abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juli 2021 @ 10:00:39 #1
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200630906
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 30 juli 2021 @ 10:19:05 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200631224
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 04:10 schreef Kijkertje het volgende: Het mag wat kosten zo'n totaal nutteloze 'audit' :') [ twitter ] En dat terwijl er al zoveel in geinvesteerd is: [ twitter ] [..] Het is ook niet alsof de aanhang overtuigd wordt als er niets gevonden wordt en Trump verdient er weer lekker aan terwijl hij er zelf weinig hoeft in te steken behalve af en toe wat te roeptoeteren om het sprookje levend te houden. Hij kijkt wel uit :D
Hopelijk bewaard hij dat tot 2023/2024 voor zijn nieuwe campagne.
Als hij zich verkiesbaar gaat stellen met zijn nieuwe Orangeman partij.
Want denk dat heel weinig republikeinen hem dan nog steunen als hij zo doorgaat en niet in faillissement zit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200639358
twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:07:53 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200641489
quote:
Heb je ook een link naar het betreffende filmpje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:35:20 #5
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200641930
Fout in de OP.

Trump heeft de verkiezingen van 2020 gewonnen. 74 miljoen zetels. Grootste aantal ooit. Meest succesvolle president ooit.
pi_200642053
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef Ixnay het volgende:
Fout in de OP.

Trump heeft de verkiezingen van 2020 gewonnen. 74 miljoen zetels. Grootste aantal ooit. Meest succesvolle president ooit.
Beetje lullig alleen dat iemand anders veel meer stemmen en ‘kiesmannen’ kreeg.
pi_200642196
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef Ixnay het volgende:
Fout in de OP.

Trump heeft de verkiezingen van 2020 gewonnen. 74 miljoen zetels. Grootste aantal ooit. Meest succesvolle president ooit.
Ok, ok, maar dan mag hij niet meer meedoen in 2024. Akkoord?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 19:03:06 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200642246
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef Ixnay het volgende:
Fout in de OP.

Trump heeft de verkiezingen van 2020 gewonnen. 74 miljoen zetels. Grootste aantal ooit. Meest succesvolle president ooit.
Dat zijn veel zetels :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:14:11 #9
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200643110
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef Ixnay het volgende:
Fout in de OP.

Trump heeft de verkiezingen van 2020 gewonnen. 74 miljoen zetels. Grootste aantal ooit. Meest succesvolle president ooit.
Goed man! Kom je nou binnenkort dat bewijs plaatsen?
pi_200646025
twitter


Gewoon zeggen dat de verkiezing corrupt was :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 30 juli 2021 @ 23:42:08 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200646227
quote:
81s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:30 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Gewoon zeggen dat de verkiezing corrupt was :')
Je was me voor..en no shit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200646995
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 23:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je was me voor..en no shit.
En die deputy Donoghue heeft Trump nog geprobeerd uit te leggen hoe het werkt. Dat je eerst echt bewijs moet hebben en zo en niet alleen maar verdenkingen die niet blijken te kloppen. Man man man wat een droeftoeter is het toch :')

quote:
Mr. Trump’s conversation with Mr. Rosen and Mr. Donoghue reflected his single-minded focus on overturning the election results. At one point, Mr. Trump claimed voter fraud in Georgia, Michigan, Nevada and Arizona, which he called “corrupted elections.” Mr. Donoghue pushed back.

“Much of the info you’re getting is false,” Mr. Donoghue said, adding that the department had conducted “dozens of investigations, hundreds of interviews” and had not found evidence to support his claims. “We look at allegations but they don’t pan out,” the officials told Mr. Trump, according to the notes.

The department found that the error rate of ballot counting in Michigan was 0.0063 percent, not the 68 percent that the president asserted; it did not find evidence of a conspiracy theory that an employee in Pennsylvania had tampered with ballots; and after examining video and interviewing witnesses, it found no evidence of ballot fraud in Fulton County, Ga., according to the notes.

Mr. Trump, undeterred, brushed off the department’s findings. “Ok fine — but what about the others?” Mr. Donoghue wrote in his notes describing the president’s remarks. Mr. Trump asked Mr. Donoghue to travel to Fulton County to verify signatures on ballots.

The people “saying that the election isn’t corrupt are corrupt,” Mr. Trump told the officials, adding that they needed to act. “Not much time left.”

At another point, Mr. Donoghue said that the department could quickly verify or disprove the assertion that more ballots were cast in Pennsylvania than there are voters.

“Should be able to check on that quickly, but understand that the D.O.J. can’t and won’t snap its fingers and change the outcome of the election, doesn’t work that way,” Mr. Donoghue wrote in his notes.

The officials also told Mr. Trump that the Justice Department had no evidence to support a lawsuit regarding the election results. “We are not in a position based on the evidence,” they said. “We can only act on the actual evidence developed.”

Mr. Trump castigated the officials, saying that “thousands of people called” their local U.S. attorney’s offices to complain about the election and that “nobody trusts the F.B.I.” He said that “people are angry — blaming D.O.J. for inaction.”

“You guys may not be following the internet the way I do,” Mr. Trump said, according to the document.

In a moment of foreshadowing, Mr. Trump said, “people tell me Jeff Clark is great, I should put him in,” referring to the acting chief of the Justice Department’s civil division, who had also encouraged department officials to intervene in the election. “People want me to replace D.O.J. leadership.”

“You should have the leadership you want,” Mr. Donoghue replied. But it “won’t change the dept’s position.”

Mr. Donoghue and Mr. Rosen did not know that Mr. Perry had introduced Mr. Clark and Mr. Trump. Exactly one week later, they would be forced to fight Mr. Clark for their jobs in an Oval Office showdown.
Want hij heeft het op internet gezien! :{w _O- 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200649683
quote:
Maar wat wil je hier precies mee zeggen, beste PCP?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200650519
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:35 schreef Ixnay het volgende:
Fout in de OP.

Trump heeft de verkiezingen van 2020 gewonnen. 74 miljoen zetels. Grootste aantal ooit. Meest succesvolle president ooit.
Wordt het na meer dan acht maanden niet eens tijd om psychische hulp te zoeken?
pi_200650726
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wordt het na meer dan acht maanden niet eens tijd om psychische hulp te zoeken?
Die knul zit ongetwijfeld al vele jaren in diverse trajecten ;).
pi_200650859
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:36 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Die knul zit ongetwijfeld al vele jaren in diverse trajecten ;).
En trump krijgt die geen professionele hulp om van zijn waanideeën af te komen dat hij toch gewonnen heeft. Ow nee die hulp zou natuurlijk alleen in het trump health plan zitten wat hij over 2 weken presenteert. :P
  zaterdag 31 juli 2021 @ 11:53:47 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200653212
Doorgeslagen linksige jonge Amerikanen die niets met hun eigen land hebben of het zelfs haten. Blijft een opmerkelijk fenomeen.


'Like, why is there no free healthcare?'

_O- :')_!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200653776
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:53 schreef HowardRoark het volgende:
Doorgeslagen linksige jonge Amerikanen die niets met hun eigen land hebben of het zelfs haten. Blijft een opmerkelijk fenomeen.


'Like, why is there no free healthcare?'

_O- :')_!
Heel naar ja, wanneer mensen hun Olympisch sporters niet steunen.

Trump Encourages GOP Crowd to Boo U.S. Women's Soccer Team
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:27:20 #19
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200653841
Leuke poging om een vertekend beeld te creëren, maar dat laatste gaat natuurlijk niet op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200653933
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef HowardRoark het volgende:
Leuke poging om een vertekend beeld te creëren, maar dat laatste gaat natuurlijk niet op.
Welke 'vertekend beeld' probeer ik precies te creëren?

Ik geef slechts aan dat het naar is wanneer mensen hun Olympische sporters niet steunen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200654099
Ah, ja, als iemand niet juicht voor de sporters uit zijn land dan vindt DeHypocriett dat heul erg, maar als iemand oproept tot het uitfluiten van de sporters uit zijn land dan mag dat niet benoemd worden omdat het niet in het gewenste narratief valt. Zo doorzichtig weer.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:42:00 #22
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200654154
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Welke 'vertekend beeld' probeer ik precies te creëren?

Ik geef slechts aan dat het naar is wanneer mensen hun Olympische sporters niet steunen.
Nee hoor. Ik heb het over het niets hebben met het eigen land of zelfs het eigen land haten. Jij tracht dit vervolgens heel specifiek te verleggen naar enkel het niet juichen voor Olympische sporters zodat je dat punt omtrent Trump kunt maken. Trump maakt dit punt echter juist omdat het voetbalteam van de Amerikaanse vrouwen zich meermaals zeer negatief heeft uitgelaten over de VS en weigert respect te tonen bij het volkslied. De woke social justice strijders die voor dat team mogen uitkomen hebben zelf namelijk ook de grootste hekel aan hun eigen land waar naar hun mening van alles mis mee is, met die hysterische zelfingenomen en radicaal progressieve pot van een Megan Rapinoe voorop.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200654209
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb het over het niets hebben met het eigen land of zelfs het eigen land haten. Jij tracht dit vervolgens heel specifiek te verleggen naar enkel het niet juichen voor Olympische sporters zodat je dat punt omtrent Trump kunt maken. Trump maakt dit punt echter juist omdat het voetbalteam van de Amerikaanse vrouwen zich meermaals zeer negatief heeft uitgelaten over de VS en weigert respect te tonen bij het volkslied. De woke social justice strijders die voor dat team mogen uitkomen hebben zelf namelijk ook de grootste hekel aan hun eigen land waar naar hun mening van alles mis mee is, met die hysterische zelfingenomen en radicaal progressieve pot van een Megan Rapinoe voorop.
Aha, dus als je de sporters in kwestie niet tof vindt, dan is het geen probleem om je Olympische team uit te joelen?

Got it.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200654351
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:39 schreef Kansenjongere het volgende:
Ah, ja, als iemand niet juicht voor de sporters uit zijn land dan vindt DeHypocriett dat heul erg, maar als iemand oproept tot het uitfluiten van de sporters uit zijn land dan mag dat niet benoemd worden omdat het niet in het gewenste narratief valt. Zo doorzichtig weer.
Ik begrijp dat het uitjoelen van de voetbalmeiden juist duidt op vaderlandsliefde, want die vrouwen zijn links, woke en stom. Dan mag het.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 31 juli 2021 @ 12:57:43 #25
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200654498
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, dus als je de sporters in kwestie niet tof vindt, dan is het geen probleem om je Olympische team uit te joelen?

Got it.
Nee, helaas, maar dit argument wordt niet gemaakt. Volgens mij ben ik vrij duidelijk en ik denk ook dat je wel dondersgoed weet hoe de vork in de steel zit, maar dat je simpelweg even een leuke troll wilde proberen. Nou, dat mag hoor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200654683
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nee, helaas, maar dit argument wordt niet gemaakt. Volgens mij ben ik vrij duidelijk en ik denk ook dat je wel dondersgoed weet hoe de vork in de steel zit, maar dat je simpelweg even een leuke troll wilde proberen. Nou, dat mag hoor.
Dus dat hele voetbalteam haat de VS en daarom is het prima om die meiden uit te joelen?

Maar wat hebben die meiden precies gedaan om de conservatieve toorn te wekken? Op een knietje gezeten tijdens het volkslied?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200658910
Wat ben ik intens gelukkig omtrent het feit dat ik ooit dit topic heb geopend. *O*

Zo vermakelijk om het debieltjeskwartet hun double digit IQ te zien tentoonstellen. :D
  zaterdag 31 juli 2021 @ 17:37:26 #28
131603 Afwazig
Serious business
pi_200659390
Ik lurk ook met veel plezier hier. :D
pi_200659841
Mooi hoe Dejantje zeker denkt te weten dat het Amerikaanse vrouwenteam haar land haat. Erg fascinerend.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 31 juli 2021 @ 18:44:53 #30
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200660235
Zou nochtans projectie kunnen zijn.
Huilen dan.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 18:52:01 #31
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200660341
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heel naar ja, wanneer mensen hun Olympisch sporters niet steunen.

Trump Encourages GOP Crowd to Boo U.S. Women's Soccer Team
Hè, en ik maar denken dat dat cancel culture een uitsluitend links-en-progressief georiënteerd feestje was :? .
Huilen dan.
pi_200660394
Grappig om te zien hoe hard sommigen vechten om een bepaald wereldbeeld in stand te houden. Een wereldbeeld dat gecreëerd is uit enkel dictaten van zeer selectief erkende bronnen. En wanneer mensen terecht niet mee gaan in dat wereldbeeld, wordt een brede en genadeloze aanval geopend op diegene die het lef heeft om niet mee te gaan in het georganiseerd-beperkte denken.

Toch raar dat je zo onzeker bent, met al dat vertrouwen in de officiële bronnen.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 18:56:39 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200660410
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig om te zien hoe hard sommigen vechten om een bepaald wereldbeeld in stand te houden. Een wereldbeeld dat gecreëerd is uit enkel dictaten van zeer selectief erkende bronnen. En wanneer mensen terecht niet mee gaan in dat wereldbeeld, wordt een brede en genadeloze aanval geopend op diegene die het lef heeft om niet mee te gaan in het georganiseerd-beperkte denken.
Ja, inderdaad heel grappig.
Huilen dan.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 19:14:25 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200660580
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig om te zien hoe hard sommigen vechten om een bepaald wereldbeeld in stand te houden. Een wereldbeeld dat gecreëerd is uit enkel dictaten van zeer selectief erkende bronnen. En wanneer mensen terecht niet mee gaan in dat wereldbeeld, wordt een brede en genadeloze aanval geopend op diegene die het lef heeft om niet mee te gaan in het georganiseerd-beperkte denken.

Toch raar dat je zo onzeker bent, met al dat vertrouwen in de officiële bronnen.
Wie zit er momenteel in het witte huis?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200660610
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wie zit er momenteel in het witte huis?
Er zitten een hoop mensen in witte huizen. Sommigen staan er. Anderen liggen er.
pi_200660920
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
Zou nochtans projectie kunnen zijn.
Het zou ook kunnen dat dit argument niet wordt gemaakt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 31 juli 2021 @ 19:50:06 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200661044
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het zou ook kunnen dat dit argument niet wordt gemaakt.
Zou ook nog een narratief kunnen zijn.
Huilen dan.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 19:51:29 #38
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200661056
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Zou ook nog een narratief kunnen zijn.
Of gaat het hier om projectie? (Oh wacht die was al geweest)

Sowieso woede. Linkse woede, rechtse woede, iemand loopt te schuimbekken
  zaterdag 31 juli 2021 @ 19:59:41 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200661139
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig om te zien hoe hard sommigen vechten om een bepaald wereldbeeld in stand te houden. Een wereldbeeld dat gecreëerd is uit enkel dictaten van zeer selectief erkende bronnen. En wanneer mensen terecht niet mee gaan in dat wereldbeeld, wordt een brede en genadeloze aanval geopend op diegene die het lef heeft om niet mee te gaan in het georganiseerd-beperkte denken.
6 januari in een nuttshell!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 31 juli 2021 @ 20:21:49 #40
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200661333
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:45 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Beetje lullig alleen dat iemand anders veel meer stemmen en ‘kiesmannen’ kreeg.
Normaal heeft een goede winnaar 63-65 miljoen stemmen. Het is ook wel eens voorgekomen dat je met minder wint (60-61 miljoen), afhankelijk van hoe goed de ander is.

Dit maal, in 2020, was er sprake van een zeer populaire kandidaat die de kant van het volk koos en niet van het establishment. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zijn populariteit leverde hem een overweldigende 74 (!) miljoen stemmen op, wat een buitengewoon grote en historische overwinning is. Zijn tegenstander is hooguit op 65/66 miljoen stemmen uitgekomen, als veel mensen hadden gestemd.

Die 81 miljoen die geclaimd wordt is zeer absurd en te idioot voor woorden.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 20:22:15 #41
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200661338
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:59 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ok, ok, maar dan mag hij niet meer meedoen in 2024. Akkoord?
Klopt.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 20:23:18 #42
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200661351
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 19:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat zijn veel zetels :o
Klopt. Iedereen die gestemd heeft op de winnaar krijgt een zetel. Het witte huis zal wel iets uitgebreid moeten worden ja. :)
  zaterdag 31 juli 2021 @ 20:23:49 #43
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200661359
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:14 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Goed man! Kom je nou binnenkort dat bewijs plaatsen?
Bewijs van Fulton en Maricopa is in overvloed aanwezig.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 20:34:44 #44
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200661467
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig om te zien hoe hard sommigen vechten om een bepaald wereldbeeld in stand te houden. Een wereldbeeld dat gecreëerd is uit enkel dictaten van zeer selectief erkende bronnen. En wanneer mensen terecht niet mee gaan in dat wereldbeeld, wordt een brede en genadeloze aanval geopend op diegene die het lef heeft om niet mee te gaan in het georganiseerd-beperkte denken.

Toch raar dat je zo onzeker bent, met al dat vertrouwen in de officiële bronnen.
Prima observaties. Het is inderdaad fascinerend om te aanschouwen hoe dergelijke geesten opereren. En vaak gaat dit dan ook in een collectief tegen één of twee andersdenkenden. 'Comrades' die tezamen ten strijde trekken tegen vermeende heidenen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200661530
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Prima observaties. Het is inderdaad fascinerend om te aanschouwen hoe dergelijke geesten opereren. En vaak gaat dit dan ook in een collectief tegen één of twee andersdenkenden. 'Comrades' die tezamen ten strijde trekken tegen vermeende heidenen.
Tsja, het is een logisch gevolg van het volgen van een ideologie waar de waarheid bepaald wordt door autoriteit, de hardste schreeuwers en intimidatie. "You don't even have to think about it, dude!" -Links
  zaterdag 31 juli 2021 @ 21:15:37 #46
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200662047
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bewijs van Fulton en Maricopa is in overvloed aanwezig.
Mooi man! Dan kun je ons dat ook wel even verstrekken, dat lijkt mij dan een kleine moeite.

Boeiend om te zien hoe Dejann en Ensiferum in hun geheel nieuwe gedaante het volledig eens zijn over het feit dat ze een collectief zijn tegen andersdenkenden. Kameraden die gezamenlijk ten strijde trekken tegen vermeende heidenen noemen ze zichzelf. Ik vind dat wel goed gevonden eigenlijk, chapeau.

[ Bericht 21% gewijzigd door mcmlxiv op 31-07-2021 21:20:44 ]
  zaterdag 31 juli 2021 @ 21:22:07 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200662186
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:21 schreef Ixnay het volgende:

Die 81 miljoen die geclaimd wordt is zeer absurd en te idioot voor woorden.
Dat moet dan vast heel eenvoudig aan te tonen zijn.

Interessant ook hoe je klakkeloos aanneemt dat Biden's stemmen bij elkaar gefraudeerd zijn, maar geen enkel vraagteken stelt bij Trump's "overweldigende" "overwinning".
Huilen dan.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 22:27:14 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200663591
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat moet dan vast heel eenvoudig aan te tonen zijn.

Interessant ook hoe je klakkeloos aanneemt dat Biden's stemmen bij elkaar gefraudeerd zijn, maar geen enkel vraagteken stelt bij Trump's "overweldigende" "overwinning".
Nja je moet het zo zien hé, Orange man won.. met overweldigende cijfers..
Zoals Charles Dunbar Burgess King!
Die won met 225.000 meer stemmen dan dat er stemgerechtigden waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als die van Orangeman legit waren en Biden niet dan hebben we het echt over +- 10 miljoen stemmen.

Chapeau voor de democratische partij dat ze dit zo makkelijk hebben kunnen verdoezelen, en alle republikeinse rechters omgekocht en natuurlijk duizenden republikeinse poll watchers etc..

Of zoals eerder al aangegeven de dominion machines gehackt.. dmv USB terwijl er geen USB op zit..


Details..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 31 juli 2021 @ 22:28:56 #49
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200663626
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nja je moet het zo zien hé, Orange man won.. met overweldigende cijfers..
Zoals Charles Dunbar Burgess King!
Die won met 225.000 meer stemmen dan dat er stemgerechtigden waren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als die van Orangeman legit waren en Biden niet dan hebben we het echt over +- 10 miljoen stemmen.

Chapeau voor de democratische partij dat ze dit zo makkelijk hebben kunnen verdoezelen, en alle republikeinse rechters omgekocht en natuurlijk duizenden republikeinse poll watchers etc..

Of zoals eerder al aangegeven de dominion machines gehackt.. dmv USB terwijl er geen USB op zit..

Details..
Gelukkig heeft het Amerikaanse leger een inval gedaan bij een serverpark in Frankfurt en daarmee aangetoo... oh wacht :') .
Huilen dan.
pi_200663898
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bewijs van Fulton en Maricopa is in overvloed aanwezig.
Welk bewijs?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 31 juli 2021 @ 22:52:48 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200664211
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Gelukkig heeft het Amerikaanse leger een inval gedaan bij een serverpark in Frankfurt en daarmee aangetoo... oh wacht :') .
Powell had die machine..
Dominion had haar aangeklaagd, ff zoeken wat de aanklacht inhield want dan zou diefstal ook in de aanklacht zitten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200664306
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:21 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Normaal heeft een goede winnaar 63-65 miljoen stemmen. Het is ook wel eens voorgekomen dat je met minder wint (60-61 miljoen), afhankelijk van hoe goed de ander is.

Dit maal, in 2020, was er sprake van een zeer populaire kandidaat die de kant van het volk koos en niet van het establishment. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zijn populariteit leverde hem een overweldigende 74 (!) miljoen stemmen op, wat een buitengewoon grote en historische overwinning is. Zijn tegenstander is hooguit op 65/66 miljoen stemmen uitgekomen, als veel mensen hadden gestemd.

Die 81 miljoen die geclaimd wordt is zeer absurd en te idioot voor woorden.
Pakweg 15 miljoen stemmen bij elkaar gefraudeerd :o.
Dan moet daar toch wel ergens serieus bewijs voor zijn toch?

Of was er gewoon een zeer omstreden president aan de macht die voor veel controverse en dus een hoge opkomst zorgde…
pi_200664355
Overigens is de claim dat Trump een zeer populaire kandidaat was een wat vreemde. In absolute cijfers wist hij, als je die belachelijk hoge cijfers serieus wil nemen, een hoop stemmen te vergaren, maar kijkend naar het percentage mensen die hem positief zagen dan was dat 4 jaar lang consequent een punt of 10 in de min.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 23:22:24 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200664751
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Pakweg 15 miljoen stemmen bij elkaar gefraudeerd :o.
Dan moet daar toch wel ergens serieus bewijs voor zijn toch?

Of was er gewoon een zeer omstreden president aan de macht die voor veel controverse en dus een hoge opkomst zorgde…
No worries, er is hier al afgesproken dat voor het eind van het jaar Orangeman weer president is.
Bedoel iedereen weet hier dat alles wat hier aan voorspellingen gedaan is.. ook is uitgekomen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:05:56 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200670650
Loop dit geniale surrealistische topic nog steeds :D

Wel bijzonder dat er een nieuw soort geloof is ontstaan. Het Trump-geloof waarbij de verlosser binnenkort toch echt weer president is. En dan binnenkort blijft maar opschuiven.
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:06:56 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200670665
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Pakweg 15 miljoen stemmen bij elkaar gefraudeerd :o.
Dan moet daar toch wel ergens serieus bewijs voor zijn toch?

Of was er gewoon een zeer omstreden president aan de macht die voor veel controverse en dus een hoge opkomst zorgde…
Jammer dat ze nagelaten hebben Mitch McConnell en nog een aantal andere figuren van hun zetel te frauderen
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:21:51 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200671035
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:05 schreef Hexagon het volgende:
Loop dit geniale surrealistische topic nog steeds :D

Wel bijzonder dat er een nieuw soort geloof is ontstaan. Het Trump-geloof waarbij de verlosser binnenkort toch echt weer president is. En dan binnenkort blijft maar opschuiven.
het trumpisme?

gewoon roepen zonder te hoeven te onderbouwen dan word het vanzelf waarheid! :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200672678
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 20:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bewijs van Fulton en Maricopa is in overvloed aanwezig.
Om hoeveel gefraudeerde stemmen gaat het daar ongeveer? Want als er hij er 15 miljoen heeft is zal dat niet allemaal daar zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 1 augustus 2021 @ 13:10:27 #59
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200673234
He wat een lastige vragen weer voor lxnay. Iedereen weet toch dat Biden nauwelijks stemmen heeft gehaald en dat de fraude dus massaal moet zijn geweest? Tientallen miljoenen stemmen die foutief en/of dubbel zijn geteld.

Gewoon even afwachten mensen, Ensiferum (oh wacht das Q), Dejann (oh wacht das HR) en LX komen echt binnenkort met klip en klare bewijzen van allesomvattende fraude. Weet je? Ik denk dat zelf Californië en New York eigenlijk door Trump gewonnen zijn! Wacht maar af!
pi_200673392
Het getuigt toch wel van een zwak geloof in het eigen wereldbeeld, als je je zo druk maakt om mensen die, volgens jouzelf, zonder bewijs dingen roepen. Toch raar dat je dat niet Links kan laten liggen.
pi_200674098
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Het getuigt toch wel van een zwak geloof in het eigen wereldbeeld, als je je zo druk maakt om mensen die, volgens jouzelf, zonder bewijs dingen roepen. Toch raar dat je dat niet Links kan laten liggen.
Het getuigt van een bepaalde onzekerheid die je hier nu toont dat je blijkbaar de boodschapper maar moet afzeiken om maar niet de ongemakkelijke waarheid onder ogen te zien dat je door trump en zijn posse als goed gelovige sekte volger flink getrold bent. :D
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:08:47 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200674442
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Het getuigt toch wel van een zwak geloof in het eigen wereldbeeld, als je je zo druk maakt om mensen die, volgens jouzelf, zonder bewijs dingen roepen. Toch raar dat je dat niet Links kan laten liggen.
Eh, ja!
WW2 vergeten..
Het is al even een poosje geleden.

Maare een of andere man met een snorretje liet daarom 6 miljoen joden en ik weet niet hoeveel zigeuners en andere mensen uitmoorden.
Puur omdat die man wat riep!


Dus ja ik snap wel dat mensen zich daar best druk om kunnen maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 augustus 2021 @ 14:40:32 #63
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200675135
Grappig om te zien dat verbazing over domheid blijkbaar iets zegt over mijn eigen overtuiging van mijn eigen wereldbeeld….

Zou dat nou projectie zijn?
pi_200676645
Shocking: MI Senate Majority Leader Caught On Camera Confessing Jan 6 Riot Was Staged To “Secure A Trump Impeachment” — And Mitch McConnell “Was Part Of It”



In a bombshell new video, the Senate Majority Leader in Michigan, Mike Shirkey, is secretly recorded confessing that the January 6 U.S. Capitol takeover was “staged” in order to secure an impeachment against President Trump.

He went on to claim that, not only was it “pre-arranged”, but Mitch McConnell was “part of it”.

In the video, an unknown individual asks Shirkey about the events that occured in DC on January 6. “Thats been a hoax since day one, that was all pre-arranged,” replied Shirkley.

He then admits that the violent actors came in separately from the rest of the crowd. “They came in on separate buses, that was all, you know, you know, arranged by somebody who was funding them,” said Shirkey. “Why wasn’t there more security? It was ridiculous, it was ridiculous, it was all staged.”

When asked if DC Mayor Muriel Bowser had any influence in the situation, Shirkey said that “she’s just a puppet.”

https://en-volve.com/2021(...)nell-was-part-of-it/
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200677608
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Shocking: MI Senate Majority Leader Caught On Camera Confessing Jan 6 Riot Was Staged To “Secure A Trump Impeachment” — And Mitch McConnell “Was Part Of It”

[ afbeelding ]

In a bombshell new video, the Senate Majority Leader in Michigan, Mike Shirkey, is secretly recorded confessing that the January 6 U.S. Capitol takeover was “staged” in order to secure an impeachment against President Trump.

He went on to claim that, not only was it “pre-arranged”, but Mitch McConnell was “part of it”.

In the video, an unknown individual asks Shirkey about the events that occured in DC on January 6. “Thats been a hoax since day one, that was all pre-arranged,” replied Shirkley.

He then admits that the violent actors came in separately from the rest of the crowd. “They came in on separate buses, that was all, you know, you know, arranged by somebody who was funding them,” said Shirkey. “Why wasn’t there more security? It was ridiculous, it was ridiculous, it was all staged.”

When asked if DC Mayor Muriel Bowser had any influence in the situation, Shirkey said that “she’s just a puppet.”

https://en-volve.com/2021(...)nell-was-part-of-it/
Oud nieuws, heeft hij zijn excuses voor aangeboden:

Shirkey apologizes for statements made in video

quote:
LANSING—Senate Majority Leader Mike Shirkey, R-Clarklake, today issued the following statement:

“I said some things in a videoed conversation that are not fitting for the role I am privileged to serve. I own that. I have many flaws. Being passionate coupled with an occasional lapse in restraint of tongue are at least two of them. I regret the words I chose, and I apologize for my insensitive comments.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200677899
Je kunt PCP ook echt alles wijsmaken. Bijzonder dat de zelfverklaarde kritische denkers alles voor zoete koek slikken, zolang het in hun straatje past.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 1 augustus 2021 @ 16:15:57 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200678060
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Het getuigt toch wel van een zwak geloof in het eigen wereldbeeld, als je je zo druk maakt om mensen die, volgens jouzelf, zonder bewijs dingen roepen. Toch raar dat je dat niet Links kan laten liggen.
Simpelweg omdat jouw leugens ondermijnend werken voor de samenleving. Daarom moeten dat soort kwaadaardige losers vooral van onder uit de zak geven.
pi_200678573
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh, ja!
WW2 vergeten..
Het is al even een poosje geleden.

Maare een of andere man met een snorretje liet daarom 6 miljoen joden en ik weet niet hoeveel zigeuners en andere mensen uitmoorden.
Puur omdat die man wat riep!

Dus ja ik snap wel dat mensen zich daar best druk om kunnen maken.
Haha. Een globaal-socialist die een Godwinnetje maakt.
pi_200678581
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 14:40 schreef mcmlxiv het volgende:
Grappig om te zien dat verbazing over domheid blijkbaar iets zegt over mijn eigen overtuiging van mijn eigen wereldbeeld….

Zou dat nou projectie zijn?
Waarom voel jij je aangesproken?
pi_200678702
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Haha. Een globaal-socialist die een Godwinnetje maakt.
Dat is een gegeven met the Guyver, zodra je fundamentele zaken zoals het vrije woord bespreekt of integriteit van de verkiezingen dan word Hitler er bij de haren bijgesleept.
pi_200678710
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Je kunt PCP ook echt alles wijsmaken. Bijzonder dat de zelfverklaarde kritische denkers alles voor zoete koek slikken, zolang het in hun straatje past.
Volgens mij ben je hier weer wat aan het projecteren. Immers is alles voor zoete koek slikken bij het gewenste narratief niet iets voor kritische denkers, maar meer een eigenschap van MSM-nuttigende schapen die niet kijken naar de daadwerkelijk inhoud van een boodschap, maar enkel naar de boodschapper. Je weet wel, de figuren die alles voor de waarheid aannemen omdat het afkomstig is van de de NYT, WaPo of CNN, dan wel de Twitter feed van Kyle Griffin of Aaron Rupar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200678931
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Volgens mij ben je hier weer wat aan het projecteren. Immers is alles voor zoete koek slikken bij het gewenste narratief niet iets voor kritische denkers, maar meer een eigenschap van MSM-nuttigende schapen die niet kijken naar de daadwerkelijk inhoud van een boodschap, maar enkel naar de boodschapper. Je weet wel, de figuren die alles voor de waarheid aannemen omdat het afkomstig is van de de NYT, WaPo of CNN, dan wel de Twitter feed van Kyle Griffin of Aaron Rupar.
Schattig, maar dit argument wordt niet gemaakt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200678940
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Volgens mij ben je hier weer wat aan het projecteren. Immers is alles voor zoete koek slikken bij het gewenste narratief niet iets voor kritische denkers, maar meer een eigenschap van MSM-nuttigende schapen die niet kijken naar de daadwerkelijk inhoud van een boodschap, maar enkel naar de boodschapper. Je weet wel, de figuren die alles voor de waarheid aannemen omdat het afkomstig is van de de NYT, WaPo of CNN, dan wel de Twitter feed van Kyle Griffin of Aaron Rupar.
Vergeet ook de economische inzichten van Paul "Die kinderporno op mijn laptop kwam door hackers" Krugman niet.
pi_200679206
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Schattig, maar dit argument wordt niet gemaakt.
Maar DeBingospelerr heeft zijn kaart wel weer vol.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:19:11 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200679355
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:51 schreef HowardRoark het volgende:

projecteren
het gewenste narratief
kritische denkers
MSM-nuttigende schapen
:lijstje:
Huilen dan.
pi_200679593
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Schattig, maar dit argument wordt niet gemaakt.
Ik stel dan ook niet dat iemand dit argument maakt. Kortom, leuk dat je tracht te copycatten met bepaalde oneliners, echter schort het nog wat aan de toepassing.
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:19 schreef Isdatzo het volgende:
Als sterk links-en progressief georiënteerde user ben ik hevig getriggered door zoveel waarheden. Die zie ik liever niet benoemd worden, helemaal niet als er wordt gespot met sacrale bronnen uit de media.
Sorry :*
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:33:00 #77
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200679674
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:15 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Mooi man! Dan kun je ons dat ook wel even verstrekken, dat lijkt mij dan een kleine moeite.

Boeiend om te zien hoe Dejann en Ensiferum in hun geheel nieuwe gedaante het volledig eens zijn over het feit dat ze een collectief zijn tegen andersdenkenden. Kameraden die gezamenlijk ten strijde trekken tegen vermeende heidenen noemen ze zichzelf. Ik vind dat wel goed gevonden eigenlijk, chapeau.

Ik snap er geen kut van.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:33:35 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200679686
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik stel dan ook niet dat iemand dit argument maakt. Kortom, leuk dat je tracht te copycatten met bepaalde oneliners, echter schort het nog wat aan de toepassing.
[..]

Sorry :*
Wil je dat voortaan laten?
Huilen dan.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:34:11 #79
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200679696
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:33 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik snap er geen kut van.
Dat is toch geen nieuws? Dat is toch het verhaal van jouw leven?
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:34:32 #80
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200679702
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat moet dan vast heel eenvoudig aan te tonen zijn.

Interessant ook hoe je klakkeloos aanneemt dat Biden's stemmen bij elkaar gefraudeerd zijn, maar geen enkel vraagteken stelt bij Trump's "overweldigende" "overwinning".
Biden deed het bijna overal slechter dan Hillary Clinton, met uitzondering van een aantal strategisch gekozen punten.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:35:00 #81
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200679713
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Vergeet ook de economische inzichten van Paul "Die kinderporno op mijn laptop kwam door hackers" Krugman niet.
Is dat zo’n bezoeker van die pizzeria in Washington?
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:36:24 #82
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200679736
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Pakweg 15 miljoen stemmen bij elkaar gefraudeerd :o.
Dan moet daar toch wel ergens serieus bewijs voor zijn toch?

Of was er gewoon een zeer omstreden president aan de macht die voor veel controverse en dus een hoge opkomst zorgde…
Wat was er controversieel dan?

Of kijk jij het NPO nieuws? Dan begrijp ik je standpunt wel.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:38:49 #83
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200679779
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Om hoeveel gefraudeerde stemmen gaat het daar ongeveer? Want als er hij er 15 miljoen heeft is zal dat niet allemaal daar zijn.
Er is natuurlijk op veel meer plaatsen gefraudeerd. Iemand vroeg naar bewijs en ik noemde Fulton en Maricopa.

Pennsylvania, Michigan en Georgia zijn 100% zeker gewonnen door Trump en ik ben overtuigd van Arizona en Wisconsin.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:40:14 #84
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200679801
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:10 schreef mcmlxiv het volgende:
He wat een lastige vragen weer voor lxnay. Iedereen weet toch dat Biden nauwelijks stemmen heeft gehaald en dat de fraude dus massaal moet zijn geweest? Tientallen miljoenen stemmen die foutief en/of dubbel zijn geteld.

Gewoon even afwachten mensen, Ensiferum (oh wacht das Q), Dejann (oh wacht das HR) en LX komen echt binnenkort met klip en klare bewijzen van allesomvattende fraude. Weet je? Ik denk dat zelf Californië en New York eigenlijk door Trump gewonnen zijn! Wacht maar af!
Ik weet bijna zeker dat California en New York door de democraten gewonnen zijn. Grote onzin dus wat jij beweert.
pi_200679806
Joe Biden can't believe CNN News Anchor took the Vaccine - I mean, you seem F...no, it works!

https://streamable.com/f8xq8h

Het schijnt dat seniele mensen af en toe heel eerlijk en direct uit de hoek kunnen komen _O-

Wat Biden voor de rest zegt weet niemand :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:44:04 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200679875
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Welk bewijs?
Stembiljetten die meerdere keren door de Dominion gehaald zijn.
Dat verklaart ook waarom er in die counties meer stemmen waren dan inwoners.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:47:16 #87
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200679926
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Joe Biden can't believe CNN News Anchor took the Vaccine - I mean, you seem F...no, it works!

https://streamable.com/f8xq8h

Het schijnt dat seniele mensen af en toe heel eerlijk en direct uit de hoek kunnen komen _O-

Wat Biden voor de rest zegt weet niemand :')
Is dit deepfake of is dit echt Biden?

Ik ben serieus geschrokken dat dit de belangrijkste publieke persoon ter wereld is.
  zondag 1 augustus 2021 @ 17:48:51 #88
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200679956
Het bewijs zal nu wel snel komen. Meer stemmen dan inwoners, dat moet wel opvallen.

Spannend man! Wanneer zit trump weer op de troon? 1 september moet toch haalbaar zijn!
pi_200680068
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Is dit deepfake of is dit echt Biden?

Ik ben serieus geschrokken dat dit de belangrijkste publieke persoon ter wereld is.
Is echt!

twitter


https://www.realclearpoli(...)_the_free_world.html
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200680216
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:40 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Joe Biden can't believe CNN News Anchor took the Vaccine - I mean, you seem F...no, it works!

https://streamable.com/f8xq8h

Het schijnt dat seniele mensen af en toe heel eerlijk en direct uit de hoek kunnen komen _O-

Wat Biden voor de rest zegt weet niemand :')
Het is ronduit beschamend, of je nu een hekel hebt aan Trump of niet je kan onmogelijk beweren dat dit een vooruitgang is.
Deze man heeft moeite om fatsoenlijk Engels te spreken laat staan dat hij belangrijke gesprekken met andere wereldleiders moet voeren.
De Democraten hebben echt een probleem in 2024, Biden haalt dat simpelweg gewoon niet en Harris is alles behalve charismatisch en heeft het unieke vermogen om nog weerzinwekkender te zijn dan Hilary Clinton.
pi_200680651
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat was er controversieel dan?

Of kijk jij het NPO nieuws? Dan begrijp ik je standpunt wel.
Zelfs al zou alleen de MSM media voor controverse zorgen (de pro-Trump media deed daar overigens vrolijk aan mee), dan maakt dat voor het punt toch niks uit? Controverse is controverse en draagt bij aan een hogere opkomst.
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 18:45:55 #92
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200680817
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Is dit deepfake of is dit echt Biden?

Ik ben serieus geschrokken dat dit de belangrijkste publieke persoon ter wereld is.
Wat zeg je nu? Is Biden de President van de VS? Want jij houdt toch constant vol dat het Trump is?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 1 augustus 2021 @ 18:56:00 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200681006
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is natuurlijk op veel meer plaatsen gefraudeerd. Iemand vroeg naar bewijs en ik noemde Fulton en Maricopa.

Pennsylvania, Michigan en Georgia zijn 100% zeker gewonnen door Trump en ik ben overtuigd van Arizona en Wisconsin.
Zolang dat bewijs uit obscure alt right websites bestaat boeit niemand het een drol
pi_200681242
Vier jaar lang was het geen probleem als de president van de VS de grootst mogelijke wartaal uitkraamde op zijn rally's, de analfabeet uithing op twitter en werd uitgelachen door de wereldleiders, maar nu maken die mensen zich opeens zorgen als Biden zich verspreekt?
  zondag 1 augustus 2021 @ 19:21:36 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200681399
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is een gegeven met the Guyver, zodra je fundamentele zaken zoals het vrije woord bespreekt of integriteit van de verkiezingen dan word Hitler er bij de haren bijgesleept.
Oki, tip..
Ga even met je vrije woord even voor een moskee staan en schreeuwen dat hun religie belachelijk is!
Laat me dan even weten of ze het op prijs stelden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 augustus 2021 @ 19:23:25 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200681434
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Haha. Een globaal-socialist die een Godwinnetje maakt.
Had hij gelijk of was dat een leugen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 augustus 2021 @ 19:26:27 #97
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200681478
Wie heeft de MSM nodig wanneer de deplorabele nurse het nieuws voor je duidt.
pi_200681911
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 19:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Wie heeft de MSM nodig wanneer de deplorabele nurse het nieuws voor je duidt.
Het enige nieuws dat ik volledig vertrouw is afkomstig van Rupert Murdoch. Want zijn nieuws is tenminste 100% vrij van agenda's
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200687435
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 2 augustus 2021 @ 08:02:30 #100
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200688168
quote:
86s.gif Op maandag 2 augustus 2021 05:25 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Aha, kijk daar hebben we zo'n hele betrouwbaar onderzoek van de Trump-aanhang naar de werkelijke uitslag.
pi_200689113
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 19:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oki, tip..
Ga even met je vrije woord even voor een moskee staan en schreeuwen dat hun religie belachelijk is!
Laat me dan even weten of ze het op prijs stelden.
Dus omdat moslims niet tegen kritiek kunnen moet het vrije woord maar sneuvelen.
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:30:54 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200689363
Wat vinden de heren hier van het verslag van een telefoontje tussen Trump, Rosen en Donoghue waarin hij de minister van justitie en diens plaatsvervanger onder druk zet om te verklaren dat de verkiezingen frauduleus verlopen waren omdat meneer wat op internet gelezen had?

https://www.washingtonpos(...)e0f931b8f_story.html
Huilen dan.
pi_200689689
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:30 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vinden de heren hier van het verslag van een telefoontje tussen Trump, Rosen en Donoghue waarin hij de minister van justitie en diens plaatsvervanger onder druk zet om te verklaren dat de verkiezingen frauduleus verlopen waren omdat meneer wat op internet gelezen had?

https://www.washingtonpos(...)e0f931b8f_story.html
Heel normaal ratten gedrag zoals we dat gewend zijn bij de GOP. Law en Order voor iedereen behalve voor zichzelf. Hypocriet gedrag waar veel rechtsen wereldwijd ook last van hebben.
pi_200689745
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:30 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vinden de heren hier van het verslag van een telefoontje tussen Trump, Rosen en Donoghue waarin hij de minister van justitie en diens plaatsvervanger onder druk zet om te verklaren dat de verkiezingen frauduleus verlopen waren omdat meneer wat op internet gelezen had?

https://www.washingtonpos(...)e0f931b8f_story.html
Iets met geautoriseerde bronnen, msm!11:(, niet gemaakte argumenten, sommige links progressive users,Trump heeft gewonnen, PROJEKSIE, Biden is dement en heeft op wonderlijke wijze toch weten frauderen en meer van die bingokaart-termen.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 02-08-2021 10:49:11 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200690178
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:30 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vinden de heren hier van het verslag van een telefoontje tussen Trump, Rosen en Donoghue waarin hij de minister van justitie en diens plaatsvervanger onder druk zet om te verklaren dat de verkiezingen frauduleus verlopen waren omdat meneer wat op internet gelezen had?

https://www.washingtonpos(...)e0f931b8f_story.html
Ik heb in de afgelopen jaren geleerd dat je beter even kan wachten met conclusies trekken als het gaat om berichten rond Trump.
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:21:22 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200690293
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen jaren geleerd dat je beter even kan wachten met conclusies trekken als het gaat om berichten rond Trump.
Waarom? Het is niet alsof die notities in de loop der jaren nog rijpen of zo.
Huilen dan.
pi_200690384
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen jaren geleerd dat je beter even kan wachten met conclusies trekken als het gaat om berichten rond Trump.
Maar als we voor nu even aannemen dat de berichtgeving zoals die er staat klopt, wat vinden we er dan van?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200690386
Gelukkig zijn er voor sommige bekrompen conservatieve boosrechtse users Murdoch-approved bronnen:
https://www.foxnews.com/p(...)rrupt-donoghue-notes
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:35:05 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200690548
En voor diegenen die graag eigenhandig de notities willen ontcijferen: https://oversight.house.g(...)for%20Production.pdf
Huilen dan.
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:36:07 #110
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200690570
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:25 schreef xpompompomx het volgende:
Gelukkig zijn er voor sommige bekrompen conservatieve boosrechtse users Murdoch-approved bronnen:
https://www.foxnews.com/p(...)rrupt-donoghue-notes
Om de bingokaart er maar even bij te pakken waar je het eerder over had:

• Bekrompen
• Boosrechts
• Conservatief

Je bent de dag goed begonnen!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:36:14 #111
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200690572
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is ronduit beschamend, of je nu een hekel hebt aan Trump of niet je kan onmogelijk beweren dat dit een vooruitgang is.
Deze man heeft moeite om fatsoenlijk Engels te spreken laat staan dat hij belangrijke gesprekken met andere wereldleiders moet voeren.
De Democraten hebben echt een probleem in 2024, Biden haalt dat simpelweg gewoon niet en Harris is alles behalve charismatisch en heeft het unieke vermogen om nog weerzinwekkender te zijn dan Hilary Clinton.
Ron Desantis wint in 2024.
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:37:39 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200690591
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zolang dat bewijs uit obscure alt right websites bestaat boeit niemand het een drol
Jij haalt je stellingen uit alt left websites oftewel de mainstream media.
pi_200690641
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Om de bingokaart er maar even bij te pakken waar je het eerder over had:

• Bekrompen
• Boosrechts
• Conservatief

Je bent de dag goed begonnen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:43:04 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200690683
Hihi, verre van eigenlijk. Maar misschien speelt hier weer enige projectie een rol?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200690696
Hier kan ik wel van genieten. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht hangt. Iets dat hoop doet geven aan de mensen die aan de juiste kant staan, en tegelijk iets dat de Fouten vult met angst en woede. Een onontkoombare naderende ontknoping.
pi_200690729


President Trump legt het allemaal wel eventjes uit. Hij is immers een Zeer Stabiel Genie met een hoog IQ.
pi_200690774
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:43 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, verre van eigenlijk. Maar misschien speelt hier weer enige projectie een rol?
De enige rol die "projectie" speelt is dat ik dat woordje nog miste in mijn opsomming in #104. Bedankt voor het aankaarten, zal mijn post nog even aanpassen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:52:38 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200690856
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:45 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

President Trump legt het allemaal wel eventjes uit. Hij is immers een Zeer Stabiel Genie met een hoog IQ.
Interessant, al dat 'massive and unconditional evidence' dat al publiek beschikbaar zou zijn. Misschien kunnen de Zeer Stabiele Geniën met een hoog IQ in dit topic ons vertellen waar dat te bekijken is, en waarom onze favoriete beschimmelde sinaasappel al dat bewijs niet in de rechtszaal opgevoerd heeft?
Huilen dan.
pi_200690872
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:45 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

President Trump legt het allemaal wel eventjes uit. Hij is immers een Zeer Stabiel Genie met een hoog IQ.
'Fraud and irregularities'. Wat is de verhouding tussen die twee denk je, en is het een erger dan het andere?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200690954
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen jaren geleerd dat je beter even kan wachten met conclusies trekken als het gaat om berichten rond Trump.
Maar berichten over een laptop van hunter biden en pizza restaurants waar babybloed gedronken wordt die moeten we herl serieus nemen. *O*
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:02:07 #121
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200690989
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:37 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Jij haalt je stellingen uit alt left websites oftewel de mainstream media.
Dan zijn er wel heel veel mensen alt-left
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:04:20 #122
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200691027
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Hier kan ik wel van genieten. Het lijkt wel alsof er iets in de lucht hangt. Iets dat hoop doet geven aan de mensen die aan de juiste kant staan, en tegelijk iets dat de Fouten vult met angst en woede. Een onontkoombare naderende ontknoping.
Ah je hebt bewijs dat niet bestaat uit obscure alt-right websites. Kom maar op.
pi_200691045
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar berichten over een laptop van hunter biden en pizza restaurants waar babybloed gedronken wordt die moeten we herl serieus nemen. *O*
De beelden van Hunter Biden aan de pijp met een hoertje erbij waren gephotoshopped?
pi_200691046
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan zijn er wel heel veel mensen alt-left
De Linkse Kerk is breed en inclusief...

quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ah je hebt bewijs dat niet bestaat uit obscure alt-right websites. Kom maar op.
... en duldt geen ongeautoriseerde bronnen.
pi_200691065
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ron Desantis wint in 2024.
Als hij zichzelf verkiesbaar stelt wel. Ik denk eigenlijk dat hij het niet gaat doen omdat Trump wel heel opzichtig bewegingen maakt naar 2024.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:06:42 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200691069
Wanneer je inhoudelijk niks te vertellen hebt kan je natuurlijk altijd gaan janksmoelen over de LINKSE KERK :'( !!!!!!!!!!!1111
Huilen dan.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:06:43 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200691070
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

De Linkse Kerk is breed in inclusief...
[..]

... en duldt geen ongeautoriseerde bronnen.
Je hebt dus weer eens niks.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:09:00 #128
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200691123
quote:
9s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer je inhoudelijk niks te vertellen hebt kan je natuurlijk altijd gaan janksmoelen over de LINKSE KERK :'( !!!!!!!!!!!1111
Het zou fijn zijn als dat soort onzekere types weer gewoon met voetbal zouden bezig zijn om hun kinderlijke tribale gedrag op te uiten.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:09:14 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200691133
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:06 schreef Chivaz het volgende:

omdat Trump wel heel opzichtig bewegingen maakt naar 2024.
Mooi. Dat levert weer oneindige hilariteit op.
Huilen dan.
pi_200691160
Grappig dat mensen die willen dat je moeite in hen steekt, niet in staat zijn om te laten zien dat ze de moeite waard zijn. Wellicht zijn ze van mening dat het hun recht is om bediend te worden, en dus de plicht van anderen, om hen te dienen? Dat doet me toch wel denken aan een bepaalde ideologie.
pi_200691176
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het zou fijn zijn als dat soort onzekere types weer gewoon met voetbal zouden bezig zijn om hun kinderlijke tribale gedrag op te uiten.
Ja, maar daarmee worden ze niet doodgegooid op sociale media. Dus dan kan je lang wachten.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:11:02 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200691185
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig dat mensen die willen dat je moeite in hen steekt,
Wie zijn dat dan :? .
Huilen dan.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:12:19 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200691210
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, maar daarmee worden ze niet doodgegooid op sociale media. Dus dan kan je lang wachten.
MIsschien is dat wel de oplossing. Voetbalclubs geld geven om social media flinks te bestoken.
pi_200691213
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooi. Dat levert weer oneindige hilariteit op.
Het zal zeker mooie televisie opleveren ongeacht wie er wint. Voor de Democraten is het te hopen dat het Trump word. De grootste nachtmerrie zou DeSantis zijn, een populaire welbespraakte gouverneur met verstand van zaken en hij kan mooi pronken met zijn verdiensten in Florida. Niet voor niets zijn de aanvallen op DeSantis al heel vroeg begonnen.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:14:03 #135
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200691255
quote:
9s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer je inhoudelijk niks te vertellen hebt kan je natuurlijk altijd gaan janksmoelen over de LINKSE KERK :'( !!!!!!!!!!!1111
Waarom vat je dit toch altijd zo persoonlijk op? Het is opmerkelijk om te zien dat sommige users zich énorm aangevallen voelen en hevig geagiteerd reageren als er een label wordt uitgedeeld dat te maken heeft met links-en progressieve politiek. Dit terwijl het toch slechts een vrij veel voorkomende politieke voorkeur betreft.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200691308
quote:
11s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Waarom vat je dit toch altijd zo persoonlijk op? Het is opmerkelijk om te zien dat sommige users zich énorm aangevallen voelen en hevig geagiteerd reageren als er een label wordt uitgedeeld dat te maken heeft met links-en progressieve politiek. Dit terwijl het toch slechts een vrij veel voorkomende politieke voorkeur betreft.
Je vraagt je af waarom ze in BNW zitten, terwijl POL veel veiliger is. Het heeft wel iets weg van een kruistocht, of Jihad.
pi_200691328
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De beelden van Hunter Biden aan de pijp met een hoertje erbij waren gephotoshopped?
Het is vooral volledig irrelevant wat de zoon van in zijn uitvreet. Hij heeft immers geen politieke functie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200691348
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is vooral volledig irrelevant wat de zoon van in zijn uitvreet. Hij heeft immers geen politieke functie.
Je bent serieus?
pi_200691354
quote:
11s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Waarom vat je dit toch altijd zo persoonlijk op? Het is opmerkelijk om te zien dat sommige users zich énorm aangevallen voelen en hevig geagiteerd reageren als er een label wordt uitgedeeld dat te maken heeft met links-en progressieve politiek. Dit terwijl het toch slechts een vrij veel voorkomende politieke voorkeur betreft.
Fraai staaltje projeksie weer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 11:18:39 #140
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200691359
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zal zeker mooie televisie opleveren ongeacht wie er wint. Voor de Democraten is het te hopen dat het Trump word. De grootste nachtmerrie zou DeSantis zijn, een populaire welbespraakte gouverneur met verstand van zaken en hij kan mooi pronken met zijn verdiensten in Florida. Niet voor niets zijn de aanvallen op DeSantis al heel vroeg begonnen.
Verdiensten zijnde...het dodental in Florida? Of de ongrondwettelijke wetgeving met een Mickey Mouse randje? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:22:02 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200691422
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is vooral volledig irrelevant wat de zoon van in zijn uitvreet. Hij heeft immers geen politieke functie.
Ach, begrijp wel dat je denkt dat dat relevant is wanneer je met aan religieus fanatisme grenzend enthousiasme een president aanhangt die het woord nepotisme een nieuwe betekenis heeft gegeven. Dan is het immers moeilijk om je voor te stellen dat dat niet de normaal is, en moet het wel zo zijn dat Hunter ook allerlei politieke invloed heeft.
Huilen dan.
  maandag 2 augustus 2021 @ 11:23:13 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200691442
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zal zeker mooie televisie opleveren ongeacht wie er wint. Voor de Democraten is het te hopen dat het Trump word. De grootste nachtmerrie zou DeSantis zijn, een populaire welbespraakte gouverneur met verstand van zaken en hij kan mooi pronken met zijn verdiensten in Florida. Niet voor niets zijn de aanvallen op DeSantis al heel vroeg begonnen.
Welke verdiensten precies?
Huilen dan.
pi_200691491
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is vooral volledig irrelevant wat de zoon van in zijn uitvreet. Hij heeft immers geen politieke functie.
Het opportunisme straalt er weer vanaf, was dit Trump JR geweest was het voorpagina nieuws geweest.
pi_200691509
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het opportunisme straalt er weer vanaf, was dit Trump JR geweest was het voorpagina nieuws geweest.
En terecht, maar als het een Tiffany Trump zou zijn, zou er geen haan naar kraaien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200691512
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Verdiensten zijnde...het dodental in Florida? Of de ongrondwettelijke wetgeving met een Mickey Mouse randje? :D
Vrijheid is een groot goed, de gouverneur van Florida weet dat in ieder geval op waarde te schatten. Hoe is het trouwens met het dodental in de blauwe staten met lockdowns en mondmaskers die zelfs in de open lucht gedragen moeten worden?
pi_200691524
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het opportunisme straalt er weer vanaf, was dit Trump JR geweest was het voorpagina nieuws geweest.
Appels met appels vergelijken. Trump Jr. bemoeit zich publiekelijk met Trump, zijn campagne, politiek. Niet dat dit alsnog voorpaginanieuws zijn, vermoed ik, maar wellicht in komkommertijd. Vergelijk het dan met Tifanny Trump oid, dat zou echt geen enkele voorpagina halen.
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 11:29:07 #147
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200691532
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Vrijheid is een groot goed, de gouverneur van Florida weet dat in ieder geval op waarde te schatten. Hoe is het trouwens met het dodental in de blauwe staten met lockdowns en mondmaskers die zelfs in de open lucht gedragen moeten worden?
Vrijheid die hij graag inperkt als hem dat uitkomt, hij wil maar al te graag prive organisaties zaken verbieden behalve als ze een attractiepark hebben in Florida, uiteraard. Het is minder vrijheid en meer freedumb.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200691560
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als hij zichzelf verkiesbaar stelt wel. Ik denk eigenlijk dat hij het niet gaat doen omdat Trump wel heel opzichtig bewegingen maakt naar 2024.
Trump kan ik 2024 geen president worden. Hij wordt immers deze termijn nog president.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200691566
Ah. Bemoeien is het probleem. Profiteren van de politieke functie van een politiek figuur binnen de familie. Dat is dan weer geen probleem. Zie Hunter Biden. Of Sleepy Joe's broer. Echt...

pi_200691587
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het opportunisme straalt er weer vanaf, was dit Trump JR geweest was het voorpagina nieuws geweest.
Die heeft immers wel een politieke functie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200691628
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef QuidProJoe het volgende:
Ah. Bemoeien is het probleem. Profiteren van de politieke functie van een politiek figuur binnen de familie. Dat is dan weer geen probleem. Zie Hunter Biden. Of Sleepy Joe's broer. Echt...

[ afbeelding ]
Dat is wel de kern inderdaad. Als jij gebruikmaakt van de bekende naam van je vader om iets voor jezelf te regelen kan dat voor het landsbelang weinig kwaad; je hebt immers geen invloed op het beleid.

Als jij een politieke functie hebt en je gebruikt dat als manier om voor jezelf iets te regelen is dat een ander verhaal, omdat je dan wel invloed op het beleid hebt.

Benieuwd hoe jij dit ziet. Kun je dat uitleggen zonder meme?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200691915
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:33 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik snap er geen kut van.
Dat gebeurt biij jou vrij vaak. :P

quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen jaren geleerd dat je beter even kan wachten met conclusies trekken als het gaat om berichten rond Trump.
LoL ja als het om Trump gaat heeft ie het waarschijnlijk niet zo gezegd en als hij het wel heeft gezegd dan heeft ie het niet zo bedoeld! :D :D :D
pi_200691925
Heb ook eens gelachen toen iemand de titel veranderde naar all lives matter. De sekteleden waren in FB aan het huilen dat dit toch echt niet kon want rrrrrrrrracisme. Waanzin.
pi_200691954
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:49 schreef Chivaz het volgende:
Heb ook eens gelachen toen iemand de titel veranderde naar all lives matter. De sekteleden waren in FB aan het huilen dat dit toch echt niet kon want rrrrrrrrracisme. Waanzin.
Gelukkig dan maar, dat juist zij de volledig en correct geïnformeerde leden van de samenleving zijn. Stel je voor wat het alternatief zou zijn!
pi_200691964
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je kan het vergelijken met een christen die het evangelie komt verspreiden in Isis gebied.
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:49 schreef Chivaz het volgende:
Heb ook eens gelachen toen iemand de titel veranderde naar all lives matter. De sekteleden waren in FB aan het huilen dat dit toch echt niet kon want rrrrrrrrracisme. Waanzin.
En maar huilen dat je in POL en NWS een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200691978
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Vreemd dat je alleen dingen kunt weten als je er (bij) bent. Dat staat haaks tegenover het vetrouwen op autoriteit. En dat riekt weer naar ketterij.
Hier staat niks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200692026
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hier staat niks.
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 11:57:17 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200692077
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Toegegeven ik heb mij ontzettend vermaakt met de dagelijkse verontwaardiging van de sekteleden daar. Een pro Trump post daar en men dook erop af als een zwerm strontvliegen op een vers gedraaide drol.
Nou ja, da's wel een goede analogie iig, pro-Trump posts hebben normaliter het nivo en de reuk van een versgedraaide drol :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:01:16 #159
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200692164
Zeg, zullen we het hier on-topic houden? POL bespreken is dat niet bepaald.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_200692382
On-topic: kan QPJ zijn visie over Hunter Biden en zijn gebruik van de Biden-naam voor eigen gewin nog uit de doeken doen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:11:14 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200692421
Mooie gelegenheid om eens op het nieuws over deze notities te reageren:

quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:30 schreef Isdatzo het volgende:
Wat vinden de heren hier van het verslag van een telefoontje tussen Trump, Rosen en Donoghue waarin hij de minister van justitie en diens plaatsvervanger onder druk zet om te verklaren dat de verkiezingen frauduleus verlopen waren omdat meneer wat op internet gelezen had?

https://www.washingtonpos(...)e0f931b8f_story.html
quote:
2s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
En voor diegenen die graag eigenhandig de notities willen ontcijferen: https://oversight.house.g(...)for%20Production.pdf
Huilen dan.
pi_200692484
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
Mooie gelegenheid om eens op het nieuws over deze notities te reageren:
[..]


[..]

Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe Chivaz, aannemende dat dit nieuws inderdaad waar is, hier tegenaan kijkt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:15:17 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200692503
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe Chivaz, aannemende dat dit nieuws inderdaad waar is, hier tegenaan kijkt.
Notities liegen niet, en ik heb ook niemand de legitimiteit ervan horen betwisten.
Huilen dan.
pi_200692508
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200692559
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe Chivaz, aannemende dat dit nieuws inderdaad waar is, hier tegenaan kijkt.
Ik kijk wel uit om mijn mening te geven, ik hoop dat je de afgelopen jaren ook heb geleerd dat je dit soort berichten even moet laten voor wat het is.
Kan heel goed zijn dat er binnenkort een andere ontwikkeling is waardoor dit bericht wederom niet klopt.
  maandag 2 augustus 2021 @ 12:20:18 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200692588
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit om mijn mening te geven, ik hoop dat je de afgelopen jaren ook heb geleerd dat je dit soort berichten even moet laten voor wat het is.
Kan heel goed zijn dat er binnenkort een andere ontwikkeling is waardoor dit bericht wederom niet klopt.
Je kan de berichtgeving vrij eenvoudig verifiëren door de notities zelf te bekijken. Wat houdt je tegen?
Huilen dan.
pi_200692642
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je kan de berichtgeving vrij eenvoudig verifiëren door de notities zelf te bekijken. Wat houdt je tegen?
Buiten het feit dat ik op mijn telefoon zit is het doktershandschrift gewoon onleesbaar.
pi_200692959
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit om mijn mening te geven, ik hoop dat je de afgelopen jaren ook heb geleerd dat je dit soort berichten even moet laten voor wat het is.
Kan heel goed zijn dat er binnenkort een andere ontwikkeling is waardoor dit bericht wederom niet klopt.
Nee, het interesseert je gewoon geen ene reet. Net zoals dat je geen flikkert boeit dat Trump zonder bewijs blijft verkondigen dat de verkiezingen 'gestolen' zijn en dat zijn aanhangers het Capitool hebben bestormd.

Dat is verder ook prima - ieder z'n ding - maar hang hier geen lulverhalen op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200693156
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, het interesseert je gewoon geen ene reet. Net zoals dat je geen flikkert boeit dat Trump zonder bewijs blijft verkondigen dat de verkiezingen 'gestolen' zijn en dat zijn aanhangers het Capitool hebben bestormd.

Dat is verder ook prima - ieder z'n ding - maar hang hier geen lulverhalen op.
Ook jij zou beter moeten weten Koos. WaPo en NYT hebben dit soort berichtgeving nodig om hun geldstromen te behouden.
Maar goed als het waar is dan is Trump voorbarig geweest en zou je kunnen zeggen dat Trump met voorbedachte rade de integriteit van de verkiezingen in twijfel heeft getrokken.
Aan de andere kant heeft een ieder kunnen zien wat er is gebeurt tijdens de verkiezingen en er zijn nogal wat zaken die nader onderzoek verdienen. Om nog maar niet te spreken over de statistieke eigenaardigheden die deze verkiezing had.
pi_200693257
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook jij zou beter moeten weten Koos. WaPo en NYT hebben dit soort berichtgeving nodig om hun geldstromen te behouden.
Het gaat niet eens om deze ene onthulling. Trump riep al voor de verkiezingen dat als hij zou verliezen, er sprake moest zijn van fraude. Hij is nooit afgeweken van dat standpunt. De bestorming van het Capitool heeft hij nooit afgekeurd - sterker, zijn meest trouwe volgelingen in het Congres noemen de bestormers zelfs 'patriotten'.

Jij ziet intussen geen reden om te twijfelen aan Trump. Nee, je blijft hem zelfs prijzen. Tsja, dat mag, maar doe dan niet alsof de waarheid je ook maar ene reet interesseert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200693566
quote:
7s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het gaat niet eens om deze ene onthulling. Trump riep al voor de verkiezingen dat als hij zou verliezen, er sprake moest zijn van fraude. Hij is nooit afgeweken van dat standpunt. De bestorming van het Capitool heeft hij nooit afgekeurd - sterker, zijn meest trouwe volgelingen in het Congres noemen de bestormers zelfs 'patriotten'.
Gezien het enthousiasme bij de trump supporters, de druk bezochte rallys en zijn uitstekende track record voor COVID was het ook niet zo gek om te denken dat hij de verkiezingen zou winnen.
De enige reden waarom Biden heeft gewonnen is puur vanwege de mail in ballots die allesbehalve veilig blijken te zijn. Ik vind het niet zo gek dat Trump het gooit op fraude. Ik persoonlijk had liever gezien dat hij zijn verlies had gepakt en had teruggekeken op een mooie periode als president. Ondertussen had hij DeSantis kunnen steunen en andere kandidaten die zijn hulp hard nodig hebben. Ik zou ook graag willen zien dat hij een coalitie op poten had gezet die er voor zou zorgen dat stemmen slechts kan met een geldige foto ID.
quote:
Jij ziet intussen geen reden om te twijfelen aan Trump. Nee, je blijft hem zelfs prijzen. Tsja, dat mag, maar doe dan niet alsof de waarheid je ook maar ene reet interesseert.
Ik vind dat er teveel eigenaardigheden zijn aan deze verkiezing die grondig onderzoek verdienen. Ik heb geen enkele reden om te vertrouwen op de integriteit van de media en de gevestigde orde in de politiek om erop te vertrouwen dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. De 4 jaar lange hetze tegen Trump vanuit de media en de instituties daar zou elk weldenkend mens wantrouwig maken.
pi_200693610
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit om mijn mening te geven, ik hoop dat je de afgelopen jaren ook heb geleerd dat je dit soort berichten even moet laten voor wat het is.
Kan heel goed zijn dat er binnenkort een andere ontwikkeling is waardoor dit bericht wederom niet klopt.
Ja, maar stel dat het wel zo is. Gewoon even een gedachteoefening. Wat zou je dan vinden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200693665
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar stel dat het wel zo is. Gewoon even een gedachteoefening. Wat zou je dan vinden?
Post 169
pi_200693923
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Gezien het enthousiasme bij de trump supporters, de druk bezochte rallys en zijn uitstekende track record voor COVID was het ook niet zo gek om te denken dat hij de verkiezingen zou winnen.
De enige reden waarom Biden heeft gewonnen is puur vanwege de mail in ballots die allesbehalve veilig blijken te zijn. Ik vind het niet zo gek dat Trump het gooit op fraude. Ik persoonlijk had liever gezien dat hij zijn verlies had gepakt en had teruggekeken op een mooie periode als president. Ondertussen had hij DeSantis kunnen steunen en andere kandidaten die zijn hulp hard nodig hebben. Ik zou ook graag willen zien dat hij een coalitie op poten had gezet die er voor zou zorgen dat stemmen slechts kan met een geldige foto ID.
Je naïviteit is lachwekkend. Denk je nou werkelijk dat Trump een andere kandidaat voor het presidentschap gaat steunen? Heb je nog altijd niet door wat voor figuur hij is? Trump deelt de macht niet, hij ziet zichzelf als de echt en enige leider van de GOP. Hij wil zelf een gooi doen naar het presidentschap en gaat DeSantis nooit van z'n leven steunen. Sterker, naarmate de populariteit van de gouverneur toeneemt, zal Trump zich vijandiger gaan opstellen richting hem. Want de Jabba the Hutt van de New Yorkse vastgoedwereld duldt geen concurrentie.

quote:
Ik vind dat er teveel eigenaardigheden zijn aan deze verkiezing die grondig onderzoek verdienen. Ik heb geen enkele reden om te vertrouwen op de integriteit van de media en de gevestigde orde in de politiek om erop te vertrouwen dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. De 4 jaar lange hetze tegen Trump vanuit de media en de instituties daar zou elk weldenkend mens wantrouwig maken.
Maar er zijn al talloze onderzoeken geweest, beste jongen. En er zijn ook fraudegevallen gevonden, met dank aan uiteenlopende audits. Alleen niet op zo'n schaal dat het verschil had kunnen maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200694074
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Post 169
Als ik die post vertaal naar 'Trump was wat vroeg met fraude roepen, maar hij heeft mogelijk wel gelijk', is dat dan een juiste samenvatting?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200694127
quote:
Jihadists flood pro-Trump social network with propaganda

Just weeks after its launch, the pro-Trump social network GETTR is inundated with terrorist propaganda spread by supporters of Islamic State, according to a POLITICO review of online activity on the fledgling platform.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200694167
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je mag toch hopen dat onze strijders van het vrije woord nu niet aan van die duivels linkse censuur gaan doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:12:55 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200695488
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Jihadists flood pro-Trump social network with propaganda
Ah, aldus onderzoek van Politico zelf. Zeer geloofwaardig natuurlijk. Ik vraag me ook sterk af wat zo'n centrum-links georiënteerde outlet op zo'n platform zou willen? Lijkt me niet bepaald een safe space voor zulke progressieve geesten. Die kunnen beter op Twitter en Facebook blijven en meermaals per dag schuimbekkend, dan wel snikkend, op de rapporteer knop drukken als men "harmful" content ziet omtrent bijvoorbeeld vermeend racisme, vermeende homo-en transfobie of "misinformatie" omtrent de recente verkiezingen, Covid of klimaatverandering. Dat zijn immers voor dit type mens zeer kwetsende en traumatische microaggressions.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200695646
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik vraag me ook sterk af wat zo'n centrum-links georiënteerde outlet op zo'n platform zou willen?
Onderzoek doen. Dat staat toch in het stuk?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:22:00 #180
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200695675
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als hij zichzelf verkiesbaar stelt wel. Ik denk eigenlijk dat hij het niet gaat doen omdat Trump wel heel opzichtig bewegingen maakt naar 2024.
Ik denk juist dat Trump weet dat DeSantis nog meer kans maakt om te winnen dan Trump. Daarom verwacht ik dat hij hem zal steunen.

Iedereen die Trump zou stemmen stemt op DeSantis. Maar andersom ligt dat anders, omdat veel mensen niet om het karaktertje van Trump heen kunnen kijken.

Alles beter dan Mike Pence. Hij is blijkbaar gewoon een Rino.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:24:35 #181
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200695759
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het zal zeker mooie televisie opleveren ongeacht wie er wint. Voor de Democraten is het te hopen dat het Trump word. De grootste nachtmerrie zou DeSantis zijn, een populaire welbespraakte gouverneur met verstand van zaken en hij kan mooi pronken met zijn verdiensten in Florida. Niet voor niets zijn de aanvallen op DeSantis al heel vroeg begonnen.
DeSantis lijkt in veel opzichten op Reagan. Die werd ook door een overgroot deel van het volk gedragen.
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:26:18 #182
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200695805
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Verdiensten zijnde...het dodental in Florida? Of de ongrondwettelijke wetgeving met een Mickey Mouse randje? :D
Welk dodental in Florida heb je het over? Is dat zo anders dan in California of New York?
  maandag 2 augustus 2021 @ 14:29:41 #183
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200695890
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Trump kan ik 2024 geen president worden. Hij wordt immers deze termijn nog president.
Ik denk het wel.

Anderzijds had ik gedacht dat er inmiddels al lang aan het daglicht gekomen was in wat voor omvang er gefraudeerd is en dat dit breed gedragen zou worden door het volk. Dat wordt blijkbaar nu nog goed tegengehouden.
pi_200696006
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk het wel.

Anderzijds had ik gedacht dat er inmiddels al lang aan het daglicht gekomen was in wat voor omvang er gefraudeerd is en dat dit breed gedragen zou worden door het volk. Dat wordt blijkbaar nu nog goed tegengehouden.
Houd hoop, Ixnay!

Trust the plan!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 2 augustus 2021 @ 14:39:35 #185
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200696165
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk het wel.

Anderzijds had ik gedacht dat er inmiddels al lang aan het daglicht gekomen was in wat voor omvang er gefraudeerd is en dat dit breed gedragen zou worden door het volk. Dat wordt blijkbaar nu nog goed tegengehouden.
Je hebt nog de hele maand Augustus om te blijven hopen op je staatsgreep door de Ashli Babbits van Amerika.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200696641
Is het anderen ook opgevallen dat de naam "Durham" plots weer opduikt?
pi_200696886
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

DeSantis lijkt in veel opzichten op Reagan. Die werd ook door een overgroot deel van het volk gedragen.
Dit dus, ik denk serieus dat DeSantis een groot deel van de gematigde kiezer aan zich kan binden.
Trump was in mijn optiek een goede president, maar hij was te controversieel en zocht iets te vaak de confrontatie op. Als hij in 2024 wederom president wilt worden dan zal hij zich zelf moeten verantwoorden voor de gebeurtenissen tijdens de rellen in het capitool. DeSantis heeft die baggage niet en bovendien kan hij zich beroepen op zijn uitstekende staat van dienst in Florida.
Het COVID fascisme begint ook in de VS sleets te raken en dat kan in het voordeel van DeSantis werken.
pi_200697275
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Is het anderen ook opgevallen dat de naam "Durham" plots weer opduikt?
In welke context, en kun je iets meer duiden wat dat volgens jou betekent?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200697306
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dit dus, ik denk serieus dat DeSantis een groot deel van de gematigde kiezer aan zich kan binden.
Trump was in mijn optiek een goede president, maar hij was te controversieel en zocht iets te vaak de confrontatie op. Als hij in 2024 wederom president wilt worden dan zal hij zich zelf moeten verantwoorden voor de gebeurtenissen tijdens de rellen in het capitool. DeSantis heeft die baggage niet en bovendien kan hij zich beroepen op zijn uitstekende staat van dienst in Florida.
Het COVID fascisme begint ook in de VS sleets te raken en dat kan in het voordeel van DeSantis werken.
Zonder de zegen van Trump wordt het helemaal niks met DeSantis. En zolang Trump nog op z'n benen staat gaat hij geen andere presidentskandidaat endorsen. Hij geeft namelijk geen ene zak om de GOP. Het is hem puur om zichzelf te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200697315
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:29 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik denk het wel.

Anderzijds had ik gedacht dat er inmiddels al lang aan het daglicht gekomen was in wat voor omvang er gefraudeerd is en dat dit breed gedragen zou worden door het volk. Dat wordt blijkbaar nu nog goed tegengehouden.
Als er géén fraude aan het licht komt, kan dat dan ook zijn omdat er geen fraude heeft plaatsgevonden? Of is afwezigheid van bewijs alleen maar bewijs dat er bewijs wordt achtergehouden?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 2 augustus 2021 @ 15:23:43 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200697373
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dit dus, ik denk serieus dat DeSantis een groot deel van de gematigde kiezer aan zich kan binden.
Trump was in mijn optiek een goede president, maar hij was te controversieel en zocht iets te vaak de confrontatie op. Als hij in 2024 wederom president wilt worden dan zal hij zich zelf moeten verantwoorden voor de gebeurtenissen tijdens de rellen in het capitool. DeSantis heeft die baggage niet en bovendien kan hij zich beroepen op zijn uitstekende staat van dienst in Florida.
Het COVID fascisme begint ook in de VS sleets te raken en dat kan in het voordeel van DeSantis werken.
Trump kan zich heel goed verantwoorden voor alles dat voor/na/tijdens die verkiezingen gebeurd is. Maar hij zal met een schone lei moeten beginnen en DeSantis heeft dit al.

Amerikanen zijn veel minder volgzaam dan Europeanen en je ziet ook dat die covid maatregelen weinig/niets doen gezien de verschillen in de diverse staten. Biden is altijd voorstander geweest van al die onzin, net als Harris. Dit gaat DeSantis veel stemmen opleveren.
pi_200697387
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In welke context, en kun je iets meer duiden wat dat volgens jou betekent?
Maken die vragen het meer of minder opvallend?
  maandag 2 augustus 2021 @ 15:24:39 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200697394
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als er géén fraude aan het licht komt, kan dat dan ook zijn omdat er geen fraude heeft plaatsgevonden? Of is afwezigheid van bewijs alleen maar bewijs dat er bewijs wordt achtergehouden?
Er is 100% bewijs van fraude nu. Klaar met die onzin. :W
pi_200697438
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:24 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Maken die vragen het meer of minder opvallend?
Ik weet überhaupt niet waarom dat opvallend zou zijn, daarom vroeg ik of je dat wellicht even zou kunnen verduidelijken.

Helaas lijkt het, zoals gebruikelijk, te blijven bij een losse opmerking zonder dat je de het daar echt over wil hebben. Misschien straks nog een bericht over linksen die wanhopig jouw validatie zoeken ofzo, maar verder de normale hit en run.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200697440
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is 100% bewijs van fraude nu. Klaar met die onzin. :W
Laat zien en overtuig ons.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200697463
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is 100% bewijs van fraude nu. Klaar met die onzin. :W
Als 'de omvang van de fraude' niet aan het licht komt, dan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200697589
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:26 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik weet überhaupt niet waarom dat opvallend zou zijn, daarom vroeg ik of je dat wellicht even zou kunnen verduidelijken.
Ik heb het alleen over de opvallendheid, en of anderen hetzelfde ervaren. Ik kan jou nu wel in een auto zien zitten, en iemand zegt vervolgens "Valt het jullie ook op dat er verrassend veel grijze auto's rondraijden?" om vervolgens van jou "In welke context, en kun je iets meer duiden wat dat volgens jou betekent?" te horen. Soms mag iets toch gewoon opvallend zijn?

quote:
Helaas lijkt het, zoals gebruikelijk, te blijven bij een losse opmerking zonder dat je de het daar echt over wil hebben. Misschien straks nog een bericht over linksen die wanhopig jouw validatie zoeken ofzo, maar verder de normale hit en run.
Gevalletje "confession through projection", wellicht?
pi_200698063
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:24 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is 100% bewijs van fraude nu. Klaar met die onzin. :W
Waar is dat overweldigende bewijs?
pi_200698117
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zonder de zegen van Trump wordt het helemaal niks met DeSantis. En zolang Trump nog op z'n benen staat gaat hij geen andere presidentskandidaat endorsen. Hij geeft namelijk geen ene zak om de GOP. Het is hem puur om zichzelf te doen.
Ik denk dat je de populariteit van DeSantis onderschat. Als Trump geen ambities had voor 2024 dan waren alle ogen op DeSantis gericht.
pi_200698143
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Trump kan zich heel goed verantwoorden voor alles dat voor/na/tijdens die verkiezingen gebeurd is. Maar hij zal met een schone lei moeten beginnen en DeSantis heeft dit al.

Amerikanen zijn veel minder volgzaam dan Europeanen en je ziet ook dat die covid maatregelen weinig/niets doen gezien de verschillen in de diverse staten. Biden is altijd voorstander geweest van al die onzin, net als Harris. Dit gaat DeSantis veel stemmen opleveren.
Perceptie is alles, Trump heeft in principe geen moer te maken met wat er op 6 januari is gebeurt. Ondanks dat feit zal hij toch ter verantwoording geroepen worden door de media die het beeld hebben geschetst dat Trump de meute heeft opgehitst om het capitool te bestormen. Kijk maar eens naar de usual suspects in dit topic, ze zijn er allemaal heilig van overtuigd dat Trump het publiek dusdanig heeft opgehitst om het capitool te bestormen ondanks dat hij heeft gepleit voor vreedzaam protest.
pi_200698216
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik denk dat je de populariteit van DeSantis onderschat. Als Trump geen ambities had voor 2024 dan waren alle ogen op DeSantis gericht.
Ik onderschat de populariteit van DeSantis niet, maar de greep van Trump op de GOP evenmin. Want die is stevig. Trump voelt er helemaal niets voor om zijn huidige leiderschapspositie te delen met DeSantis. Hij is de onbetwiste leider van de Republikeinen. Punt.

Dus als Trump opnieuw een gooi doet naar het presidentschap, houdt DeSantis zich afzijdig. Doet hij dat niet, dan wekt hij de toorn van Trump en diens achterban en dat is funest voor zijn politieke ambities.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:26:04 #202
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200698302
De belangrijkste kandidaat voor de democraten in 2024 is Trump. Of die malloot gaat zelf weer meedoen, of die malloot maakt de GOP nog verder stuk dan nu al het geval is. Verkiezingen worden in het midden gewonnen, niet op de flanken.

Wel mooi dat die fraude nu 100% bewezen is, LX zal dan wel snel met dat bewijs komen nu dan.
pi_200698350
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Perceptie is alles, Trump heeft in principe geen moer te maken met wat er op 6 januari is gebeurt. Ondanks dat feit zal hij toch ter verantwoording geroepen worden door de media die het beeld hebben geschetst dat Trump de meute heeft opgehitst om het capitool te bestormen. Kijk maar eens naar de usual suspects in dit topic, ze zijn er allemaal heilig van overtuigd dat Trump het publiek dusdanig heeft opgehitst om het capitool te bestormen ondanks dat hij heeft gepleit voor vreedzaam protest.
Heeft Trump de bestorming van het Capitool sterk veroordeeld en afstand genomen van de daders? Alles behalve. Sterker, hij klaagt dat de verdachten in deze zaak oneerlijk worden behandeld

Trumps grootste bondgenoten in het Congres springen intussen op verschillende manieren op de bres voor de verdachten van de bestorming.

Het is dus niet zo gek dat Trump gelinkt blijft worden aan de bestorming van het Capitool. Hij neemt het Pence ook nog steeds kwalijk dat hij de bekrachtiging van de verkiezingsuitslag niet tegen heeft gehouden (je weet wel, de aanleiding tot het incident).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200698739
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Is het anderen ook opgevallen dat de naam "Durham" plots weer opduikt?
Nope. Waar dan? Vertel! *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:57:53 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200698755
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik onderschat de populariteit van DeSantis niet, maar de greep van Trump op de GOP evenmin. Want die is stevig. Trump voelt er helemaal niets voor om zijn huidige leiderschapspositie te delen met DeSantis. Hij is de onbetwiste leider van de Republikeinen. Punt.

Dus als Trump opnieuw een gooi doet naar het presidentschap, houdt DeSantis zich afzijdig. Doet hij dat niet, dan wekt hij de toorn van Trump en diens achterban en dat is funest voor zijn politieke ambities.
Zonder twijfel inderdaad. En dat is zonde, want DeSantis zou natuurlijk een veel betere kandidaat zijn. Trumpisme is prima, maar liever zonder Trump in het Witte Huis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200699355
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik heb het alleen over de opvallendheid, en of anderen hetzelfde ervaren. Ik kan jou nu wel in een auto zien zitten, en iemand zegt vervolgens "Valt het jullie ook op dat er verrassend veel grijze auto's rondraijden?" om vervolgens van jou "In welke context, en kun je iets meer duiden wat dat volgens jou betekent?" te horen. Soms mag iets toch gewoon opvallend zijn?
Uiteraard geloof ik dat het je enkel en alleen gaat over de naam Durham die tegenwoordig blijkbaar veel opduikt, zonder dat je verder een idee hebt over of interesse hebt in de reden waarom die naam tegenwoordig veel opduikt.

Goed de inhoudelijke discussie ontweken weer. Heel vlot.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200699457
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heeft Trump de bestorming van het Capitool sterk veroordeeld en afstand genomen van de daders? Alles behalve. Sterker, hij klaagt dat de verdachten in deze zaak oneerlijk worden behandeld

Trumps grootste bondgenoten in het Congres springen intussen op verschillende manieren op de bres voor de verdachten van de bestorming.

Het is dus niet zo gek dat Trump gelinkt blijft worden aan de bestorming van het Capitool. Hij neemt het Pence ook nog steeds kwalijk dat hij de bekrachtiging van de verkiezingsuitslag niet tegen heeft gehouden (je weet wel, de aanleiding tot het incident).
Ik vind de verklaring van Trump eigenlijk wel prima. Blijkbaar is het best oké om te rellen zolang je het maar doet in naam van racisme of welk ander stokpaardje populair is bij de politici. Dat verschijnsel zie je helaas ook in Nederland, als je protesteert voor George Floyd of het klimaat dan krijg je alle ruimte. Protesteer je tegen de COVID maatregelen dan krijg je een knuppel in je nek.

Je kunt je afvragen of het dan als publiek figuur wel nut heeft om het te veroordelen. Blijkbaar zijn de regels niet voor een ieder gelijk.


https://spectator.org/jan(...)olitary-confinement/

Het kan trouwens goed zijn dat Trump hier naar refereerde. Mocht dit waar zijn dan is het natuurlijk belachelijk dat deze relschoppers een “speciale” behandeling krijgen.
pi_200699479
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Uiteraard geloof ik dat het je enkel en alleen gaat over de naam Durham die tegenwoordig blijkbaar veel opduikt, zonder dat je verder een idee hebt over of interesse hebt in de reden waarom die naam tegenwoordig veel opduikt.

Goed de inhoudelijke discussie ontweken weer. Heel vlot.
Je lijkt mij onderliggende motieven toe te dichten. Welk onderliggend motief denk je dat mijn post zou hebben gehad? Waarom moet er überhaupt sprake zijn van een onderliggend motief? Komt dat vanuit je eigen referentiekader?
  maandag 2 augustus 2021 @ 17:54:39 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200699608
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus omdat moslims niet tegen kritiek kunnen moet het vrije woord maar sneuvelen.
Nee soms moet je oppassen met wat je tegen wie zegt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200699637
Oh wacht er schijnen in april nog wat subpoenas uitgegaan te zijn:

twitter


Maar als ik het zo snel doorlees niks schokkends of zo en blijkbaar heeft het weinig opgeleverd anders was zijn naam intussen wel vaker opgedoken :D

quote:
In seeking to discredit the Russia investigation, Mr. Trump and his allies have frequently conflated it with the flawed Steele dossier. In fact, the Page wiretaps were a minor part of the overall effort, and Mr. Horowitz's report showed that it played no role in the F.B.I. decision to open the counterintelligence investigation in July 2016.

While uncovering numerous ways the F.B.I. had botched those wiretap applications, Mr. Horowitz's report also concluded that it had lawfully opened the overall investigation on an adequate basis. When the inspector general delivered the report, Mr. Durham intervened with an unusual public statement saying he disagreed with Mr. Horowitz that the investigation's opening was properly predicated.

Mr. Durham provided no details, but Mr. Horowitz later told Congress that Mr. Durham had told him he thought that the F.B.I. should have opened the inquiry as a "preliminary" investigation rather than going straight to a "full" one.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200699801
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 17:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik vind de verklaring van Trump eigenlijk wel prima. Blijkbaar is het best oké om te rellen zolang je het maar doet in naam van racisme of welk ander stokpaardje populair is bij de politici. Dat verschijnsel zie je helaas ook in Nederland, als je protesteert voor George Floyd of het klimaat dan krijg je alle ruimte. Protesteer je tegen de COVID maatregelen dan krijg je een knuppel in je nek.

Je kunt je afvragen of het dan als publiek figuur wel nut heeft om het te veroordelen. Blijkbaar zijn de regels niet voor een ieder gelijk.


https://spectator.org/jan(...)olitary-confinement/

Het kan trouwens goed zijn dat Trump hier naar refereerde. Mocht dit waar zijn dan is het natuurlijk belachelijk dat deze relschoppers een “speciale” behandeling krijgen.
Nee, Trump heeft het over de verdachten in algemene zin. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar Trump vindt het helemaal niet zo erg dat het Capitool is bestormd. Hem was immers onrecht gedaan.

Dat Trump blijft emmeren over Babbit, met wie conservatief VS blijkbaar medelijden heeft, is ook veelzeggend.

Het eerste deel van je post is weer typerend. Gast, we hebben het hier over idioten die het belangrijkste regeringsgebouw in de VS hebben bestormd, waarbij geweld is gebruikt en doden zijn gevallen. Denk eens na man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200699867
Grappig eigenlijk. Dat de "bestorming" door "Trump supporters" begon toen Trump nog gezellig aan het speechen was. Hij was een uurtje later begonnen en het liep allemaal wat uit. De Trump supporters waren bij Trump... Wie waren er bij het Capitool? Een beetje alsof het script riep dat men om een bepaalde tijd moest beginnen, ongeacht de aanwezigheid van Trump supporters. Raar.
pi_200699935


Wie waren toch die mensen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 augustus 2021 @ 18:20:43 #214
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200699973
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]

Wie waren toch die mensen?
Antifa natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200700017
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]

Wie waren toch die mensen?
Opgetrommeld in de kelder van een pizzazaak.
pi_200700033
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Het eerste deel van je post is weer typerend. Gast, we hebben het hier over idioten die het belangrijkste regeringsgebouw in de VS hebben bestormd, waarbij geweld is gebruikt en doden zijn gevallen. Denk eens na man.
Hij zegt in essentie: "Hullie mogen ook rellen, dus wij mogen dan toch wel het parlement bestormen." Veel simpeler (en tribaler) wordt het niet. Zelf een enigszins consistent eigen standpunt bepalen is er kennelijk niet meer bij. Best wel krachtig die hersenspoeling via sociale media.
pi_200700114
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]

Wie waren toch die mensen?
Antifa!! :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 2 augustus 2021 @ 18:53:29 #218
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200700560
Trump supporters op 6 januari….







Je zal er maar bij willen horen……
pi_200700871
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:53 schreef mcmlxiv het volgende:
Trump supporters op 6 januari….

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je zal er maar bij willen horen……
Bah, ongewassen antifa-krakers zo te zien. :+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200701064
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, Trump heeft het over de verdachten in algemene zin. Ik weet niet of het je is opgevallen, maar Trump vindt het helemaal niet zo erg dat het Capitool is bestormd. Hem was immers onrecht gedaan.

Dat Trump blijft emmeren over Babbit, met wie conservatief VS blijkbaar medelijden heeft, is ook veelzeggend.

Het eerste deel van je post is weer typerend. Gast, we hebben het hier over idioten die het belangrijkste regeringsgebouw in de VS hebben bestormd, waarbij geweld is gebruikt en doden zijn gevallen. Denk eens na man.
Ik heb een beetje het idee dat je het regeringsgebouw dat bezet is geweest zwaarder vind wegen dan het feit dat er geweld is gebruikt.
Nogmaals Trump heeft opgeroepen tot vreedzaam protest en op social media heeft hij opgeroepen om weer terug naar huis te gaan.
Wat mij betreft veroordeeld hij het geweld nog een keer, het boeit mij weinig aangezien het veroordelen van daden door supporters blijkbaar maar van een kant af komt.
pi_200701799
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb een beetje het idee dat je het regeringsgebouw dat bezet is geweest zwaarder vind wegen dan het feit dat er geweld is gebruikt.
Nogmaals Trump heeft opgeroepen tot vreedzaam protest en op social media heeft hij opgeroepen om weer terug naar huis te gaan.
Wat mij betreft veroordeeld hij het geweld nog een keer, het boeit mij weinig aangezien het veroordelen van daden door supporters blijkbaar maar van een kant af komt.
Wat voor mij 'zwaar weegt' is dat een groot aantal Republikeinse kopstukken de bestorming bagatelliseert of zelfs de daders de hand boven het hoofd. Figuren zoals Greene en Gaetz noemen de Capitool-bestormers zelf patriotten. Ook Trump beweegt steeds meer die kant op, getuige het feit dat hij de neergeschoten Babbit op het schild blijft hijsen.

quote:
"Who was the person who shot an innocent, wonderful, incredible woman?" Trump asked Fox Business anchor Maria Bartiromo on Sunday, before interrupting himself to offer an answer: "I will tell you, they know who shot Ashley Babbitt. They're protecting that person. I've heard also that it was the head of security for a certain high official — a Democrat."

Bron
Met deze houding rechtvaardigen en legitimeren Trump en zijn bondgenoten de bestorming van het Capitool. Ik hoef je hopelijk niet uit te leggen waarom dat gevaarlijk is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200702216
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:18 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]

Wie waren toch die mensen?
Geen idee. Een bestorming zie ik in ieder geval niet.
pi_200702307
Is het trouwens ook een bestorming wanneer de politie je naar binnen wuift en de deuren worden geopend? Het lijkt zo net alsof het script vereiste dat er mensen naar binnen zouden gaan.
pi_200702501
Oei, check deze aanval op de "Democratie"!

  maandag 2 augustus 2021 @ 20:59:02 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200702570
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Oei, check deze aanval op de "Democratie"!

[ afbeelding ]





Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200702593
quote:
14s.gif Op maandag 2 augustus 2021 20:55 schreef QuidProJoe het volgende:
Oei, check deze aanval op de "Democratie"!

[ afbeelding ]
Wat wil je precies zeggen met die foto?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:06:43 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200702717
quote:
jup duidelijk zichtbaar op de meest rechter foto ^O^

zo yte zien gewoon een mafklapper die relt om het rellen!!!
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200702787
Dus de trol draait binnen het half uur van "er was geen bestorming" naar "de bestorming kwam door antifa/BLM"?

Iets met:
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:11:15 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200702800
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200702848
quote:
Even quoten vanwege het feit dat Linkse memes zo... bijzonder zijn.
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:17:03 #232
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200702919
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Even quoten vanwege het feit dat Linkse memes zo... bijzonder zijn.

As for leadership or coordination, Kelly said the government's evidence in some respects weighs against that. He noted that Jensen was recorded repeatedly saying that the mob was there to storm the White House — apparently not realizing the target was a different building.
https://eu.desmoinesregis(...)anuary-6/7877817002/

dan vind je deze ook vast leuk!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 augustus 2021 @ 21:20:30 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200702978
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus de trol draait binnen het half uur van "er was geen bestorming" naar "de bestorming kwam door antifa/BLM"?

Iets met:
[ afbeelding ]
Hey kijk daar hebben we de grootste aanval op de democratie ^O^
Huilen dan.
pi_200703675
quote:
Oh ja ook al weer erg oud nieuws. Sullivan die volgens Trump en Giuliani een extreme Antifa/BLM activist uit Utah zou zijn. Dat hadden ze vast van Andy Ngo gehoord :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200705307
Weer eentje die het voor gezien houdt met die fake audit in Arizona:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:21:36 #236
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200705610
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 16:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Perceptie is alles, Trump heeft in principe geen moer te maken met wat er op 6 januari is gebeurt. Ondanks dat feit zal hij toch ter verantwoording geroepen worden door de media die het beeld hebben geschetst dat Trump de meute heeft opgehitst om het capitool te bestormen. Kijk maar eens naar de usual suspects in dit topic, ze zijn er allemaal heilig van overtuigd dat Trump het publiek dusdanig heeft opgehitst om het capitool te bestormen ondanks dat hij heeft gepleit voor vreedzaam protest.
Het doel was impeachment en hem verbannen van social media. Het 1e is mislukt, het 2e was een succes.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:35:40 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200705693
Die gewelddadige idioten in januari hadden niets met Trump.

Er waren inderdaad honderdduizenden mensen in DC. En dat waren inderdaad grote massa's Trump aanhangers.

Statistiek leert dat er maar een heel klein deel daarvan idioten hoeft te zijn en je krijgt inderdaad rellen. Voor de media is het dan heel gemakkelijk om de gehele opkomst neer te zetten als pro-Trump en pro-geweld.

Hun conclusie: Trump aanhangers waren gewelddadig en Trump heeft ze daarvoor opgeroepen.

Dat is natuurlijk grote onzin. Destijds was het al duidelijk dat er veel BLM en antifa tuig onder die relschoppers waren. Ook dat was in januari al bewezen met foto's van relschoppers die bij beide protesten aanwezig waren. Je begrijpt hoe erg links voor lul had gestaan als daar honderdduizenden Trump aanhangers stonden en het was 100% geweldloos (wat het eigenlijk ook was). BLM was een en al geweld/berovingen/diefstal/vernielingen. Hiermee zie je het ware gezicht van beide kanten.

Trump is bij uitstek de president geweest die tegen geweld was. Kijk maar eens wat hij de afgelopen 4 jaar gedaan heeft wereldwijd. Ze moesten gewoon een reden vinden om hem te impeachen.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:39:02 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200705712
Ps. Donald J. Trump is the 45th and current President of the United States. After a big victory in 2016 he won the 2020 elections again by a major landslide with 74 million votes. He is the first and only candidate ever with more than 70 million votes. This makes him the most popular and most successful president ever.
pi_200705727
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:47:45 #240
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200705743
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:21 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het doel was impeachment en hem verbannen van social media. Het 1e is mislukt, het 2e was een succes.
Beiden gelukt. Trump is tot tweemaal toe impeached. Je weet toch wel wat de term betekent, hopelijk? En het tweede heeft Trump wel compleet aan zichzelf te wijten, natuurlijk, hij was gewaarschuwd, meermaals zelfs.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tijger_m op 03-08-2021 00:57:37 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:49:45 #241
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200705752
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:39 schreef Ixnay het volgende:
Ps. Donald J. Trump is the 45th and current President of the United States. After a big victory in 2016 he won the 2020 elections again by a major landslide with 74 million votes. He is the first and only candidate ever with more than 70 million votes. This makes him the most popular and most successful president ever.
Leuk, alternatieve geschiedenis! _O-

PS: Biden had 81 miljoen stemmen. De eerste ooit met meer dan 80 miljoen stemmen :D

PPS: Waarom zei je dan een dag of wat geleden dat Biden President was?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200705808
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:35 schreef Ixnay het volgende:
Die gewelddadige idioten in januari hadden niets met Trump.
Zonder Trump was het nooit gebeurd :N

quote:
Er waren inderdaad honderdduizenden mensen in DC. En dat waren inderdaad grote massa's Trump aanhangers.
Honderdduizenden nog wel! Heb je mss een bronnetje daarbij? :D

quote:
Statistiek leert dat er maar een heel klein deel daarvan idioten hoeft te zijn en je krijgt inderdaad rellen. Voor de media is het dan heel gemakkelijk om de gehele opkomst neer te zetten als pro-Trump en pro-geweld.
Niemand zet de gehele opkomst weg als pro-geweld :N

quote:
Hun conclusie: Trump aanhangers waren gewelddadig en Trump heeft ze daarvoor opgeroepen.
Een deel was gewelddadig. En Trump heeft zijn aanhang natuurlijk niet letterlijk opgeroepen, dat zou tegen de wet zijn. Wel heeft hij maandenlang zijn aanhang opgehitst :Y

quote:
Dat is natuurlijk grote onzin. Destijds was het al duidelijk dat er veel BLM en antifa tuig onder die relschoppers waren. Ook dat was in januari al bewezen met foto's van relschoppers die bij beide protesten aanwezig waren. Je begrijpt hoe erg links voor lul had gestaan als daar honderdduizenden Trump aanhangers stonden en het was 100% geweldloos (wat het eigenlijk ook was). BLM was een en al geweld/berovingen/diefstal/vernielingen. Hiermee zie je het ware gezicht van beide kanten.
Er is geen bewijs van Antifa tuig als aanstichters :N

quote:
Trump is bij uitstek de president geweest die tegen geweld was. Kijk maar eens wat hij de afgelopen 4 jaar gedaan heeft wereldwijd. Ze moesten gewoon een reden vinden om hem te impeachen.
Trump is helemaal niet anti-geweld en hij is impeached :N

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2021 05:34:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:36:27 #243
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200705897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Beiden gelukt. Trump is tot tweemaal toe impeached. Je weet toch wel wat de term betekent, hopelijk? En het tweede heeft Trump wel compleet aan zichzelf te wijten, natuurlijk, hij was gewaarschuwd, meermaals zelfs.
Trump weet dat hij de verkiezingen gewonnen heeft en dat spreekt hij uit. Daar mag je nooit voor gestraft worden.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:36:55 #244
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200705898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Leuk, alternatieve geschiedenis! _O-

PS: Biden had 81 miljoen stemmen. De eerste ooit met meer dan 80 miljoen stemmen :D

PPS: Waarom zei je dan een dag of wat geleden dat Biden President was?
Biden heeft geen 81 miljoen stemmen gehaald.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:37:41 #245
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200705903
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 01:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Trump weet dat hij de verkiezingen gewonnen heeft en dat spreekt hij uit. Daar mag je nooit voor gestraft worden.
Voor liegen wel en volgens mij mogen Twitter en Facebook doen wat zij willen zolang het binnen hun gestelde voorwaarden is :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:39:15 #246
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200705906
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 01:36 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Biden heeft geen 81 miljoen stemmen gehaald.
Toon maar aan dan. De officieele uitslag zegt van wel, 81,268,924 om precies te zijn. Ik wacht wel even op je bewijs dat dit aantal niet klopt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:44:16 #247
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200705924
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 01:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Voor liegen wel en volgens mij mogen Twitter en Facebook doen wat zij willen zolang het binnen hun gestelde voorwaarden is :)
Van mij mogen die social media alles, over 10 jaar zijn ze toch beide weg. :)

De NPO betaal ik belasting voor. Daar verwacht ik iets anders van. Gisteren was er bijvoorbeeld in het nieuws iets over Corona-protesten in Duitsland. Massale opkomst, grotendeels verstandige wakkere frisse mensen, maar de journalist vond het nodig om erbij te zeggen dat er een groep rechts-extremisten en complotdenkers aanwezig was. Dit was slechts ca. 1% van de hele opkomst, maar het nieuws vindt het vooral belangrijk om de hele groep neer te zetten als idioten, want zij willen niet dat nog meer mensen zich aansluiten zijn de wakkere groep. Dit is niet waar ik belasting voor betaal.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 01:44:32 #248
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200705926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 01:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Toon maar aan dan. De officieele uitslag zegt van wel, 81,268,924 om precies te zijn. Ik wacht wel even op je bewijs dat dit aantal niet klopt.
Biden heeft geen 81 miljoen stemmen gehaald.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 02:03:59 #249
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200705986
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 01:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Biden heeft geen 81 miljoen stemmen gehaald.
Klopt, hij heeft er 81,268,924 behaald :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200706987
twitter


Sws raar dat ze nog verder willen onderzoeken als het bewijs er al is :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2021 06:04:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200707147
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 05:52 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Sws raar dat ze nog verder willen onderzoeken als het bewijs er al is :D
Check check dubbel check stift jack in the box weet je wel.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:14:45 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200707937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 01:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Biden heeft geen 81 miljoen stemmen gehaald.
Jij zegt het dus dat is bewijs. :')
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 08:39:53 #253
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200708169
De wereld van de extreem-rechtse wappies
- Biden heeft echt niet 81 miljoen stemmen gehaald
- Trump heeft dus de verkiezingen gewonnen
- Er is massaal fraude gepleegd (maar we vertellen lekker niet hoe en waar)
- Corona is maar een griepje afgewisseld met Trump heeft echt wel Corona goed bestreden!
- 6 januari was A: een Trump BBQ, B: Een Antifa/BLM false flag operatie
- Niets aan de hand met het klimaat. Allemaal onzin
- Migranten zijn minimaal verdacht, meestal gewoon rovers/verkrachters/moordenaars
- Discriminatie - racisme bestaat eigenlijk niet, het is "een cultuurdingetje"

Tja, eigenlijk is er niet zoveel veranderd sinds het interbellum. Domme mensen die achter zogenaamde sterke mannen aanlopen. Alles om te voorkomen dat ze hun eigen miserabele leventje, hun eigen mislukkingen bij zichzelf moeten zoeken.
pi_200710519
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:39 schreef Ixnay het volgende:
Ps. Donald J. Trump is the 45th and current President of the United States. After a big victory in 2016 he won the 2020 elections again by a major landslide with 74 million votes. He is the first and only candidate ever with more than 70 million votes. This makes him the most popular and most successful president ever.
Zoek psychische hulp voor je waan aub.
pi_200710670
Mensen die zonder bewijs geloven dat Biden meer dan 81 miljoen stemmers heeft getrokken.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 10:55:36 #256
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200710859
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Mensen die zonder bewijs geloven dat Biden meer dan 81 miljoen stemmers heeft getrokken.
Kijk daar hebben we de aanhanger van Russels Teapot weer!
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:03:33 #257
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200711068
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Mensen die zonder bewijs geloven dat Biden meer dan 81 miljoen stemmers heeft getrokken.
Dat bewijs is er. De Amerikaanse kiesraad heeft dat gerapporteerd en het congres heeft dat erkend

Alleen wat labiele losers, die zichzelf op moeten trekken aan een alfa-male als Trump, kunnen er kennelijk niet mee dealen.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:35:04 #258
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200711801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 08:39 schreef mcmlxiv het volgende:
De wereld van de extreem-rechtse wappies
- Biden heeft echt niet 81 miljoen stemmen gehaald
- Trump heeft dus de verkiezingen gewonnen
- Er is massaal fraude gepleegd (maar we vertellen lekker niet hoe en waar)
- Corona is maar een griepje afgewisseld met Trump heeft echt wel Corona goed bestreden!
- 6 januari was A: een Trump BBQ, B: Een Antifa/BLM false flag operatie
- Niets aan de hand met het klimaat. Allemaal onzin
- Migranten zijn minimaal verdacht, meestal gewoon rovers/verkrachters/moordenaars
- Discriminatie - racisme bestaat eigenlijk niet, het is "een cultuurdingetje"

Tja, eigenlijk is er niet zoveel veranderd sinds het interbellum. Domme mensen die achter zogenaamde sterke mannen aanlopen. Alles om te voorkomen dat ze hun eigen miserabele leventje, hun eigen mislukkingen bij zichzelf moeten zoeken.
Extreemrechts nog wel? Nou nou, maar als radicaal links-en progressieve user, die stelt dat er zowel niets mis is met het gedachtegoed van Antifa als met socialisme, speelt hier wellicht weer eens enige projectie een rol.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:05:44 #259
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200712541
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Extreemrechts nog wel? Nou nou, maar als radicaal links-en progressieve user, die stelt dat er zowel niets mis is met het gedachtegoed van Antifa als met socialisme, speelt hier wellicht weer eens enige projectie een rol.
Blijkbaar voel jij je aangesproken. Tja, het is maar waar je bij wil horen.

Had je nou al een antwoord op die 100 miljoen doden die het socialisme volgens jou op zijn geweten heeft?

En blijkbaar is het gedachtegoed van Antifa (anti-fascisme) in jouw ogen verkeerd? Daar zeg je nogal wat vent, het gedachtegoed van het fascisme spreekt jou dus aan, voor mij niet zo verrassend, maar wel heftig hoor.

[ Bericht 11% gewijzigd door mcmlxiv op 03-08-2021 12:15:15 ]
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:12:35 #260
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200712718
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Mensen die zonder bewijs geloven dat Biden meer dan 81 miljoen stemmers heeft getrokken.
Nee, daar is bewijs voor. Bewijs dat in rechtszaken overeind is gebleven, door 50 Staten erkend is als geldig en door het voltallige Congress erkent is als geldig. Prima als jij denkt dat het niet klopt maar dan verwachten normale mensen dat je dat wel bewijst, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200713700
/


Ha ha de hypocriete republikeinen die kritiek hebben op een feestje van obama omdat het een superspreader event zou gaan worden. Tegelijkertijd trump blijven steunen met zijn rallies welke dan ook superspreader events zouden moeten zijn kan dan volgens dezelfde logica eigenlijk ook niet meer.

Maar goed we weten dat deze losers goed zijn in regels voor anderen te bedenken waar ze zichzelf niet aan hoeven te houden. Stelletje inconsequente hypocrieten. :D
pi_200713826
quote:
New idea gaining steam in right-wing circles: Only parents should be able to vote

Fox News hosts on Sunday promoted the idea that "childless" Americans should not be allowed to participate in society by voting.

The idea was recently floated by Ohio Republican Senate candidate J.D. Vance.

"Let's give votes to all children in this country, but let's give control over those votes to the parents of the children," Vance told a conference on the Future of American Political Economy.

The hosts of Fox & Friends discussed the merits of the idea that the "childless left" should not be able to vote.

"I think it's an interesting idea," host Will Cain said. "I'm into interesting ideas. Let's think about it. Let's talk about it. He's saying childless leaders are making decisions that are short-term in mind, not focused on the long-term future health of this country because they don't have a stake in the game. Parents have a stake in the game, they have children so give parents a bigger say."
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:22:04 #263
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200714316
Hihi, Salon ..

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200714417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:51 schreef Basp1 het volgende:
/


Ha ha de hypocriete republikeinen die kritiek hebben op een feestje van obama omdat het een superspreader event zou gaan worden. Tegelijkertijd trump blijven steunen met zijn rallies welke dan ook superspreader events zouden moeten zijn kan dan volgens dezelfde logica eigenlijk ook niet meer.

Maar goed we weten dat deze losers goed zijn in regels voor anderen te bedenken waar ze zichzelf niet aan hoeven te houden. Stelletje inconsequente hypocrieten. :D
Iets zegt mij dat de Volkskrant niet de juiste voorstelling van zaken weergeeft.
pi_200714623
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:22 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, Salon ..

[ afbeelding ]
_O-

Het stuk is praktisch een transcript en het bijbehorende videofragment is onderaan de pagina te vinden. Hoe de fuck overleef jij in vredesnaam op de uni? Verklaart misschien waarom je nog altijd bent afgestudeerd.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200714640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat de Volkskrant niet de juiste voorstelling van zaken weergeeft.
Vertel eens. Wat klopt er volgens jou niet aan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:44:48 #267
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200714784
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat de Volkskrant niet de juiste voorstelling van zaken weergeeft.
Covid is een heel speciaal virus, het kan zich rustig houden of op cholerische wijze duizenden mensen besmetten.

Zo zijn de bekende rally's van de Republikeinen per definitie superspreader events, maar bijeenkomsten van de Democraten niet. Daar houd Covid zich rustig, net zoals bij de BLM-rellen vorig jaar. "Niets aan de hand" aldus de medische experts toen, om vervolgens een week later te schreeuwen dat grote bijeenkomsten verschrikkelijk gevaarlijk zouden zijn.

Wel handig natuurlijk, zo'n virus dat als een puzzelstukje past in de linkse-en progressief agenda. Het past tevens perfect in het wereldbeeld van dergelijk georiënteerde mensen, dat hangt immers aan elkaar met verscheidene waanideeën en dubbele standaarden. 'Do as I say, not as I do' is dan ook wel de lijfspreuk van de links-en progressieve geest.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200714867
Gemiste kans op pizzastukje ipv puzzelstukje, verder 8/10 betoog.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200715632
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vertel eens. Wat klopt er volgens jou niet aan?
https://nypost.com/2021/0(...)pite-covid-warnings/

De quotes van de Republikeinen zijn niet zozeer gericht aan het feit dat Obama een feestje geeft.
Ze constateren terecht dat er wederom een dubbele maat gehanteerd word. Kortom mijn intuïtie rond de Volkskrant was weer eens zeer terecht.
pi_200715857
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

https://nypost.com/2021/0(...)pite-covid-warnings/

De quotes van de Republikeinen zijn niet zozeer gericht aan het feit dat Obama een feestje geeft.
Ze constateren terecht dat er wederom een dubbele maat gehanteerd word. Kortom mijn intuïtie rond de Volkskrant was weer eens zeer terecht.
Geen idee hoe jij het artikel van de Volkskrant leest, maar dat is precies wat er staat:

quote:
Nu Obama een feest organiseert, zien Republikeinen hun kans schoon om terug te slaan in de niet aflatende cultuurstrijd op Twitter. Als Trump zijn verjaardag op deze manier zou vieren, zouden de Democraten spreken van een ‘superspreader-gebeurtenis’ die ‘mensen zou doden’, twitterde de Republikeinse afgevaardigde Jim Jordan, trouw bondgenoot van Trump.
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom bepaalde figuren fan zijn van Trump. Als er al zoveel mankeert aan je basisvaardigheden, valt het te begrijpen dat je niet in staat om de gigantische gebreken van Trump te herkennen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:30:33 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200715882
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Mensen die zonder bewijs geloven dat Biden meer dan 81 miljoen stemmers heeft getrokken.
Mensen die zonder bewijs kunnen geloven dat Orangeman gewonnen heeft, terwijl er niks anders dan bewijs is dat Biden WEL gewonnen heeft.. :D

Als er geen bewijs was geweest waren er 60 rechtszaken gewonnen door team orangeman en zat hij nog steeds in het witte huis!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:32:04 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200715925
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Covid is een heel speciaal virus, het kan zich rustig houden of op cholerische wijze duizenden mensen besmetten.

Zo zijn de bekende rally's van de Republikeinen per definitie superspreader events, maar bijeenkomsten van de Democraten niet. Daar houd Covid zich rustig, net zoals bij de BLM-rellen vorig jaar. "Niets aan de hand" aldus de medische experts toen, om vervolgens een week later te schreeuwen dat grote bijeenkomsten verschrikkelijk gevaarlijk zouden zijn.

Wel handig natuurlijk, zo'n virus dat als een puzzelstukje past in de linkse-en progressief agenda. Het past tevens perfect in het wereldbeeld van dergelijk georiënteerde mensen, dat hangt immers aan elkaar met verscheidene waanideeën en dubbele standaarden. 'Do as I say, not as I do' is dan ook wel de lijfspreuk van de links-en progressieve geest.
Als er geen mensen aanwezig zijn die besmet zijn word niemand besmet.
Als er wel mensen zijn die besmet dan pakt het wel anders uit!

Nog nooit een zombie film gezien?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200715956
Zal obama wel een vaccinatie bewijs en testen voor toegang gaan toepassen. 8-)
pi_200715979
Er zijn dus een hoop claims dat Biden zou hebben gewonnen, maar daadwerkelijk bewijs ontbreekt. Grappig dat voor diegenen die zich uitsluitend beroepen op de toegestane autoriteit, die claims voldoende zijn. "You don't even have to think about it, dude".
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:40:32 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200716113
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Er zijn dus een hoop claims dat Biden zou hebben gewonnen, maar daadwerkelijk bewijs ontbreekt. Grappig dat voor diegenen die zich uitsluitend beroepen op de toegestane autoriteit, die claims voldoende zijn. "You don't even have to think about it, dude".
:D :') :') :') :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200716116
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Er zijn dus een hoop claims dat Biden zou hebben gewonnen, maar daadwerkelijk bewijs ontbreekt. Grappig dat voor diegenen die zich uitsluitend beroepen op de toegestane autoriteit, die claims voldoende zijn. "You don't even have to think about it, dude".
Dan houd jij toch lekker vol dat Biden een illegitieme president is, ouwe Hillary die je er bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200716239
Er zijn ook claims dat mensen kunnen vliegen waarom proberen de wetenschap verwerpende goedgelovige propaganda napraters hier dat niet eens zelf uit. ~O>
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:49:52 #278
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200716377
Ik begrijp dat in de wereld van de extreem-rechtse wappies er geen legitieme politici zijn "want het is niet bewezen".

Tja, wanneer je belangrijkste nieuwsbron de deplorable nurse is dan begrijp ik dat best.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:00:01 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_200716718
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Er zijn dus een hoop claims dat Biden zou hebben gewonnen, maar daadwerkelijk bewijs ontbreekt. Grappig dat voor diegenen die zich uitsluitend beroepen op de toegestane autoriteit, die claims voldoende zijn. "You don't even have to think about it, dude".
_O_
pi_200717719
twitter


“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200719616
Criminal intent:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:56:49 #282
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200721569
81 miljoen stemmen terwijl een andere kandidaat 74 miljoen stemmen heeft.

Ik denk dat alleen dit al overduidelijk bewijs is dat er geen flikker van klopt.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:10:14 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200721792
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:56 schreef Ixnay het volgende:
81 miljoen stemmen terwijl een andere kandidaat 74 miljoen stemmen heeft.

Ik denk dat alleen dit al overduidelijk bewijs is dat er geen flikker van klopt.
als je bekijkt dat er 257 miljoen Amerikanen mogen stemmen klopt het wel aardig!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:27:59 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200722228
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:56 schreef Ixnay het volgende:
81 miljoen stemmen terwijl een andere kandidaat 74 miljoen stemmen heeft.

Ik denk dat alleen dit al overduidelijk bewijs is dat er geen flikker van klopt.
Hoe is dat bewijs?

Heb je echt geen inlevingsvermogen in mensen waarbij je idool kennelijk zoveel weerstand opwekt dat ze naar de stembus gaan om van hem af te komen?
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:32:24 #285
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200722349
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:56 schreef Ixnay het volgende:
81 miljoen stemmen terwijl een andere kandidaat 74 miljoen stemmen heeft.

Ik denk dat alleen dit al overduidelijk bewijs is dat er geen flikker van klopt.
Jij hebt geen idee hoeveel stemgerechtigde Amerikanen er eigenlijk zijn begrijp ik?

Een opkomstpercentage van 66% is best hoog voor Amerikaanse begrippen, maar slechts 6% meer dan 4 jaar eerder..

Trump is daarmee vooral het bewijs dat wanneer je walgelijk, amateuristisch en slecht genoeg bent dat je dan zelfs de luie Amerikanen uit hun huis krijgt om hem weg te stemmen.
pi_200722968


President Trump _O_
pi_200723072
Toch fijn voor hem dat hij nog altijd kan terugvallen op hoofdletters en uitroeptekens bij gebrek aan feitelijke onderbouwingen.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:18:00 #288
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200723463
Seth Keshel, zal dat een broertje van de deplorabele nurse zijn?
pi_200723894
Verkiezingen zijn niet eens meer nodig. Trends uit het verleden zijn nu al voldoende om de winnaar aan te kunnen duiden.

Nee, wacht, een telegram gebruiker die een lijstje post van hoeveel stemmen Biden in iedere staat teveel kreeg, met daarbij benoemd dat het uit analyses naar trends uit het verleden blijkt, zonder verdere duiding.
pi_200724147
Brb, ik ga een Excel sheet maken waaruit blijkt dat zowel Trump als Biden tientallen miljoenen stemmen teveel hebben gehad en Kanye de echte winnaar is. Allemaal via fraude met stem machines.

Ik heb IT ervaring, dus ik ben uiteraard een expert op dat vlak.
pi_200724815
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:44 schreef kipknots het volgende:
Brb, ik ga een Excel sheet maken waaruit blijkt dat zowel Trump als Biden tientallen miljoenen stemmen teveel hebben gehad en Kanye de echte winnaar is. Allemaal via fraude met stem machines.

Ik heb IT ervaring, dus ik ben uiteraard een expert op dat vlak.
Print je het wel uit op bamboe papier om de Chinese invloed ook erin te betrekken. :P
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:35:42 #292
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200725366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 20:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

als je bekijkt dat er 257 miljoen Amerikanen mogen stemmen klopt het wel aardig!
Zo veel mensen gaan niet stemmen in Amerika. Het ligt altijd tussen de 51% en de 56%. De plotselinge sprong naar 66% in 2020 is niet te verklaren. Op zo veel mensen is dat buitengewoon veel. Er zijn dus zo'n 35 a 40 miljoen mensen gaan stemmen die normaalgesproken niet stemmen.

Niemand in de media durft hier vragen over te stellen.
pi_200725461
De mensen die in 2016 de media weghoonden omdat ze de verkiezingsuitslag verkeerd voorspelden omdat ze zich lieten leiden door trends uit het verleden vallen nu terug op trends uit het verleden on hun verlies maar niet te hoeven erkennen.
Te dom om te poepen en ze zijn er nog trots op ook.
pi_200725745
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zo veel mensen gaan niet stemmen in Amerika. Het ligt altijd tussen de 51% en de 56%. De plotselinge sprong naar 66% in 2020 is niet te verklaren. Op zo veel mensen is dat buitengewoon veel. Er zijn dus zo'n 35 a 40 miljoen mensen gaan stemmen die normaalgesproken niet stemmen.

Niemand in de media durft hier vragen over te stellen.
Oh jawel hoor en die vraag is al lang beantwoord. Een aantal factoren hebben daaraan bijgedragen:

- Hoog animo bij Democraten (en never Trumpers) om te gaan stemmen itt 2016

- Mail-in ballots/ early voting wegens COVID maakte het ook makkelijker

- Bevolkingsgroei

In 2004 en 2008 lag het percentage trouwens ook al boven de 60%:




[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2021 23:35:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200726093
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]

We hebben het over percentages en jij begint over bevolkingsgroei. _O-

Jij ziet zelf niet eens in hoe dom je bent. Wat is het nut dan van zo'n discussie?
Als de bevolking groeit, groeit ook het aantal kiezers. Zo moeilijk is het niet hoor :D

Er hebben 23 miljoen meer mensen gestemd en jij hebt het over 35 a 40 miljoen :?

Maar vertel anders eens hoe je erbij komt dat het percentage nooit boven de 56% is gekomen?

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2021 23:40:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:49:51 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200726563
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Covid is een heel speciaal virus, het kan zich rustig houden of op cholerische wijze duizenden mensen besmetten.

Zo zijn de bekende rally's van de Republikeinen per definitie superspreader events, maar bijeenkomsten van de Democraten niet. Daar houd Covid zich rustig, net zoals bij de BLM-rellen vorig jaar. "Niets aan de hand" aldus de medische experts toen, om vervolgens een week later te schreeuwen dat grote bijeenkomsten verschrikkelijk gevaarlijk zouden zijn.

Wel handig natuurlijk, zo'n virus dat als een puzzelstukje past in de linkse-en progressief agenda. Het past tevens perfect in het wereldbeeld van dergelijk georiënteerde mensen, dat hangt immers aan elkaar met verscheidene waanideeën en dubbele standaarden. 'Do as I say, not as I do' is dan ook wel de lijfspreuk van de links-en progressieve geest.
Vergelijk het percentage maskerdragers met elkaar in beide foto's

BLM


Trump rally
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:55:28 #297
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_200726634
_O- _O_
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 4 augustus 2021 @ 00:07:42 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200726814
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 22:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zo veel mensen gaan niet stemmen in Amerika. Het ligt altijd tussen de 51% en de 56%. De plotselinge sprong naar 66% in 2020 is niet te verklaren. Op zo veel mensen is dat buitengewoon veel. Er zijn dus zo'n 35 a 40 miljoen mensen gaan stemmen die normaalgesproken niet stemmen.

Niemand in de media durft hier vragen over te stellen.
Ik zal je een hint geven, er was een pannenkoek president.

En hoe zorg je er voor dat er geen pannenkoek meer is als president?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 00:11:52 #299
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200726871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 00:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zal je een hint geven, er was een pannenkoek president.

En hoe zorg je er voor dat er geen pannenkoek meer is als president?
Waarom gaat hij dan van 63 naar 74 miljoen stemmen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')