abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200349040
Vitality verdiend wel z'n eigen topic dacht ik zo! *O*

Ik ben met mijn derde maand bezig en het bevalt me meer dan prima. Inmiddels al 2 Bol.com cadeaubonnen twv ¤20,- bij elkaar gelopen/gefietst. Ik heb zelf een Fitbit Charge 4 die gekoppeld is aan de Vitality app.

Dit topic is bedoeld om mensen te stimuleren om meer te bewegen, want met gratisch spullen lukt dat tóch ietsjes beter ;)

Meer info;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200349406
Dat klinkt inderdaad zeker aantrekkelijk, zouden meer zorgverzekeraars moeten doen. Leefstijl wordt (is) toch een steeds groter onderdeel van de gezondheidszorg.
pi_200349421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 19:36 schreef Koekoekskind het volgende:
Dat klinkt inderdaad zeker aantrekkelijk, zouden meer zorgverzekeraars moeten doen. Leefstijl wordt (is) toch een steeds groter onderdeel van de gezondheidszorg.
Goed gedrag belonen ipv ''slecht'' gedrag bestraffen (lees; chronisch zieken en eigen risico :N )
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200351948
Ook aangemeld! Vorige keer gekeken maar toen dacht ik dus dat het alleen was als je bij de deelnemende verzekeringen zat. Maar zonder kan blijkbaar ook. Lijkt mij wel een fijn beetje extra motivatie.
pi_200351990
Overigens was hierover op m'n werk een keer een hele discussie. Want het positieve gedrag aanmoedigen is natuurlijk goed, aan de andere kant geef je je zorgverzekeraar weer nóg meer informatie over jezelf. Vanuit privacy is dus niet iedereen even enthousiast.

Ik koppel alles met m'n 24/7 laptop/telefoon/apple watch/google home, dus ik geloof sowieso al niet meer in privacy. :')
pi_200352007
Heb het via werk maar te lui om apps te koppelen |:)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_200352152
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:01 schreef Myraela het volgende:
Overigens was hierover op m'n werk een keer een hele discussie. Want het positieve gedrag aanmoedigen is natuurlijk goed, aan de andere kant geef je je zorgverzekeraar weer nóg meer informatie over jezelf. Vanuit privacy is dus niet iedereen even enthousiast.

Ik koppel alles met m'n 24/7 laptop/telefoon/apple watch/google home, dus ik geloof sowieso al niet meer in privacy. :')
Ik las je bericht, dacht ''Ik geloof niet in privacy'' en las daarna de rest. Dus *boks*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200352210
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
Heb het via werk maar te lui om apps te koppelen |:)
Zonde joh! Beweeg je wel voldoende om die punten te halen? Zo ja, toch maar even koppelen. Werkje van niks ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200352694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 22:01 schreef Myraela het volgende:
Overigens was hierover op m'n werk een keer een hele discussie. Want het positieve gedrag aanmoedigen is natuurlijk goed, aan de andere kant geef je je zorgverzekeraar weer nóg meer informatie over jezelf. Vanuit privacy is dus niet iedereen even enthousiast.

Ik koppel alles met m'n 24/7 laptop/telefoon/apple watch/google home, dus ik geloof sowieso al niet meer in privacy. :')
Ik zit niet bij asr, dus ik maak me daar sowieso niet druk om. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_200354641
Ik doe het al meer dan een jaar, leuke manier om toch nog dat beetje extra te lopen! Of te fietsen natuurlijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200355144
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 21:58 schreef Myraela het volgende:
Ook aangemeld! Vorige keer gekeken maar toen dacht ik dus dat het alleen was als je bij de deelnemende verzekeringen zat. Maar zonder kan blijkbaar ook. Lijkt mij wel een fijn beetje extra motivatie.
Echt? Dit wist ik ook niet :o Goed dat je het zegt

Kan je ook halverwege het jaar instappen :D
pi_200355259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 08:36 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Echt? Dit wist ik ook niet :o Goed dat je het zegt

Kan je ook halverwege het jaar instappen :D
Met deze app? Ja hoor, ik ben ook iets van 2 maanden geleden begonnen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200355266
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 08:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Met deze app? Ja hoor, ik ben ook iets van 2 maanden geleden begonnen.
Tof! Ik ga 'm dan ook installeren.
Ik ben ook over te halen voor wat cadeaubonnen :') :@ :D
pi_200355821
Ik heb ook meteen de Apple Watch besteld zodat ik naast de weekdoelen ook voor de maandelijkse cashback mee kan doen. :9 Nog meer motivatie om de doelen wel echt te halen. :D
pi_200355958
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook meteen de Apple Watch besteld zodat ik naast de weekdoelen ook voor de maandelijkse cashback mee kan doen. :9 Nog meer motivatie om de doelen wel echt te halen. :D
Jij hebt het flink te pakken :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200356095
Ik ben al 1.5 jaar bezig en tot nu toe elke maand een kadobon binnen geharkt van 20 euro en een cashback op mn aanvullende verzekering.
Af en toe ben ik het evangelie van ASR vitality aan het verkondigen op de sportschool dus het is beter dat ik er hier af en toe over kan praten want zij worden af en toe gek van me :'(
pi_200357506
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:53 schreef Declan-Harp het volgende:
Jij hebt het flink te pakken :D
Ja, ik ben dan zo iemand die het zonde vind om dat niet mee te pakken. :') Dan weet ik dat ik over een paar maanden baal als ik al die cashbacks ben misgelopen.
pi_200397318
Ik heb m'n 750pt weer binnen deze week, zal komende week wel naar de 800 gaan. Dat is gelukkig ook het hoogste aantal punten ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200397852
Lekker bezig! Ik hoef maar 300 punten deze week. Denk omdat we op woensdag zijn begonnen. Dat gaat dus ook geen probleem zijn.

En m'n nieuwe horloge is ook binnen. :9
pi_200398043
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 19:08 schreef Myraela het volgende:
Lekker bezig! Ik hoef maar 300 punten deze week. Denk omdat we op woensdag zijn begonnen. Dat gaat dus ook geen probleem zijn.

En m'n nieuwe horloge is ook binnen. :9
Nice! Bevalt hij een beetje?
Hoe komt het met de cashback als je na een jaar het programma wordt uitgekickt? :o
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200398822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 19:18 schreef Declan-Harp het volgende:
Nice! Bevalt hij een beetje?
Hoe komt het met de cashback als je na een jaar het programma wordt uitgekickt? :o
Ik draag vandaag m'n oude nog eventjes, daar had ik al veel stappen op. Kan ik vast overzetten, maar ik begin de nieuwe graag weer even leeg zonder de apps ook enzo.

Dan krijg je geen cashbacks meer, denk ik. Maar ach, dan is het een toffe korting geweest. Al is de kans groot dat ik gewoon naar een aangesloten verzekering ga. Als m'n vriend er nu ook al bij zat, dan is het geen bijzonder dure verzekering.
pi_200399090
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 20:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik draag vandaag m'n oude nog eventjes, daar had ik al veel stappen op. Kan ik vast overzetten, maar ik begin de nieuwe graag weer even leeg zonder de apps ook enzo.

Dan krijg je geen cashbacks meer, denk ik. Maar ach, dan is het een toffe korting geweest. Al is de kans groot dat ik gewoon naar een aangesloten verzekering ga. Als m'n vriend er nu ook al bij zat, dan is het geen bijzonder dure verzekering.
Via zijn werkgever? Misschien kun je je dan collectief verzekeren, scheelt ook weer.
Plus je spaart nu alvast voor korting voor komend jaar!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200405069
Ik heb m'n eerste spaartegoed ook kunnen kiezen. :D Ik ga ook voor de bol.com bonnen, denk ik. Omdat we het beide doen, kunnen we hopelijk best een lekker bedragje voor iets tofs bij elkaar wandelen.

Echt thanks voor de tip, Declan.
pi_200405150
Hoeveel punten is zo een bol.com van 20 euro dan?
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_200405156
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 09:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hoeveel punten is zo een bol.com van 20 euro dan?
4 tegoeden voor 20 euro. Elke week krijg je 1 tegoed als je je weekdoel hebt gehaald.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 17 juli 2021 @ 09:57:08 #26
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200405163
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 09:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook meteen de Apple Watch besteld zodat ik naast de weekdoelen ook voor de maandelijkse cashback mee kan doen. :9 Nog meer motivatie om de doelen wel echt te halen. :D
Die heb ik ook, zit nu in de 9e maand en elke maand m'n doel nog gehaald. Aan het eind dus een gratis Apple Watch *O*
pi_200435835
Ik dacht dat ik vorige week (de eerste halve week) maar 300 punten weekdoel had omdat het een halve week was. Maar deze hele week is ook 300 punten. Dat gaat wel omhoog toch? Want zo is het nog geen uitdaging. :D
pi_200436283
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:15 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat ik vorige week (de eerste halve week) maar 300 punten weekdoel had omdat het een halve week was. Maar deze hele week is ook 300 punten. Dat gaat wel omhoog toch? Want zo is het nog geen uitdaging. :D
Gaat naar 800 (bij mij), dus als je alleen wandelt moet je op één dag minimaal 15k stappen halen. :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200436448
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:15 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dat ik vorige week (de eerste halve week) maar 300 punten weekdoel had omdat het een halve week was. Maar deze hele week is ook 300 punten. Dat gaat wel omhoog toch? Want zo is het nog geen uitdaging. :D
Het gaat snel genoeg ;) Ik heb nu ook voor het eerst 800pt, alleen als je je weekdoel niet haalt gaat het weer naar beneden.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200437860
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 09:28 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Het gaat snel genoeg ;) Ik heb nu ook voor het eerst 800pt, alleen als je je weekdoel niet haalt gaat het weer naar beneden.
Inderdaad, de eerste paar weken zijn 300 punten en daarna wordt het elke week met 50 punten verhoogd. Tenminste, als je je doel haalt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200437887
quote:
14s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Inderdaad, de eerste paar weken zijn 300 punten en daarna wordt het elke week met 50 punten verhoogd. Tenminste, als je je doel haalt.
Ik ga het wel iets rustiger aan doen, tot nu toe elke keer binnen ma-vr m'n punten gehaald, maar nu met de vakantie is dat toch wel erg aanpoten.. Elke dag 100pt en dan in het weekend maar een paar stappen extra.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200437922
Hmmm, interessant idee wel. Beweeg erg veel voor m'n werk (en hobby's) en een paar waardebonnen zijn altijd welkom natuurlijk :P
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 19 juli 2021 @ 12:08:43 #33
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200438649
Geweldige app inderdaad! Zelf ben ik nu vier maanden lid en altijd mijn doelen behaald. Altijd handig, die extra bol.com bonnen. Verder top dat er geen addertje onder het gras zit.

Gewoon goed bewegen en je doelen halen. That's it. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_200459594
Knoop doorgehakt, ik ga ook meedoen :) haal morgen een Fitbit en ga die cadeaubonnen scoren :)

Bedankt voor het idee, TS!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200461649
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Knoop doorgehakt, ik ga ook meedoen :) haal morgen een Fitbit en ga die cadeaubonnen scoren :)

Bedankt voor het idee, TS!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Fitbit kun je via de app bestellen, he.
pi_200461722
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 21:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die Fitbit kun je via de app bestellen, he.
Dat weet ik, maar kan 'm viavia goedkoop overnemen :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200463132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Knoop doorgehakt, ik ga ook meedoen :) haal morgen een Fitbit en ga die cadeaubonnen scoren :)

Bedankt voor het idee, TS!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker bezig, veel succes! *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200468852
Klinkt motiverend! Ik beweeg wel af en toe, maar maak geen gebruik van hartslagmeters of stappentellers. Nou zie ik online dat 1,5u wandelen ongeveer gelijk staat aan 10.000 stappen, is dit stevig doorwandelen? En zou iemand misschien een indicatie kunnen geven van hoe lang ze per dag bewegen en welke activiteit om bijvoorbeeld voor 20 min een 60% hartslag te hebben (of ander niveau van inspanning)?
pi_200475148
Bewegen om dubbeltjes te sparen :')

Als je toch al beweegt (omdat je het leuk vindt), alla, maar gemotiveerd raken van 20 euro voor een fuckload of effort... Kun je ook wel de auto gaan wassen van je buurman voor een paar euro.

Sparen zeker ook allemaal (koop)zegels in de supermarkt :')
pi_200478580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:26 schreef Cockwhale het volgende:
Bewegen om dubbeltjes te sparen :')

Als je toch al beweegt (omdat je het leuk vindt), alla, maar gemotiveerd raken van 20 euro voor een fuckload of effort... Kun je ook wel de auto gaan wassen van je buurman voor een paar euro.

Sparen zeker ook allemaal (koop)zegels in de supermarkt :')
:')
Je hoeft niet lid te worden he
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:21:28 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200479069
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:26 schreef Cockwhale het volgende:
Bewegen om dubbeltjes te sparen :')

Als je toch al beweegt (omdat je het leuk vindt), alla, maar gemotiveerd raken van 20 euro voor een fuckload of effort... Kun je ook wel de auto gaan wassen van je buurman voor een paar euro.

Sparen zeker ook allemaal (koop)zegels in de supermarkt :')
Laten koopzegels nou juist een rendement geven dat je elders niet zo makkelijk meer krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200480212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:26 schreef Cockwhale het volgende:
Bewegen om dubbeltjes te sparen :')

Als je toch al beweegt (omdat je het leuk vindt), alla, maar gemotiveerd raken van 20 euro voor een fuckload of effort... Kun je ook wel de auto gaan wassen van je buurman voor een paar euro.

Sparen zeker ook allemaal (koop)zegels in de supermarkt :')
Haters gaan haten, ik spaar koopzegels.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 23 juli 2021 @ 09:22:18 #43
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_200497970
Is een fitbit of smartwatch dan noodzakelijk om te hebben? Kan niet via een app op je telefoon ofzo?
pi_200503986
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 09:22 schreef Koekoekskind het volgende:
Is een fitbit of smartwatch dan noodzakelijk om te hebben? Kan niet via een app op je telefoon ofzo?
Niet noodzakelijk, begrijp ik in de app. Google Fit kun je er ook aan koppelen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200504076
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200504973
Mijn man en ik zijn aan het wachten op het bevestigingsmailtje *O*
pi_200511127
Oh dit klinkt echt goed! Alleen voor mij lastig om hartslag punten te verdienen aangezien ik bij mijn sporten (boksen en volleybal) beide mijn Garmin niet om kan houden...
Is het prima haalbaar om met alleen stappen weekdoelen te behalen of is dat te ambitieus?
pi_200515019
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:29 schreef Pinuts het volgende:
Oh dit klinkt echt goed! Alleen voor mij lastig om hartslag punten te verdienen aangezien ik bij mijn sporten (boksen en volleybal) beide mijn Garmin niet om kan houden...
Is het prima haalbaar om met alleen stappen weekdoelen te behalen of is dat te ambitieus?
Ik haal de punten doorgaans ook alleen met wandelen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200515544
Breaking: Er staan nu ook wat a.s.r. filmpjes met beestachtige workouts op youtube met Patrick.
Volgens mij verdien je daarmee 10.000 punten. Sodeju.
https://m.youtube.com/pla(...)_rJfGUH0WYZjD8dxD6IS
pi_200517639
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:29 schreef Pinuts het volgende:
Oh dit klinkt echt goed! Alleen voor mij lastig om hartslag punten te verdienen aangezien ik bij mijn sporten (boksen en volleybal) beide mijn Garmin niet om kan houden...
Is het prima haalbaar om met alleen stappen weekdoelen te behalen of is dat te ambitieus?
Met minimaal 30 minuten flink doorwandelen of fietsen haal je ook al 100 punten (dat zijn dus hartslag punten), dus je hoeft niet persé de 10k stappen te halen dan.
Anders is het 6 dagen 10k en 1 dag 15k stappen voor het maximale aantal punten van 800/w

[ Bericht 1% gewijzigd door PoesInDoos op 24-07-2021 11:03:03 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200521648
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 09:22 schreef AnneX het volgende:
Breaking: Er staan nu ook wat a.s.r. filmpjes met beestachtige workouts op youtube met Patrick.
Volgens mij verdien je daarmee 10.000 punten. Sodeju.
https://m.youtube.com/pla(...)_rJfGUH0WYZjD8dxD6IS
Dat werkt drempelverlagend zeg :D
pi_200522322
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 14:36 schreef Koekoekskind het volgende:

[..]

Dat werkt drempelverlagend zeg :D
Ja, het is wel voor de diehards, zullen we maar zeggen 😉
pi_200522576
Ik doe het al een tijdje, heb inmiddels een betaald abonnement. Het is voor mij echt een stok achter de deur om toch even een ommetje na het eten te maken, om aan je punten te komen. Dat is precies het doel van het programma lijkt me ;-)
Ik heb de fitbit charge 4 via asr besteld, en daar krijg ik nu dus elke maand een beetje van terug. En ik kies altijd de zalando bonnen, mijn garderobe was hard aan vernieuwing toe na anderhalf jaar thuiswerken :Y
Clap your hands if you're working too hard
pi_200522618
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Niet noodzakelijk, begrijp ik in de app. Google Fit kun je er ook aan koppelen.
Ik denk dat je wel iets nodig hebt waar je je hartslag mee meet, anders moet je inderdaad al je punten op de stappen scoren. Dus ik denk dat je aan alleen je mobieltje niet genoeg hebt.
Clap your hands if you're working too hard
pi_200523665
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 23:29 schreef Pinuts het volgende:
Oh dit klinkt echt goed! Alleen voor mij lastig om hartslag punten te verdienen aangezien ik bij mijn sporten (boksen en volleybal) beide mijn Garmin niet om kan houden...
Is het prima haalbaar om met alleen stappen weekdoelen te behalen of is dat te ambitieus?
Ik ga ook alleen voor de stappen :) moet goed komen
pi_200523891
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:28 schreef Snolkelderij het volgende:
Ik doe het al een tijdje, heb inmiddels een betaald abonnement. Het is voor mij echt een stok achter de deur om toch even een ommetje na het eten te maken, om aan je punten te komen. Dat is precies het doel van het programma lijkt me ;-)
Ik heb de fitbit charge 4 via asr besteld, en daar krijg ik nu dus elke maand een beetje van terug. En ik kies altijd de zalando bonnen, mijn garderobe was hard aan vernieuwing toe na anderhalf jaar thuiswerken :Y
Wat is een betaald abonnement?
Ik betaal sowieso 3,50 lidmaatschapskosten.

Ik spaar bol.com bonnen zodat ik met kerst mezelf kan trakteren op een volautomatische espressomachine O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200528794
Donderdag begonnen met m'n eerste weekdoel van 300 punten, vandaag behaald :P

Eerste punt binnen *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200532780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:25 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Wat is een betaald abonnement?
Ik betaal sowieso 3,50 lidmaatschapskosten.

Ik spaar bol.com bonnen zodat ik met kerst mezelf kan trakteren op een volautomatische espressomachine O+
Nou precies dat dus.
Ik had de eerste 4 maanden gratis vanuit mijn zorgverzekering en ben toen doorgegaan met het betaalde abbo.
Clap your hands if you're working too hard
pi_200532822
De laatste tijd ben ik lekker sportief bezig en haal ik steeds mijn punten wel (800), maar deze week heb ik covid opgelopen dus kom ik niet aan de punten.
Nu zie ik net dat ik op mijn eerste ziektedag toch 100 punten heb gehaald, op basis van mijn verhoogde hartslag :s)
Clap your hands if you're working too hard
pi_200533049
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 08:18 schreef Snolkelderij het volgende:
De laatste tijd ben ik lekker sportief bezig en haal ik steeds mijn punten wel (800), maar deze week heb ik covid opgelopen dus kom ik niet aan de punten.
Nu zie ik net dat ik op mijn eerste ziektedag toch 100 punten heb gehaald, op basis van mijn verhoogde hartslag :s)
En terecht. Je lijf is flink aan het sporten om dat virus weer kwijt te raken ;) Scheterbap, Snolkelderij.

Kan je met zo'n betaald abonnement dan langer dan 1 jaar mee doen als je geen zorgverzekering bij ASR hebt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200533070
Bij mij gaat het synchroniseren niet goed -O- Hij heeft al 1,5 dag niet meer gesynct met mijn Fitbit.
Kan ontkoppelen en weer opnieuwe koppelen kwaad? Of ben ik dan mijn punten kwijt :')
pi_200533210
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Bij mij gaat het synchroniseren niet goed -O- Hij heeft al 1,5 dag niet meer gesynct met mijn Fitbit.
Kan ontkoppelen en weer opnieuwe koppelen kwaad? Of ben ik dan mijn punten kwijt :')
Ik zou eerst je telefoon en fitbit opnieuw opstarten. Of had je dat al geprobeerd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200533432
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou eerst je telefoon en fitbit opnieuw opstarten. Of had je dat al geprobeerd?
Ja, dat deed niets.
Net toch gekozen voor het ontkoppelen en opnieuw koppelen. En nu staan mijn punten er weer :) Ik hoop niet dat ik dit elke dag moet doen.
pi_200534395
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 08:35 schreef Isabeau het volgende:
Kan je met zo'n betaald abonnement dan langer dan 1 jaar mee doen als je geen zorgverzekering bij ASR hebt?
Nee, het is in de basis altijd een betaald abonnement. Je kunt dus alleen korting krijgen als je al een zorgverzekering daar hebt.
pi_200536235
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 08:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En terecht. Je lijf is flink aan het sporten om dat virus weer kwijt te raken ;) Scheterbap, Snolkelderij.

Kan je met zo'n betaald abonnement dan langer dan 1 jaar mee doen als je geen zorgverzekering bij ASR hebt?
XD dank je!

Ja, ik kan gewoon jaren door als ik bij mijn verzekeraar blijf. Als ik aanvullend verzekerd zou zijn zou ik daar ook korting op krijgen. Dat overweg ik voor volgend jaar. Ik zit bij Ditzo, bevalt me prima. En elk jaar de eerste 4 maanden gratis.
Clap your hands if you're working too hard
pi_200536413
Beterschap Snol! Dan is je weekdoel morgen hopelijk een stukje lager en lukt het je weer.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200536583
Ik had m'n punten deze week al, maar net met een wandeling 300 punten verdiend. :D M'n hartslag een uur blijkbaar hoog genoeg. Had ook wel bewust een beetje flink doorgestapt.

Ik keek eerst alleen naar de stappen voor punten, maar met je hartslag kun je de punten wel veel sneller verdienen. Wel goed om in gedachten te houden als ik een keer een drukke periode heb. Dan voelt 10.000 stappen voor 100 punten als erg veel tijd, terwijl een half uurtje boxen veel sneller is en eigenlijk altijd wel ergens in een dag te proppen is.
pi_200536640
Ja ik score vrijwel altijd op hartslag, niet op stappen.
Iemand zei dat je met boxen geen Fitbit om kan hebben. Er zijn ook mensen die hem dan om hun enkel doen ;)
Clap your hands if you're working too hard
pi_200536985
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:37 schreef Snolkelderij het volgende:
Ja ik score vrijwel altijd op hartslag, niet op stappen.
Iemand zei dat je met boxen geen Fitbit om kan hebben. Er zijn ook mensen die hem dan om hun enkel doen ;)
Dat was ik ja. Werkt dat? Ik heb overigens een Garmin en geen Fitbit. Maar kan die dan hartslag en/of stappen meten?
pi_200537125
Dat hangt er natuurlijk vanaf welk type je hebt >:)
Als jouw Garmin lampjes aan de achterkant heeft, dan kan die je hartslag meten. Kijk nog eens goed zou ik zeggen ;)
Clap your hands if you're working too hard
pi_200537495
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:10 schreef Snolkelderij het volgende:
Dat hangt er natuurlijk vanaf welk type je hebt >:)
Als jouw Garmin lampjes aan de achterkant heeft, dan kan die je hartslag meten. Kijk nog eens goed zou ik zeggen ;)
Ja dat heeft ie. Maar vroeg me af of ie dat ook op de enkel fatsoenlijk kan meten. Dus het even geprobeerd en het gaat redelijk. Alleen het bandje wordt wel krapjes
pi_200541293
Vrijdag begonnen en net mijn eerste weekdoel behaald :)
Benieuwd wat het doel volgende week is.

En even uitzoeken hoe het werkt met de bonnen van Bol want de webshop ligt er nu uit.
pi_200541462
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:34 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ja dat heeft ie. Maar vroeg me af of ie dat ook op de enkel fatsoenlijk kan meten. Dus het even geprobeerd en het gaat redelijk. Alleen het bandje wordt wel krapjes
Het gaat om de punten hè?! ;)
Even doorzetten, het levert je immers keiharde knaken op (Knokken voor Knaken, kunnen we daar iets mee?)
Clap your hands if you're working too hard
pi_200541977
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:41 schreef Sarabi het volgende:
Vrijdag begonnen en net mijn eerste weekdoel behaald :)
Benieuwd wat het doel volgende week is.

En even uitzoeken hoe het werkt met de bonnen van Bol want de webshop ligt er nu uit.
Idd, kwam ik ook achter :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200565133
Afgelopen week kwam ik tot 600 punten, de rest niet gehaald ivm covid.
Nu moet ik deze week ook weer 800 punten halen. Dat gaat sowieso niet lukken natuurlijk. Ik ben benieuwd wanneer ik weer een keer aan mijn cadeaubon ga komen... -O-
Clap your hands if you're working too hard
pi_200568324
quote:
5s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:11 schreef Snolkelderij het volgende:
Afgelopen week kwam ik tot 600 punten, de rest niet gehaald ivm covid.
Nu moet ik deze week ook weer 800 punten halen. Dat gaat sowieso niet lukken natuurlijk. Ik ben benieuwd wanneer ik weer een keer aan mijn cadeaubon ga komen... -O-
Oh dat is balen.. -O-
Beterschap!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200571923
quote:
5s.gif Op maandag 26 juli 2021 22:11 schreef Snolkelderij het volgende:
Afgelopen week kwam ik tot 600 punten, de rest niet gehaald ivm covid.
Nu moet ik deze week ook weer 800 punten halen. Dat gaat sowieso niet lukken natuurlijk. Ik ben benieuwd wanneer ik weer een keer aan mijn cadeaubon ga komen... -O-
Dat is wel heel zuur -O-

Ben je er erg ziek van (geweest)? -O-
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 13:09:13 #78
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_200574485
Weet iemand welke trackerachtige een beetje betrouwbaar en duurzaam is en compatible met deze app? Liefst ook goed met water :@
pi_200576910
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:09 schreef Koekoekskind het volgende:
Weet iemand welke trackerachtige een beetje betrouwbaar en duurzaam is en compatible met deze app? Liefst ook goed met water :@
Ik heb de Fitbit charge 4. Die voldoet aan die eisen :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200577010
Hier een Fitbit Charge 4.
pi_200577016
Fitbit Charge 4! Waterdicht, je kunt er mee zwemmen en douchen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200578137
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:09 schreef Koekoekskind het volgende:
Weet iemand welke trackerachtige een beetje betrouwbaar en duurzaam is en compatible met deze app? Liefst ook goed met water :@
Garmin is goed met water, zeker als je er een neemt die ook voor zwemmen is.
Zowel mijn Garmin als mijn Fitbit werken prima met de app.
Clap your hands if you're working too hard
pi_200578174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dat is wel heel zuur -O-

Ben je er erg ziek van (geweest)? -O-
Tja wat is erg...
Ik vind het nu zelf wel genoeg geweest, maar mijn lijf is nog even een virus aan het verslaan.
Voorlopig sowieso nog niet trainen.
Clap your hands if you're working too hard
pi_200578297
Nog 510 stappen, dan heb ik er weer 200pt bij :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200584708
Heb het eens een maand geprobeerd, maar ervoer de 'herinneringen' dat je nog x-aantal stappen moest zetten als erg irritant. Moet wel zeggen dat dit tijdens de tweede lockdown mét avondklok was. Nu de sportscholen weer open zijn ook kom ik vast makkelijk aan het aantal stappen.

Zijn er smartwatches waar je weinig tot geen van dit soort reminders krijgt? Heb tot op heden geen smartwatch namelijk, maar zag dat je ook kan sparen voor één via Vitality, wellicht toch de moeite waard. Helemaal omdat ik mijn zorgverzekering via asr heb lopen.
pi_200590503
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 23:43 schreef Regilio_ het volgende:
Heb het eens een maand geprobeerd, maar ervoer de 'herinneringen' dat je nog x-aantal stappen moest zetten als erg irritant. Moet wel zeggen dat dit tijdens de tweede lockdown mét avondklok was. Nu de sportscholen weer open zijn ook kom ik vast makkelijk aan het aantal stappen.

Zijn er smartwatches waar je weinig tot geen van dit soort reminders krijgt? Heb tot op heden geen smartwatch namelijk, maar zag dat je ook kan sparen voor één via Vitality, wellicht toch de moeite waard. Helemaal omdat ik mijn zorgverzekering via asr heb lopen.
Dat kun je gewoon uitzetten, heb ik ook gelijk gedaan (bij Fitbit) ;)
Ik bepaal zélf wel wanneer ik beweeg :D

Bij Fitbit kun je alles zelf instellen, of je wel of niet een trilling krijgt bij een telefoontje, Whatsappje e.d.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200591661
Kun je met de Apple watch inderdaad ook instellen.

Als je echt op stappen wil focussen, is de Fitbit het makkelijkste. Apple focust eigenlijk op bewegen (aantal verbrande kcal), trainen (aantal minuten training/ hogere hartslag) en staan (aantal uren van de dag waarop je even hebt gestaan). Stappen telt die uiteraard wel, maar staan pas daaronder weergegeven.

Ik heb er nu een extra appje op gezet, zodat ik die dingen niet zie op m'n wijzerplaat maar gewoon alleen m'n stappen.
pi_200591834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 09:36 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Dat kun je gewoon uitzetten, heb ik ook gelijk gedaan (bij Fitbit) ;)
Ik bepaal zélf wel wanneer ik beweeg :D

Dit :Y
pi_200592820
Ik heb de 'beweeg' meldingen op mijn Fitbit zo geprogrammeerd dat ik ze alleen krijg op mijn werkdagen tijdens kantooruren. Dat helpt me om regelmatig uit mijn stoel te komen. Precies de bedoeling.
Clap your hands if you're working too hard
pi_200599454
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 09:36 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Dat kun je gewoon uitzetten, heb ik ook gelijk gedaan (bij Fitbit) ;)
Ik bepaal zélf wel wanneer ik beweeg :D

Bij Fitbit kun je alles zelf instellen, of je wel of niet een trilling krijgt bij een telefoontje, Whatsappje e.d.
Waarschijnlijk heb in het ook uitgezet, aangezien ik nooit meldingen krijg. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_200599782
Besloten voor een camera te sparen met de bonnen van Bol O+
Normaal zou ik dat een te duur iets vinden maar als er na een jaar 240 euro afgaat is dat goed te doen.
pi_200621928
Zo, weer 200pt en een nieuwe Bol.com kaart in the pocket! *O*
Morgen 2e vaxx en was bang dat ik m'n punten dan niet zou halen deze week, ben al niet helemaal fit.. dus even een tandje er bij deze week.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200623922
Ik kwam ook niet in de webshop trouwens, de app even geüpdate en nu doet hij het weer ^O^
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200624322
Vandaag m'n Minions: Kevin badge verdiend met Fitbit :7

Avondwandeling gemaakt van dik 22,5k stappen. Meteen m'n weekdoel weer gehaald en een nieuw tegoed voor bol.com verdiend :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200635921
Wat leuk zo een topic. Doe zelf nu een half jaartje mee. Op woensdag altijd al mijn weekdoel gehaald >:)

Maandag hardlopen, dinsdag fietsen, woensdag hardlopen, alle 3 meer dan een uur op hoge hartslag. Voor mij super easy die 800 punten, jammer dat ie nu totaal niet meer door telt, donderdag tm zondag zie ik geen punten meer terug (ondertussen ook platinum).

Succes all.
pi_200639857
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat leuk zo een topic. Doe zelf nu een half jaartje mee. Op woensdag altijd al mijn weekdoel gehaald >:)

Maandag hardlopen, dinsdag fietsen, woensdag hardlopen, alle 3 meer dan een uur op hoge hartslag. Voor mij super easy die 800 punten, jammer dat ie nu totaal niet meer door telt, donderdag tm zondag zie ik geen punten meer terug (ondertussen ook platinum).

Succes all.
Wauw, dat is makkelijk verdiend inderdaad ;)

Edit; ik ben net zilver en mijn punten tellen nog wel door.

[ Bericht 3% gewijzigd door PoesInDoos op 30-07-2021 17:45:56 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200669950
Zojuist ook de app helemaal geinstaleerd! Ziet er vrij makkelijk uit in gebruik. Een fitbit had ik al dus die is gelijk gekoppeld. Ik ga denk ik sparen voor bol.com of zalando bonnen :)
pi_200676376
Yay, 1 augustus. Vanaf nu kan ik ook meedoen voor de maandelijkse punten. Hopelijk gaat het weekdoel komende week ook omhoog. Nu 3 weken 300 punten als weekdoel gehad, maar dat is echt wat weinig. Is niet erg, je kunt ook zonder punten te krijgen natuurlijk gewoon bewegen, maar toch. :D
pi_200680600
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:16 schreef Myraela het volgende:
Yay, 1 augustus. Vanaf nu kan ik ook meedoen voor de maandelijkse punten. Hopelijk gaat het weekdoel komende week ook omhoog. Nu 3 weken 300 punten als weekdoel gehad, maar dat is echt wat weinig. Is niet erg, je kunt ook zonder punten te krijgen natuurlijk gewoon bewegen, maar toch. :D
Volgens mij nog 1x 300 en daarna ga je elke week met 50 omhoog ;)

Edit; ik heb even in m'n eigen app gekeken;

3x 300, toen 400, 500, 550, 600,650, 700, 750 en nu 800
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200683727
Vraag voor de experts :+

Ik heb vanmorgen de app helemaal geinstaleerd, fitbit gesynchroniseerd wat ik ook terug zie in mijn fitbit app maar niet in de asr app. Vandaag gewandeld met de kids en vanavond gesport maar bij punten blijft het op 0 staan.
Ik zit ruim over de 10.000 stappen en ik heb een uur flink gesport.
Zie ik dit later pas terug is de asr app, of gaat er ergens toch iets fout?
pi_200684051
quote:
6s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:33 schreef aapieannie het volgende:
Vraag voor de experts :+

Ik heb vanmorgen de app helemaal geinstaleerd, fitbit gesynchroniseerd wat ik ook terug zie in mijn fitbit app maar niet in de asr app. Vandaag gewandeld met de kids en vanavond gesport maar bij punten blijft het op 0 staan.
Ik zit ruim over de 10.000 stappen en ik heb een uur flink gesport.
Zie ik dit later pas terug is de asr app, of gaat er ergens toch iets fout?
Ik had het ook dat het een tijdje duurde voordat het er kwam te staan. Als je in de ASR app kijkt bij je "apps" dan kun je hem een soort van opnieuw synchroniseren. Daarna zou het na enkele minuten er wel op moeten staan.
pi_200684532
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:52 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Ik had het ook dat het een tijdje duurde voordat het er kwam te staan. Als je in de ASR app kijkt bij je "apps" dan kun je hem een soort van opnieuw synchroniseren. Daarna zou het na enkele minuten er wel op moeten staan.
Dankje! Nu staat het inderdaad erin! Ik heb de app even opnieuw gekoppeld.
pi_200691294
Ik zal kijken naar die Fitbit, die is ook helemaal niet zo duur. Niet dat ik er kijk op heb, maar ik dacht dat zo'n ding ruim 200-300 euro zou kosten :D
pi_200692416
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 11:15 schreef Koekoekskind het volgende:
Ik zal kijken naar die Fitbit, die is ook helemaal niet zo duur. Niet dat ik er kijk op heb, maar ik dacht dat zo'n ding ruim 200-300 euro zou kosten :D
Hij is een stuk goedkoper geworden inderdaad, ik kocht hem toentertijd voor 149,- ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200702668
De afgelopen 2 weken heb ik steeds mijn totaal niet gehaald, omdat ik ziek was. Toch moet ik deze week opnieuw 800 punten halen. Ik dacht dat je doel zich automatisch zou aanpassen als je het niet haalt...
Clap your hands if you're working too hard
pi_200703512
quote:
5s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:04 schreef Snolkelderij het volgende:
De afgelopen 2 weken heb ik steeds mijn totaal niet gehaald, omdat ik ziek was. Toch moet ik deze week opnieuw 800 punten halen. Ik dacht dat je doel zich automatisch zou aanpassen als je het niet haalt...
Ja dat dacht ik ook -O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200710352
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:30 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Volgens mij nog 1x 300 en daarna ga je elke week met 50 omhoog ;)

Edit; ik heb even in m'n eigen app gekeken;

3x 300, toen 400, 500, 550, 600,650, 700, 750 en nu 800
Deze week inderdaad 400. Heb ze alweer binnen. *O*

Nu heb ik 4 spaartegoed, dus kan ik een bol.com bon kiezen. Maar ik wacht nog even, want ik heb eigenlijk nog helemaal geen spaardoel gekozen. :D
pi_200710397
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Deze week inderdaad 400. Heb ze alweer binnen. *O*

Nu heb ik 4 spaartegoed, dus kan ik een bol.com bon kiezen. Maar ik wacht nog even, want ik heb eigenlijk nog helemaal geen spaardoel gekozen. :D
Houd er rekening mee dat je tegoeden max 8weken houdbaar zijn! Dus binnen vier weken iets kiezen ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200721753
Weekdoel weer behaald *O*
3 van de 4 bol,compunten binnen :+
Brutal. Fucking. Metal.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:10:00 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200721786
quote:
5s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:04 schreef Snolkelderij het volgende:
De afgelopen 2 weken heb ik steeds mijn totaal niet gehaald, omdat ik ziek was. Toch moet ik deze week opnieuw 800 punten halen. Ik dacht dat je doel zich automatisch zou aanpassen als je het niet haalt...
Ja maar dat duurt even. Staat ook wel ergens uitgelegd, tis gewoon een algoritme.
pi_200729461
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 10:38 schreef Declan-Harp het volgende:
Houd er rekening mee dat je tegoeden max 8weken houdbaar zijn! Dus binnen vier weken iets kiezen ;)
Goede! Heb een bol.com bon gekozen. :D We gaan proberen voor gezonde dingen te sparen. Eerste op het lijstje is een bruiswater machineding.
pi_200731933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Goede! Heb een bol.com bon gekozen. :D We gaan proberen voor gezonde dingen te sparen. Eerste op het lijstje is een bruiswater machineding.
Sowieso kun je met Bol de meeste kanten op :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200863140
Ik heb mijn eerste 300 hartslag punten binnen! :o Uurtje fietsen, hijg puf blaas.. Ben er flabbergasted van :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200919804
Deze week weer niet mijn punten gehaald. Lesje yoga gedaan: 0 punten. Lesje pilates: 0 punten. Rustig fietstochtje van een uur: 0 punten. 3x 15 minuten stevig doorgefietst: 0 punten. 2x hardgelopen: 2x 200 punten.
Een actieve week, maar geen beloning :N
Clap your hands if you're working too hard
pi_200920154
quote:
5s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:17 schreef Snolkelderij het volgende:
Deze week weer niet mijn punten gehaald. Lesje yoga gedaan: 0 punten. Lesje pilates: 0 punten. Rustig fietstochtje van een uur: 0 punten. 3x 15 minuten stevig doorgefietst: 0 punten. 2x hardgelopen: 2x 200 punten.
Een actieve week, maar geen beloning :N
Super goed dat je zo actief bezig bent! *O*
Maar je hebt wel een verhoogde hartslag nodig.. minimaal 30 minuten aan één stuk.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200921152
Hoe hou je je sporten bij? Welk horloge gebruik je en wat waren gemiddelde hartslagen? 3x15 min kan je beter als 1x45 min registreren (en pauze tussendoor aangeven), dan maak je tenminste wat minuten achter elkaar vol.

Als die alles nog zou tellen zit ik op 1400 punten deze week. Aardig wat sessies >1,5 uur gehad en op goed verhoogde hartslag
pi_200925148
quote:
5s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:17 schreef Snolkelderij het volgende:
Deze week weer niet mijn punten gehaald. Lesje yoga gedaan: 0 punten. Lesje pilates: 0 punten. Rustig fietstochtje van een uur: 0 punten. 3x 15 minuten stevig doorgefietst: 0 punten. 2x hardgelopen: 2x 200 punten.
Een actieve week, maar geen beloning :N
Ik zou hier zó ongemotiveerd van worden _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 16 augustus 2021 @ 11:54:29 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200934573
Interessant dit. ik heb een Fitbit dus kan meedoen, maar ben nog even aan het lezen hoe het nou zit met dat abonnement. Ik vind dit niet heel duidelijk namelijk:
a.s.r. Vitality sluit je altijd af in combinatie met een van de deelnemende verzekeringen.
a.s.r. Vitality is maandelijks opzegbaar.
Ben je van plan binnen 1 jaar een van de deelnemende verzekeringen af te sluiten? Dan kun je ook alvast lid worden van a.s.r. Vitality.
Heb je al een van de andere verzekeringen? Dan koppelen wij, na je aanmelding, je lidmaatschap automatisch aan je verzekering.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200934869
Wat vind je daar niet duidelijk aan?
pi_200934878
Je kunt dus al gewoon starten ook als je geen verzekering daar hebt, maar als je niet binnen een jaar naar een van hun verzekeringen overstapt, dan moet je weer stoppen.
pi_200934907
Vanaf deze week moet ik 500 punten halen. Straks eens kijken hoe ik dat kan gaan halen :7
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:25:20 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200935027
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
Je kunt dus al gewoon starten ook als je geen verzekering daar hebt, maar als je niet binnen een jaar naar een van hun verzekeringen overstapt, dan moet je weer stoppen.
Ja okay, dat laatste dus, dat wordt wel echt actief gemonitoord dan?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:25:51 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200935033
Er is trouwens, als je een Android toestel hebt, een makkelijke manier om te cheaten :@. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200935871
quote:
17s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:25 schreef Debsterr het volgende:
Er is trouwens, als je een Android toestel hebt, een makkelijke manier om te cheaten :@. Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Please, do tell! :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 16 augustus 2021 @ 14:20:17 #125
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200936576
Ik weet niet of de theorie ook werkt he... maar op Android kun je met de app Defit kilometers maken die naar je Google Fit worden gepusht. Gratis stappen, dus.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200936698
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:
Je kunt dus al gewoon starten ook als je geen verzekering daar hebt, maar als je niet binnen een jaar naar een van hun verzekeringen overstapt, dan moet je weer stoppen.
Huh, je kan er toch ook voor kiezen om zelf een abbonement af te sluiten. Dat is wat ik nu heb gedaan...


Anyway, eerste 100 punten van deze week zijn binnen. Half uurtje step aerobic gedaan *)
pi_200936915
quote:
6s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:26 schreef aapieannie het volgende:
Huh, je kan er toch ook voor kiezen om zelf een abbonement af te sluiten. Dat is wat ik nu heb gedaan...
Klopt, en als je dan na 12 maanden nog geen verzekering bij ze hebt, dan gooien ze je er weer uit. Dat heeft verder geen gevolgen voor de 12 maanden die je dan wel mee hebt kunnen doen.
pi_200937014
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:37 schreef Myraela het volgende:

[..]
Klopt, en als je dan na 12 maanden nog geen verzekering bij ze hebt, dan gooien ze je er weer uit. Dat heeft verder geen gevolgen voor de 12 maanden die je dan wel mee hebt kunnen doen.
Dus dan kan je gewoon weer meedoen?
Wat een gek systeem haha.
Nouja ik snap het wel, ze willen natuurlijk dat je bij hun een verzekering afsluit.
pi_200937115
Waar kan je vinden hoe hoog je hartslag moet zijn om punten te verdienen? Ik zie wel 60 of 70% maar van wat?

700 per week lukt sowieso met stappen maar daarboven moet ik wel iets extra's gaan doen.
pi_200937821
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Waar kan je vinden hoe hoog je hartslag moet zijn om punten te verdienen? Ik zie wel 60 of 70% maar van wat?

700 per week lukt sowieso met stappen maar daarboven moet ik wel iets extra's gaan doen.
Van je max hartslag. 220 minus je leeftijd = je max hartslag. Daar pak je dan weer 60-70% van.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200937860
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 15:42 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Van je max hartslag. 220 minus je leeftijd = je max hartslag. Daar pak je dan weer 60-70% van.
Thanks! :)
pi_200940273
quote:
17s.gif Op maandag 16 augustus 2021 14:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet niet of de theorie ook werkt he... maar op Android kun je met de app Defit kilometers maken die naar je Google Fit worden gepusht. Gratis stappen, dus.
Werkt prima met Pokémon Go :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200941418
Klinkt interessant dit!

Even iets verder in verdiepen *O*.
  maandag 16 augustus 2021 @ 19:52:48 #134
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200941593
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Werkt prima met Pokémon Go :+
Waarom denk je dat ik het ken :P?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200943656
Wordt Google fit geaccepteerd door Vitality dan? Ik dacht het niet.

Anyway, vandaag heb ik mijn workout eerder gestart, nl bij vertrek vanaf huis. Stukkie fietsen (tegenwind) telt dan ook mee. Lekker half uurtje spiertraining, weer naar huis fietsen, 300 punten! *O*
Je moet gewoon tactisch denken :Y
Clap your hands if you're working too hard
pi_200943797
quote:
5s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:37 schreef Snolkelderij het volgende:
Wordt Google fit geaccepteerd door Vitality dan? Ik dacht het niet.

Anyway, vandaag heb ik mijn workout eerder gestart, nl bij vertrek vanaf huis. Stukkie fietsen (tegenwind) telt dan ook mee. Lekker half uurtje spiertraining, weer naar huis fietsen, 300 punten! *O*
Je moet gewoon tactisch denken :Y
Ik kan Google Fit wel koppelen in de app volgens mij. Ik ben alleen bang dat ze het zouden ontdekken dus ik doe het niet met Defit :@
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 08:29:58 #137
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200947403
quote:
5s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:37 schreef Snolkelderij het volgende:
Wordt Google fit geaccepteerd door Vitality dan? Ik dacht het niet.

Anyway, vandaag heb ik mijn workout eerder gestart, nl bij vertrek vanaf huis. Stukkie fietsen (tegenwind) telt dan ook mee. Lekker half uurtje spiertraining, weer naar huis fietsen, 300 punten! *O*
Je moet gewoon tactisch denken :Y
Zag hem wel in de lijst staan :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201149135
Deze week 600 punten halen, gaat best snel omhoog :D
T/m 700 moet geen probleem vormen.
pi_201149169
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Deze week 600 punten halen, gaat best snel omhoog :D
T/m 700 moet geen probleem vormen.
En anders een half uur goed doorfietsen, heb je ook 200pt. Dan moet 800 ook wel lukken ;)

Ik heb inmiddels al 80euro bijelkaar *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201152437
Goed nieuws; kreeg net een enquête voorgeschoteld van ASR, ze willen kijken of ze kleine stukjes fietsen ook kunnen belonen. Dus niet in één keer een half uur, maar meerdere korte stukjes op een dag.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201158132
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 13:27 schreef Declan-Harp het volgende:
Goed nieuws; kreeg net een enquête voorgeschoteld van ASR, ze willen kijken of ze kleine stukjes fietsen ook kunnen belonen. Dus niet in één keer een half uur, maar meerdere korte stukjes op een dag.
Dat zou zeker goed nieuws zijn voor mij. Is het automatisch of moet je je ergens aanmelden?
Clap your hands if you're working too hard
pi_201158522
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 20:20 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Dat zou zeker goed nieuws zijn voor mij. Is het automatisch of moet je je ergens aanmelden?
Ze zijn nog in de onderzoekende fase, dus als het zover komt horen we het denk ik vanzelf :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201162922
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 09:24 schreef Sarabi het volgende:
Deze week 600 punten halen, gaat best snel omhoog :D
T/m 700 moet geen probleem vormen.
Ja dat moet ik ook :+ is de eerste keer dat ik de punten niet op maandag of dinsdag bij elkaar gespaard heb _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201163100
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 08:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Ja dat moet ik ook :+ is de eerste keer dat ik de punten niet op maandag of dinsdag bij elkaar gespaard heb _O-
Bij mij gaat het niet zo snel :D maar met 100 per dag.
  woensdag 1 september 2021 @ 13:32:09 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201166156
Hmmm, mijn Fitbit is wel gekoppeld maar lijkt niet te synchroniseren - alleen als ik hem opnieuw koppel. meer mensen die Fitbit gebruiken i.c.m. ASR Vitality en hier iets specifiek voor hebben ingesteld of aangepast?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201166172
quote:
17s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:32 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm, mijn Fitbit is wel gekoppeld maar lijkt niet te synchroniseren - alleen als ik hem opnieuw koppel. meer mensen die Fitbit gebruiken i.c.m. ASR Vitality en hier iets specifiek voor hebben ingesteld of aangepast?
Ik heb hem 1x opnieuw moeten koppelen maar daarna geen last meer van gehad.
pi_201169386
Ik weet het ook niet Debsterr.. misschien even in de Playstore kijken of er een update beschikbaar is? Dat hielp hier toen het een en ander niet (meer) werkte.

@Sarabi ik vind het best wel cool, dat waar ik vorig jaar bij jou een :o -mode had, ik het nu zelf ook doe!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201169458
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:07 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik weet het ook niet Debsterr.. misschien even in de Playstore kijken of er een update beschikbaar is? Dat hielp hier toen het een en ander niet (meer) werkte.

@:Sarabi ik vind het best wel cool, dat waar ik vorig jaar bij jou een :o -mode had, ik het nu zelf ook doe!
Heerlijk toch :) ga je na het ASRjaar er ook mee door?
pi_201169464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 18:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Heerlijk toch :) ga je na het ASRjaar er ook mee door?
Jazeker, ik heb de smaak te pakken. Ik voel me ook enorm ellendig als ik een dag niet buiten ben geweest, dus naast de 20 euro prikkel is het voor m'n (mentale) gezondheid ook goed :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201171043
quote:
17s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:32 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm, mijn Fitbit is wel gekoppeld maar lijkt niet te synchroniseren - alleen als ik hem opnieuw koppel. meer mensen die Fitbit gebruiken i.c.m. ASR Vitality en hier iets specifiek voor hebben ingesteld of aangepast?
Ik heb er nooit problemen mee. Misschien je Fitbit even herstarten?
Clap your hands if you're working too hard
  donderdag 2 september 2021 @ 08:08:18 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201177524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 19:58 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Ik heb er nooit problemen mee. Misschien je Fitbit even herstarten?
Na enige vertraging lijkt 'ie nu lekker continu te synchroniseren :) *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201177918
quote:
17s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:32 schreef Debsterr het volgende:
Hmmm, mijn Fitbit is wel gekoppeld maar lijkt niet te synchroniseren - alleen als ik hem opnieuw koppel. meer mensen die Fitbit gebruiken i.c.m. ASR Vitality en hier iets specifiek voor hebben ingesteld of aangepast?
Heb je toevallig een Huawei telefoon? Die schijnen vaker last te hebben van dat probleem.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201375780
Ik moet morgen 300 pt scoren, want de rest van de week gaat dat niet meer lukken. Wat is de makkelijkste en snelste manier?
Clap your hands if you're working too hard
pi_201379143
quote:
5s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:47 schreef Snolkelderij het volgende:
Ik moet morgen 300 pt scoren, want de rest van de week gaat dat niet meer lukken. Wat is de makkelijkste en snelste manier?
Een uur heul hard fietsen :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201383697
Hoi allemaal,

ik krijg van mijn werkgever een Vitality abonnement! Nu heb ik even een vraag die jullie misschien weten: ik heb een FitBit Flex 2, maar daar wordt geen hartslag mee gemeten. En ik zie dat iets als "zone punten" of zo zijn. Worden die echt alleen berekent op hartslag of ook als mijn fitbit aangeeft dat ik gesport heb (mijn fitbit heeft geen hartslagmeter - maar met deze kan ik wel zwemmen ...)?

Want hoewel mijn fitbit niet meer zo nieuw is, is ie nog wel goed en zou ik het zonde vinden om een nieuwe te kopen ... En als dat wel de moeite waard is (maakt dat veel verschil in die cashbacks per maand als hartslag wordt gemeten?) moet het dan een fitbit zijn of kun je ook bijv een Garmin koppelen?

En als ik dan een nieuwe koop via ASR (waar ik zie dat ie 20 euro duurder is dan gewoon online), krijg ik dan buiten die cashback van de fitbit ook nog punten om voor Bol.com bonnen te sparen?

Ik probeer even uit te vinden wat een handige constructie is ;)

Alvast bedankt!
pi_201383741
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:30 schreef MeisPluis het volgende:
Hoi allemaal,

ik krijg van mijn werkgever een Vitality abonnement! Nu heb ik even een vraag die jullie misschien weten: ik heb een FitBit Flex 2, maar daar wordt geen hartslag mee gemeten. En ik zie dat iets als "zone punten" of zo zijn. Worden die echt alleen berekent op hartslag of ook als mijn fitbit aangeeft dat ik gesport heb (mijn fitbit heeft geen hartslagmeter - maar met deze kan ik wel zwemmen ...)?

Want hoewel mijn fitbit niet meer zo nieuw is, is ie nog wel goed en zou ik het zonde vinden om een nieuwe te kopen ... En als dat wel de moeite waard is (maakt dat veel verschil in die cashbacks per maand als hartslag wordt gemeten?) moet het dan een fitbit zijn of kun je ook bijv een Garmin koppelen?

En als ik dan een nieuwe koop via ASR (waar ik zie dat ie 20 euro duurder is dan gewoon online), krijg ik dan buiten die cashback van de fitbit ook nog punten om voor Bol.com bonnen te sparen?

Ik probeer even uit te vinden wat een handige constructie is ;)

Alvast bedankt!
Een hartslagmeter is wel een vereiste voor ''hartslagpunten'' :Y Anders moet je alle 800 punten halen met enkel stappen, dat is best een uitdaging..
Je krijgt én cashback én cadeaubonnen O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201383792
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:33 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Een hartslagmeter is wel een vereiste voor ''hartslagpunten'' :Y Anders moet je alle 800 punten halen met enkel stappen, dat is best een uitdaging..
Je krijgt én cashback én cadeaubonnen O+
Dat is dan weer jammer ;)

Ik zie dat je voor 100% cashback 2500+ punten per maand moet halen, is dat een beetje te doen (wat moet ik daarvoor doen)? Want als het verschil ¤20,- is met gewoon ergens online, moet ik dus 4 maanden al halen zonder dat ik iets "verdien" ... Ik hoop dat ik de 24 maanden vol maak, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.
pi_201383814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:38 schreef MeisPluis het volgende:

[..]
Dat is dan weer jammer ;)

Ik zie dat je voor 100% cashback 2500+ punten per maand moet halen, is dat een beetje te doen (wat moet ik daarvoor doen)? Want als het verschil ¤20,- is met gewoon ergens online, moet ik dus 4 maanden al halen zonder dat ik iets "verdien" ... Ik hoop dat ik de 24 maanden vol maak, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.
Je uiteindelijke weekdoel is 800 punten. 10k stappen = 100pt, 15k = 200pt.
De hartslagpunten gaan sneller, dan kun je met een half uur flink doorstappen al 100 punten krijgen en met een uur (+/- 7k stappen?) 200 punten.

De eerste maand zit je op een weekdoel van 300 punten per week zo'n beetje, dus dan moet je de overige dagen gewoon extra bewegen om die punten te pakken. Alle punten worden doorgeteld, ook als je je weekdoel al gehaald hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201383832
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201383897
quote:
Dank je wel!

Het wordt sowieso een uitdaging want ik loop niet zoveel momenteel :D Ik sport wel, dus dat helpt dan hopelijk. En wilde het hardlopen weer op gaan pakken, dat zal wel helpen dan!

Dan denk ik dat ik het maar aanschaf via ASR, want als ik de cashback en kaarten krijg, dan wordt het wel interessanter!
pi_201384345
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 13:44 schreef MeisPluis het volgende:

[..]
Dank je wel!

Het wordt sowieso een uitdaging want ik loop niet zoveel momenteel :D Ik sport wel, dus dat helpt dan hopelijk. En wilde het hardlopen weer op gaan pakken, dat zal wel helpen dan!

Dan denk ik dat ik het maar aanschaf via ASR, want als ik de cashback en kaarten krijg, dan wordt het wel interessanter!
Ja doen hoor! O+
Met flink sporten kom je ook een eind, zolang je hartslag maar goed omhoog gaat (minimaal 30min)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201387610
Hier in mijn 2de ASR vitality jaar *O*

mijn ervaring is dat de sport punten toch vrij makkelijk te halen zijn, uurtje fietsen en in the pocket. 15k stappen is lastiger :P
hardcoholic
pi_201387695
En voor je luie weken kan je je telefoon/horloge nog in zo'n schommeltje gooien voor extra punten :D
hardcoholic
pi_201387914
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:50 schreef Ferdii het volgende:
En voor je luie weken kan je je telefoon/horloge nog in zo'n schommeltje gooien voor extra punten :D
Neeee dat doen we hier niet ;)
Het enige ''cheaten'' wat ik doe is mijn handen op m'n bovenbenen leggen als ik op de hometrainer zit, dan telt hij ook stappen maarrrrr dan ben ik wél in beweging ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201390951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:50 schreef Ferdii het volgende:
En voor je luie weken kan je je telefoon/horloge nog in zo'n schommeltje gooien voor extra punten :D
Of cheaten met een app als Defit _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201394186
quote:
5s.gif Op woensdag 15 september 2021 21:47 schreef Snolkelderij het volgende:
Ik moet morgen 300 pt scoren, want de rest van de week gaat dat niet meer lukken. Wat is de makkelijkste en snelste manier?
Is het nog gelukt?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201404785
Dinsdag voor het eerst 300 punten gescoord. En ik wist dat niet eens. Sterker nog, ik had nog een extra rondje gelopen om aan de 15000 stappen te komen. Wil ik die avond blij de asr app checken, zie ik dat ik die middag al 300 punten had gehaald met mijn hardslag. :') Totaal niet verwacht, aangezien ik de middag nog geen 2 uur had gewandeld en vooral foto’s gemaakt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201405695
Vakantie gehad, dus die punten waren natuurlijk best makkelijk binnen. Ik moet het wel echt van m'n stappen hebben, want m'n hartslag pakt die alleen als ik echt een workout start op m'n Apple Watch. Is dat bij een Fitbit ook, of herkent die het dan wel zelf wanneer je lang genoeg een hogere hartslag hebt gehad?

Maakt verder niet uit, want als ik begin en weet dat ik lang sport dan start ik de work-out op m'n horloge gewoon. Maar de spontane hogere punten komen hier niet voor. :D
pi_201405928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:52 schreef Myraela het volgende:
Vakantie gehad, dus die punten waren natuurlijk best makkelijk binnen. Ik moet het wel echt van m'n stappen hebben, want m'n hartslag pakt die alleen als ik echt een workout start op m'n Apple Watch. Is dat bij een Fitbit ook, of herkent die het dan wel zelf wanneer je lang genoeg een hogere hartslag hebt gehad?

Maakt verder niet uit, want als ik begin en weet dat ik lang sport dan start ik de work-out op m'n horloge gewoon. Maar de spontane hogere punten komen hier niet voor. :D
Fitbit herkent het uit zichzelf :Y
Als ik ga fietsen zet ik de gps wel altijd aan omdat ik dan ook kan zien hoeveel minuten ik fiets en in welke hartslagzone ik zit.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201405995
Mijn horloge zegt soms ook wel ‘volgens mij ben je met een work-out bezig’ en dan start hij zelf, maar dat is echt maar zelden. Terwijl we op zo’n vakantie toch mensen zijn die door steden rennen, hebben we dat niet één keer gehad. Wij kunnen niet tegen slenteren. :’)
pi_201407843
Ik doe sinds begin 2020 mee aan dit programma en haal vrijwel wekelijks wel mijn doelstelling. En ook de platinum status haal ik vrij eenvoudig.

Scheelt ook wel dat ik door mijn werk als postbezorger best wel veel beweging heb. Ik heb de app ook gekoppeld aan mijn Polar horloge en als ik een keer een postronde registreer/log krijg ik ook de hartslagpunten.

Meestal ga ik voor de Bol bonnen, maar ik heb ook al eens de Zalando, Wehkamp en Boekkado bonnen gekozen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_201411147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 00:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik doe sinds begin 2020 mee aan dit programma en haal vrijwel wekelijks wel mijn doelstelling. En ook de platinum status haal ik vrij eenvoudig.

Scheelt ook wel dat ik door mijn werk als postbezorger best wel veel beweging heb. Ik heb de app ook gekoppeld aan mijn Polar horloge en als ik een keer een postronde registreer/log krijg ik ook de hartslagpunten.

Meestal ga ik voor de Bol bonnen, maar ik heb ook al eens de Zalando, Wehkamp en Boekkado bonnen gekozen
Netjes! Heb je ook een verzekering bij ASR?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201411791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:00 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Netjes! Heb je ook een verzekering bij ASR?
Ja Ditzo zorgverzekering
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_201411814
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:59 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja Ditzo zorgverzekering
Dan is het helemaal leuk!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201414760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 07:41 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Is het nog gelukt?
Nee, maar ik heb er vandaag toch weer 200 op de stappen gescoord. Morgen 100 moet gaan lukken :s)
Clap your hands if you're working too hard
pi_201437653
Voor het eerst 750, nu moet ik dus een beetje mijn best gaan doen.
Blijft het nu steeds 750 of gaat het ook weer omlaag?
pi_201438441
Vorige week had ik 750, nu 800. Volgens mij gaat het niet meer omlaag. Ik las hier wel iets over dat het weer omlaag zou gaan als je het niet haalt, maar ook iemand die het niet haalde door ziekte en toch het hoge doel bleef houden. Dus ik zou je instellen op altijd 800 punten. :D
pi_201438489
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 10:54 schreef Myraela het volgende:
Vorige week had ik 750, nu 800. Volgens mij gaat het niet meer omlaag. Ik las hier wel iets over dat het weer omlaag zou gaan als je het niet haalt, maar ook iemand die het niet haalde door ziekte en toch het hoge doel bleef houden. Dus ik zou je instellen op altijd 800 punten. :D
Klinkt ook wel logisch :)
Achja ook wel goed dat het stimuleert om echt meer te gaan bewegen.
pi_201439128
Zal voor jou toch alsnog easy zijn? Jij hebt standaard 10.000 stappen, dan heb je vast ook wel een keer een uitschieter naar 15.000. Dan ben je er al.
pi_201439173
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:51 schreef Myraela het volgende:
Zal voor jou toch alsnog easy zijn? Jij hebt standaard 10.000 stappen, dan heb je vast ook wel een keer een uitschieter naar 15.000. Dan ben je er al.
Nou die uitschieters heb ik misschien 5x gehad in 5 jaar tijd :')
Maar goed, het is niet erg om gemotiveerd te worden om meer te bewegen.
pi_201439391
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 11:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nou die uitschieters heb ik misschien 5x gehad in 5 jaar tijd :')
Maar goed, het is niet erg om gemotiveerd te worden om meer te bewegen.
En anders eenmalig een uur flink doorwandelen, dan krijg je ook 200pt maar blijf je onder de 10k stappen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201439430
Lukt het iedereen om tijdens het wandelen hartslagpunten binnen te halen? Ik kom eigenlijk niet verder dan 110bpm (wat voor mij <60% is).
pi_201439457
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:17 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
En anders eenmalig een uur flink doorwandelen, dan krijg je ook 200pt maar blijf je onder de 10k stappen.
Ik heb eigenlijk nog nooit punten voor mijn hartslag gekregen, toch eens naar kijken.
pi_201439513
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit punten voor mijn hartslag gekregen, toch eens naar kijken.
Ik alleen als ik mijn activiteit registreer. Of echt intensief sport zonder te registreren..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_201439534
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:20 schreef Fosive het volgende:
Lukt het iedereen om tijdens het wandelen hartslagpunten binnen te halen? Ik kom eigenlijk niet verder dan 110bpm (wat voor mij <60% is).
Mijn 60 is 114, als ik goed doorstap of fiets lukt dat mij prima.
Als ik ga fietsen zet ik m'n GPS wel aan, uit zichzelf herkent hij niet altijd dat ik aan het fietsen ben en op deze manier weet ik zeker dat alles goed getracked wordt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201439638
quote:
88s.gif Op maandag 20 september 2021 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ik alleen als ik mijn activiteit registreer. Of echt intensief sport zonder te registreren..
Ja, ik moet er gewoon aan denken hem aan te zetten.
pi_201439716
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:28 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Mijn 60 is 114, als ik goed doorstap of fiets lukt dat mij prima.
Als ik ga fietsen zet ik m'n GPS wel aan, uit zichzelf herkent hij niet altijd dat ik aan het fietsen ben en op deze manier weet ik zeker dat alles goed getracked wordt.
Ja, bij fietsen haal ik die hartslag van 60% ook makkelijk.

Ik vind het eigenlijk makkelijker om 30 minuten op 70% te fietsen dan 15.000 stappen te zetten. Levert beide 200 punten op. Zodra ik 800 als doel krijg zal ik toch een van beide moeten gaan doen op een van de zeven dagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2021 12:43:16 ]
pi_201439909
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:20 schreef Fosive het volgende:
Lukt het iedereen om tijdens het wandelen hartslagpunten binnen te halen? Ik kom eigenlijk niet verder dan 110bpm (wat voor mij <60% is).
Nee, niet altijd. En ik wandel toch best door. Soms pakt die hem wel, soms blijft m'n hartslag toch iets te laag. En moet sowieso eraan denken om een work-out op m'n horloge te starten, anders herkent die sowieso niets.
pi_201442366
Hebben andere het ook dat het aantal punten dat je nodig hebt geen pijl op te trekken is?
Ik heb het nu 9 weken en het aantal punten dat ik nodig heb zit er erg raar uit.

Week 1: 300 punten nodig (Niet gehaald omdat google fit maar ong 25% van de stappen telde)
Week 2: 300 punten nodig (Niet gehaald omdat google fit maar ong 25% van de stappen telde)
Week 3: 300 punten nodig (Niet gehaald omdat google fit maar ong 25% van de stappen telde)
Week 4: 250 punten nodig en gehaald (fitbit gekocht)
Week 5: 200 punten nodig en gehaald
Week 6: 250 punten nodig en gehaald
Week 7: 350 punten nodig en gehaald
Week 8: 450 punten nodig en gehaald
Week 9: 550 punten nodig en gehaald
Week 10: 600 punten nodig (deze week)

ik snap de telling niet van de punten dat ik nodig heb, ik begrijp dat ik in week 4 50 punten omlaag ben gegaan, maar waarom in week 5 ook weer 50 punten omlaag? daarna weer terug naar 250 en dan iedere week 100 punten erbij tot deze week?

hebben andere dit ook zo?
pi_201442850
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 16:20 schreef Sharuun01 het volgende:
Hebben andere het ook dat het aantal punten dat je nodig hebt geen pijl op te trekken is?
Ik heb het nu 9 weken en het aantal punten dat ik nodig heb zit er erg raar uit.

Week 1: 300 punten nodig (Niet gehaald omdat google fit maar ong 25% van de stappen telde)
Week 2: 300 punten nodig (Niet gehaald omdat google fit maar ong 25% van de stappen telde)
Week 3: 300 punten nodig (Niet gehaald omdat google fit maar ong 25% van de stappen telde)
Week 4: 250 punten nodig en gehaald (fitbit gekocht)
Week 5: 200 punten nodig en gehaald
Week 6: 250 punten nodig en gehaald
Week 7: 350 punten nodig en gehaald
Week 8: 450 punten nodig en gehaald
Week 9: 550 punten nodig en gehaald
Week 10: 600 punten nodig (deze week)

ik snap de telling niet van de punten dat ik nodig heb, ik begrijp dat ik in week 4 50 punten omlaag ben gegaan, maar waarom in week 5 ook weer 50 punten omlaag? daarna weer terug naar 250 en dan iedere week 100 punten erbij tot deze week?

hebben andere dit ook zo?
Dat kwam omdat je je doel een paar weken niet gehaald hebt. Week 5 is wel weer gek.
Maar vanaf nu volhouden en dan ga je vanzelf naar de 800 p/w
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201443388
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 16:57 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Dat kwam omdat je je doel een paar weken niet gehaald hebt. Week 5 is wel weer gek.
Maar vanaf nu volhouden en dan ga je vanzelf naar de 800 p/w
Ja ik verwacht io die 800 punten wel te zitten met een 2 weken. maar vroeg me af waarom het eerst met 100 punten omhoog gaat en nu opeens met 50 punten...

En dat zakken naar 250 punten is inderdaad te verklaren omdat ik de eerste 3 weken het niet gehaald heb, op week 5 na
pi_201443427
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 17:49 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Ja ik verwacht io die 800 punten wel te zitten met een 2 weken. maar vroeg me af waarom het eerst met 100 punten omhoog gaat en nu opeens met 50 punten...

En dat zakken naar 250 punten is inderdaad te verklaren omdat ik de eerste 3 weken het niet gehaald heb, op week 5 na
Misschien denkt het algoritme dat JIJ nog een beetje in het ritme moet komen ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201443655
Overigens nog dank aan topicstarter @Declan-Harp, zonder jou had ik nooit van dit concept geweten :)
pi_201444048
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 18:12 schreef Fosive het volgende:
Overigens nog dank aan topicstarter @:Declan-Harp, zonder jou had ik nooit van dit concept geweten :)
You're welcome, spread the joy! *O*
Ik ben 600pt verwijderd van weer een Bol.com kaart, dan heb ik al 100 euro bij elkaar gewandeld en gefietst!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201450686
Same here inderdaad, zonder dit topic had ik de app nooit gevonden, dus dank daarvoor.
Inmiddels doen mijn zusje en schoonbroertje ook al mee :D

Lekker, ¤ 100 al binnen gehaald like this. kijk daar doe je het voor.
pi_201450870
Ik zag gisteren dat ik al weer 50eu aan Zalando bonnen had klaarstaan. Er is nu een doos naar me onderweg :9
Clap your hands if you're working too hard
pi_201450925
Ja dat bonnen sparen gaat lekker zo :D mijn man doet ook mee.
Over een tijdje maar eens een mooie camera bestellen.
pi_201453772
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 08:58 schreef Sarabi het volgende:
Ja dat bonnen sparen gaat lekker zo :D mijn man doet ook mee.
Over een tijdje maar eens een mooie camera bestellen.
Ik mag in december mijn volautomatische espressomasjien bestellen *O* DIK verdiend O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201466191
Nog een vraagje aan de kenners hier: is een GPS functie noodzakelijk voor extra punten?

Ik twijfel nu tussen de Garmin Vivomove 3S Sport - Rosé Goud/Beige - 39 mm en de Garmin Vivoactive 4S Rosé Goud/Wit 40 mm - de ene heeft GPS, de andere niet. Ik kan wel zwemmen met allebei, dus dat is wel heel relaxt!

Ik heb toch besloten om niet voor een Fitbit (want Google) of de Apple Watch (want lelijk ;) ) te gaan, dus dan geef ik liever wat geld uit aan eentje die ik echt mooi vind. Ff slikken qua kosten maar afgelopen week ging het bandje van mijn simpele fitbit kapot, en aangezien ik toch een andere wil is het 1+1 ;)
  woensdag 22 september 2021 @ 11:25:24 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201467196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:20 schreef MeisPluis het volgende:
Nog een vraagje aan de kenners hier: is een GPS functie noodzakelijk voor extra punten?

Ik twijfel nu tussen de Garmin Vivomove 3S Sport - Rosé Goud/Beige - 39 mm en de Garmin Vivoactive 4S Rosé Goud/Wit 40 mm - de ene heeft GPS, de andere niet. Ik kan wel zwemmen met allebei, dus dat is wel heel relaxt!

Ik heb toch besloten om niet voor een Fitbit (want Google) of de Apple Watch (want lelijk ;) ) te gaan, dus dan geef ik liever wat geld uit aan eentje die ik echt mooi vind. Ff slikken qua kosten maar afgelopen week ging het bandje van mijn simpele fitbit kapot, en aangezien ik toch een andere wil is het 1+1 ;)
Volgens mij niet - je verdiend je puntne op aantal stappen of op hartslag, beiden wordt prima zonder GPS gemeten. Ik vind GPS zelf wel leuk om te zien hoe je route was tijdens het wandelen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201467233
quote:
17s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Volgens mij niet - je verdiend je puntne op aantal stappen of op hartslag, beiden wordt prima zonder GPS gemeten. Ik vind GPS zelf wel leuk om te zien hoe je route was tijdens het wandelen.
Dank je! Ja ik neig ook naar die 2e qua functies, maar ik vind bij die eerste die analoge wijzers zo leuk :D Dan lijkt het voor mijn gevoel meer een echt horloge.
pi_201467329
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:20 schreef MeisPluis het volgende:
Nog een vraagje aan de kenners hier: is een GPS functie noodzakelijk voor extra punten?

Ik twijfel nu tussen de Garmin Vivomove 3S Sport - Rosé Goud/Beige - 39 mm en de Garmin Vivoactive 4S Rosé Goud/Wit 40 mm - de ene heeft GPS, de andere niet. Ik kan wel zwemmen met allebei, dus dat is wel heel relaxt!

Ik heb toch besloten om niet voor een Fitbit (want Google) of de Apple Watch (want lelijk ;) ) te gaan, dus dan geef ik liever wat geld uit aan eentje die ik echt mooi vind. Ff slikken qua kosten maar afgelopen week ging het bandje van mijn simpele fitbit kapot, en aangezien ik toch een andere wil is het 1+1 ;)
Nee GPS is niet nodig voor ASR vitality.
Wat betreft het horloge zelf, ik kan zeggen dat bij de fitbit 4 de batterij heel snel leeg gaat als ik de gps van mijn horloge gebruik voor het wandelen en dan bedoel ik 1% per 2-3 minuten.
Met de GPS van de telefoon gaat het heel lang mee.

Dus mocht het voor de activiteiten zelf nodig zijn dat je je telefoon niet bij je hebt maar wel GPS wil kunnen tracken is het natuurlijk goed, maar voor deze app is het niet nodig.
pi_201611525
Vraagje:

Ik gebruik deze app ook i.c.m. mijn Fitbit. Nu heeft hij vandaag 300 punten voor mijn hartslag geregistreerd, maar niet de 200 punten voor mijn stappen. Als ik kijk bij mijn activiteit dan staan de stappen wel geregistreerd in de A.S.R. app, maar de punten worden niet toegewezen.

Iemand enig idee hoe dit kan, of zit er gewoon een max. van 300 punten op wat je kan verdienen per dag?
pi_201611739
Er zit een Max van 300 per dag op.
pi_201611800
Dankjewel!
pi_201612834
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:49 schreef mrien het volgende:
Er zit een Max van 300 per dag op.
En je kan je punten maar halen met één activiteit per dag!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201713652
Intersport tegoed aangeklikt ipv webshop tegoed -O- Eigenlijk meteen geen zin meer om hier mee door te gaan.
pi_201713734
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Intersport tegoed aangeklikt ipv webshop tegoed -O- Eigenlijk meteen geen zin meer om hier mee door te gaan.
Hoezo? Je hebt nog zoveel kansen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201713744
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:25 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Hoezo? Je hebt nog zoveel kansen.
Oja ik ga ook wel door.
Maar vind het wel heel stom }:|
Ik had al helemaal uitgedacht hoeveel korting ik voor wat ging gebruiken.
pi_201715907
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oja ik ga ook wel door.
Maar vind het wel heel stom }:|
Ik had al helemaal uitgedacht hoeveel korting ik voor wat ging gebruiken.
Balen.. maar het is maar 1 week gelukkig!

Ik heb m'n De'Longhi alvast besteld, 100 euro Vitality korting O+ De overige bonnen kunnen mooi voor Kerstcadeautjes en andere leuke dingen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 11 oktober 2021 @ 14:11:20 #211
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_201716203
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:39 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Balen.. maar het is maar 1 week gelukkig!

Ik heb m'n De'Longhi alvast besteld, 100 euro Vitality korting O+ De overige bonnen kunnen mooi voor Kerstcadeautjes en andere leuke dingen.
Lekker bezig! Het afgelopen half jaar heb ik al veel gratis bol.com orders ontvangen.. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_201716491
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:11 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Lekker bezig! Het afgelopen half jaar heb ik al veel gratis bol.com orders ontvangen.. :)
In januari/februari krijg ik nog eens 300 euro in bonnen van Vattenfall O+ En ik kan tot april meedoen met de ''free trial'' van ASR, ik hoop stiekem wel dat ik er daarna niet uitgeknikkerd word..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201746302
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Intersport tegoed aangeklikt ipv webshop tegoed -O- Eigenlijk meteen geen zin meer om hier mee door te gaan.
Stuur ze een mailtje, volgens mij hebben ze een goede klantenservice. Misschien kunnen ze het omzetten voor je.
Clap your hands if you're working too hard
pi_201746770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:41 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Stuur ze een mailtje, volgens mij hebben ze een goede klantenservice. Misschien kunnen ze het omzetten voor je.
Nee, helaas. Ze konden het zogenaamd niet meer omzetten.
pi_201758081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee, helaas. Ze konden het zogenaamd niet meer omzetten.
Da's balen. Misschien kan je met iemand hier ruilen?
Clap your hands if you're working too hard
pi_201795022
quote:
5s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:11 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Da's balen. Misschien kan je met iemand hier ruilen?
Na een paar dagen kreeg ik een mailtje en daarin hebben ze het toch gefixed.

Net mijn weekdoel gehaald en nu krijg ik het webshop tegoed helemaal niet meer te zien als keuze. Dus morgen maar weer contact opnemen.
pi_201808870
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 15:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Na een paar dagen kreeg ik een mailtje en daarin hebben ze het toch gefixed.

Net mijn weekdoel gehaald en nu krijg ik het webshop tegoed helemaal niet meer te zien als keuze. Dus morgen maar weer contact opnemen.
Wat een pech heb jij toch -O- Is het inmiddels gefixed?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201814904
Ik was ziek en heb mn weekdoel twee weken niet gehaald maar geen aanpassing in weekdoel-hoeveelheid (800)
Vriend die braaf elke week zn weekdoel op woensdag al haalt en nooit niet een weekdoel haalt kreeg een aanpassing naar 750 uit het niets -O-
pi_201822593
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:04 schreef DrSauvignon het volgende:
Ik was ziek en heb mn weekdoel twee weken niet gehaald maar geen aanpassing in weekdoel-hoeveelheid (800)
Vriend die braaf elke week zn weekdoel op woensdag al haalt en nooit niet een weekdoel haalt kreeg een aanpassing naar 750 uit het niets -O-
Da's wel raar... :?
Clap your hands if you're working too hard
pi_201902300
Hoe lang duurt het voordat het weekdoel omhoog gaat? Ik zit nu al 3 weken op 300, maar heb dat op dinsdag al gehaald. Beetje meer uitdaging mag wel. 😬
pi_201902310
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Hoe lang duurt het voordat het weekdoel omhoog gaat? Ik zit nu al 3 weken op 300, maar heb dat op dinsdag al gehaald. Beetje meer uitdaging mag wel. 😬
Bij mij ging het elke week met 50 punten omhoog, vanaf week 3 of iets. Nu op 800 en die haal ik eigenlijk ook heel makkelijk _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201931104
Na de update van iOS doet de app van ASR het niet meer. Meer mensen last van?
pi_201932439
quote:
7s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:03 schreef Serinde het volgende:
Na de update van iOS doet de app van ASR het niet meer. Meer mensen last van?
Hier geen problemen (iOS 15.1)
pi_201939179
https://www.asr.nl/vitality/nieuw-in-de-app/

Dit is allemaal niet bepaald een verbetering. Maximum aantal punten per dag van 300 naar 250 en Bol.com/Zalando waardebonnen zijn nu nog maar ¤15,- ipv ¤20,- waard voor 4 weekdoelen. Daarnaast heb je voor de 100% cashback op een apple watch of fitbit 3500 punten i.p.v. 2500 punten per maand nodig, dit geldt niet voor reeds aangeschafte horloges.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:58:49 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201939295
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:43 schreef ruud.nl het volgende:
https://www.asr.nl/vitality/nieuw-in-de-app/

Dit is allemaal niet bepaald een verbetering. Maximum aantal punten per dag van 300 naar 250 en Bol.com/Zalando waardebonnen zijn nu nog maar ¤15,- ipv ¤20,- waard voor 4 weekdoelen. Daarnaast heb je voor de 100% cashback op een apple watch of fitbit 3500 punten i.p.v. 2500 punten per maand nodig, dit geldt niet voor reeds aangeschafte horloges.
Die verlaging van die Bol.com bon is wel balen, dat was op zich wel de reden dat ik hieraan was begonnen -O-. Nu maak je net een 10tje winst per maand.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:59:30 #226
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201939301
Ook mooi dat nog niet alle pagina's meteen goed zijn geupdate
https://www.asr.nl/vitality/beloningen
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201939426
Het gaat per 2 november in, ik neem aan dat ze dat dan aanpassen.
pi_201940199
Asr had blijkbaar niet verwacht dat er zoveel mensen zijn die wekelijks hun doelstelling halen. _O-
ROBODEMONS..................|:(
pi_201941046
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Die verlaging van die Bol.com bon is wel balen, dat was op zich wel de reden dat ik hieraan was begonnen -O-. Nu maak je net een 10tje winst per maand.
Idem. Ze gaan waarschijnlijk ten onder aan hun eigen succes.
pi_201941189
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Die verlaging van die Bol.com bon is wel balen, dat was op zich wel de reden dat ik hieraan was begonnen -O-. Nu maak je net een 10tje winst per maand.
Dit dus -O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201941621
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:43 schreef ruud.nl het volgende:
https://www.asr.nl/vitality/nieuw-in-de-app/

Dit is allemaal niet bepaald een verbetering. Maximum aantal punten per dag van 300 naar 250 en Bol.com/Zalando waardebonnen zijn nu nog maar ¤15,- ipv ¤20,- waard voor 4 weekdoelen. Daarnaast heb je voor de 100% cashback op een apple watch of fitbit 3500 punten i.p.v. 2500 punten per maand nodig, dit geldt niet voor reeds aangeschafte horloges.
Wel jammer, ja.

Ik ben wel benieuwd hoeveel meer moeite ik ga hebben met het behalen van m'n punten. Ik haal nu best een hoop op basis van m'n hartslag en doe vaak korte work-outs.

Met de 3 keer hardlopen en 2 keer boksen verdien ik nu 1000 punten en straks 750 punten, dus nog niet eens m'n weekdoel...

Ik vind het niet erg om meer te gaan doen, maar dan zou het wel fijn zijn als ze voor een tweede work-out op een dag ook nog wat extra punten zouden geven. Misschien niet de volledige punten, maar gewoon 50 punten extra voor een tweede work-out van een half uur oid.
pi_201942180
Ik vind het ook vooral krom dat we nu op 4 manieren benadeeld worden:
1. Minder punten per workout
2. Maximum aantal punten per dag gaat omlaag
3. Waarde van weekbeloning gaat omlaag
4. Veel lastiger om maanddoel te halen

Ik kan me ergens best vinden in het feit dat ze willen stimuleren om vaker te sporten i.p.v. 2-3 keer lang, maar naar mijn mening is het nogal krom om dan de beloningen te verlagen.
pi_201942777
-O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 15:37:50 #235
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201942964
Op Facebook ook al wat negatieve reacties:
https://www.facebook.com/(...)61/1066903517396229/
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201943253
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:37 schreef Debsterr het volgende:
Op Facebook ook al wat negatieve reacties:
https://www.facebook.com/(...)61/1066903517396229/
En dan noemen ze het zelf ook nog 'motiverend' om meer te moeten doen voor een lagere beloning. |:(
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:02:12 #237
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201943266
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef ruud.nl het volgende:

[..]
En dan noemen ze het zelf ook nog 'motiverend' om meer te moeten doen voor een lagere beloning. |:(
Ja dat :'). Je krijgt voor meer dingen een beloning maar wel moeilijker en minder en de uiteindelijke waarde neemt ook af. YAY!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201947351
Ik vind die punten verminderingen ook best fors, eigenlijk.
Eerder kreeg je voor 60+ min op 70% en voor 90+ min op 60% allebei 300 punten, nu voor die laatste 250 en voor die eerste zelfs maar 200. En voor 20 min op 80% kreeg je eerst 200 punten, nu maar 100.

En sowieso te achterlijk dat ze inderdaad doen alsof dit motiverend zou zijn of een verbetering. Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat het anders niet meer haalbaar is oid.

En die verminderingen van kadobonnen zijn ook stom.

En dat voor meer dingen een beloning krijgen slaat ook nergens op, want als je 10k stappen al liep heb je er niks aan dat je ook 15km fiets nog op een dag want telt toch maar 1x punten..

Niet enthousiast hier dus ;)
pi_201955313
En om die fietsactiviteiten te scoren moet je hun app continu toegang geven tot je lokatie :-(
Ik had juist de fitbit via hun aangeschaft omdat die fietsritjes automatisch oppikt...
Ik ben niet blij.
Ik zat juist te denken om een aanvullende verzekering te nemen via hun, omdat je daar ook flink korting op krijgt als je je doelen haalt. Ik weet het nog niet hoor, misschien kijk ik het nog even aan. Sowieso krijg je straks in het nieuwe verzekeringsjaar eerst weer de eerste 4 maanden gratis.
Clap your hands if you're working too hard
pi_201983135
Ik weet niet of het werkt, maar in de webshop staan de 20 euro bonnen nog. Heb er eentje in m'n winkelkarretje gelegd, wie weet..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 1 november 2021 @ 16:21:18 #241
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_201986089
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:32 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik weet niet of het werkt, maar in de webshop staan de 20 euro bonnen nog. Heb er eentje in m'n winkelkarretje gelegd, wie weet..
Wijzigingen gingen toch pas per 2 november in? Ben benieuwd of ie in je mandje blijft hangen idd :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_201986122
quote:
17s.gif Op maandag 1 november 2021 16:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Wijzigingen gingen toch pas per 2 november in? Ben benieuwd of ie in je mandje blijft hangen idd :).
Op de website staat al 15 euro vermeld, in de app/webshop nog niet. Ik moet nog 3 weekdoelen :')

Fietsen heeft voor mij nu ook geen nut meer, dat deed ik wel eens als ik wist dat ik de 15k stappen die dag niet ging halen, dan is een half uurtje fietsen wel even makkelijk tussendoor. Maar niet voor 150pt :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 2 november 2021 @ 16:24:07 #243
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_202000171
Nu de weekbeloningen zijn gedaald heb ik niet zo'n "zin" meer om constant een fitbit te dragen ipv gewoon een mooi horloge.

Na aftrek van het abonnement geld kun je nog iets meer dan een 10tje per maand verdienen, denk dat ik maar af ga melden.
pi_202005189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:24 schreef Vansschoen het volgende:
Nu de weekbeloningen zijn gedaald heb ik niet zo'n "zin" meer om constant een fitbit te dragen ipv gewoon een mooi horloge.

Na aftrek van het abonnement geld kun je nog iets meer dan een 10tje per maand verdienen, denk dat ik maar af ga melden.
Daar zit ik ook aan te denken. Nog 3 weken om de laatste bon te innen en dan stoppen. Ook omdat ik nu het gevoel heb dat Asr gewoon wilt dat je faalt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_202006118
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 16:24 schreef Vansschoen het volgende:
Nu de weekbeloningen zijn gedaald heb ik niet zo'n "zin" meer om constant een fitbit te dragen ipv gewoon een mooi horloge.

Na aftrek van het abonnement geld kun je nog iets meer dan een 10tje per maand verdienen, denk dat ik maar af ga melden.
Ja, ik ga me ook afmelden. Heb nog één tegoed nodig voor m'n laatste kaart en dan vind ik het mooi geweest.

Werkte tot nu echt motiverend maar dat is nu wel klaar :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_202006274
Ik blijf nog wel meedoen. Die stappen haal ik nu toch wel steeds vrij makkelijk. Jammer dat de beloning minder is, maar toch nog wel leuk om bij elkaar te sparen.
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:38:44 #247
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_202007411
Voor de mensen die op willen zeggen (ik ook trouwens), kijk wel even of je aanvullende verzekeringen hebt. Als je nu op gaat zeggen dan heb je geen recht meer op cashback met je status. Ik ga mooi vanaf 1 januari opzeggen :)
pi_202009554
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:38 schreef Vansschoen het volgende:
Voor de mensen die op willen zeggen (ik ook trouwens), kijk wel even of je aanvullende verzekeringen hebt. Als je nu op gaat zeggen dan heb je geen recht meer op cashback met je status. Ik ga mooi vanaf 1 januari opzeggen :)
Goed dat je het vermeld, maar ik heb zelf geen aanvullende verzekering. Eigenlijk heb ik helemaal niks bij Asr.
ROBODEMONS..................|:(
pi_202025726
Zojuist mijn bol,com kaart besteld en hij gaf nog ¤20 aan als waarde. Benieuwd of het zo is of dat het toch ¤15 wordt _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_202025879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zojuist mijn [url=www.bol,com]bol,com[/url] kaart besteld en hij gaf nog ¤20 aan als waarde. Benieuwd of het zo is of dat het toch ¤15 wordt _O-
Ik kreeg gisteren een bon van 20 euro in mijn mailbox. Dan kunnen ze er niet meer aan veranderen toch?
pi_202025936
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:45 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Ik kreeg gisteren een bon van 20 euro in mijn mailbox. Dan kunnen ze er niet meer aan veranderen toch?
Dat lijkt me niet nee :?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_202026018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:38 schreef Vansschoen het volgende:
Voor de mensen die op willen zeggen (ik ook trouwens), kijk wel even of je aanvullende verzekeringen hebt. Als je nu op gaat zeggen dan heb je geen recht meer op cashback met je status. Ik ga mooi vanaf 1 januari opzeggen :)
Dit is wel een goede post natuurlijk.
Zelf geen last van aangezien ik geen noemenswaardige aanvullende verzekeringen heb. Net mijn opzegging ingevuld en je kunt als reden dus aangeven dat 'de maandbeloningen niet (meer) interessant zijn.'
Brutal. Fucking. Metal.
pi_202026460
De intersportbonnen blijven wel gewoon 5 eu per week. Daar kan je ook leuke dingen van kopen hoor!

Ik denk dat het doel van de aanpassing is dat we niet meer met 3 dagen bewegen aan onze punten komen, maar dat je 4 dagen moet bewegen. Wat natuurlijk gezonder is. Dus minder pieken stimuleren, en meer regelmaat.

Anyway, als je bij ASR of Ditzo zit, kan je (neem ik aan) de eerste 4 maanden van het nieuwe jaar weer gratis meedoen, dus zeg niet te snel op.
Clap your hands if you're working too hard
pi_202029141
Ik blijf wel gewoon meedoen. *O* Ik vind het wel jammer, maar achja. Ik heb ook m'n horloge natuurlijk, dus die cashbacks zijn ook lekker.

Daarnaast merk ik wel dat de app me sowieso motiveert om meer te doen. De 5 euro per week heeft daar eigenlijk nooit zoveel mee te maken gehad, de app voelt gewoon als een stok achter de deur.
pi_202034684
quote:
5s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:41 schreef Snolkelderij het volgende:
De intersportbonnen blijven wel gewoon 5 eu per week. Daar kan je ook leuke dingen van kopen hoor!

Ik denk dat het doel van de aanpassing is dat we niet meer met 3 dagen bewegen aan onze punten komen, maar dat je 4 dagen moet bewegen. Wat natuurlijk gezonder is. Dus minder pieken stimuleren, en meer regelmaat.

Anyway, als je bij ASR of Ditzo zit, kan je (neem ik aan) de eerste 4 maanden van het nieuwe jaar weer gratis meedoen, dus zeg niet te snel op.
Dat is mij nog nooit gelukt! :o
Doe dan of-of.. of minder punten of minder beloning, maar nu worden we dubbel genaaid. -O-
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202034986
quote:
5s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:41 schreef Snolkelderij het volgende:
De intersportbonnen blijven wel gewoon 5 eu per week. Daar kan je ook leuke dingen van kopen hoor!

Ik denk dat het doel van de aanpassing is dat we niet meer met 3 dagen bewegen aan onze punten komen, maar dat je 4 dagen moet bewegen. Wat natuurlijk gezonder is. Dus minder pieken stimuleren, en meer regelmaat.

Anyway, als je bij ASR of Ditzo zit, kan je (neem ik aan) de eerste 4 maanden van het nieuwe jaar weer gratis meedoen, dus zeg niet te snel op.
In 4 dagen 15.000 stappen halen vind ik steeds lastiger worden. Zeker als het ook nog eens vaak regent.

Maar goed, ik heb nu te veel excuses. Fulltime baan en ook nog een cursus erbij. :') ;(
ROBODEMONS..................|:(
pi_202036483
Probeer eens een half uurtje lekker door te fietsen, hoeveel punten haal je dan? Dus wel een beetje tempo hè, niet peddelen.
Clap your hands if you're working too hard
pi_202043107
quote:
5s.gif Op donderdag 4 november 2021 22:20 schreef Snolkelderij het volgende:
Probeer eens een half uurtje lekker door te fietsen, hoeveel punten haal je dan? Dus wel een beetje tempo hè, niet peddelen.
Normaal gesproken als ik 40 a 50 minuten cardio doe, haal ik 100 punten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_202059267
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2021 13:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Normaal gesproken als ik 40 a 50 minuten cardio doe, haal ik 100 punten.
Je moet het een beetje handig timen.
Soms als je een activiteit net voor de 30 min, of net voor het hele uur stopt, krijg je minder punten.
Als ik een uurtje groepsles ga doen, start ik mijn activiteit al thuis, zodat het fietsen erheen ook meetelt.
Dus als je weinig tijd hebt, ga je 35 min. hard fietsen, of 65 min, wandelen. Da's evenveel punten voor minder tijd.
En een beetje fitter worden, zodat je wat harder kunt, dan komen die punten wel.
Clap your hands if you're working too hard
pi_202171765
Pff Ik heb het niet gehaald deze week, daar baal ik wel van. Ik ben ook geblesseerd nu, waardoor ik niet voluit kan gaan.
Ik moest er 750 halen, heb 4 dagen gescoord maar mis toch 100 punten -O-
Clap your hands if you're working too hard
pi_202171787
quote:
15s.gif Op zondag 14 november 2021 13:10 schreef Snolkelderij het volgende:
Pff Ik heb het niet gehaald deze week, daar baal ik wel van. Ik ben ook geblesseerd nu, waardoor ik niet voluit kan gaan.
Ik moest er 750 halen, heb 4 dagen gescoord maar mis toch 100 punten -O-
De week is nog niet voorbij. Gaat wandelen ook niet met je blessure?
pi_202171826
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 13:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
De week is nog niet voorbij. Gaat wandelen ook niet met je blessure?
Nee, wandelen en hardlopen gaat niet. Ik heb vandaag 250 gehaald op hartslag tijdens een fietstocht, dus er is niks aan te doen. Ik had gisteren iets moeten doen. Maar voorheen had ik met 4 actieve dagen wel aan de punten gekomen...
Clap your hands if you're working too hard
pi_202184544
Ik ben halverwege dit jaar ingestapt en zit bij een andere zorgverzekeraar dan ASR/Ditzo.

Als ik het goed begrijp moet ik per 1 januari overstappen naar ASR/Ditzo om niet uit het Vitality-programma getrapt te worden?
pi_202184869
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 10:17 schreef Fosive het volgende:
Ik ben halverwege dit jaar ingestapt en zit bij een andere zorgverzekeraar dan ASR/Ditzo.

Als ik het goed begrijp moet ik per 1 januari overstappen naar ASR/Ditzo om niet uit het Vitality-programma getrapt te worden?
Nee hoor, als het goed is mag je een jaar lang lid zijn van enkel Vitality. Als je NIET overstapt heb je niets aan de korting voor de aanvullende verzekeringen, maar zoals ik begreep is ASR de duurste verzekering komend jaar, dus je mist er niets aan ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202185562
Ligt er ook een beetje aan hoe je meedoet. Als je een Apple watch hebt, kun je beter wel overstappen want anders lig je er halverwege het jaar dus wel uit. Dan kun je maar de helft van je horloge terugverdienen.

Overigens is de verzekering van ASR wel duur, maar Ditzo valt wel mee.
pi_202185878
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 11:47 schreef Myraela het volgende:
Ligt er ook een beetje aan hoe je meedoet. Als je een Apple watch hebt, kun je beter wel overstappen want anders lig je er halverwege het jaar dus wel uit. Dan kun je maar de helft van je horloge terugverdienen.

Overigens is de verzekering van ASR wel duur, maar Ditzo valt wel mee.
Klopt ja :Y Maar er is ook Vitality Only, daar mag je een jaar aan meedoen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202187816
Bedankt ^O^

Ik denk dat ik het dan bij een jaar deelname houd, want als ik de premies vergelijk zal ik erop moeten toeleggen. Ik maak geen gebruik van een aanvullend pakket of de smartwatch-cashback.
pi_202187891
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 14:34 schreef Fosive het volgende:
Bedankt ^O^

Ik denk dat ik het dan bij een jaar deelname houd, want als ik de premies vergelijk zal ik erop moeten toeleggen. Ik maak geen gebruik van een aanvullend pakket of de smartwatch-cashback.
Ik doe ook enkel mee voor een jaartje gratis Bol bonnen :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Redactie Sport / Supervogel maandag 22 november 2021 @ 20:48:50 #269
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202297954
Het is vanavond op Radar, over de wijzigingen.
pi_202299038
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 20:48 schreef Pino112 het volgende:
Het is vanavond op Radar, over de wijzigingen.
Heb je gekeken? Samenvatting? ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202299720
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Heb je gekeken? Samenvatting? ;)
Asr heeft toegegeven dat die beloningen te veel geld koste en daarom heeft moeten verlagen. Best wel kansloos dat ze dat niet gelijk aangaven. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_202299864
Ik heb het wel gehaald afgelopen week, maar mijn puntendoel voor deze week is toch gezakt naar 700.
Clap your hands if you're working too hard
pi_202300724
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 22:55 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Asr heeft toegegeven dat die beloningen te veel geld koste en daarom heeft moeten verlagen. Best wel kansloos dat ze dat niet gelijk aangaven. :')
Haha faal :') Mensen doen alles voor een paar euro, dat weet toch iedereen. En met mensen bedoel ik zuinige Hollanders :D

quote:
15s.gif Op maandag 22 november 2021 23:10 schreef Snolkelderij het volgende:
Ik heb het wel gehaald afgelopen week, maar mijn puntendoel voor deze week is toch gezakt naar 700.
Mazzel!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202302586
Ik kreeg zojuist deze mail:

quote:
Afgelopen maand hebben we je geïnformeerd over de wijziging rondom het verdienen van punten. We begrijpen dat deze wijziging voor jou - met een aangeschafte activity tracker via a.s.r. Vitality voor 6 november 2021 - extra onverwacht is.


Dat hebben we niet handig gedaan en daarom verlagen we voor jou de maanddoelstelling tot het einde van je lopende device cashback contract op de onderstaande manier:

100% cashback - van 2500 punten naar 2000 punten

50% cashback - van 1500 punten naar 1000 punten

25% cashback - van 1000 punten naar 500 punten


Hiermee wordt het halen van je maanddoel en cashback even haalbaar als voor de wijziging in de puntentelling.
We zijn op dit moment druk bezig om deze wijziging te realiseren. Het duurt even voordat dit ook zichtbaar is in de app. We garanderen wel dat we op basis van de nieuwe, hierboven aangegeven, maanddoelen de juiste cashback aan je betalen.
Het is in ieder geval wat tegemoetkoming.
pi_202397811
Zijn jullie allemaal afgehaakt?
Ik doe echt mijn best elke dag genoeg punten te halen. Het maakt wel dat ik toch steeds even de deur uit ga voor een blokje om of een stukkie fietsen. Ik ben echt een sucker voor gratis geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snolkelderij op 29-11-2021 21:31:03 ]
Clap your hands if you're working too hard
pi_202397978
Neehoor, ik doe nog mee. Sinds de aanpassing elke week m'n weekdoel nog steeds gehaald.
Wordt wel moeilijker nu, had nu 2x per week teamsport waarbij ik per keer 250pt had, dus dan hoef ik er nog maar 300 met wandelen, dat lukte makkelijk. De meeste dagen haal ik 10k stappen wel, maar 6x 10k en een keer 15k niet elke week. Wel goeie motivatie om dan twee andere sportmomenten toe te voegen ipv de teamsport.
pi_202398107
Tuurlijk doen we nog mee :) Elke week nog gehaald, zonder veel moeite.
pi_202398199
Blijven jullie bij je huidige verzekeraar vanwege vitality?
Clap your hands if you're working too hard
pi_202398587
quote:
15s.gif Op maandag 29 november 2021 21:13 schreef Snolkelderij het volgende:
Zijn jullie allemaal afgehaakt?
Ik doe echt mijn best elke dag genoeg punten te halen. Het maakt wel dat ik toch steeds even de deur uit ga voor een blokje om of een stukkie fietsen. Ik ben echt een sucker voor gratis geld.
Nee, ik ga ermee stoppen, maar het heeft meer te maken dat ik het geestelijk niet meer trek. Op een gegeven moment gaf het me gewoon stres. ;(
ROBODEMONS..................|:(
pi_202398662
quote:
13s.gif Op maandag 29 november 2021 21:57 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Nee, ik ga ermee stoppen, maar het heeft meer te maken dat ik het geestelijk niet meer trek. Op een gegeven moment gaf het me gewoon stres. ;(
Nee, dat lijkt me nou net niet de bedoeling... -O-
Clap your hands if you're working too hard
pi_202399098
quote:
15s.gif Op maandag 29 november 2021 21:33 schreef Snolkelderij het volgende:
Blijven jullie bij je huidige verzekeraar vanwege vitality?
Ik was nooit van plan over te stappen, dit is leuk om voor 1 jaar te doen maar verder zit ik goed :)
pi_202400622
Wat Sarabi zegt :Y

Ik wandel nu op ma/di/wo 15k stappen -> 600pt en dan op do/vr óf 10k stappen óf 100 hartslagpunten. Op vrijdag wil ik klaar zijn zodat ik in het weekend niets meer hoef.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202437431
Bij mij hoort voortaan de cooling down bij de trainingen, waar dat voorheen nog niet geval was.
Een relatief korte intensieve training zorgt over het algemeen wel voor een gemiddelde hartslag van 60% over 90 minuten.
pi_202651395
Hebben jullie ook problemen met de app? Eerst sloot hij bij opstarten steeds af, dus opnieuw geïnstalleerd. Maar inloggen lukt niet meer en bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord ontvang ik steeds geen mail. Ik hoop maar dat mijn stappen van gisteren en vandaag wel worden geregistreerd. ;(
pi_202652004
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de app? Eerst sloot hij bij opstarten steeds af, dus opnieuw geïnstalleerd. Maar inloggen lukt niet meer en bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord ontvang ik steeds geen mail. Ik hoop maar dat mijn stappen van gisteren en vandaag wel worden geregistreerd. ;(
Mijn app stopte ook elke keer bij het opstarten vandaag ja. Heb toen het cachegeheugen gewist en kon gewoon weer inloggen en de app gebruiken ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_202667239
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Hebben jullie ook problemen met de app? Eerst sloot hij bij opstarten steeds af, dus opnieuw geïnstalleerd. Maar inloggen lukt niet meer en bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord ontvang ik steeds geen mail. Ik hoop maar dat mijn stappen van gisteren en vandaag wel worden geregistreerd. ;(
Ik kan de app niet meer starten. Zal wel een buggy update zijn denk ik. Morgen of overmorgen gefikst lijkt me. Hopelijk komen de punten wel door.
Clap your hands if you're working too hard
pi_202715265
App doet het nog steeds niet. Heel benieuwd hoe het met de punten van vorige week gaat.
pi_202715592
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 09:19 schreef Sarabi het volgende:
App doet het nog steeds niet. Heel benieuwd hoe het met de punten van vorige week gaat.
Bij mij doet hij het ondertussen weer. Wel heb ik het opnieuw geïnstalleerd en de cache leeggehaald, dus wat precies de oplossing was weet ik niet.
pi_202715976
same here, her installeren en toen deed de app het weer.

06 51 24 88 36 dit is het telefoon nummer voor de ASR whatsapp helpdesk (reageren binnen 24 uur) als je nog steeds problemen hebt Sarabi.
pi_202716012
quote:
15s.gif Op maandag 29 november 2021 21:13 schreef Snolkelderij het volgende:
Zijn jullie allemaal afgehaakt?
Ik doe echt mijn best elke dag genoeg punten te halen. Het maakt wel dat ik toch steeds even de deur uit ga voor een blokje om of een stukkie fietsen. Ik ben echt een sucker voor gratis geld.
Ik doe nog steeds mee, probeer doordeweeks iedere dag 150 punten te pakken door 30 min 70% hartslag te halen.
Dit lukt vrij aardig, en dan hoef ik in het weekend nog maar 50 punten te pakken voor mijn week doel.
Soms als ik op het werk al veel gelopen heb pak ik 15k stappen om tot de 200 punten uit te komen om het op vrijdag al te halen.
pi_202716239
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 09:47 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Bij mij doet hij het ondertussen weer. Wel heb ik het opnieuw geïnstalleerd en de cache leeggehaald, dus wat precies de oplossing was weet ik niet.
Thanks ^O^ gelukt
pi_202716654
Interessant! Ik beweeg sowieso al vrij veel, dus wellicht ook maar eens aanmelden.
  maandag 20 december 2021 @ 11:33:26 #293
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_202716939
Jammer, zat er over te denken om me dit jaar eens aan te melden. Zie nu dat alles is aangescherpt? En dat er minder te verdienen is, en het ook nog eens moeilijker gemaakt is om iets te verdienen? Ik zit bij Ditzo, maar dan kan ik waarschijnlijk beter gewoon blijven sporten zonder me hiervoor aan te melden.

[ Bericht 4% gewijzigd door GwaiLow op 20-12-2021 11:34:18 (.) ]
pi_202717477
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 11:33 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer, zat er over te denken om me dit jaar eens aan te melden. Zie nu dat alles is aangescherpt? En dat er minder te verdienen is, en het ook nog eens moeilijker gemaakt is om iets te verdienen? Ik zit bij Ditzo, maar dan kan ik waarschijnlijk beter gewoon blijven sporten zonder me hiervoor aan te melden.
Als je al doet sporten dan is het juist interessant, kijk wat de doelstellingen zijn om punten te behalen en hoeveel je er nu al zou halen zonder iets aan te passen, kom je op 800 uit dan zou ik het doen, ookal krijg je nu minder dan voorheen is het nog steeds een voordeel dat je behaalt.

800 is het max wat je per week moet halen, je begint lager en gaat dan omhoog.
pi_202719966
Ik haal iedere week voor het weekend de punten op 15000 stappen per dag. Die loop ik toch, dus het is dan toch mooi meegenomen.
pi_202725965
Ik ben eindelijk via mijn werk aangemeld!

weekdoel: 300 punten. Vandaag een groter rondje gelopen: 150 punten. Dus moet lukken deze week! :D
pi_202726186
Is er al iemand die de fiets app heeft uitgeprobeerd?
Clap your hands if you're working too hard
  Spellchecker dinsdag 21 december 2021 @ 17:03:54 #298
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202738805
Hoi, ik kom hier net binnen en heb interesse om mee te doen ....

Wat heb ik ervoor nodig? Een fitbit? Wat voor één?
Heb geen smartwatch oid, en mobiel ervoor gebruiken is geen optie; veel te groot .....
pi_202740535
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 17:03 schreef maily het volgende:
Hoi, ik kom hier net binnen en heb interesse om mee te doen ....

Wat heb ik ervoor nodig? Een fitbit? Wat voor één?
Heb geen smartwatch oid, en mobiel ervoor gebruiken is geen optie; veel te groot .....
Ik gebruik een Fitbit Charge 4, er zijn alweer nieuwe modellen uit, maar deze werkt prima :Y Ze zijn ook niet zo duur meer tegenwoordig. Mocht je willen overstappen in den toekomste dan kun je ook een Fitbit via ASR aanschaffen, dan krijg je 2 jaar lang cashback en verdien je hem zo terug.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Spellchecker dinsdag 21 december 2021 @ 19:46:04 #300
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_202741227
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 december 2021 18:59 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik gebruik een Fitbit Charge 4, er zijn alweer nieuwe modellen uit, maar deze werkt prima :Y Ze zijn ook niet zo duur meer tegenwoordig. Mocht je willen overstappen in den toekomste dan kun je ook een Fitbit via ASR aanschaffen, dan krijg je 2 jaar lang cashback en verdien je hem zo terug.
Oke, dank je! ^O^
pi_202741360
quote:
0s.gif Op maandag 20 december 2021 21:34 schreef Snolkelderij het volgende:
Is er al iemand die de fiets app heeft uitgeprobeerd?
Yes. Werkt nog niet goed helaas. Heb contactformulier ingevuld en via de mail nu contact met een programmeur ervan. Mijn fietsritten zijn in de app nog niet zichtbaar, maar zijn in hun beheeromgeving wel zichtbaar. Gezien de tevens vele negatieve recensies in de Play Store verwacht ik redelijk snel een oplossing.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')