abonnement Unibet Coolblue
pi_207538370
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 06:14 schreef mrien het volgende:
Bij mij duurt het ook lang voor de punten en activiteiten er bij staan. Eerder ging dit wel gewoon vlotter, geen idee waarom…
Ik gebruik een Garmin, geen Apple
Oww vreemd, mijn punten staan er meestal binnen 30 min na het stoppen van de activiteit erop.
Heb ook een Garmin.

Ik weet dat voor fitbit er een synch knop was maar bij de andere kan het tot 2 dagen duren voordat die synch'ed dus het kan inderdaad kloppen dat je punten vast blijven hangen.

Heb wel het idee dat ze zondag laat in de avond nog een synch over alles draaien om de week goed te sluiten
  vrijdag 13 januari 2023 @ 11:28:24 #77
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_207538387
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 11:24 schreef Sharuun01 het volgende:
Het werk zo ver gekregen om ASR Vitality via hun te doen, kan ik desondanks dat ik geen verzekering daar heb wel dit blijven doen

Top! Hier hetzelfde, heb geen verzekering, maar pluk wel de vruchten van de app.

Met de wekelijkse 800 punten is het niet altijd even makkelijk om ze te halen, maar tot nu toe heb ik de doelen altijd behaald. ^O^ Soms blijft het irritant als ik de stappenteller vergeet en die dag met 14.500 stappen afsluit. :')
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 11:28:53 #78
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_207538392
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 11:27 schreef Sharuun01 het volgende:
Oww vreemd, mijn punten staan er meestal binnen 30 min na het stoppen van de activiteit erop.

Hier moet ik echt vaak mijn Fitbit refreshen en soms duurt het zeker wel een paar uur voordat de punten goed verwerkt zijn.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_207538406
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Hier moet ik echt vaak mijn Fitbit refreshen en soms duurt het zeker wel een paar uur voordat de punten goed verwerkt zijn.
ja toen ik mijn fitbit nog had duurde het inderdaad wel wat langer, sinds de Garmin geen problemen meer mee gehad
pi_209016492
Mijn activiteit van vanochtend is nog steeds niet zichtbaar, maar mijn stappen wel. Hebben jullie ook sync problemen?
Clap your hands if you're working too hard
pi_209019407
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:20 schreef Snolkelderij het volgende:
Mijn activiteit van vanochtend is nog steeds niet zichtbaar, maar mijn stappen wel. Hebben jullie ook sync problemen?
Ik moet altijd handmatig refreshen bij ‘beheer trackers en apps’ en dan staat het er over het algemeen vrij snel bij
pi_209026872
Hij is er echt niet bij gekomen, en die vandaag wel... Ik hoop dat ik mijn punten haal deze week.
Clap your hands if you're working too hard
pi_209116663
Ik kreeg gisteren na het synchroniseren de melding bij de hartslagpunten voor het sporten ‘je hebt hiervoor geen punten verdiend, je hebt de limiet van 20.000 punten voor deze categorieën het huidige lidmaatschapjaar bereikt’

Dit vind ik wel bijzonder eigenlijk. Nu kan ik alleen nog maar punten halen met m’n stappen. En dat haal ik niet elke dag. Zijn ze aan het ontmoedigen om hieraan mee te doen? Of gaan ze me op deze manier verplichten om een zorgverzekering bij hun af te sluiten als ik mee wil blijven doen? Want ik zou een jaar dit mogen doen zonder zorgverzekering bij hun dacht ik en dat is tot september.

Ik heb overigens m’n punten wel gekregen.

Maar ik kan niet zeggen dat ik deze voorwaarde ergens in heb zien staan, en bij de uitleg hoe het werkt staat het ook niet.

Hebben meer mensen problemen mee dat ze ergens het maximum per jaar bereikt hebben?
pi_209117755
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 10:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kreeg gisteren na het synchroniseren de melding bij de hartslagpunten voor het sporten ‘je hebt hiervoor geen punten verdiend, je hebt de limiet van 20.000 punten voor deze categorieën het huidige lidmaatschapjaar bereikt’

Dit vind ik wel bijzonder eigenlijk. Nu kan ik alleen nog maar punten halen met m’n stappen. En dat haal ik niet elke dag. Zijn ze aan het ontmoedigen om hieraan mee te doen? Of gaan ze me op deze manier verplichten om een zorgverzekering bij hun af te sluiten als ik mee wil blijven doen? Want ik zou een jaar dit mogen doen zonder zorgverzekering bij hun dacht ik en dat is tot september.

Ik heb overigens m’n punten wel gekregen.

Maar ik kan niet zeggen dat ik deze voorwaarde ergens in heb zien staan, en bij de uitleg hoe het werkt staat het ook niet.

Hebben meer mensen problemen mee dat ze ergens het maximum per jaar bereikt hebben?
Oww dat is wel echt heel vreemd, heb die melding nog nooit eerder gezien en ik haal mijn punten voornamelijk met hartslagpunten.
Gem per week zit ik tussen de 600-750 via die weg.

Ik zou de klantenservice eens berichten hiermee voor tekst en uitleg
pi_209119119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 11:58 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Oww dat is wel echt heel vreemd, heb die melding nog nooit eerder gezien en ik haal mijn punten voornamelijk met hartslagpunten.
Gem per week zit ik tussen de 600-750 via die weg.

Ik zou de klantenservice eens berichten hiermee voor tekst en uitleg
Dat is voor je jaardoel. Je kunt per jaar maximaal 20.000 punten halen met bewegen (ongeacht of dat hartslag of stappen is), de rest moet met vragenlijsten en gezondheidscheck.
Voor je weekdoel en maanddoel tellen ze wel gewoon.
pi_209119490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is voor je jaardoel. Je kunt per jaar maximaal 20.000 punten halen met bewegen (ongeacht of dat hartslag of stappen is), de rest moet met vragenlijsten en gezondheidscheck.
Voor je weekdoel en maanddoel tellen ze wel gewoon.
Ah thnx! Dan is het duidelijk inderdaad
pi_209119663
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 14:33 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ah thnx! Dan is het duidelijk inderdaad
Ik zat nog even op de site te zoeken, eerder stond dit namelijk ergens duidelijk uitgelegd, maar ik kon het nu ook niet terugvinden. Suf van ze dat dat weggehaald (of goed verstopt) is! Ik vind het zelf in de app ook niet heel duidelijk zo.
pi_209119794
Ik kon het in de app zo gouw niet gevonden krijgen inderdaad
pi_213216162
Ik heb asr vitality via werk en kreeg net deze mail
quote:
In 2025 wijzigt ons programma
Wat betekent dit voor jou?

Beste xxx

Wat goed dat je via je werkgever meedoet met a.s.r. Vitality. We willen je nu vast laten weten dat er volgend jaar belangrijke wijzigingen aankomen. In deze e-mail vertellen we je waarom we ons programma aanpassen en wat er voor jou verandert.
Waarom aanpassing nodig is

De afgelopen jaren is gebleken dat de kosten van het programma een stuk hoger zijn dan we vooraf hadden ingeschat. Om klanten te kunnen blijven motiveren hun vitaliteitsdoelen te halen zijn daarom wijzigingen nodig in de opzet en beloningen. We realiseren ons dat het programma daardoor anders wordt dan je gewend bent. Hieronder lees je welke aanpassingen 1 januari 2025 ingaan.

Wat verandert er voor jou vanaf 1 januari 2025?


Huidige beloningen vervallen
De huidige beloningen, zoals cadeaukaarten van onder andere Bol, cashback op Fitbit, Apple Watch en verzekeringen, vervallen. Natuurlijk blijven we je belonen voor het behalen van je week-, maand-, en jaardoelen! In september vertellen we je meer over de nieuwe vorm van belonen, waarmee je aantrekkelijke voordelen op diverse producten kunt verdienen.
• Heb je een Fitbit of Apple Watch via a.s.r. Vitality aangeschaft? Dan kun je deze gewoon blijven terugverdienen binnen de afgesproken 24 maanden, ook als die periode na 1 januari 2025 eindigt.
• Heb je een aanvullende zorgverzekering van a.s.r.? Dan ontvang je van je verzekeraar begin 2025 nog cashback volgens de huidige cashbackregeling. Daarna ontvang je geen cashback meer.


Gezondheid Check niet langer gratis
De a.s.r. Vitality Gezondheid Check is via het programma niet langer gratis. In september informeren we je waar je de Gezondheid Check kunt doen en wat deze gaat kosten.



Deelname voorzetten na uitdiensttreding
a.s.r. Vitality wordt een vast onderdeel van een aantal verzekeringen van a.s.r. Via je werkgever kun je deelnemen zonder een eigen verzekering. Ga je uit dienst? Dan kun je je deelname alleen voortzetten met een individuele zorg- of inkomensverzekering van a.s.r. Je hoeft hiervoor dan niet apart te gaan betalen.



Vitality Punten verdienen
Soms lukt intensief bewegen even niet. We willen je dan toch blijven aansporen te doen wat wél mogelijk is. Daarom verdien je straks makkelijker punten. En past de hoogte van je weekdoel zich sneller aan naar je behaalde resultaten. Met stappen, hartslag en evenementen blijf je gewoon punten verdienen. De overige manieren om punten te verdienen vervallen. Dat betekent dat je geen sportlessen meer kunt registreren via de app en dat de Fietsapp vervalt. Hoeveel punten je met stappen, hartslag en evenementen gaat verdienen, laten we je in september weten.


Zo blijf je op de hoogte

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag wilt weten hoe a.s.r. Vitality er precies uit gaat zien. Medio september hoor je van ons wat je kunt verwachten vanaf 1 januari 2025. Op de informatiepagina wijzigingen 2025 kun je nog eens teruglezen wat er wijzigt en wat dit betekent.

Kunnen we nog iets anders voor je doen?
Kijk dan op onze website voor meer informatie of neem contact met ons op. We helpen je graag verder!
rip gratis geld
pi_213216828
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2024 12:19 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb asr vitality via werk en kreeg net deze mail
[..]
rip gratis geld
Ik denk dat ze weinig mensen meer overhouden hierna...
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 april 2024 @ 13:51:22 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_213216930
Ja jammer.

Dit wel echt van 'jullie sporten nu te veel, het wordt voor ons echt veel te duur'.

De cadeaukaarten waren al gedevalueerd natuurlijk, van 20 naar 15 euro bijv, maar dit is definitief einde tijdperk natuurlijk.
pi_213216973
Ik kreeg dezelfde inderdaad. Erg benieuwd naar die nieuwe beloningen per 2025.
Zat nu deels voor Vitality nog bij asr met zorgverzekering (door alle bonnen was het goedkoper dan alternatieven), maar eens kijken volgend jaar of het dan nog steeds meest gunstig is of ik dan toch naar een ander ga.
pi_213221968
Ja echt jammer, voor mij was het net dat extra duwtje om te gaan sporten op een ongemotiveerde dag. Ook heb ik via de gezondheidscheck een probleem ontdekt, dat ik nu actief aanpak. Ik vind het jammer. Die nieuwe beloningen verwacht ik weinig van.
Volgend jaar gewoon maar weer op zoek naar de goedkoopste verzekering...
Clap your hands if you're working too hard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')