Ik wist toen toch niet wat er gebeurd was. Hij had gewoon moeten wachten tot het officieel naar buiten gebracht kon worden.
Aangepakt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
@:de_kraam maakt de grap in de Ajaxreeks die niemand durfde te maken maar wel dacht. Wat een strijder.
Die jongen wordt soft met zijn vaccinatie, carriere en alles. Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:12 schreef onlogisch het volgende:
Overigens had ik deze van @:Caland verwacht
Met een ban tot gevolg mag ik hopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aangepakt.
Godver, wat voelt dit apart zeg.
@:maxi-mus
@:AFCNiels
gore bigquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Ik heb 600 gram kippenvleugels in de oven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |