abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:27:21 #201
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200459610
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:14 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maar als je puur naar incidenten kijkt waar geweld plaatsvindt dan is het naar mijn idee voornamelijk Ajax dat de laatste jaren in het nieuws kwam. Dat geschreeuw en gevloek vind ik zelf niet zo heel interessant, beetje smakeloos misschien maar als dat het is.
Kan best. Het enige dat ik zeg is dat het bij Feyenoord altijd over 'joden' gaat, of het nu wel of niet met Ajax te maken heeft. Alles draait om de haat tegen Ajax, het hele jaar door.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 19:28:18 #202
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200459626
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
zijn,
[..]

Ja wat geklaag van deugders die niet snappen en inzien dat de Ajax supporters zichzelf joden noemen en dat ook betrekken in hun eigen liedjes
Dat snapt iedere boerenlul, daar gaat het helemaal niet om.
pi_200459712
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het valt hier nog reuze mee, de Barras Bravas in Argentinie hebben in sommige gevallen het clubbestuur volledig in hun zak zitten, en bepalen zelfs mede het aankoopbeleid. Als een bepaalde trainer lijkt te worden aangetrokken die door de BB niet gepruimd word, dan komt die uiteindelijk ook gewoon niet. Je hier tegen verzetten als club is zinloos, daarom worden de grootste jongens vaak aangesteld als organisator voor evenementen buiten het voetbal om, of als suppoost tijdens wedstrijden en krijgen ze daarvoor betaald uit de clubkas. Gevalletje if you can't beat them, join them.
Voorzitter van Ajax ging toch ook doodleuk op gevangenenbezoek bij Polletje?
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 19:37:01 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200459736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Omdat hij het opneemt voor deze moordenaars.
Nee dat doet hij niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_200460420
Oprecht, wat dacht die groep door te gaan vluchten? Dat ze niet bekend zouden worden? Niet de slimste waren het, überhaupt lekker als je met zo'n groep op vakantie gaat.
pi_200460444
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:27 schreef Repentless het volgende:

[..]

Kan best. Het enige dat ik zeg is dat het bij Feyenoord altijd over 'joden' gaat, of het nu wel of niet met Ajax te maken heeft. Alles draait om de haat tegen Ajax, het hele jaar door.
En wat heeft dat te maken met deze laffe actie
pi_200460487
De ouders van het slachtoffer hebben reeds gemeld dat hun zoon geen Feyenoordsupporter was.

Sowieso, kan er voor dat Ajax versus Feyenoord-gedoe een apart topic komen?

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 20-07-2021 20:24:23 ]
pi_200460503
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee dat doet hij niet
Jawel
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:19:55 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200460507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
De ouders van het slachtoffer hebben reeds gemeld dat hun zoon geen Feyenoordsupporter is.

Sowieso, kan er voor dat Ajax versus Feyenoord-gedoe een apart topic komen?
Dit idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 20:20:17 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200460515
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Jawel
sure :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 20:22:59 #211
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_200460577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]

En wat heeft dat te maken met deze laffe actie
Niets. Er ontstond in dit topic echter een discussie naast het onderwerp.
pi_200460603
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 18:49 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja dat werd toch weer ontkracht later?
Alleen dat het om een Feyenoord-supporter zou gaan.
blablablabla
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:35:49 #213
117098 Hathor
Effe niet
pi_200464442
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat kunnen ze bij NAC ook :')
in Argentinie is het van een iets ander niveau dan die boeren in Breda.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 23:36:51 #214
117098 Hathor
Effe niet
pi_200464455
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
De ouders van het slachtoffer hebben reeds gemeld dat hun zoon geen Feyenoordsupporter was.

Sowieso, kan er voor dat Ajax versus Feyenoord-gedoe een apart topic komen?
Bij voorkeur in Beverwijk?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200464516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 17:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als het doodslag of mishandeling met de dood tot gevolg wordt, dan komt er vast geen straf van 20-25 jaar uit rollen.
Voor mij mag de straf omhoog voor dat soort dingen.
Zelfde met dat verhaal van die homo die gelyncht was. Mag ook gewoon 25+jaar zijn imo.
Het is niet nog al wat immers. Iemand is toch zijn leven afgenomen.
pi_200467479
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 23:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Voor mij mag de straf omhoog voor dat soort dingen.
Zelfde met dat verhaal van die homo die gelyncht was. Mag ook gewoon 25+jaar zijn imo.
Het is niet nog al wat immers. Iemand is toch zijn leven afgenomen.
Ja. Als je iemand die al op de grond ligt bewust nog op z'n hoofd gaat trappen, dan mag het wat mij betreft als moord gekwalificeerd worden.
pi_200467539
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Als je iemand die al op de grond ligt bewust nog op z'n hoofd gaat trappen, dan mag het wat mij betreft als moord gekwalificeerd worden.
Hij heeft hem letterlijk doodgeschopt dus inderdaad moord naar mijn mening.
pi_200467704
Het zijn nog geruchten, maar er lijkt iets te gaan gebeuren vandaag. Hopelijk arrestaties en uitlevering.

https://www.ad.nl/binnenl(...)p-mallorca~a1a9b56e/
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:28:23 #219
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200467866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:14 schreef Ronald het volgende:
Het zijn nog geruchten, maar er lijkt iets te gaan gebeuren vandaag. Hopelijk arrestaties en uitlevering.

https://www.ad.nl/binnenl(...)p-mallorca~a1a9b56e/
quote:
Ondertussen maakt justitie in Palma zich volgens plaatselijke media zorgen over ‘het leger van advocaten’ dat de verdachten en hun familie zouden hebben ingeschakeld om hun overlevering aan Spanje te voorkomen. Ze zouden raadslieden in Nederland én op Mallorca hebben ingehuurd.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:28:32 #220
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_200467869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:14 schreef Ronald het volgende:
Het zijn nog geruchten, maar er lijkt iets te gaan gebeuren vandaag. Hopelijk arrestaties en uitlevering.

https://www.ad.nl/binnenl(...)p-mallorca~a1a9b56e/
quote:
Ondertussen maakt justitie in Palma zich volgens plaatselijke media zorgen over ‘het leger van advocaten’ dat de verdachten en hun familie zouden hebben ingeschakeld om hun overlevering aan Spanje te voorkomen. Ze zouden raadslieden in Nederland én op Mallorca hebben ingehuurd.
En dan van GeenStijl:

quote:
Of ze ook worden uitgeleverd aan España is de vraag. Hun advocaten zullen er alles aan doen dat te voorkomen want nergens is het zo lekker straffeloos crimineel zijn als in Nederland. En omdat zowel daders als slachtoffers Nederlands zijn valt een belangrijk argument om ze in Spanje te berechten weg. Als het Spaanse OM ook nog eens denkt 'scheelt ons weer hoop gezeik met tolken en veel extra kosten, laat ze lekker daar blijven' is de kans groot dat ze in Nederland voor het hekje komen
Ik heb geen juridische achtergrond. Is de kans werkelijk zo groot dat ze niet eens in Spanje berecht zouden worden?
pi_200467959
Pfff, ouders met flink wat geld.
pi_200468029
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Pfff, ouders met flink wat geld.
Dit soort trekjes qua sociopathisch gedrag in groepsverband zie je wel vaker bij witten van rijke komaf. Zie ook bijvoorbeeld die misselijkmakende ontgroeningen bij bepaalde studentenverenigingen.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:41:08 #223
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_200468069
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 20:25 schreef -XOR- het volgende:
Helemaal in de geest van Svennieboy dit.

:{
pi_200468089
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Als je iemand die al op de grond ligt bewust nog op z'n hoofd gaat trappen, dan mag het wat mij betreft als moord gekwalificeerd worden.
Eens, de gevolgen zijn al vaak genoeg breed uitgemeten in de media. Als je iemand tegen zijn hoofd schopt dan ben je bewust bezig iemand de vernieling in te trappen en dat is voor mij geen doodslag meer maar moord. Helaas ben ik bang dat een rechter hier anders over zal denken. En als dit kinderen van rijke ouders zijn dan zou het mij nog niet eens verbazen dat ze een flutstrafje krijgen.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:33:15 #225
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200468923
Mensen hier moeten nodig de definitie van 'moord' eens leren kennen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_200468936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:28 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

Ik snap natuurlijk dat het hoort bij een goed functionerende rechtsstaat en dat het vanuit de verdachten verstandig is, maar gevoelsmatig heb ik er toch wel moeite mee dat er vrij snel na het gebeuren meteen een leger advocaten probeert het onderste uit de kan te halen, als ik de berichtgeving moet geloven.
pi_200469216
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:33 schreef Dven het volgende:
Mensen hier moeten nodig de definitie van 'moord' eens leren kennen.
Er moet voorbedachte rade zijn, maar dat is wat anders dan een uitgewerkt plan voor een huurmoord. Als zij erop uit waren om met hun numerieke overwicht slachtoffers te vinden om in elkaar schoppen en dat in elkaar schoppen zou op deze manier gebeuren dan lijkt me dat moord telastegeled kan worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:53:51 #228
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200469253
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er moet voorbedachte rade zijn, maar dat is wat anders dan een uitgewerkt plan voor een huurmoord. Als zij erop uit waren om met hun numerieke overwicht slachtoffers te vinden om in elkaar schoppen en dat in elkaar schoppen zou op deze manier gebeuren dan lijkt me dat moord telastegeled kan worden.
Nee.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_200469683
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]


[..]

En dan van GeenStijl:
[..]

Ik heb geen juridische achtergrond. Is de kans werkelijk zo groot dat ze niet eens in Spanje berecht zouden worden?
Volgens de volkskrant die met het OM in nederland gesproken heeft niet groot.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200470173
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens de volkskrant die met het OM in nederland gesproken heeft niet groot.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, hopen dat ze idd in Spanje berecht worden. Kunnen de papa's ook minder invloed uitoefenen. Hopelijk mogen ze daar 20 jaar in een cel wegrotten.
pi_200470249
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit soort trekjes qua sociopathisch gedrag in groepsverband zie je wel vaker bij witten van rijke komaf. Zie ook bijvoorbeeld die misselijkmakende ontgroeningen bij bepaalde studentenverenigingen.
Wordt natuurlijk ook al jaren in stand gehouden door het klasse verschil en de opmerkingen dat hoger opgeleide mensen, en vaak dus ook rijkere mensen, het altijd beter weten. Vanuit de politiek krijg je ook al jaren de indruk dat lager opgeleide mensen of de lagere klasse in de samenleving niet zo belangrijk is.

Maar ja, zal mij verbazen als ze dezelfde behandeling krijgen als dit Mohammed was geweest of Dennis uit de achterbuurt. Toegeven, die hebben ook niet de financiële middelen om een blik advocaten open te trekken.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:03:38 #232
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200470400
https://www.geenstijl.nl/(...)ersverhaal/#comments

De kopschoppers van Mallorca, een keurig Gooisch kakkersverhaal

Deel zoveel uit de nu al legendarische Kopschoppers van Mallorca saga. Wat we tot dusver weten is dat het, zoals geruchten in de comments al gingen, inderdaad gaat om een groep vooral roomblanke kakkerskindjes uit het Gooi, omgeving poepsjiek Bussum en Hilversum. Het zal dan ook niemand verbazen dat tenminste een gedeelte van de verdachten uit rijke Luzac-kindertjes van de betere Sywert-bovenklasse bestaat ("jonge mensen uit gezinnen met een hoge koopkracht", aldus La Ultima Hora). Vandaar ook dat er inmidels "een leger aan advocaten" ("topadvocaten", vrij vertaald) is ingehuurd, voor het gemak meteen ook maar in Spanje zelf. Strategie advocaten tot dusver: 'ontkennen dat je eerder naar huis bent gegaan vanwege gepleegd geweld maar omdat je bang was voor extra coronamaatregelen'. Meer beslist onbevestigde roddels: focus ligt nu op twee hoofdverdachten waarvan er één een niet westerse allochtone voornaam heeft en een groot gedeelte van de groep van 13 zou afgestudeerd of laatste jaar scholierend zijn aan een bekende kakkersenclave-gymnasium/VWO/havo-scholengemeenschap te Gooische Matras. Er zijn veel videobeelden omdat de moord plaatsvond in een drukke uitgaansstraat, maar de ondernemers aldaar gaan dat beslist niet delen al was het maar omdat ze ook in Spanje privacywetten hebben (en online deugbrigades die je zaak kunnen slopen). Uiteraard heeft ook de politie beelden van het geweld zelf, maar zulks komt uitsluitend en alleen in de media als iemand binnen de politie dat ook lekt. De kans dat wij en u De Beelden ooit te zien zullen krijgen is nihil. Volgens Spaanse en Nederlandse media staan Spaanse politieagenten klaar om naar Nederland te vertrekken om in samenwerking met de Hollandse platte pet het geboefte in te rekenen, al lijkt er nog steeds geen Europees arrestatiebevel te zijn.

Wat de uitlevering betreft: daarover is niets zeker en het is beslist géén uitgemaakte zaak. Normaal gesproken geeft Nederland altijd gehoor aan zo'n uitleveringsverzoek, maar er zijn tal van redenen waarom daar van kan worden afgeweken. Zoals: jonge strafbladloze verdachten, batterijen aan dure topadvocaatjes met invloed in media, slachtoffers met de NLse nationaliteit of invloedrijke figuren met diplomatieke danwel juridische contacten in de familie van verdachten. Bovendien, Spanje kan ook zelf besluiten geen uitleveringsverzoek in te dienen. En aan geen verzoek hoef je ook geen gehoor te geven. Erger: het schijnt zo te zijn dat verdachten überhaupt 'terugkeergarantie' hebben dus sowieso in Nederland hun '''straf''' mogen uitzitten vrij rondlopen met enkelband.

Tot zover de dagelijkse roddels, geruchten en feiten als lappen rode vlees voor het roedel bloeddorstige primitieve reptielenbreinen dat niet kan wachten op naming and shaming. Geef ze eens ongelijk. Tot slot, belangrijke boodschap voor alle deugers die vinden dat je het niet over etniciteit mag hebben en niet sensationeel mag berichten over ernstige zaken als deze: eet peop en sterf. Dit is Geenstijl.nl, geen Hanslaroes.nl.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:29:01 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_200470919
Ik snap dat soort ouders niet, je kroost heeft zich ernstig lopen misdragen in het buitenland en daabij is een onschuldig persoon dodelijk letsel toegebracht, laat ze hun verantwoordelijkheid nemen en een gepaste straf ondergaan inplaats van de rechtsgang te frustreren. Als ik me zo zou hebben misdragen, zou mijn ouwe heer me persoonlijk naar Mallorca hebben gebracht en op het bueau hebben afgeleverd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200470942
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:28 schreef Qarrad het volgende:

Ik heb geen juridische achtergrond. Is de kans werkelijk zo groot dat ze niet eens in Spanje berecht zouden worden?
Ja, als zowel Spanje als Nederland akkoord zijn, dan gaat dat gebeuren.
pi_200471017
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:29 schreef Hathor het volgende:
Ik snap dat soort ouders niet, je kroost heeft zich ernstig lopen misdragen in het buitenland en daabij is een onschuldig persoon dodelijk letsel toegebracht, laat ze hun verantwoordelijkheid nemen en een gepaste straf ondergaan inplaats van de rechtsgang te frustreren. Als ik me zo zou hebben misdragen, zou mijn ouwe heer me persoonlijk naar Mallorca hebben gebracht en op het bueau hebben afgeleverd.
-"Het blijft toch je kind"
-" uit de hand gelopen avond zuipen",
- "ben je zelf nooit jong geweest"
-"moeten niet Roderiks toekomst laten verpesten hierdoor"
- "Het is de schuld van de anderen, Florantijn is een lieve jongen, is ook trainer bij de hockeyjeugd"

Dat soort gelul.
pi_200471046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

-"Het blijft toch je kind"
-" uit de hand gelopen avond zuipen",
- "ben je zelf nooit jong geweest"
-"moeten niet Roderiks toekomst laten verpesten hierdoor"
- "Het is de schuld van de anderen, Florantijn is een lieve jongen, is ook trainer bij de hockeyjeugd"

Dat soort gelul.
"Floris-Jan kan er ook niet veel aan doen dat na een stoeipartijtje en 'n tik die Carlo het lef had om te overlijden"
pi_200471086
Welk voordeel heeft straffen in Spanje ten opzichte van straffen in Nederland? Ze straffen er niet per se zwaarder. Bovendien zijn dit daders die na een eventuele gevangenisstraf toch gewoon weer in Nederland verder zullen moeten met hun leven. Het lijkt mij dan beter om ze hier vast te zetten, met Nederlandse artsen/hulpverleners etc dan in Spanje.
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:39:24 #238
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200471116
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:03 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)ersverhaal/#comments

De kopschoppers van Mallorca, een keurig Gooisch kakkersverhaal

Deel zoveel uit de nu al legendarische Kopschoppers van Mallorca saga. Wat we tot dusver weten is dat het, zoals geruchten in de comments al gingen, inderdaad gaat om een groep vooral roomblanke kakkerskindjes uit het Gooi, omgeving poepsjiek Bussum en Hilversum. Het zal dan ook niemand verbazen dat tenminste een gedeelte van de verdachten uit rijke Luzac-kindertjes van de betere Sywert-bovenklasse bestaat ("jonge mensen uit gezinnen met een hoge koopkracht", aldus La Ultima Hora). Vandaar ook dat er inmidels "een leger aan advocaten" ("topadvocaten", vrij vertaald) is ingehuurd, voor het gemak meteen ook maar in Spanje zelf. Strategie advocaten tot dusver: 'ontkennen dat je eerder naar huis bent gegaan vanwege gepleegd geweld maar omdat je bang was voor extra coronamaatregelen'. Meer beslist onbevestigde roddels: focus ligt nu op twee hoofdverdachten waarvan er één een niet westerse allochtone voornaam heeft en een groot gedeelte van de groep van 13 zou afgestudeerd of laatste jaar scholierend zijn aan een bekende kakkersenclave-gymnasium/VWO/havo-scholengemeenschap te Gooische Matras. Er zijn veel videobeelden omdat de moord plaatsvond in een drukke uitgaansstraat, maar de ondernemers aldaar gaan dat beslist niet delen al was het maar omdat ze ook in Spanje privacywetten hebben (en online deugbrigades die je zaak kunnen slopen). Uiteraard heeft ook de politie beelden van het geweld zelf, maar zulks komt uitsluitend en alleen in de media als iemand binnen de politie dat ook lekt. De kans dat wij en u De Beelden ooit te zien zullen krijgen is nihil. Volgens Spaanse en Nederlandse media staan Spaanse politieagenten klaar om naar Nederland te vertrekken om in samenwerking met de Hollandse platte pet het geboefte in te rekenen, al lijkt er nog steeds geen Europees arrestatiebevel te zijn.

Wat de uitlevering betreft: daarover is niets zeker en het is beslist géén uitgemaakte zaak. Normaal gesproken geeft Nederland altijd gehoor aan zo'n uitleveringsverzoek, maar er zijn tal van redenen waarom daar van kan worden afgeweken. Zoals: jonge strafbladloze verdachten, batterijen aan dure topadvocaatjes met invloed in media, slachtoffers met de NLse nationaliteit of invloedrijke figuren met diplomatieke danwel juridische contacten in de familie van verdachten. Bovendien, Spanje kan ook zelf besluiten geen uitleveringsverzoek in te dienen. En aan geen verzoek hoef je ook geen gehoor te geven. Erger: het schijnt zo te zijn dat verdachten überhaupt 'terugkeergarantie' hebben dus sowieso in Nederland hun '''straf''' mogen uitzitten vrij rondlopen met enkelband.

Tot zover de dagelijkse roddels, geruchten en feiten als lappen rode vlees voor het roedel bloeddorstige primitieve reptielenbreinen dat niet kan wachten op naming and shaming. Geef ze eens ongelijk.
Aha, Comenius-jugend dus.

quote:
Tot slot, belangrijke boodschap voor alle deugers die vinden dat je het niet over etniciteit mag hebben en niet sensationeel mag berichten over ernstige zaken als deze: eet peop en sterf. Dit is Geenstijl.nl, geen Hanslaroes.nl.
:')
We have always been at war with Eastasia.
pi_200471163
Wat is dat GS toch kut met dit soort dingen :')
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:42:18 #240
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_200471175
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

-"Het blijft toch je kind"
-" uit de hand gelopen avond zuipen",
- "ben je zelf nooit jong geweest"
-"moeten niet Roderiks toekomst laten verpesten hierdoor"
- "Het is de schuld van de anderen, Florantijn is een lieve jongen, is ook trainer bij de hockeyjeugd"

Dat soort gelul.
Ik mis nog het klassieke:
- "Roderick is al voldoende gestraft door alle media aandacht, zijn leven is kapot."
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:57:45 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200471476
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:29 schreef Hathor het volgende:
Ik snap dat soort ouders niet, je kroost heeft zich ernstig lopen misdragen in het buitenland en daabij is een onschuldig persoon dodelijk letsel toegebracht, laat ze hun verantwoordelijkheid nemen en een gepaste straf ondergaan inplaats van de rechtsgang te frustreren. Als ik me zo zou hebben misdragen, zou mijn ouwe heer me persoonlijk naar Mallorca hebben gebracht en op het bueau hebben afgeleverd.
Nou, dit dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:59:05 #242
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200471499
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:29 schreef Hathor het volgende:
Ik snap dat soort ouders niet, je kroost heeft zich ernstig lopen misdragen in het buitenland en daabij is een onschuldig persoon dodelijk letsel toegebracht, laat ze hun verantwoordelijkheid nemen en een gepaste straf ondergaan inplaats van de rechtsgang te frustreren. Als ik me zo zou hebben misdragen, zou mijn ouwe heer me persoonlijk naar Mallorca hebben gebracht en op het bueau hebben afgeleverd.
Dit ja.
Huilen dan.
pi_200471513
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, dit dus.
Ben het er ook mee eens, maar in de praktijk zie je geregeld dat ouders het vooral vervelend vinden dat hun kroost zich in de nesten heeft gewerkt. De Turnhoutse kopschoppers en bv. die zaak in Venlo met Khalid L. die Rene Stegemans dood schopte zijn daar ook voorbeelden van.
  Spellchecker woensdag 21 juli 2021 @ 14:00:19 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200471597
quote:
Dat zou wel een bijzonder slecht precedent zijn. Wie zich op Mallorca misdraagt, moet zich ook maar op Mallorca verantwoorden daarvoor.
pi_200471620
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:33 schreef Dven het volgende:
Mensen hier moeten nodig de definitie van 'moord' eens leren kennen.
Want? Jij weet dat het geen moord is? Hoe weet jij dat? Ben je 1 vd daders ofzo :D

Kun je toch niet weten op dit moment.
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:08:26 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200471654
Ah, dit klopte dus letterlijk:
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:37 schreef Leandra het volgende:
Het zou me niets verbazen als de achterblijver die de sleutel terug ging brengen degene is die wel bij de groep hoorde maar niet feitelijk iets tegen het slachtoffer gedaan heeft, dat dit degene met de minste schuld of zelfs volledig zonder schuld was, en dat de feitelijke daders als eerste in het vliegtuig zaten, dat lijkt me typisch een tactiek voor dit soort lafbekken.
quote:
De 18-jarige Nederlander die op Mallorca was opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij de dodelijke mishandeling van een landgenoot, is vrij. Uit camerabeelden blijkt dat hij niet meedeed aan de aanval op het 27-jarige slachtoffer uit Waddinxveen.

De verdachte had tegen de politie verklaard dat hij inderdaad bij de groep stond die de man in elkaar sloeg, maar dat hij op geen enkel moment zelf geslagen heeft. De lokale politie heeft dat nu aan de hand van beelden van twee camera's bevestigd, meldt de krant Ultima Hora.

De tiener werd opgepakt omdat hij op het eiland moest blijven om de sleutels van het huurhuis in te leveren. Zijn twaalf vrienden waren een dag eerder vertrokken naar Nederland.
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)deling-mallorca-vrij
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 21 juli 2021 @ 14:09:23 #248
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200471672
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:08 schreef Leandra het volgende:
Ah, dit klopte dus letterlijk:
[..]

[..]

Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)deling-mallorca-vrij
Ze wisten dus wel degelijk waar ze mee bezig waren .....
pi_200471678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:08 schreef Leandra het volgende:
Ah, dit klopte dus letterlijk:
[..]

[..]

Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)deling-mallorca-vrij
Denk dat die actie beter is gepland dan het vooraf leek. Na de kloppartij even overlegd met de ouders, evt. ouders met advocaten. Vliegtickets geregeld, bepaald wie de borg op gaat halen en dan maar even afwachten vanuit 't Gooi.
pi_200471762
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:06 schreef SOG het volgende:

[..]

Want? Jij weet dat het geen moord is? Hoe weet jij dat? Ben je 1 vd daders ofzo :D

Kun je toch niet weten op dit moment.
Ben het met Dven eens (en nog nooit op Mallorca geweest): sommigen stellen nu al dat het moord moet zijn, op basis van wat mediaberichten.

Ook ik betwijfel de “voorbedachte rade” premisse.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')