Knalfuif !!!!!!!!!quote:
@GGMM is 12 uurtjes aan het sporten, @Scrummie is depressief van Feyenoord, @Coco is de hei op en waar @Muskusboktor57 uithangt wil ik niet eens wetenquote:
Oriente pakt elke user hard aan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM is 12 uurtjes aan het sporten, @:Scrummie is depressief van Feyenoord, @:Coco is de hei op en waar @:muskusboktor57 uithangt wil ik niet eens weten
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM is 12 uurtjes aan het sporten, @:Scrummie is depressief van Feyenoord, @:Coco is de hei op en waar @:muskusboktor57 uithangt wil ik niet eens weten
Scrummie is tenminste wél volhardend in zijn idee dat voetbal pas weer luek wordt als de stadions vol en met name De Kuip.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie is bijna de enige die niet depressief wordt van Feyenoord.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie is bijna de enige die niet depressief wordt van Feyenoord.
Erg mooi.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen wordt moderator @:onlogisch stevig aangepakt in het Feyenoord topic.
Genoten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ondertussen wordt moderator @:onlogisch stevig aangepakt in het Feyenoord topic.
Fantastischquote:Op zondag 1 augustus 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Bolletjes knakworst @GGMMquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:15 schreef tong80 het volgende:
Gebakken, gekruide kipschnitzel, champignons, rode paprika, courgette.
Om 6:00 uur 's ochtends. Dat zijn nog eens tijden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
ERG ERG MOOI. @:Caland
Altijd ready.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om 6:00 uur 's ochtends. Dat zijn nog eens tijden.
Kan ook lekker zijn.quote:
Allang gegetenquote:
Meestal curry, maar ik laat in het midden wat ik vandaag heb gedaan. Dat vind ik namelijk discutabel.quote:
Wat is hier zo mooi aan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
ERG ERG MOOI. @:Caland
Wanneer komt de sportschoolvermelding?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:31 schreef onlogisch het volgende:
250 gram groente
200 gram gebakken aardappeltjes
280 gram biefstuk
@:AFCNiels ,
Sorry makker.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:31 schreef onlogisch het volgende:
250 gram groente
200 gram gebakken aardappeltjes
280 gram biefstuk
@:AFCNiels ,
Sorry makker.
Hee je leeft nog!quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet @:zipportal niet proberen te doorgronden en gewoon maar accepteren dat hij hier post.
Vandaag rustdag maat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer komt de sportschoolvermelding?
VERTEL ONS ALLESquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging niet goed kan ik je zeggen. Bohhh
Waar had je allemaal last van? Griepklachten of zo?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging niet goed kan ik je zeggen. Bohhh
Oh, is het er zo een.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet @:zipportal niet proberen te doorgronden en gewoon maar accepteren dat hij hier post.
Van futloos tot koppijn tot niet meer naar een scherm kunnen kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waar had je allemaal last van? Griepklachten of zo?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag rustdag maat.
Morgen klappen we de gym. In de ochtend. 's Middags naar Varkenoord. Onlo Jr. doet mee aan de Feyenoord Soccer School. Altijd mooi
Dat is wel erg leuk. Als hij een man weet te passeren en dan ook nog scoort, dan zit hij zo bij de selectie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:37 schreef onlogisch het volgende:
Onlo Jr. doet mee aan de Feyenoord Soccer School.
Deze post krijgt een like. (Ondanks dat het quoten je niet erg goed afgaat)quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel erg leuk. Als hij een man weet te passeren en dan ook nog scoort, dan zit hij zo bij de selectie.
2e pfizer?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van futloos tot koppijn tot niet meer naar een scherm kunnen kijken.
En toen was het ineens weer beter. Wellicht had ik gisteren niet meer moeten drinken dan perse nodig.
Dit laatste komt door fok.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post krijgt een like. (Ondanks dat het quoten je niet erg goed afgaat)
Erg jammer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:38 schreef onlogisch het volgende:
Net nog even gekeken. User @:atypisch helaas nog niet op #ANONIEM
Erg jammer. Net twee kantjes aan motivatie getikt voor Niels.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit hoor ik wel veel, ik ben 11 augustus aan de beurt. Misschien kan ik me eindelijk ook een keer ziek melden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Mijn lichaam heeft mij teleurgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |