@Poepz0r ligt nog in bed te stinken.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:20 schreef gniffie het volgende:
![]()
wat een genot. blijk dat ik vroeger wakker ben geworden met een kater
Ja die bondscoach was ook niet duidelijk net. Mafkees moeten ze meteen ontslaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:19 schreef OmniRocket het volgende: LOL ze dacht dat ze eerste was , Mega uber faal
Roxane heeft hem er ook nog niet op gewezen.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:20 schreef Montov het volgende:
Nu nog wachten totdat Herbert er achter komt.
Gewoon een begeleiderquote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja die bondscoach was ook niet duidelijk net. Mafkees moeten ze meteen ontslaan.
Niet de beste takequote:Op zondag 25 juli 2021 10:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze wint toch zilver nadat ze bij de vorige OS bijna doodging. Laat r lekker juichen.
Nu welquote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het ook schrijnend dat de commentatoren het nog niet door hebben.
Wil Breukink geen bondscoach worden of Van Moorsel? Dan moet het toch goed komen?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef Remco het volgende:
Ook nog 4 minuten eraf gereden in 25 kilometer dit is echt gewoon mokerdom gereden.
Zijn matrixborden hadden ze wel kunnen gebruiken.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef wimderon het volgende:
#Announce Leo van Vliet als nieuwe bondscoach.
Ja, en daarna hebben ze de kopgroep toch ingelopen?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:22 schreef franklop het volgende:
Maar jongens, toen ANnemiek ertussen reed kreeg ze toch ook gewoon tijdsverschillen door?
Het verklaard dan tenmiste wel waarom ze zo laat pas gingen rijden.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef Zorro het volgende:
Als die bondscoach haar werk gedaan had en ze geweten hadden dat de Oostenrijkse er nog voor zat dan hadden ze het makkelijk gered
Misschien dacht ze dat het er maar 2 waren ipv. 3quote:Op zondag 25 juli 2021 10:22 schreef franklop het volgende:
Maar jongens, toen ANnemiek ertussen reed kreeg ze toch ook gewoon tijdsverschillen door?
Dit ja.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het verklaard dan tenmiste wel waarom ze zo laat pas gingen rijden.
Nou ja, het zou zeker logisch zijn dat ze met zilver ook gewoon blij was geweest. En dat is ze volgens mij ook, want later had ze al wel door dat het geen goud was.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind het ook schrijnend dat de commentatoren het nog niet door hebben.
4de plek hoorquote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor een Belg is dit pure leedvermaak
De wisselquote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef gniffie het volgende:
Dit óf DE WISSEL
wat is de grotere deceptie
van Aert verloor ten minste geen goud omdat hij iets verkeerd heeft gedaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee de wissel is nog erger want dat leverde niks opquote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef gniffie het volgende:
Dit óf DE WISSEL
wat is de grotere deceptie
Voor een Nederlander ook.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe dan zonder oortjes?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef Zorro het volgende:
Als die bondscoach haar werk gedaan had en ze geweten hadden dat de Oostenrijkse er nog voor zat dan hadden ze het makkelijk gered
Ook voor ons Nederlanders hoor.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Brons voor Bob!quote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee de wissel is nog erger want dat leverde niks op
Ja een DQ
Haar blik sprak boekdelen. Ze was er echt van overtuigd dat ze goud hadquote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het zou zeker logisch zijn dat ze met zilver ook gewoon blij was geweest. En dat is ze volgens mij ook, want later had ze al wel door dat het geen goud was.
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:24 schreef kilon het volgende:
Wat zullen we zien bij de interviews? Tranen of woede?
Of die dacht dat ze heel blij was met zilver.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:24 schreef Szura het volgende:
Dat eerste beeld met die mechanieker he, die zegt dus niet tegen haar dat ze 2e was?
Die vraagt alleen 'gaat het'quote:Op zondag 25 juli 2021 10:24 schreef Szura het volgende:
Dat eerste beeld met die mechanieker he, die zegt dus niet tegen haar dat ze 2e was?
Neen met jullie arrogantiequote:
Ga jij eens rap naar fok.bequote:Op zondag 25 juli 2021 10:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen met jullie arrogantiewe gaan de sweep halen enzo. Dikke karma
Van Aert koerste veel te laf, waardoor hij alles dicht moest rijden.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
van Aert verloor ten minste geen goud omdat hij iets verkeerd heeft gedaan.
Van Aert was iets teveel op zijn eigen tempo aan het rijden, maar verbazen doet die tactiek me ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Van Aert koerste veel te laf, waardoor hij alles dicht moest rijden.
Zeker, hier wist je langzaam al dat het niet meer ging lukken. Bij de wissel was het bam, ineens.quote:
Doe eens niet zo ontzettend sneu.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toen vd Breggen en Vollering in de tweede groep zaten er naast gaan rijden en de situatie uitleggen.quote:
We hadden moeten winnenquote:Op zondag 25 juli 2021 10:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
rijden ook zonder op de OSquote:Op zondag 25 juli 2021 10:27 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Waarom rijden de vrouwen zonder oortjes en de heren met?
Heren ook nietquote:Op zondag 25 juli 2021 10:27 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Die reden ook zonder.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:27 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Die rijden ook zonderquote:Op zondag 25 juli 2021 10:27 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Goed gedaan meid. Je hebt top gereden. Gaat het? Gaat het? Je hebt het goed gedaan.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:24 schreef Szura het volgende:
Draai het eens om, hoe hadden we gereageerd als dit de Belgen zou overkomen?quote:
Liever oorbellenquote:Op zondag 25 juli 2021 10:27 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Met matrixborden langs de kant was dit inderdaad nooit gebeurd.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:21 schreef wimderon het volgende:
#Announce Leo van Vliet als nieuwe bondscoach.
Hoeveel prijzen heeft de ‘gouden generatie’ gehaald?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Discovery + streamsquote:Op zondag 25 juli 2021 10:28 schreef Revanches het volgende:
Ik schakelde later in, welke zender hoorden jullie dat Annemiek zei ik had het mis?
Nee geen oortjes vinden heel veel mensen al heel lang een zeer goed idee, juist omdat je dan dit soort resultaten kan krijgenquote:Op zondag 25 juli 2021 10:27 schreef Mansjester het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat er zonder oortjes wordt gekoerst. Het is toch gewoon onderdeel van de sport dat je wordt geinformeerd over de situatie in de koers? Los van dat deze prestatie van Nederland lachwekkend is.
Hoezo? Ze wisten wel dat er een groep voorop reed. Alleen op het laatst dachten ze dat iedereen bijgehaald was.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het verklaard dan tenmiste wel waarom ze zo laat pas gingen rijden.
Hockeydames.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt nu onze eerste goudkans?
Pieter met zijn blije kuthoofd moet vandaag nog opstappenquote:Op zondag 25 juli 2021 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
Nederland ligt ver achter op het aantal voorspelde medailles deze OS.
Dit is uiteraard een terechte post.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?quote:
Pietertjequote:Op zondag 25 juli 2021 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
Nederland ligt ver achter op het aantal voorspelde medailles deze OS.
Past dat in het plaatje?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:29 schreef heywoodu het volgende:
Maar vdBreggen en Van Vleuten reden dus eigenlijk juist bewust samen voor goud? Jeetje.
That's very hard.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:30 schreef Pino112 het volgende:
Slecht Engels voor iemand die al jaren in een buitenlands team rijdt.
Vollering heeft in het begin van de wedstrijd op kop gereden toch?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef DeeBee het volgende:
Echt bizar.
En de tactiek klopte écht niks van, want dat die andere 2 terug gehaald werden was ook meer geluk dan wijsheid. Ze hadden veel langer al tempo moeten rijden, zeker als je ziet hoe viesslecht Vollering bijv. was.
Wel van iemand die tijdens het EK nog zat te zeuren en calimeroën dat Nederlanders altijd tegen de Belgen zijn maar allez.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit is uiteraard een terechte post.
Dat is vrij bizar ja. Trots zijn dat ze 8 km voor het eind op kop zijn gaan rijdenquote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Annemiek vindt dat we trots moeten zijn op de prestatie van Nederland.
Haha.
Hahaha.
Hahahaha.
Het verschil met de groep in plaats van Kiesenhofer, begrijp ik?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef heywoodu het volgende:
Wat was er overigens met dat bord waar 1:35 op stond? Organisatie gaf het verkeerde verschil door?
Maar Van Vleuten is daar ook niet ontgoocheld.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:32 schreef Szura het volgende:
Kijk, de NOS heeft eindelijk HET fragment gevonden
Deignan heeft ook al gezegd dat zij ook dacht dat Van Vleuten won.quote:
Wienerschnitzel in de hand?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Ondertussen komt er een platte wagen met daarop een uitzinnige Egerländerkapel door de straat.
Ik denk dat (bijna) die hele groep erachter dat dacht.quote:
Die reclame is zo slecht geacteerd.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:33 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook een alarm van Verisure? #dtv
Juist niet, het is een bevestiging dat het werkt in deze setting. In 2024 met slechts 90 deelnemers bij de heren wordt het helemaal leuk.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal wel leiden tot koersen met oortjes volgende OS
Dan wil ik een interview met Kopecky, dacht die brons te winnen danquote:Op zondag 25 juli 2021 10:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat (bijna) die hele groep erachter dat dacht.
Dat zou pijnlijk zijnquote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef heywoodu het volgende:
Wat was er overigens met dat bord waar 1:35 op stond? Organisatie gaf het verkeerde verschil door?
Op de motor toch wel? Tijdsverschillen waren wel schaars, dat wel.quote:
Kopecky leek dan iig. niet tevreden met haar (fictief) bronsquote:Op zondag 25 juli 2021 10:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoe leuk dit ook is, is het ook niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt niet met 4 vrouwen op een vlak parcours de koers controleren. Dan moet je hopen dat andere ploegen ook willen rijden.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef DeeBee het volgende:
Echt bizar.
En de tactiek klopte écht niks van, want dat die andere 2 terug gehaald werden was ook meer geluk dan wijsheid. Ze hadden veel langer al tempo moeten rijden, zeker als je ziet hoe viesslecht Vollering bijv. was.
Als je het verkeerde verschil doorkrijgt snap ik datquote:Op zondag 25 juli 2021 10:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Krek hadden we inderdaad goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:35 schreef Zwansen het volgende:
Die Belgen hebben het gister goed bekeken met Krek op kop laten rijden. Dat had NL ook gewoon moeten doen. Demi lekker laten rijden en die kopgroep niet te ver laten rijden.
Maar ja.
Maar dat vinden de grote jongens niet leuk, daar gaat gewoon voor gelobbyd worden. Zeker omdat de organisatie dus blijkbaar ook verkeerde tijden doorgaf.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Juist niet, het is een bevestiging dat het werkt in deze setting. In 2024 met slechts 90 deelnemers bij de heren wordt het helemaal leuk.
Ik snap wel dat ze eerst eens goed met de coach en andere rijdsters wil praten voor ze bij een officieel interview wie dan ook de schuld gaat geven voor een wanprestatiequote:Op zondag 25 juli 2021 10:33 schreef wimderon het volgende:
Dat interview kan écht niet.
Zeker als je gewoon letterlijk hebt kunnen horen wat ze na de streep allemaal zei.
Ze rijden godbetert tegen de mongolenaanval.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt niet met 4 vrouwen op een vlak parcours de koers controleren. Dan moet je hopen dat andere ploegen ook willen rijden.
Dit is demarreren, je dan achter een boom verstoppen en het peloton zich over de kop jargen Genot.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe leuk dit ook is, is het ook niet meer van deze tijd.
Inderdaad opvallend weinig valpartijen door renners die zenuwachtig worden door hysterische ploegleiders. Te weinig valpartijen eigenlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan was de koers totaal anders geweest met SWEEP.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:36 schreef Caland het volgende:
Maar zelfs als we die Oostenrijkse eraf gooien hadden WE geen goud zilver en brons gehaald
Of gewoon het tijdsverschil beter doorgeven, dat is eigenlijk al voldoende.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel slecht ja. En ook dat 'zelfs met een camera?' Alsof het een wonder is dat een beveiligingssysteem en camera heeftquote:
Je denkt niet dat bijvoorbeeld één Nederlandse er wel een minuutje af had kunnen rijden t.o.v. het constant hollen en stilstaan in het peloton?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt niet met 4 vrouwen op een vlak parcours de koers controleren. Dan moet je hopen dat andere ploegen ook willen rijden.
Ik heb ze gewoon zien rijden hoorquote:Op zondag 25 juli 2021 10:37 schreef Mansjester het volgende:
Waarom waren er geen motoren met tijdsverschillen? Dat is toch gewoon gek? Mag hopen dat dit duidelijk wordt
Ik ken wel een wiskundelerares die de dames een snelcursus rekenen kan geven.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:37 schreef KingRadler het volgende:
Je kan toch tellen wie allemaal weg is.
Oeps ze waren 1tje vergeten.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:37 schreef DeLuna het volgende:
Maar als er verkeerde tijden worden doorgegeven dan is dat toch koersvervalsing?
En het valt verder niet op dat de leidende juryauto niet voor je rijdt als je denkt dat je aan kop rijdt?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:37 schreef DeLuna het volgende:
Maar als er verkeerde tijden worden doorgegeven dan is dat toch koersvervalsing?
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je het verkeerde verschil doorkrijgt snap ik dat
Die waren er wel, maar de tijdsverschillen werden maar heel schaars doorgegeven. Schijnbaar zijn er ook foute verschillen doorgegeven.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:37 schreef Mansjester het volgende:
Waarom waren er geen motoren met tijdsverschillen? Dat is toch gewoon gek? Mag hopen dat dit duidelijk wordt
Ja dat zal maar je gaat er ook vanuit dat ze het wel goed doorgeven tochquote:Op zondag 25 juli 2021 10:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En het valt verder niet op dat de leidende juryauto niet voor je rijdt als je denkt dat je aan kop rijdt?
Ze hebben gewoon zitten tukken.
Zelfs als ik je vertel dat Sanne W. niet mag balken in de finale?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
God, wat een moment.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Met de verschillen naar de groep ervoor, niet de leider blijkbaar.quote:
Maar ook kleine pelotons natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad opvallend weinig valpartijen door renners die zenuwachtig worden door hysterische ploegleiders. Te weinig valpartijen eigenlijk.
Ik wil dan nog wel dat er een gerucht bijkomt dat de motards zijn omgekocht om de verkeerde tijdsverschillen door te geven.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wordt een trilogie voor Andere Tijden Sport
Alleen een deceptie als je het MTB niet gevolgd hebt lijkt mequote:Op zondag 25 juli 2021 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] Morgen de volgende deceptie na een masterclass van de grootmeester (Pidcock).
Morgen 08:00.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] Morgen de volgende deceptie na een masterclass van de grootmeester (Pidcock).
Het gemis van haar mishandelende vader was te groot, logisch. Je moet die turnmeisjes wel kort houden.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Zelfs als ik je vertel dat Sanne W. mag niet balken in de finale?
Dat moet dan toch bijna wel. Anders gingen ze niet zo laat rijden denk ik.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:40 schreef franklop het volgende:
Maar denk dus echt dat ze enkel naar de tijd van de andere 2 rensters hebben gekeken.
Weet niet of dat de enige tijd was die ze doorkregen, maar zou dus wel verklaren waarom ze het niet wisten van de Oostenrijkse
Hallo medaillespiegel.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen een deceptie als je het MTB niet gevolgd hebt lijkt me
Zoals het halve topic hier?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen een deceptie als je het MTB niet gevolgd hebt lijkt me
Achteraf gezien had je idd iemand moet opofferen voor de controle. Zeg maar, de rol die Krek gisteren had. Maar ja, wat moet je doen wanneer daarna een iets beter groepje wegrijdt? Nog een pionnetje opofferen?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je denkt niet dat bijvoorbeeld één Nederlandse er wel een minuutje af had kunnen rijden t.o.v. het constant hollen en stilstaan in het peloton?
Maar zo onverwacht zou dat niet zijnquote:Op zondag 25 juli 2021 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Veel Nederlanders genieten ook gewoon van deze enorme stupiditeit van de Nederlandse ploeg hoor. Maar veel Belgen blijven nu eenmaal een enorme fixatie op Nederlanders houden, terwijl daar andersom nauwelijks sprake van is.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd leuk ook in het stadion dat mensen naar elkaar zwaaien.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:41 schreef Montov het volgende:
Japanse die naar de camera zwaait naar haar moeder en vader. Maar die stonden daar links naast het hek.
Lijkt me onwaarschijnlijk hoor, dan was van Vleuten wel boos geweest neem ik aan. Denk dat er misschien enige onduidelijkheid was maar is vooral gewoon opzichtig tactisch geblunderd.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:40 schreef franklop het volgende:
Maar denk dus echt dat ze enkel naar de tijd van de andere 2 rensters hebben gekeken.
Weet niet of dat de enige tijd was die ze doorkregen, maar zou dus wel verklaren waarom ze het niet wisten van de Oostenrijkse
Dat zou allerminst een deceptie zijn.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is geen ploeg! Individuele sport dit dat.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is vrij bizar ja. Trots zijn dat ze 8 km voor het eind op kop zijn gaan rijden![]()
Haar eigen rijden mag ze nog wel redelijk tevreden zijn. Maar niet over het rijden van de ploeg.
Wat een excuus, het is geen fout omdat ik haar niet kanquote:Op zondag 25 juli 2021 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
"in hoe verre kan je het fout doen als je iemand niet kent"
Nou, jezelf voorbereiden?
De finale begon denk ik 20 meter na de start.quote:Op zondag 25 juli 2021 10:45 schreef Szura het volgende:
Maar het was al ver voor de finale duidelijk dat de Oostenrijkse er nog voor reed Anna
En hij was ooit mijn adoptierennerquote:Op zondag 25 juli 2021 10:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ondrej Cink doet morgen ook mee. Mooi verhaal over Cink. Hij was mountanbiker, reed goed en ging naar de weg.
- Bobbie Traksel
Echt alleen achteraf vind je?quote:Op zondag 25 juli 2021 10:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achteraf gezien had je idd iemand moet opofferen voor de controle. Zeg maar, de rol die Krek gisteren had. Maar ja, wat moet je doen wanneer daarna een iets beter groepje wegrijdt? Nog een pionnetje opofferen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |