Ja, dat reserveren weet ik. Ging me meer om de types die daar over het algemeen komen, maar dat kan per stad verschillenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je moet reserveren zodat er maar een maximaal aantal mensen tegelijk aanwezig kan zijn, dus nee viel echt best wel mee
Ah zo. Ja vrij divers. Wat 'ouderen' (40+), jochies in een Willem II shirt, en een paar van die mega opgepompte typesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja, dat reserveren weet ik. Ging me meer om de types die daar over het algemeen komen, maar dat kan per stad verschillen
Meer over of het aso's zijn of niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ah zo. Ja vrij divers. Wat 'ouderen' (40+), jochies in een Willem II shirt, en een paar van die mega opgepompte types
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2018 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Vind je dat ook zo geilquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
en een paar van die mega opgepompte types
Z'n UI was de kapitein uit The Simpsonsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was / is hij groot Simpsonsfan ja? Verrast mij niks.
Ik kijk toch geen Simpsons dus hoe moest ik dat weten. Tevens zie je mobiel geen UIenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Z'n UI was de kapitein uit The Simpsons
Is er al die tijd niet een kwartje gevallen?
Prik zit er nu net in toch? Sterkte.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk toch geen Simpsons dus hoe moest ik dat weten. Tevens zie je mobiel geen UIen
En nu ga ik overmatig drinken en hopen dat @:caland zijn tweede vaccinatieverhaal klopt
Mobiel zie je dat ook. Als je settings normaal staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk toch geen Simpsons dus hoe moest ik dat weten. Tevens zie je mobiel geen UIen
En nu ga ik overmatig drinken en hopen dat @:caland zijn tweede vaccinatieverhaal klopt
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:53 schreef Zipportal het volgende:
FB / Wat vind je gebruiksonvriendelijk/onhandig op FOK!?
[ afbeelding ]
@:Scrummie
quote:Ik zou willen dat de rechter alt en de S de ß zouden opleveren, ipv dat hij de code om tekst door te strepen neerplempt
Goed leesvoer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo beginnen aan Joe Speedboot van Tommy Wieringa.
Ik ben benieuwd.
ook gelezen maar kan me er weinig van herinnerenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben benieuwd.
Denk dat je beter Oeroeg van Hella Haasse kunt lezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |