abonnement Unibet Coolblue
pi_203921672
Update!

Ik zag bij de Q&A op de website iets bijzonders staan en heb de klantenservice om uitleg gevraagd;

quote:
Goedemorgen!

Ik zag net het kopje ''Ik wil graag op eigen kosten mijn deelname aan a.s.r. Vitality voortzetten'' in de app staan.
Nu heb ik tot 12 mei 2022 een Vitality Only abonnement, betekend dit dat ik hier ná 12 mei mee door mag gaan zonder een verzekering af te sluiten?

Groetjes
Antwoord;

quote:
Hi X, Y hier van a.s.r. Vitality. Goed dat je dit even navraagt! Ik heb even het kopje ook opgezocht en zie aan de verwoording van de tekst daar dat je dit kunt interpreteren als het antwoord op je probleem. Dit formulier heeft alleen betrekking op deelnemers die via hun werkgever lid zijn geworden en op eigen voet doorwillen na bijvoorbeeld het wisselen van baan.

Je zult heel dit jaar 2022 nog lid kunnen blijven van a.s.r. Vitality (*als je het niet zelf tussentijds opzegt). Je hoeft hier niets voor te doen. We gaan namelijk pas in januari kijken wie er in 2022 geen aangesloten verzekering had en in 2023 ook niets hebben. Heb ik je zo goed geïnformeerd? 😊
Hier ben ik wel blij mee O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_204326074
Ik heb een korting code gekregen voor 3 maanden gratis vitality. Als je hem gebruikt laat het dan even weten dan haal ik dit weer weg:

Heb jij een beste vriend, gezellige buurman of een favoriete tante die het leuk zou vinden om deel te nemen aan a.s.r. Vitality? Maak hem of haar dan nu 3 maanden gratis lid met de Tell a Friend code! 🎁

Jouw Tell a Friend code
22-061574-d3cb
Hoe het werkt
Deel deze kortingscode met jouw vriend/familielid
Hij of zij vult het lid worden formulier in https://www.asr.nl/vitality/lid-worden
Vul deze code tijdens het aanmelden bij betaalgegevens in
Vanaf nu krijgt jouw vriend/familielid 3 maanden gratis a.s.r. Vitality; dankzij jou!
Let op: de kortingscode is geldig voor 1 vriend/familielid

[ Bericht 8% gewijzigd door Snolkelderij op 04-04-2022 10:09:28 (Link) ]
Clap your hands if you're working too hard
pi_204327806
hier eenzelfde code als er iemand interesse in heeft.
laat even weten als die gebruikt is dan haal ik um dan weer weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205137763
Hier loopt het 1e jaar bijna af. Tot nu toe nog alle maanden het doel gehaald.

Eens kijken hoe makkelijk we er nu vanaf kunnen :+
pi_206693627
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Hier loopt het 1e jaar bijna af. Tot nu toe nog alle maanden het doel gehaald.

Eens kijken hoe makkelijk we er nu vanaf kunnen :+
Doe je nog steeds mee?

Hier wordt eind januari pas bekeken of ik er uitgeknikkerd wordt, maar heb zelf besloten dat ik met m'n laatste week bezig ben nu. Het is leuk geweest :)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206693902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:21 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Doe je nog steeds mee?

Hier wordt eind januari pas bekeken of ik er uitgeknikkerd wordt, maar heb zelf besloten dat ik met m'n laatste week bezig ben nu. Het is leuk geweest :)
Na 1 jaar hebben we ons afgemeld.
We willen nu wel kijken of we ons voor weer 1 jaar in kunnen schrijven.
pi_206694025
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Na 1 jaar hebben we ons afgemeld.
We willen nu wel kijken of we ons voor weer 1 jaar in kunnen schrijven.
Och zonde, dat zal wel niet kunnen.. Ook jij had tot januari 2023 mee kunnen doen.

Het feit dat het nog maar 50ct per dag oplevert ging me tegenstaan..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206883418
Vanaf komend jaar kan je alleen nog meedoen aan asr Vitality als je een verzekering bij ze hebt. Geen vitality only meer dus..
pi_207274969
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 17:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Vanaf komend jaar kan je alleen nog meedoen aan asr Vitality als je een verzekering bij ze hebt. Geen vitality only meer dus..
Waar lees je dat? Want via hun eigen website kun je dat nog steeds aanvragen
https://www.asr.nl/vitality/lid-worden

Ik heb een verzekering bij Ditzo en zou dus iets van een cashback terug moeten krijgen. Maar ik kan er niets over terugvinden op hun website. Heeft iemand al eens een cashback gehad? Hoe wordt dat uitbetaald?
pi_207275038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:29 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Waar lees je dat? Want via hun eigen website kun je dat nog steeds aanvragen
https://www.asr.nl/vitality/lid-worden

Ik heb een verzekering bij Ditzo en zou dus iets van een cashback terug moeten krijgen. Maar ik kan er niets over terugvinden op hun website. Heeft iemand al eens een cashback gehad? Hoe wordt dat uitbetaald?
Ik heb inmiddels contact met ze gehad om het na te vragen, idd omdat het op de website wel nog gewoon genoemd staat. Mijn info uit m'n vorige post komt vanuit een van hun recente nieuwsbrieven.
Klantenservice gaf nu dit aan:
Als je al een zorgverzekering hebt bij asr / Ditzo, dan kun je als deze afloopt niet lid blijven van asr Vitality. Voor deze groep mensen vervalt de mogelijkheid tot asr Vitality only dus.
Als je nog niet eerder een zorgverzekering hebt gehad bij asr / Ditzo, dan kun je wel nog steeds (eenmalig) 12 maanden asr Vitality only lid worden.

Met de cashback bedoel je de cashback op je aanvullende verzekering denk ik? Ik heb even voor je teruggekeken, ik heb mijne vorig jaar op 17 februari gekregen.
pi_207275200
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:34 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels contact met ze gehad om het na te vragen, idd omdat het op de website wel nog gewoon genoemd staat. Mijn info uit m'n vorige post komt vanuit een van hun recente nieuwsbrieven.
Klantenservice gaf nu dit aan:
Als je al een zorgverzekering hebt bij asr / Ditzo, dan kun je als deze afloopt niet lid blijven van asr Vitality. Voor deze groep mensen vervalt de mogelijkheid tot asr Vitality only dus.
Als je nog niet eerder een zorgverzekering hebt gehad bij asr / Ditzo, dan kun je wel nog steeds (eenmalig) 12 maanden asr Vitality only lid worden.

Met de cashback bedoel je de cashback op je aanvullende verzekering denk ik? Ik heb even voor je teruggekeken, ik heb mijne vorig jaar op 17 februari gekregen.
Thanks! Ik blijf denk ik toch bij Ditzo, dus dan maakt het ook niet zoveel uit. Was die cashback nog een beetje de moeite waard?
Van de weekbeloningen koos ik steeds voor Bol.com bonnen (4 spaartegoeden voor 15 euro), maar wissel ik het wat vaker afwisselen met Boek&Bladcadeau (5 euro per tegoed). Ik heb die fitbit toch dag en nacht om, dus die punten komen vanzelf wel.
pi_207275446
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 09:45 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Thanks! Ik blijf denk ik toch bij Ditzo, dus dan maakt het ook niet zoveel uit. Was die cashback nog een beetje de moeite waard?
Van de weekbeloningen koos ik steeds voor Bol.com bonnen (4 spaartegoeden voor 15 euro), maar wissel ik het wat vaker afwisselen met Boek&Bladcadeau (5 euro per tegoed). Ik heb die fitbit toch dag en nacht om, dus die punten komen vanzelf wel.
Vorig jaar ¤40 ofzo. Ligt ook aan welke aanvullende verzekering je hebt, je krijgt als je de max status (platinum) hebt 5x die maandpremie terug.
Ik kies meestal ook bol bonnen, daar zijn ook wat dingen die ik sowieso niet ergens anders kan krijgen (filters voor de fontein van mn katten zijn alleen daar te koop). Soms een huisentuincadeaukaart als ik verf of klusspullen oid wil halen, daarmee kan ik naar de praxis.
pi_207276058
Ik moet nog een half jaar om m'n Apple watch helemaal terug te verdienen. En de cadeaukaarten beginnen ook al wel lekker op te stapelen. Over de jaarlijkse cashback vind ik ze ook niet echt lekker inzichtelijk. De rest is zo duidelijk, maar dat stukje valt toch wat tegen. Maar ik zie het vast vanzelf verschijnen.
pi_207277387
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik moet nog een half jaar om m'n Apple watch helemaal terug te verdienen. En de cadeaukaarten beginnen ook al wel lekker op te stapelen. Over de jaarlijkse cashback vind ik ze ook niet echt lekker inzichtelijk. De rest is zo duidelijk, maar dat stukje valt toch wat tegen. Maar ik zie het vast vanzelf verschijnen.
Welk stukje vind je niet duidelijk/inzichtelijk over de jaarlijkse cashback? Ik vind deze pagina incl de vraag-en-antwoord onderaan vrij duidelijke uitleg geven, maar misschien zie ik wat over het hoofd!
pi_207469295
Ik ben een paar maanden terug ook gestart met asr vitality. En ondertussen heeft het ook een tijdje weer stil gelegen na een operatie. Nu sinds vorige week weer aan gedacht om te kijken of ik weer punten haal nu ik iets meer in beweging ben.
Maar nu merk ik dat het heel lang duurt voor punten zichtbaar zijn. Als ik nu kijk zijn alleen m’n punten van maandag maar zichtbaar. De andere dagen staan er helemaal niet bij (en zou toch op drie dagen punten op basis van aantal stappen moeten hebben).

Is hier een truc voor om deze er bij te krijgen? Verversen heeft (tot nu toe geen zin) meer mensen hier last van?

Is trouwens niet alleen nu hoor, heb dat wel vaker. Maar vind dat wel bloedirritant 😅
pi_207470386
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 13:54 schreef hilliebillie het volgende:
Ik ben een paar maanden terug ook gestart met asr vitality. En ondertussen heeft het ook een tijdje weer stil gelegen na een operatie. Nu sinds vorige week weer aan gedacht om te kijken of ik weer punten haal nu ik iets meer in beweging ben.
Maar nu merk ik dat het heel lang duurt voor punten zichtbaar zijn. Als ik nu kijk zijn alleen m’n punten van maandag maar zichtbaar. De andere dagen staan er helemaal niet bij (en zou toch op drie dagen punten op basis van aantal stappen moeten hebben).

Is hier een truc voor om deze er bij te krijgen? Verversen heeft (tot nu toe geen zin) meer mensen hier last van?

Is trouwens niet alleen nu hoor, heb dat wel vaker. Maar vind dat wel bloedirritant 😅
Heb ik ook twee weken gehad. Was inderdaad vervelend. Ik heb dagelijks met die leute geappt en alles werd netjes geregeld. Dus dat is zeker een optie als je punten mist. Ik heb wel een aantal keer mijn fitbit ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, en sindsdien worden de punten vrijwel direct toegevoegd.
pi_207470784
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 11:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Welk stukje vind je niet duidelijk/inzichtelijk over de jaarlijkse cashback? Ik vind deze pagina incl de vraag-en-antwoord onderaan vrij duidelijke uitleg geven, maar misschien zie ik wat over het hoofd!
Ik vind het een uitzoekwerkje om te kijken hoeveel je precies terug krijgt. Bij de cashbacks op het horloge krijg je gewoon stapsgewijs te zien hoe ver je bent met je maanddoel en hoeveel geld je dus als terugkrijgt.
  Moderator zondag 8 januari 2023 @ 15:56:03 #68
382129 crew  Donna
pi_207471050
Zijn er nog mensen met een kortingscode? Of zijn die er niet altijd?
pi_207471254
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 15:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik vind het een uitzoekwerkje om te kijken hoeveel je precies terug krijgt. Bij de cashbacks op het horloge krijg je gewoon stapsgewijs te zien hoe ver je bent met je maanddoel en hoeveel geld je dus als terugkrijgt.
Ah, ja, dat klopt idd. Je moet eerst kijken wat je hoogste vitality status was en dan kijken welke cashback dan geldt bij jouw verzekering en dan nog kijken hoeveel geld dat dan is. Dat zou alleen anders kunnen als asr Vitality weet welke aanvullende verzekering je hebt, volgens mij blijft die info gescheiden (en dat vind ik ook wel goed). Maar een tabelletje op de site met het bedrag per status/verzekering zou al helpen, dan hoef je alleen te kijken welke status je hebt in de app en dan in die tabel te kijken, da's al stuk makkelijker dan nu.
pi_207474545
Ik
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 15:56 schreef Donna het volgende:
Zijn er nog mensen met een kortingscode? Of zijn die er niet altijd?
Ik heb gezocht maar kan niks vinden. Is denk ik niet beschikbaar.
Clap your hands if you're working too hard
pi_207474563
Mijn punten zijn meestal binnen een minuut zichtbaar.
Clap your hands if you're working too hard
pi_207474687
Normaal gesproken synchroniseren de punten bij mij ook heel snel. Vorige week had ik wel wat problemen, dat de activiteit er wel in stond maar ik er geen punten voor had gekregen nog, maar volgende ochtend was dat dan wel opgelost. Deze week is t weer prima. Met Strava schijnen er wel redelijk vaak problemen te zijn met de synchronisatie.
pi_207476482
Hier duurt het eigenlijk altijd wel lang. Misschien dat het te maken heeft met Apple (icm Apple Watch, al staat de activiteit wel al direct in de telefoon)

Tot nu toe altijd wel goed gekomen, maar wel lastig dat ik vanmorgen de voortgang van de rest van de week niet zag, alleen maandag. Geen idee wat ik vandaag nog moest doen.

Nu uiteindelijk wel alles zichtbaar. Maar verversen of ontkoppelen werkt dus helaas niet. Het komt wanneer de app het wil blijkbaar.
pi_207478183
Bij mij duurt het ook lang voor de punten en activiteiten er bij staan. Eerder ging dit wel gewoon vlotter, geen idee waarom…
Ik gebruik een Garmin, geen Apple
pi_207538347
Het werk zo ver gekregen om ASR Vitality via hun te doen, kan ik desondanks dat ik geen verzekering daar heb wel dit blijven doen *O*
Hebben ze mij wel gelijk alles in de schoot geworpen om dit bij te houden maar dat doen we er graag bij
pi_207538370
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 06:14 schreef mrien het volgende:
Bij mij duurt het ook lang voor de punten en activiteiten er bij staan. Eerder ging dit wel gewoon vlotter, geen idee waarom…
Ik gebruik een Garmin, geen Apple
Oww vreemd, mijn punten staan er meestal binnen 30 min na het stoppen van de activiteit erop.
Heb ook een Garmin.

Ik weet dat voor fitbit er een synch knop was maar bij de andere kan het tot 2 dagen duren voordat die synch'ed dus het kan inderdaad kloppen dat je punten vast blijven hangen.

Heb wel het idee dat ze zondag laat in de avond nog een synch over alles draaien om de week goed te sluiten
  vrijdag 13 januari 2023 @ 11:28:24 #77
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_207538387
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 11:24 schreef Sharuun01 het volgende:
Het werk zo ver gekregen om ASR Vitality via hun te doen, kan ik desondanks dat ik geen verzekering daar heb wel dit blijven doen

Top! Hier hetzelfde, heb geen verzekering, maar pluk wel de vruchten van de app.

Met de wekelijkse 800 punten is het niet altijd even makkelijk om ze te halen, maar tot nu toe heb ik de doelen altijd behaald. ^O^ Soms blijft het irritant als ik de stappenteller vergeet en die dag met 14.500 stappen afsluit. :')
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 11:28:53 #78
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_207538392
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 11:27 schreef Sharuun01 het volgende:
Oww vreemd, mijn punten staan er meestal binnen 30 min na het stoppen van de activiteit erop.

Hier moet ik echt vaak mijn Fitbit refreshen en soms duurt het zeker wel een paar uur voordat de punten goed verwerkt zijn.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_207538406
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 11:28 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]
Hier moet ik echt vaak mijn Fitbit refreshen en soms duurt het zeker wel een paar uur voordat de punten goed verwerkt zijn.
ja toen ik mijn fitbit nog had duurde het inderdaad wel wat langer, sinds de Garmin geen problemen meer mee gehad
pi_209016492
Mijn activiteit van vanochtend is nog steeds niet zichtbaar, maar mijn stappen wel. Hebben jullie ook sync problemen?
Clap your hands if you're working too hard
pi_209019407
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 mei 2023 16:20 schreef Snolkelderij het volgende:
Mijn activiteit van vanochtend is nog steeds niet zichtbaar, maar mijn stappen wel. Hebben jullie ook sync problemen?
Ik moet altijd handmatig refreshen bij ‘beheer trackers en apps’ en dan staat het er over het algemeen vrij snel bij
pi_209026872
Hij is er echt niet bij gekomen, en die vandaag wel... Ik hoop dat ik mijn punten haal deze week.
Clap your hands if you're working too hard
pi_209116663
Ik kreeg gisteren na het synchroniseren de melding bij de hartslagpunten voor het sporten ‘je hebt hiervoor geen punten verdiend, je hebt de limiet van 20.000 punten voor deze categorieën het huidige lidmaatschapjaar bereikt’

Dit vind ik wel bijzonder eigenlijk. Nu kan ik alleen nog maar punten halen met m’n stappen. En dat haal ik niet elke dag. Zijn ze aan het ontmoedigen om hieraan mee te doen? Of gaan ze me op deze manier verplichten om een zorgverzekering bij hun af te sluiten als ik mee wil blijven doen? Want ik zou een jaar dit mogen doen zonder zorgverzekering bij hun dacht ik en dat is tot september.

Ik heb overigens m’n punten wel gekregen.

Maar ik kan niet zeggen dat ik deze voorwaarde ergens in heb zien staan, en bij de uitleg hoe het werkt staat het ook niet.

Hebben meer mensen problemen mee dat ze ergens het maximum per jaar bereikt hebben?
pi_209117755
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 10:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ik kreeg gisteren na het synchroniseren de melding bij de hartslagpunten voor het sporten ‘je hebt hiervoor geen punten verdiend, je hebt de limiet van 20.000 punten voor deze categorieën het huidige lidmaatschapjaar bereikt’

Dit vind ik wel bijzonder eigenlijk. Nu kan ik alleen nog maar punten halen met m’n stappen. En dat haal ik niet elke dag. Zijn ze aan het ontmoedigen om hieraan mee te doen? Of gaan ze me op deze manier verplichten om een zorgverzekering bij hun af te sluiten als ik mee wil blijven doen? Want ik zou een jaar dit mogen doen zonder zorgverzekering bij hun dacht ik en dat is tot september.

Ik heb overigens m’n punten wel gekregen.

Maar ik kan niet zeggen dat ik deze voorwaarde ergens in heb zien staan, en bij de uitleg hoe het werkt staat het ook niet.

Hebben meer mensen problemen mee dat ze ergens het maximum per jaar bereikt hebben?
Oww dat is wel echt heel vreemd, heb die melding nog nooit eerder gezien en ik haal mijn punten voornamelijk met hartslagpunten.
Gem per week zit ik tussen de 600-750 via die weg.

Ik zou de klantenservice eens berichten hiermee voor tekst en uitleg
pi_209119119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 11:58 schreef Sharuun01 het volgende:

[..]
Oww dat is wel echt heel vreemd, heb die melding nog nooit eerder gezien en ik haal mijn punten voornamelijk met hartslagpunten.
Gem per week zit ik tussen de 600-750 via die weg.

Ik zou de klantenservice eens berichten hiermee voor tekst en uitleg
Dat is voor je jaardoel. Je kunt per jaar maximaal 20.000 punten halen met bewegen (ongeacht of dat hartslag of stappen is), de rest moet met vragenlijsten en gezondheidscheck.
Voor je weekdoel en maanddoel tellen ze wel gewoon.
pi_209119490
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 13:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dat is voor je jaardoel. Je kunt per jaar maximaal 20.000 punten halen met bewegen (ongeacht of dat hartslag of stappen is), de rest moet met vragenlijsten en gezondheidscheck.
Voor je weekdoel en maanddoel tellen ze wel gewoon.
Ah thnx! Dan is het duidelijk inderdaad
pi_209119663
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 mei 2023 14:33 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ah thnx! Dan is het duidelijk inderdaad
Ik zat nog even op de site te zoeken, eerder stond dit namelijk ergens duidelijk uitgelegd, maar ik kon het nu ook niet terugvinden. Suf van ze dat dat weggehaald (of goed verstopt) is! Ik vind het zelf in de app ook niet heel duidelijk zo.
pi_209119794
Ik kon het in de app zo gouw niet gevonden krijgen inderdaad
pi_213216162
Ik heb asr vitality via werk en kreeg net deze mail
quote:
In 2025 wijzigt ons programma
Wat betekent dit voor jou?

Beste xxx

Wat goed dat je via je werkgever meedoet met a.s.r. Vitality. We willen je nu vast laten weten dat er volgend jaar belangrijke wijzigingen aankomen. In deze e-mail vertellen we je waarom we ons programma aanpassen en wat er voor jou verandert.
Waarom aanpassing nodig is

De afgelopen jaren is gebleken dat de kosten van het programma een stuk hoger zijn dan we vooraf hadden ingeschat. Om klanten te kunnen blijven motiveren hun vitaliteitsdoelen te halen zijn daarom wijzigingen nodig in de opzet en beloningen. We realiseren ons dat het programma daardoor anders wordt dan je gewend bent. Hieronder lees je welke aanpassingen 1 januari 2025 ingaan.

Wat verandert er voor jou vanaf 1 januari 2025?


Huidige beloningen vervallen
De huidige beloningen, zoals cadeaukaarten van onder andere Bol, cashback op Fitbit, Apple Watch en verzekeringen, vervallen. Natuurlijk blijven we je belonen voor het behalen van je week-, maand-, en jaardoelen! In september vertellen we je meer over de nieuwe vorm van belonen, waarmee je aantrekkelijke voordelen op diverse producten kunt verdienen.
• Heb je een Fitbit of Apple Watch via a.s.r. Vitality aangeschaft? Dan kun je deze gewoon blijven terugverdienen binnen de afgesproken 24 maanden, ook als die periode na 1 januari 2025 eindigt.
• Heb je een aanvullende zorgverzekering van a.s.r.? Dan ontvang je van je verzekeraar begin 2025 nog cashback volgens de huidige cashbackregeling. Daarna ontvang je geen cashback meer.


Gezondheid Check niet langer gratis
De a.s.r. Vitality Gezondheid Check is via het programma niet langer gratis. In september informeren we je waar je de Gezondheid Check kunt doen en wat deze gaat kosten.



Deelname voorzetten na uitdiensttreding
a.s.r. Vitality wordt een vast onderdeel van een aantal verzekeringen van a.s.r. Via je werkgever kun je deelnemen zonder een eigen verzekering. Ga je uit dienst? Dan kun je je deelname alleen voortzetten met een individuele zorg- of inkomensverzekering van a.s.r. Je hoeft hiervoor dan niet apart te gaan betalen.



Vitality Punten verdienen
Soms lukt intensief bewegen even niet. We willen je dan toch blijven aansporen te doen wat wél mogelijk is. Daarom verdien je straks makkelijker punten. En past de hoogte van je weekdoel zich sneller aan naar je behaalde resultaten. Met stappen, hartslag en evenementen blijf je gewoon punten verdienen. De overige manieren om punten te verdienen vervallen. Dat betekent dat je geen sportlessen meer kunt registreren via de app en dat de Fietsapp vervalt. Hoeveel punten je met stappen, hartslag en evenementen gaat verdienen, laten we je in september weten.


Zo blijf je op de hoogte

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag wilt weten hoe a.s.r. Vitality er precies uit gaat zien. Medio september hoor je van ons wat je kunt verwachten vanaf 1 januari 2025. Op de informatiepagina wijzigingen 2025 kun je nog eens teruglezen wat er wijzigt en wat dit betekent.

Kunnen we nog iets anders voor je doen?
Kijk dan op onze website voor meer informatie of neem contact met ons op. We helpen je graag verder!
rip gratis geld
pi_213216828
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2024 12:19 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb asr vitality via werk en kreeg net deze mail
[..]
rip gratis geld
Ik denk dat ze weinig mensen meer overhouden hierna...
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 april 2024 @ 13:51:22 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_213216930
Ja jammer.

Dit wel echt van 'jullie sporten nu te veel, het wordt voor ons echt veel te duur'.

De cadeaukaarten waren al gedevalueerd natuurlijk, van 20 naar 15 euro bijv, maar dit is definitief einde tijdperk natuurlijk.
pi_213216973
Ik kreeg dezelfde inderdaad. Erg benieuwd naar die nieuwe beloningen per 2025.
Zat nu deels voor Vitality nog bij asr met zorgverzekering (door alle bonnen was het goedkoper dan alternatieven), maar eens kijken volgend jaar of het dan nog steeds meest gunstig is of ik dan toch naar een ander ga.
pi_213221968
Ja echt jammer, voor mij was het net dat extra duwtje om te gaan sporten op een ongemotiveerde dag. Ook heb ik via de gezondheidscheck een probleem ontdekt, dat ik nu actief aanpak. Ik vind het jammer. Die nieuwe beloningen verwacht ik weinig van.
Volgend jaar gewoon maar weer op zoek naar de goedkoopste verzekering...
Clap your hands if you're working too hard
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')