Gezien het niveau van de scheidsrechters en VAR bij heel veel sporten. Zou je bijna gaan denken dat het nog waar is ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:29 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Die scheids ziet eruit alsof hij gisteren nog bij Toyota aan de lopende band stond
Dat is voor die twee geen opmerkelijke tekstquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:30 schreef heywoodu het volgende:
"Ja ik weet niet waar je met je hoofd bent"
Oei, onrust.
Badminton - OS / [Badminton] #1 Azië tegen de rest, inclusief Nederlandquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik vannacht bij het handbal zat werkt dan niet helemaal nee
Al is mijn badmintonprogramma niet volledig correct, die ga ik even nakijken in de lijst van frozen-assassin
De jury's doen wel leuk mee zie ik.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo zonder publiek denk je inderdaad wel van waarom
Waarschijnlijk ook tijdens het bekijken van de beelden anders hadden ze dat in die eerste set wel gezienquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De jury's doen wel leuk mee zie ik.
Ach, de latere olympische kampioen won in 2016 ook de poule nietquote:
3.30, godsamme. Dan is er dus op dat moment roeien voor medaljes, atletiek, zwemmen voor medaljes, bmx, boogschieten én badminton voor medaljes. Dat wordt multitasken zo diep in de nacht.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Badminton - OS / [Badminton] #1 Azië tegen de rest, inclusief Nederland
2.00 Vrouwen kwartfinale
2.45 Vrouwen kwartfinale
3.30 Mixed doubles brons
8.30 Mixed doubles goud
9.45 Vrouwen kwartfinale
10.30 Vrouwen kwartfinale
11.15 Mannen dubbel halve finale
12.00 Mannen dubbel halve finale
Voor de poule maakt het niet veel uit. Tenzij je pech hebt met de loting.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, de latere olympische kampioen won in 2016 ook de poule niet![]()
(nummer 2 werd zelfs 3e in de poule)
Altijd tegen ons.quote:
Aan het einde krijgen ze nog punten voor de moeilijkheidsgraad en uitvoering.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Alles lijkt wel een jurysport tegenwoordig.
Nou ik wil nog wel een zetquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:40 schreef heywoodu het volgende:
@:Szura en ik juichen voor dit matchpoint
Nederlanders moeten 1 zet winnen voor groepswinst toch?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:40 schreef heywoodu het volgende:
@:Szura en ik juichen voor dit matchpoint
Ze zijn al wel door toch?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederlanders moeten 1 zet winnen voor groepswinst toch?
hoezo? NOS schakelt gewoon wegquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop voor de NOS dat dit tot na 4 uur door gaat.
Geen interesse in roeien finale F?quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3.30, godsamme. Dan is er dus op dat moment roeien voor medaljes, atletiek, zwemmen voor medaljes, bmx, boogschieten én badminton voor medaljes. Dat wordt multitasken zo diep in de nacht.
Zal denk ik niet veel zien van de atteletiek morgennacht. Ach, zijn ook nog niet de spannendste heats.
Een kwartier nadat dag twee van het golf begint!quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen interesse in roeien finale F?0.45 uur
Ja voor golf staan we wel extra vroeg op.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een kwartier nadat dag twee van het golf begint!
Ik ga gewoon voor één uur weer denk ikquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja voor golf staan we wel extra vroeg op.
Gelachen.
Golf vind ik heel soms leuk. Maar niet op de OS (wel mooi dat het er bij is). En zeker niet morgen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor één uur weer denk ik
Het is correct Nederlandsquote:
Lotenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:51 schreef Marcoss het volgende:
Alleen de poulewinnaars toegevoegd in het bracket blijkbaar, geen idee hoe ze de nummers 2 dan plaatsen
Loting nadat ook de beste nrs3 bekend zijnquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:51 schreef Marcoss het volgende:
Alleen de poulewinnaars toegevoegd in het bracket blijkbaar, geen idee hoe ze de nummers 2 dan plaatsen
quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:51 schreef Marcoss het volgende:
quote:The round of sixteen pair up will be determined by drawing of lots. The six first ranked teams in preliminary pools are separated automatically. Then, the lucky loser playoffs winners will be drawn. The two best third ranked will be drawn next. And, the last drawing belongs to the second ranked teams. The teams in the same pool from preliminary round can not meet in round of 16.
Er staat niet voor niets eenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een kwartier nadat dag twee van het golf begint!
Terecht. Los van de sport zelf is het niet echt handig om een sport te kijken die de hele dag duurt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets eenbij Golf in 'Programma van de dag'
Hmm oké, eigenlijk ook geen slecht systeem waarbij je in ieder geval voorkomt dat het schema invloed heeft op de laatste poulewedstrijdenquote:Op donderdag 29 juli 2021 15:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Loting nadat ook de beste nrs3 bekend zijn
Golf en Tennis zijn daarom wel een flopshow ja, en sommige knollenonderdelen ook.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Terecht. Los van de sport zelf is het niet echt handig om een sport te kijken die de hele dag duurt.
Neem aan dat er ook wel wat nummers 2 tegen elkaar spelen toch?quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:02 schreef Szura het volgende:
De Noren hebben hun poule niet gewonnen, dus die kun je alvast niet treffen
Golf is natuurlijk uberhaupt geen sportquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Golf en Tennis zijn daarom wel een flopshow ja, en sommige knollenonderdelen ook.
Golf is a nice walk spoiledquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Golf is natuurlijk uberhaupt geen sport
Hm ja dat zou inderdaad wel kunnen ja, tijd voor wat slaap inmiddelsquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neem aan dat er ook wel wat nummers 2 tegen elkaar spelen toch?
Oh ja ook nog. Met nog dat verschil dat tennis en golf an sich leuke sporten zijn, duurt alleen te lang. Maar paardjesdansen is niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 29 juli 2021 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Golf en Tennis zijn daarom wel een flopshow ja, en sommige knollenonderdelen ook.
Had je maar van de Chinese dames moeten winnenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:03 schreef TheVulture het volgende:
Zou toch wel een enorme sof zijn als ze de groep niet eens door komen
Nog live gezien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:09 schreef superniger het volgende:
Lol. DJ draait gewoon Viben van K-liber.
Eens hoor, eigen schuld wat dat betreft... maar dit duo lijkt het ook altijd een beetje op het moment supreme niet te leverenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je maar van de Chinese dames moeten winnen
Dat gevoel heb ik ook wel vaak ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens hoor, eigen schuld wat dat betreft... maar dit duo lijkt het ook altijd een beetje op het moment supreme niet te leveren
of de begrafenis-top 50, want hoe kom je anders bij Suzan en Freek uit?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:17 schreef Szura het volgende:
Dj heeft ‘top 50 party music Netherlands’ ingetikt?
Tja. Die staat eigenlijk voor niemand te draaien nu.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:17 schreef Szura het volgende:
Dj heeft ‘top 50 party music Netherlands’ ingetikt?
Nee, volgens mij eerst om gewonnen sets ratio, dan om gescoorde punten ratio.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:21 schreef TheVulture het volgende:
Gaat dus niet om onderling resultaat bij die 3e plek? Anders lagen ze er al uit toch?
Dan helpt zo'n setje van 30-28 welquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, volgens mij eerst om gewonnen sets ratio, dan om gescoorde punten ratio.
Oh andersom dus.
Zoveel matchpoints missenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:32 schreef TheVulture het volgende:
"Eigenlijk hebben ze het dik verdiend om door te gaan" Nou nee, als je zo wedstrijden weggeeft juist niet
Ja dat is qua ratio redelijk gunstig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan helpt zo'n setje van 30-28 wel
Dat heb ik ook, vind ze ook niet zo veel uitstralenquote:
Ja. Al heb ik dat ook met voetbal. Alle ruimte, groot goal en dan recht op de keeper.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik vaak zo knap vind is dat je in zo'n heel veld het voor elkaar krijgt om precies op de tegenstander te slaan
Te veel naar Donyell Malen gekeken?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al heb ik dat ook met voetbal. Alle ruimte, groot goal en dan recht op de keeper.
Nee. Ik doel vooral op schoten vanaf een meter of zestien.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te veel naar Donyell Malen gekeken?
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:53 schreef Redefine het volgende:
De NOS ook blij. Die kunnen nu natuurlijk nog even naar de reclame.
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:56 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Om 3 uur 's nachts reclame erdoor pompen op een publieke omroep
De directeur van stichting 'Over De Rug Van Uitgemergelde Afrikaanse Kinderen' wil ook gewoon z'n hypotheek kunnen betalen ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:56 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Drie keer binnen net iets meer dan een uur zelfsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 02:56 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Apart dat dat nog niet bekend isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:56 schreef Szura het volgende:
Er zijn weer wat vrouwenpoules afgerond vandaag, waardoor we nu zeker weten dat Stam/Schoon de tussenronde moeten spelen want ze zitten zoals verwacht niet bij de beste nummers 3.
Tegen wie is nog onbekend, maar wel is zeker dat die tussenronde morgen wordt gespeeld: oftewel om 9u oftewel in de middagsessie.
Maar de tijden die ik noem zijn logischerwijs Nederlandse tijdenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:02 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Apart dat dat nog niet bekend is
Aangezien het daar al middernacht is.
Is afhankelijk van de resultaten van de partijen uit de ochtendsessie morgen. Daar staan nog een paar poulewedstrijden gepland.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:02 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Apart dat dat nog niet bekend is
Aangezien het daar al middernacht is.
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:37 schreef Nober het volgende:
Die lucky losers potjes is dat ook gewoon drie sets?
Mochten ze die winnen daarna tegen de amerikanen uit de pool van Keizer/Meppelink, dat wordt sowieso een lastigequote:Op zaterdag 31 juli 2021 06:02 schreef Szura het volgende:
Het is de middagsessie geworden: om 13u tegen Lidy/Leila uit Cuba
Dan moet het denk ik in de 2e en 3e set gebeurenquote:
Ze zenden alleen Nederlanders uit die wij kennen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef tennisboy het volgende:
Apart dat de nos Schoon/Stam vergeet uit te zenden.
14-17, helaasquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:33 schreef Szura het volgende:
Hopelijk kunnen ze nu wel blijven aanhaken, net ging het hier mis
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:38 schreef Szura het volgende:
Gvd, Brouwer/Meeuwsen hebben geloot tegen die Noren![]()
![]()
Ach, die konden de poule ook niet winnen, komt goedquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:38 schreef Szura het volgende:
Gvd, Brouwer/Meeuwsen hebben geloot tegen die Noren![]()
![]()
Nooit van deze Norenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:06 schreef Aguero het volgende:
Brouwer en Meeuwsen kunnen van iedereen winnen, toch?
Slechtste loting denkbaar. Altijd tegen ons.quote:
Gevalletje angstgegner?quote:
Het zal hier wel weer wat drukker worden ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ze het autorijden hebben gepauzeerd zodat ik rustig deze sport kan kijken
Erg mooi dat de immer sympathieke Hamilton gaat winnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dat ze het autorijden hebben gepauzeerd zodat ik rustig deze sport kan kijken
Oh, dit meen je? Of is dit met een kwinkslag? (Ik vind Max ook niks trouwens)quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi dat de immer sympathieke Hamilton gaat winnen.
Een kwinkslag, ik kijk die proletensport niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dit meen je? Of is dit met een kwinkslag? (Ik vind Max ook niks trouwens)
Terug naar het beachvolleybal dan maar, dit gaat niet goed.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:16 schreef Slobeend het volgende:
F1 bespreken in OS staat een IP-ban op heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Nederlanders kunnen er niet veel van.
Je staat tegen het beste team van de wereld, waarom 'kun je er niks van' als je het daar moeilijk tegen hebt?quote:
Ik zie als leek eigenlijk Nederland constant recht op een blok slaan terwijl die Noren diagonaal proberen te slaan. Maar goed, dat zal een reden hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind als leek die Noren vooral erg goed, halen veel terug.
Zie hier boven. Ik heb nu twee potten gezien, leve de NOS, deze en tegen Brazilie, en ik zie Nederland eigenlijk nauwelijks diagonaal slaan, terwijl beide tegenstanders dat relatief vaak doen en daarmee punten halen. Dan zou ik dat ook eens gaan proberen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Je staat tegen het beste team van de wereld, waarom 'kun je er niks van' als je het daar moeilijk tegen hebt?
Ze proberen nu vaker via de bovenkant van het blok te scoren, is al geluktquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zie hier boven. Ik heb nu twee potten gezien, leve de NOS, deze en tegen Brazilie, en ik zie Nederland eigenlijk nauwelijks diagonaal slaan, terwijl beide tegenstanders dat relatief vaak doen en daarmee punten halen. Dan zou ik dat ook eens gaan proberen.
Ik had enkele jaren geleden al verwacht dat ze opgedeeld zouden worden voor Varenhorstquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Sleet zit er ook wel op bij Brouwer Meeuwsen dit jaar...
Vorig jaar ook al toch?quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:49 schreef TheVulture het volgende:
Sleet zit er ook wel op bij Brouwer Meeuwsen dit jaar...
Yup, onderlinge vibe vind ik altijd een tikkeltje gespannenquote:Op zondag 1 augustus 2021 15:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had enkele jaren geleden al verwacht dat ze opgedeeld zouden worden voor Varenhorst
Winnen dit jaar nog wel een toernooi (en versloegen daar Varenhorst/vd Velde die daar mogelijk de Spelen hadden kunnen halen)quote:
Nouja, die Letten zijn ook niet de minste natuurlijk, maar toch wel verrassend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:43 schreef Szura het volgende:
Brazilië lijkt toch een eerste duo te verliezen hier.
Bruno Schmidt - goud in 2016 met de Mammoet en WK in 2015 - gaat er voorlopig af met Evandro tegen de Letten.
En het was nog lang onrustig op de Copa Cabanaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 04:05 schreef Szura het volgende:
Wat een totaal debacle voor Brazilië, voor het eerst in de historie geen enkele PLAK
Snoeren mondjes en schakelen de altijd vervelende Italiaantjes uit.quote:
Zijn er echte Qatarezen die sporten? Volgens mij hebben de meesten die er geboren zijn alsnog Sudanese ouders oidquote:
Helaas, toch een behoorlijke verrassing dat die hier in de vinale staan. Maar dit moet het goud worden voor Ross.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk verliest het Australisch duo dat mijn Melissa eruit heeft gegooid.
Ik kijk al een uur beachvolleybal en hockey. Het echte gat komt nadat die twee potjes zijn afgelopen, dan is het kiezen tussen ritmische gymnastiek, karate, worstelen of tafeltennis, waarvan alleen het tafeltennis voor de plakken isquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 04:29 schreef Aguero het volgende:
Heerlijk uitgeslapen.
Hup beachvolleybal!
Je hóeft niks te kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 04:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk al een uur beachvolleybal en hockey. Het echte gat komt nadat die twee potjes zijn afgelopen, dan is het kiezen tussen ritmische gymnastiek, karate, worstelen of tafeltennis, waarvan alleen het tafeltennis voor de plakken is
Klopt, ik ga dan ook wat anders doen. Maar ik ga niet voor een uurtje weer in bed liggen, want Fontijn wil ik wel meepakken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 04:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Je hóeft niks te kijken
Dit is gespeeld trouwens
Dit is inderdaad vrij kansloos, hier had gewoon Pavan/Humaña Paredes moeten staan voor een spannende pot.quote:
Gelukkig heb ik nog een pak finales van het worstelen van gisteren om te kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 04:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk al een uur beachvolleybal en hockey. Het echte gat komt nadat die twee potjes zijn afgelopen, dan is het kiezen tussen ritmische gymnastiek, karate, worstelen of tafeltennis, waarvan alleen het tafeltennis voor de plakken is
Jup, twee flopwedstrijden bij het beachvolley zo. Die twee driesetters ga ik ook nooit redden zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 04:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een pak finales van het worstelen van gisteren om te kijken![]()
Dit beachvolleybal is wel zo voorbij, matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |