Kan best. Het enige dat ik zeg is dat het bij Feyenoord altijd over 'joden' gaat, of het nu wel of niet met Ajax te maken heeft. Alles draait om de haat tegen Ajax, het hele jaar door.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar als je puur naar incidenten kijkt waar geweld plaatsvindt dan is het naar mijn idee voornamelijk Ajax dat de laatste jaren in het nieuws kwam. Dat geschreeuw en gevloek vind ik zelf niet zo heel interessant, beetje smakeloos misschien maar als dat het is.
Dat snapt iedere boerenlul, daar gaat het helemaal niet om.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:45 schreef Cupfighter het volgende:
zijn,
[..]
Ja wat geklaag van deugders die niet snappen en inzien dat de Ajax supporters zichzelf joden noemen en dat ook betrekken in hun eigen liedjes
Voorzitter van Ajax ging toch ook doodleuk op gevangenenbezoek bij Polletje?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 13:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het valt hier nog reuze mee, de Barras Bravas in Argentinie hebben in sommige gevallen het clubbestuur volledig in hun zak zitten, en bepalen zelfs mede het aankoopbeleid. Als een bepaalde trainer lijkt te worden aangetrokken die door de BB niet gepruimd word, dan komt die uiteindelijk ook gewoon niet. Je hier tegen verzetten als club is zinloos, daarom worden de grootste jongens vaak aangesteld als organisator voor evenementen buiten het voetbal om, of als suppoost tijdens wedstrijden en krijgen ze daarvoor betaald uit de clubkas. Gevalletje if you can't beat them, join them.
Nee dat doet hij nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Omdat hij het opneemt voor deze moordenaars.
En wat heeft dat te maken met deze laffe actiequote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Kan best. Het enige dat ik zeg is dat het bij Feyenoord altijd over 'joden' gaat, of het nu wel of niet met Ajax te maken heeft. Alles draait om de haat tegen Ajax, het hele jaar door.
Dit idd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
De ouders van het slachtoffer hebben reeds gemeld dat hun zoon geen Feyenoordsupporter is.
Sowieso, kan er voor dat Ajax versus Feyenoord-gedoe een apart topic komen?
surequote:
Niets. Er ontstond in dit topic echter een discussie naast het onderwerp.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En wat heeft dat te maken met deze laffe actie
Alleen dat het om een Feyenoord-supporter zou gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dat werd toch weer ontkracht later?
in Argentinie is het van een iets ander niveau dan die boeren in Breda.quote:
Bij voorkeur in Beverwijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
De ouders van het slachtoffer hebben reeds gemeld dat hun zoon geen Feyenoordsupporter was.
Sowieso, kan er voor dat Ajax versus Feyenoord-gedoe een apart topic komen?
Voor mij mag de straf omhoog voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als het doodslag of mishandeling met de dood tot gevolg wordt, dan komt er vast geen straf van 20-25 jaar uit rollen.
Ja. Als je iemand die al op de grond ligt bewust nog op z'n hoofd gaat trappen, dan mag het wat mij betreft als moord gekwalificeerd worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Voor mij mag de straf omhoog voor dat soort dingen.
Zelfde met dat verhaal van die homo die gelyncht was. Mag ook gewoon 25+jaar zijn imo.
Het is niet nog al wat immers. Iemand is toch zijn leven afgenomen.
Hij heeft hem letterlijk doodgeschopt dus inderdaad moord naar mijn mening.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Als je iemand die al op de grond ligt bewust nog op z'n hoofd gaat trappen, dan mag het wat mij betreft als moord gekwalificeerd worden.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:14 schreef Ronald het volgende:
Het zijn nog geruchten, maar er lijkt iets te gaan gebeuren vandaag. Hopelijk arrestaties en uitlevering.
https://www.ad.nl/binnenl(...)p-mallorca~a1a9b56e/
quote:Ondertussen maakt justitie in Palma zich volgens plaatselijke media zorgen over ‘het leger van advocaten’ dat de verdachten en hun familie zouden hebben ingeschakeld om hun overlevering aan Spanje te voorkomen. Ze zouden raadslieden in Nederland én op Mallorca hebben ingehuurd.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:14 schreef Ronald het volgende:
Het zijn nog geruchten, maar er lijkt iets te gaan gebeuren vandaag. Hopelijk arrestaties en uitlevering.
https://www.ad.nl/binnenl(...)p-mallorca~a1a9b56e/
En dan van GeenStijl:quote:Ondertussen maakt justitie in Palma zich volgens plaatselijke media zorgen over ‘het leger van advocaten’ dat de verdachten en hun familie zouden hebben ingeschakeld om hun overlevering aan Spanje te voorkomen. Ze zouden raadslieden in Nederland én op Mallorca hebben ingehuurd.
Ik heb geen juridische achtergrond. Is de kans werkelijk zo groot dat ze niet eens in Spanje berecht zouden worden?quote:Of ze ook worden uitgeleverd aan España is de vraag. Hun advocaten zullen er alles aan doen dat te voorkomen want nergens is het zo lekker straffeloos crimineel zijn als in Nederland. En omdat zowel daders als slachtoffers Nederlands zijn valt een belangrijk argument om ze in Spanje te berechten weg. Als het Spaanse OM ook nog eens denkt 'scheelt ons weer hoop gezeik met tolken en veel extra kosten, laat ze lekker daar blijven' is de kans groot dat ze in Nederland voor het hekje komen
Dit soort trekjes qua sociopathisch gedrag in groepsverband zie je wel vaker bij witten van rijke komaf. Zie ook bijvoorbeeld die misselijkmakende ontgroeningen bij bepaalde studentenverenigingen.quote:
quote:
Eens, de gevolgen zijn al vaak genoeg breed uitgemeten in de media. Als je iemand tegen zijn hoofd schopt dan ben je bewust bezig iemand de vernieling in te trappen en dat is voor mij geen doodslag meer maar moord. Helaas ben ik bang dat een rechter hier anders over zal denken. En als dit kinderen van rijke ouders zijn dan zou het mij nog niet eens verbazen dat ze een flutstrafje krijgen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Als je iemand die al op de grond ligt bewust nog op z'n hoofd gaat trappen, dan mag het wat mij betreft als moord gekwalificeerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |